De grote Roy show

Reactiescore
967
Heb zelf geen contact gehad met jullie vanaf HcA, maar gewoon kijken of iemand interesse heeft om als du verder te gaan is toch geen probleem? Begrijp niet echt wat hier relevant aan is voor dit topic.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
967
Ik wil niet die Guy uithangen die constant om bewijs vraagt, maar jullie springen nu wel heel erg snel naar conclusies... Dit is een kleine tekst van de vijand, je moet toch wel iets meer nodig hebben om zomaar over vies spel te praten.
 
Reactiescore
3.452
Ik wil niet die Guy uithangen die constant om bewijs vraagt, maar jullie springen nu wel heel erg snel naar conclusies... Dit is een kleine tekst van de vijand, je moet toch wel iets meer nodig hebben om zomaar over vies spel te praten.
https://gyazo.com/190818c089e8ed39c35556f44b58c4fa

Dit getuigt niet van een hele faire aktie,of wel?
In plaatst dat leider Erik daar op ingaat,probeert hij evengoed zijn zin door te drukken,beetje uhhh apart wel.
 
Reactiescore
967
Lol. Je begrijpt mijn punt verkeerd. Als dit waar is, is het inderdaad geen faire actie. Ik zeg alleen, dat jullie dit direct op hun woord geloven, behalve als jullie al meer bewijs hebben gezien dan wij. Ik zeg dus niet dat ze liegen, maar heb alleen meer bewijs nodig.
 
Reactiescore
3.452
Lol. Je begrijpt mijn punt verkeerd. Als dit waar is, is het inderdaad geen faire actie. Ik zeg alleen dat jullie dit direct op hun woord geloven (ik zeg niet dat ze liegen, maar heb alleen meer bewijs nodig).
Dat kan alleen Loa regelen,waar ik over val is dat Erik totaal niet op de stab ingaat maar nogmaals probeert de dorpen naar Neo te krijgen.
Alsof het heel normaal is dat er een account wordt leeggegooid door toedoen van een lid van Neo?(wat ik lees in de screens)
 
Reactiescore
3.536
Je gaat toch wat te kort door de bocht nu Inge door Erik zo te blame. Erik staat voor fair spel en wilt NEO een positievere reputatie geven.
Ik zal mijn eerste aanvaring over Erik die pas leider was even meegeven om toch een beeld te maken hij meteen de toon wou leggen binnen NEO dat eerlijk spel voorop staat.


Chess en NEO spreken af dat beide stammen tijdens de onderhandelingen over de verdeling van het account Fearless geen aanvallen op Fearless sturen en niemand dorpen van hem edeld, als de deal niet door gaat en dat bekend is aan beide kanten kunnen we met gelijke wapens en evenveel tijd zelfstandig op Fearless gaan edelen.


Nu stuurde een NEO lid toch niet tijdens de onderhandelingen al een lading clears en edels op account Fearless tegen alle afspraken in. Erik de nieuwe leider die pleit om het verleden los te laten en eerlijk spel wilt binnen NEO had toen 2 opties:

Optie A: Ik houd het lid tegen en bied Chess een compensatie aan voor de regelovertreding want eerlijk spel gaat boven eigen belang.

of

Optie B: Ik ga een paar minuten voor alle edels en clears aankomen Jannes vlug berichten dat de onderhandelingen over Fearless niet doorgaan zodat we wel kunnen zeggen 'ja maar de onderhandelingen zijn wel stopgezet'.


O nee nu ik eraan denk hij koos voor optie B, nvm alles wat ik zei hierboven :D Maar was een leuke kennismaking wel met nieuwe leider Erik, dag 1: Een stab verdoezelen en zeggen je NEO vanaf nu eerlijk spel wilt laten gaan spelen in dezelfde dag uitvoeren en uitspreken. Van een goede geloofwaardige start gesproken!

Maar ik vind niet we Erik hiervoor moeten straffen, de Duitser worden immers ook niet meer gestraft voor hun daden, toch Bas? :eek:
 
Reactiescore
603
Maar ik vind niet we Erik hiervoor moeten straffen, de Duitser worden immers ook niet meer gestraft voor hun daden, toch Bas? :eek:
e02e5ffb5f980cd8262cf7f0ae00a4a9_press-x-to-doubt-memes-memesuper-la-noire-doubt-meme_419-238.jpg

Kijk:
https://nos.nl/artikel/2102269-ruim-70-jaar-na-de-oorlog-gaat-jacht-op-nazi-s-door.html
 

DeletedUser79447

Guest
Wat sarab zegt id pure onzin, ik heb zed toentertijd internt omdat hij niet verder wilde spelen en niet meer actief kon zijn. Vv en troepen wegsturen is de grootste onzin. Ja, wij hebben ze vv gehad toen hij op vakantie/weg was, maar troepen wegsturen en internen is nooot gebeurd
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wat sarab zegt id pure onzin, ik heb zed toentertijd internt omdat hij niet verder wilde spelen en niet meer actief kon zijn. Vv en troepen wegsturen is de grootste onzin. Ja, wij hebben ze vv gehad toen hij op vakantie/weg was, maar troepen wegsturen en internen is nooot gebeurd

Het is een beetje apart dat je van die stam hele tijd vv en dergelijke loopt te bedelen. Past allemaal wel weer mooi in de grote Roy/Plato show... Ook nog een mb in die stam erbij, spy is natuurlijk wel handig tegen een rim stam hé. :p
 
Reactiescore
3.452
Wat sarab zegt id pure onzin, ik heb zed toentertijd internt omdat hij niet verder wilde spelen en niet meer actief kon zijn. Vv en troepen wegsturen is de grootste onzin. Ja, wij hebben ze vv gehad toen hij op vakantie/weg was, maar troepen wegsturen en internen is nooot gebeurd
https://nl.twstats.com/nl66/index.php?page=player&mode=conquers&type=lose&id=487850552

Account zat tot zijn laatste dorp in Loa?
Heb je er nooit bij stil gestaan om de vv over te dragen naar Loa zelf,of op zijn minst de stam uit te gaan en bevelen delen uit te zetten?
Al die dagen kon je de bevelen zien van zijn stam die zwaar onder vuur lag door Neo.
 
Reactiescore
3.536
Het is niet de eerste keer dat Roy bevelen delen misbruikt. Verder is hij wel voor een faire strijd op hacken van acc's enzo na ofc.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ajoh, Roy is niet vies van een vv'tje hier en daar:

c4wt83v.jpeg


Wat dan weer wel apart is dat hij deze vv wilt met als smoesje 'bewijs vinden dat Chess vv doet'.
Alleen als je onderstaande screen erbij pakt dan heeft Plato dit al een paar maanden in bezit:

ge1cjs.jpeg


Lijkt weer een leuke poging tot een klein stabje..? Hier beken je zelf ook nog eens dat je een spy had..
 
Reactiescore
3.452
Vv pakken om ff een illegaal snellijstscriptje erop te zetten misschien :eek:

Foei Inge
 
Reactiescore
3.536
dca20c454bea1238df349334752bdd95.png

Het moment Plato ook ban aansmeren probeert tegen een rimnoobje nadat hij ze niet mag internen. Als Plato zo doorgaat blijft er weldra nog maar 1 optie over en dat is proberen zelfstandig een account te edelen op eigen kracht? Hopelijk zal het zo'n vaart niet lopen, dit gun je niemand om dit spel te spelen waarvoor het gemaakt is.
 
Reactiescore
38
Heb zelf geen contact gehad met jullie vanaf HcA, maar gewoon kijken of iemand interesse heeft om als du verder te gaan is toch geen probleem? Begrijp niet echt wat hier relevant aan is voor dit topic.
Het is wel een probleem geweest indien de desbetreffende persoon (hier janny) het voorstel van Job zou accepteren. Want dan ging janny hoogstwaarschijnlijk uit MK en aangezien we al een tijdje in oorlog zijn tegen jullie, zou ik dit als een stab zien.
Ik heb HcA erbij betrokken want het principe van een lid te overtuigen om een samenwerking met de vijand aan te gaan, is hetzelfde wat Plato deed.
Voor de rest blame ik jou niet hoor. Het is tenslotte de grote Roy show ;)
 

DeletedUser79447

Guest
Wat een dom gehaat, azemmel knipt natuurlijk het stukje waarin 2jaager dingen aangeeft, post dan het hele verhaal.

Daarbij hebben wij inderdaad de vv gehad terwijl de speler in LOA zat, boeie? Het enige wat we te weten zijn geoomen is dat jullie banden hadden in mijn rim, vv's wilde draaien. Jullie hebben zelfs mijn mb gevraagd om dorpen in mijn cluster gratis te krijgen (circus) om te cfen.

En dan jannes, de opperkneus. Plato staat 1e ODA zegt genoeg denk ik. Belgisch stuk noob dat je er bent.
 
Reactiescore
967
Het is wel een probleem geweest indien de desbetreffende persoon (hier janny) het voorstel van Job zou accepteren. Want dan ging janny hoogstwaarschijnlijk uit MK en aangezien we al een tijdje in oorlog zijn tegen jullie, zou ik dit als een stab zien.
Ik heb HcA erbij betrokken want het principe van een lid te overtuigen om een samenwerking met de vijand aan te gaan, is hetzelfde wat Plato deed.
Voor de rest blame ik jou niet hoor. Het is tenslotte de grote Roy show ;)

Rare redenering vind ik. Iedereen is vrij een stam te verlaten, indien dit netjes verloopt zou ik het zeker geen stab noemen. Als zij merken dat er nul toekomst perspectief is in hun huidige situatie, zou ik ook overstappen. Ben je dan een stabber? IDK.

Al is het natuurlijk wel anders als je inderdaad in oorlog bent met de andere partij, dat zou het een moeilijkere beslissing maken die niet netjes is tegen je oud-stamgenoten. Nog steeds geen stab tho imo.
 
Reactiescore
38
Daarbij hebben wij inderdaad de vv gehad terwijl de speler in LOA zat, boeie?
Dan kon je lekker van onze informatie snoepen dus niks boeie Roy. Sarab werd door jou aangevallen en tijdens die periode had je de vv.

Rare redenering vind ik. Iedereen is vrij een stam te verlaten, indien dit netjes verloopt zou ik het zeker geen stab noemen. Als zij merken dat er nul toekomst perspectief is in hun huidige situatie, zou ik ook overstappen. Ben je dan een stabber? IDK.
Natuurlijk maar dan ben je geen stamspeler in mijn ogen. Dat is een zwakke overlevingsstrategie. Als je echt waarde aan je stam hecht dan blijf je strijden tot het bittere eind.
 
Bovenaan