De Heilige Oorlog

Reactiescore
73
Slaafjes delen nooit mee in de winst toch? :O
Dat de meeste spelers van cbt geen invite hebben gekregen heeft een reden. Oorspronkelijk wouden wij 4 spelers bij ons, maar na mijn join moesten de laatste 2 zo snel mogelijk joinen, omdat we niet wisten wanneer de tribe lock geactiveerd zou worden(63% was al bereikt). Helaas is het bij ons fout gelopen en konden de andere 2 spelers niet joinen. Zij hebben van voren wel meegekregen dat er zo'n risico was, dat ze misschien niet in koh zouden geraken. Die 2 hebben we dus niet met opzet erbuiten gelaten.
Ik heb iig genoten van casual 6. Ik wil mijn stamgenoten bedanken voor alles, het was echt prachtig met jullie!
 
Reactiescore
29
Ook al ben ik er vanaf januari dit jaar niet meer live bij geweest met eigen account, heb ik alles toch nog van dichtbij goed kunnen volgen. Hebben een goeie tijd gehad met het hele team, dat is het belangrijkste denk ik. Ook ik wil iedereen binnen KOH bedanken! En idd het was puur pech dat we er een paar niet binnen hebben kunnen krijgen :( Maar al met al heb ook ik genoten van die 2 jaar, ondersteunen en helpen kun je ook zonder eigen account, al was het maar in de chat, of soms als vliegende keep, helemaal weg geweest ben ik na m'n stop in Januari niet :)
 
Reactiescore
389
Lachwekkend gewoon.

Al die tijd beweren dat jullie vv pakken omdat dat logisch is bij een bg. Maar op het einde, als jullie eindelijk is iets terug moeten doen (na het misbruiken van die accounts voor maanden) mogen ze niet in de wereld winst delen en wil je nooit meer met ze spelen. Klinkt niet als iets wat je over een bg zou zeggen.

Ook hebben jullie altijd lopen huilen over elk dorpje dat ook maar in de buurt van een cf kwam, terwijl nogmaals jullie gewoon honderden dorpen in onze clusters hadden door vvs van 'bg stam' die achteraf dus helemaal geen bg is. Of jullie stabben ze gewoon
 
Reactiescore
73
Lachwekkend gewoon.

Al die tijd beweren dat jullie vv pakken omdat dat logisch is bij een bg. Maar op het einde, als jullie eindelijk is iets terug moeten doen (na het misbruiken van die accounts voor maanden) mogen ze niet in de wereld winst delen en wil je nooit meer met ze spelen. Klinkt niet als iets wat je over een bg zou zeggen.

Ook hebben jullie altijd lopen huilen over elk dorpje dat ook maar in de buurt van een cf kwam, terwijl nogmaals jullie gewoon honderden dorpen in onze clusters hadden door vvs van 'bg stam' die achteraf dus helemaal geen bg is. Of jullie stabben ze gewoon

Wij hebben echt veel gedaan voor cbt, weet niet hoe je dan kan zeggen 'als jullie is iets terug moeten doen'. Denk ook gewoon even na, iedereen van cbt in koh krijgen zou toch niet lukken(maximum aantal leden is 30). Daarna heb je ook nog de tribe lock, wij hebben nooit geweten na hoeveel tijd dat geactiveerd zou worden. Het kon een uur zijn, maar ook gewoon na 1 ms. Ik heb om 20:25 de uitnodiging voor koh aangenomen, en na enkele seconden werden de stammen al gesloten. Wij wouden nog 2 andere spelers erbij, maar dat is helaas niet gelukt.
 
Reactiescore
389
Wij hebben echt veel gedaan voor cbt, weet niet hoe je dan kan zeggen 'als jullie is iets terug moeten doen'. Denk ook gewoon even na, iedereen van cbt in koh krijgen zou toch niet lukken(maximum aantal leden is 30). Daarna heb je ook nog de tribe lock, wij hebben nooit geweten na hoeveel tijd dat geactiveerd zou worden. Het kon een uur zijn, maar ook gewoon na 1 ms. Ik heb om 20:25 de uitnodiging voor koh aangenomen, en na enkele seconden werden de stammen al gesloten. Wij wouden nog 2 andere spelers erbij, maar dat is helaas niet gelukt.

Jullie hebben veel voor cbt gedaan, wat allemaal in jullie eigen voordeel was. Wat hebben die spelers er aan dat jullie vv hebben gedaan, als ze vervolgens niet mogen delen in de wereldwinst? Helemaal niks. Jullie zorgen ook zelf dat je al aan het percentage zit door allemaal te leaven en naar een andere stam te gaan, waardoor je als je terug joined direct die tribe lock triggerd. Was helemaal niet nodig geweest als jullie niet zo nodig meer spelers in de top 10 wilde. Daarom stabben jullie hier gewoon 2 spelers uit koh en de rest die volgens jullie niet goed genoeg waren hebben jullie gewoon maanden lang gebruikt om eigenlijk illegale cfs tegen ons te hebben. Want altijd zeggen dat het een bg was is dus pure kul.
 
Reactiescore
389
Als iemand enkel onder vv heeft gestaan verdient die ook geen winst.

