De Heilige Oorlog

Deleted User - 2172780

Guest
jullie hadden die spelers meteen moeten uitnodigen en niet zo moeten rekken. Die spelers hebben nu geen wereldwinst omdat jullie zo egoïstisch waren.

Verder weten jullie mijn mening al dus ga daar niet te lang in blijven hangen.
 
Reactiescore
693
Uiteindelijk heeft KOH de wereld gewonnen. Ze hadden meestal def genoeg om CBT te stacken.
CBT zelf had geen been om op te staan, op een paar spelers na. Ik spreek dan bvb over Diva.
Voor de bg met KOH, die ik enerzijds zelf ben beginnen regelen, lag patrick tijdens de groeiende range elke 2 weken onder vuur. Kleinere leden binnen CBT zagen dit op ons forum gebeuren, (Def aanvragen en vv van patrick) maar ze hadden het echt niet door waarom ze meer def zouden moeten leveren. "Er staat al 60% van mijn def uit" om dan achteraf nog eens te beseffen dat hun 50/50 speelden meestal. Zoveel clears die niets stonden te doen.
Na dat KOH er als bg kwam, kwam merendeel m van de def voor CBT stam uit KOH. Nog niet gesproken van KOH die altijd vv moest draaien.

Hierboven staan enkele puntjes. Niet alles, want om alles in detail te kunnen onthouden, heb je een olifantengeheugen nodig.
Maar het zijn toch enkele redenen waarom ik besloot vlaggen te gaan farmen en een deel van mijn dorpen ging afstaan aan Hymne.
De manier waarop ik dit deed, was misschien niet zo netjes. Ik heb het voor mezelf erger gemaakt dan het zou moeten.
Ik dacht toen nog in CBT te blijven voor de stamboost, helaas was dit niet het geval.

Groetjes,
Mike
 
Reactiescore
29
jullie hadden die spelers meteen moeten uitnodigen en niet zo moeten rekken. Die spelers hebben nu geen wereldwinst omdat jullie zo egoïstisch waren.

Verder weten jullie mijn mening al dus ga daar niet te lang in blijven hangen.

Egoïstisch zijn we ten ene male niet, het gaat hier over een lock, een Tribelock die ingaat zonder dat je precies weet hoe lang je nog hebt. Nou het was kort, erg kort. Hebben het hier niet over uren of minuten maar seconden, jullie snappen er blijkbaar geen ene Jota van. Na het joinen van een account waarmee je over het percentage heen gaat, kun je er op deze manier naar fluiten. Heeft niks met uitnodigen te maken, alles was nl voorbereid en uitgerekend, alleen HET GING NIET MEER!

Deze lock bederft op deze manier het spel, geef de mensen minimaal een week, of in ieder geval dan 24H om de boel netjes af te ronden, en ga als Innogames opzoek naar andere mogelijke oplossingen om situaties zoals er zijn geweest in eerdere Casuals te voorkomen. Maar dit is ook het laatste wat ik er over zeg, want het is me de moeite niet meer waard in deze kwestie, trouwens überhaupt om jullie nog ergens van te overtuigen, want dat heeft toch geen enkele zin.
 
Reactiescore
389
Egoïstisch zijn we ten ene male niet, het gaat hier over een lock, een Tribelock die ingaat zonder dat je precies weet hoe lang je nog hebt. Nou het was kort, erg kort. Hebben het hier niet over uren of minuten maar seconden, jullie snappen er blijkbaar geen ene Jota van. Na het joinen van een account waarmee je over het percentage heen gaat, kun je er op deze manier naar fluiten. Heeft niks met uitnodigen te maken, alles was nl voorbereid en uitgerekend, alleen HET GING NIET MEER!

Deze lock bederft op deze manier het spel, geef de mensen minimaal een week, of in ieder geval dan 24H om de boel netjes af te ronden, en ga als Innogames opzoek naar andere mogelijke oplossingen om situaties zoals er zijn geweest in eerdere Casuals te voorkomen. Maar dit is ook het laatste wat ik er over zeg, want het is me de moeite niet meer waard in deze kwestie, trouwens überhaupt om jullie nog ergens van te overtuigen, want dat heeft toch geen enkele zin.

Wat praat jij poep man, de lock verpest helemaal niks. Jullie leaven bewust de stam om onder het percentage te blijven en gaan dan lopen janken dat als er mensen terug joinen de lock ineens begint. Blijft dan in de stam zitten en nodig die spelers uit. Maar nee, jullie moesten per se stijgen in de ranglijsten ten koste van CBT leden die jullie maanden misbruikt hebben.
 
Reactiescore
1.468
Welke ondergang?
Het moment dat Hymne afsplitste. Famke was veel groter dan KOH oorspronkelijk tot Hymne ontstond door onenigheid in de leiding. Toen is er veel gedoe geweest tussen hymne en Famke spelers (slecht vertrouwen wederzijds) waardoor veel stil bleef staan.
 
Reactiescore
53
Het moment dat Hymne afsplitste. Famke was veel groter dan KOH oorspronkelijk tot Hymne ontstond door onenigheid in de leiding. Toen is er veel gedoe geweest tussen hymne en Famke spelers (slecht vertrouwen wederzijds) waardoor veel stil bleef staan.

Nah, niet slecht vertrouwen. Gewoon onderling goede. Zeiken op elkaar, dat is waar het fout ging.
 
Reactiescore
142
Kan wel zeggen dat Famke het in het begin flink verprutst heeft en dat komt mijns inziens mede door dat men dacht dat we dat stelletje noobs van o.a. KOH wel neer zouden halen.

Inderdaad hebben we al stam gewoon keihard gefaald. Teveel ego`s op een kluitje en teveel neerkijken op andere spelers.


En leef jij nog Johan:(, ik was al bijna vergeten dat jij ooit hebt bestaan...
 

DeletedUser81039

Guest
Inderdaad hebben we al stam gewoon keihard gefaald. Teveel ego`s op een kluitje en teveel neerkijken op andere spelers.

Mooi dat je dit inziet. Maar die veel ego's konden wel veel bereiken als ze hadden samengewerkt. Hymne zat vol goede spelers met veel in hun mars, als ze alles samen gebundeld hadden.. Kon de wereld er nu eens anders uitzien.
 
Reactiescore
64
Het moment dat Hymne afsplitste. Famke was veel groter dan KOH oorspronkelijk tot Hymne ontstond door onenigheid in de leiding. Toen is er veel gedoe geweest tussen hymne en Famke spelers (slecht vertrouwen wederzijds) waardoor veel stil bleef staan.

Ik snap waar je op doelt, heeft wel tijdje geduurd! Achgeraf kunnen we makkelijk lullen maar het is simpel, het werkte niet.
 
Reactiescore
1.468
Kan wel zeggen dat Famke het in het begin flink verprutst heeft en dat komt mijns inziens mede door dat men dacht dat we dat stelletje noobs van o.a. KOH wel neer zouden halen.

Inderdaad hebben we al stam gewoon keihard gefaald. Teveel ego`s op een kluitje en teveel neerkijken op andere spelers.


En leef jij nog Johan:(, ik was al bijna vergeten dat jij ooit hebt bestaan...
Haha, ja ik leef nog. Jammer van die botsende ego's. Ik denk ook dat het er mee te maken had dat veel echte toppers al waren gestopt. (Nee, ik bedoel niet mijzelf)
 
Bovenaan