Praathoek

Reactiescore
2.480
En zijn we al een de nieuwe forum situatie gewend?
 
Reactiescore
273
Een vraag aan Duckje.
Aangezien de nieuwe casual wereld al een tijdje aan de gang is, en nog steeds binnen de 4 continenten liggen, is het mogelijk om bij de volgende casual het aantal BB dorpen per speler drastisch te verhogen?
Vrijwel alle grotere spelers zijn nu de rim aan het op edelen, waardoor nieuwe spelers nauwelijks nog ruimte hebben om fatsoenlijk te kunnen groeien.
Hierdoor kunnen ze niet echt groot worden, terwijl de casual werelden ook bedoeld is voor spelers die het spel in een veiligere omgeving kunnen leren.

Zeker gezien de huidige omvang van Casual 8, en het gebrek aan bb dorpen voor kleine (en grote) spelers, lijkt het me een heel goed idee om het aantal BB dorpen per nieuwe speler flink te verhogen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
We hebben vanavond weer een team meeting, ik zal het voorstellen!
 

DeletedUser78605

Guest
Ook dat is zinloos helaas. De meeste in onze stam hebben toch nog minimaal 50 edels, dus op een volgende wereld met meer bb dorpen zou het betekenen dat alleen maar meer bb dorpen worden overgenomen door al verder zijnde spelers.

Het concept casual is gewoon nooit geworden wat het had moeten zijn. Het is niet voor beginnende spelers, want die zijn gewoon kansloos en dit was eigenlijk al op Casual 1 het geval, tone Style! alles dik domineerde over de hele wereld en dit zelfde gebeurd overal.

Casual is een concept geworden wat is bedoeld voor spelers die gewoon net iets minder tijd in tw willen stoppen.

We hebben al eerder aangegeven dat meer ruimte tussen dorpen en meer bb's per speler iets zou zijn om werelden groter te maken, afstanden van aanvallen te vergroten etc, maar dit was niet mogelijk. Zou de server oid niet aankunnen.
 
Reactiescore
323
Ik meen dat op bijv. cas3 het aantal bb's per speler wel wat hoger lag. Als het toen wel mogelijk was, waarom nu niet?
Want de huidige situatie van cas8 is eigenlijk gewoon kut: als je nu als nieuwe speler op de casual komt zie je dat de rim al voor een groot deel is volgeedeld door grote spelers, waardoor er eigenlijk nauwelijks nog mogelijkheden zijn voor nieuwe spelers op de wereld om een fatsoenlijk accountje op te bouwen. Zeker als je nog niet helemaal vertrouwd bent met het spel en casual werelden. Dit is eigenlijk gewoon jammer, want hierdoor haalt het twteam met casualwerelden niet het doel wat ze voor ogen hadden toen er gestart werd met casualwerelden: een omgeving bieden voor beginnende spelers (of spelers met minder tijd) om het spel te spelen hoe zij het willen.
 
Reactiescore
273
Casual met edelafstand van max 10 maken :D

En dan komt er een grote speler die álle dorpen binnen 10 velden om jou cluster heen gaat edelen.
Dat is pas kut :p

Als het aan mij lag deden ze 10 a 20x zo veel bb dorpen per speler.
Dan worden de afstanden uiteindelijk ook veel groter.
En misschien zien we dan nog eens bb dorpen die tot 3000 punten uitgroeien voordat ze overgenomen worden.
 

DeletedUser78605

Guest
En dan komt er een grote speler die álle dorpen binnen 10 velden om jou cluster heen gaat edelen.
Dat is pas kut :p

Als het aan mij lag deden ze 10 a 20x zo veel bb dorpen per speler.
Dan worden de afstanden uiteindelijk ook veel groter.
En misschien zien we dan nog eens bb dorpen die tot 3000 punten uitgroeien voordat ze overgenomen worden.

Ja oke true.
Maar ik heb toen ik nog in het mod team zat aardig wat dingen verzonnen om werelden überhaupt aantrekkelijker te maken. En ruimte tussen spelers en met bb's per speler waren hier zeker 2 van. In de vroegere wereld lag er sowieso ook veel meer ruimte tussen alle spelers, als je edel dan 3 uur moest lopen, vond je het kort..

Maar spelen met de instellingen zijn er ook zat opties die ze kunnen veranderen.. Maar dat zie ik niet gebeuren hoor. Na Casual 5 zijn er al gesprekken geweest op het forum voor veranderingen en tijdens c6 zijn deze opnieuw naar boven gekomen en zeker met de komst van c7. Toen ook dat een flop bleek te zijn hebben de meeste het opgegeven. En casual 8 bewijst dit opnieuw.
 
Reactiescore
389
Geen inventaris meenemen naar de casual wereld en je hebt weer waar een casual voor bedoeld was.
Zeker als je dan nog meer bb per speler doet dan gaat niemand zo snel kunnen edelen, aangezien iedereen (waaronder ik) nu gewoon met een overvolle inventaris aan kwam.
Dan nog niet te spreken van de 2de wave spelers die plots vanaf casual 6 mochten komen, waardoor er nog meer en nog grotere inventarissen kwamen.

Maak er een echte casual van en zet inventaris meenemen uit. Ridder mee kan nog, premium enzo ook, maar inventaris uit.
 
Reactiescore
323
Ja oke true.
Maar ik heb toen ik nog in het mod team zat aardig wat dingen verzonnen om werelden überhaupt aantrekkelijker te maken. En ruimte tussen spelers en met bb's per speler waren hier zeker 2 van. In de vroegere wereld lag er sowieso ook veel meer ruimte tussen alle spelers, als je edel dan 3 uur moest lopen, vond je het kort..

Nah, ik heb W50 gespeeld en waren er ook meer bb's per speler. Die wereld leek op het oog leuke instellingen te hebben, maar veel bb's en dus grote afstanden tussen spelers in combinatie met dure edels (pakketjes) en geen boerlimiet maakte het een kutwereld helaas. :D
 
Reactiescore
273
Er moet gewoon wat veranderd worden, dat is zeker. Misschien een combinatie van meer BB's en meer ruimte tussen dorpen.

Maar waar ook (weer) naar gekeken moet worden is dat bij het overstappen naar een casual GEEN inventaris meegenomen wordt.
Gewoon helemaal niets. zo heeft iedereen een gelijke trage start en in combinatie van meer BB's en meer ruimtes kunnen we eindelijk weer meer dan 4 continenten vullen.
 
Reactiescore
2.480
Ben jij lui, maar wil je wel makkelijk premium punten winnen? Doe dan mee aan de Tribalerij (klik). Het enige wat je moet doen is 4 cijfers (tussen de 0 en 101) en 1 kleur als reactie plaatsen en je maakt al kans op 4.000 premium punten? Zo gemakkelijk was premium punten farmen nog nooit!
Dit is de enige loterrij, waarbij de jackpot gegarandeerd valt.
 
Reactiescore
273
Ben jij lui, maar wil je wel makkelijk premium punten winnen? Doe dan mee aan de Tribalerij (klik). Het enige wat je moet doen is 4 cijfers (tussen de 0 en 101) en 1 kleur als reactie plaatsen en je maakt al kans op 4.000 premium punten? Zo gemakkelijk was premium punten farmen nog nooit!
Dit is de enige loterrij, waarbij de jackpot gegarandeerd valt.

Laten we het on-topic houden mensen...
We willen liever niet over de knie gelegd worden neem ik aan.
 
Bovenaan