Als dat al van te voren bekend is, dan is dat account puur en alleen gebruikt om met cf's tegen ons te spelen. Echter werd er hier altijd beweerd dat CBT een volwaardig BG was en dat daarom al die vv's werden aangenomen. Dan kan je achteraf niet hier komen claimen dat ze de wereldwinst niet verdienen in jullie ogen, dan had je die vv's ook niet moeten aannemen.

Maar roshi die moest per se zoveel mogelijk cf's in onze clusters hebben van accounts met extreem laag moraal en nu worden al die accounts gewoon rustig opzij gezet.
 
Reactiescore
73
Jullie hebben veel voor cbt gedaan, wat allemaal in jullie eigen voordeel was. Wat hebben die spelers er aan dat jullie vv hebben gedaan, als ze vervolgens niet mogen delen in de wereldwinst? Helemaal niks. Jullie zorgen ook zelf dat je al aan het percentage zit door allemaal te leaven en naar een andere stam te gaan, waardoor je als je terug joined direct die tribe lock triggerd. Was helemaal niet nodig geweest als jullie niet zo nodig meer spelers in de top 10 wilde. Daarom stabben jullie hier gewoon 2 spelers uit koh en de rest die volgens jullie niet goed genoeg waren hebben jullie gewoon maanden lang gebruikt om eigenlijk illegale cfs tegen ons te hebben. Want altijd zeggen dat het een bg was is dus pure kul.

Hen vertellen wat kruisdef is en wat het nut ervan is, heel cbt zijn def inventariseren en dat verdelen over hun eigen leden die def nodig hadden, samen met hen massas plannen zodat ook zij kunnen groeien en veel meer dingen die ik nu niet direct weet. Ook draait een wereld niet enkel en alleen om winnen, niet voor ons iig. Ik heb liever plezier met mijn stamgenoten dan winnen, jij misschien niet maar oké.

Die 2 spelers hebben van voren meegekregen dat er zo'n risico was. Achteraf hebben we het hen ook uitgelegd hoe het in elkaar zat, en beide spelers hadden er begrip voor en zijn niet kwaad op ons dat ze er niet in zijn geraakt. Je weet nog niet eens over welke 2 spelers het gaat. Maar ach ja, je weet niet veel en zit maar wat te roepen.
 
Reactiescore
389
Hen vertellen wat kruisdef is en wat het nut ervan is, heel cbt zijn def inventariseren en dat verdelen over hun eigen leden die def nodig hadden, samen met hen massas plannen zodat ook zij kunnen groeien en veel meer dingen die ik nu niet direct weet. Ook draait een wereld niet enkel en alleen om winnen, niet voor ons iig. Ik heb liever plezier met mijn stamgenoten dan winnen, jij misschien niet maar oké.

Die 2 spelers hebben van voren meegekregen dat er zo'n risico was. Achteraf hebben we het hen ook uitgelegd hoe het in elkaar zat, en beide spelers hadden er begrip voor en zijn niet kwaad op ons dat ze er niet in zijn geraakt. Je weet nog niet eens over welke 2 spelers het gaat. Maar ach ja, je weet niet veel en zit maar wat te roepen.

Liever plezier met stamgenoten dan winnen, maar die 2 spelers mochten er niet meer in omdat er een kans was dat andere leden dan niet de winst zouden pakken. Dat lijkt me dus sowieso al tegenstrijdig.

En alles wat jullie voor CBT hebben gedaan is toch 100% in jullie eigen voordeel geweest?
Jullie hebben ons er altijd mee dwars gezeten, illegale cf's ten alle tijden uitgebuit en vervolgens al die spelers niet laten delen in de winst. Snap niet wat je dan hier weer komt verkondigen wat je allemaal voor CBT hebt gedaan, enige wat ik zeg is dat jullie ze uiteindelijk niet de wereldwinst geven, wat je bij een normale bg wel zou doen en jullie dus of stabben of altijd illegale cfs hebben uitgebuit.

En dat jij dan nog zegt dat je liever plezier hebt dan winnen, dat is echt wel extreem kansloos, want jij hebt er echt werkelijk alles aan gedaan om hier maar te winnen, zoals je in de post daar boven al hebt aangegeven en zoals was te zien in alle vv's die je draaide. Dus als je nu zegt dat deze wereld voor jou niet alleen om winnen draaide, dan is dat gewoon 100% een leugen. Ook te zien aan de manier van communicatie naar CBT leden die niet perfect meewerkten met jou plannetjes.
 
Reactiescore
29
Ik geloof dat jullie er echt niks van begrijpen, van het hele spel niet. Mijn mening is ook over de Tribelock dat deze wat mij betreft gewoon weg kan. Gewoon terug naar de 20 dagen of wat was het, 14 dagen? vasthouden van het voor de overwining te behalen percentage. Fout zat in de zeer korte tijd tussen het behalen van de 63% en de Tribelock en onze timing, en niet anders, wat je daar brabbelt is grote onzin :mad: Het was in iedergeval geen C3 situatie met z'n 20 dagen onbeperkte doorgroeitijd nog na het behalen van het benodigde percentage.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan