Stilte voor de Storm.

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Zoals ik zeg, ik heb een recente printscreen van de nieuwe leiders die proberen met Jannes wat af te spreken omtrent afspraken.
 
Reactiescore
3.452
Zoals ik zeg, ik heb een recente printscreen van de nieuwe leiders die proberen met Jannes wat af te spreken omtrent afspraken.
Ja klopt.
Probleem is dat neo zich herroept op de regels die ze zelf op het forum hebben staan,zonder wederzijds akkoord.
Het is natuurlijk heel vervelend dat de communicatie vanuit jullie leiding naar de leden niet goed is gegaan,want er is helemaal geen nieuwe cf overeenkomst kortgesloten tussen beide stammen. Dan is het niet meer dan logisch dat de huidige regels geldig blijven?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ik heb het erover dat Jannes de afspraken niet wil doorvoeren, dat is niet ons probleem. Wij zijn hier niet de koppige, dus dan moet je het zelf maar uitzoeken.
 
Reactiescore
3.452
Dus er worden regels opgestelt,de ene partij is het daarmee niet eens,geeft dat ook aan ,vervolgens wordt het niet meer opgepakt door Neo (de partij die de regels wilde veranderen) en nu is het ons probleem? Lol.

Zolang er geen wederzijds akkoord is zijn er ook geen nieuwe afspraken ?
Neo herroept zich op afspraken die bij jullie op het forum staan waar NOOIT een akkoord op is gegeven,en dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt.
 
Reactiescore
140
Feit is en blijft dat Dpschut altijd gedeft is door NEO, en ook bij NEO hoort. Dat weet heel Chess en dat hebben ze altijd geweten.

Het is nu makkelijk dorpjes vragen en ik vind dat nogal schrijnend. Al heb ik Jannes zijn "onderhandelingen" wel gezien, precies zoals je van hem verwacht. Zoals een kleine kleuter die zijn lolly van de dokter niet heeft gekregen. Er is maar 1 persoon die nieuwe afspraken in de weg staat, en dat is hij.

Volgensmij kwam NEO bij ons aanzetten met de vraag of wij de vv van Dpschut hadden omdat er geen controle meer over was.... ook is NEO naar ons toegekomen om de dorpen te verdelen. Dus er was zeker wel binnen NEO bekend dat het niet mocht maar is gewoon genegeerd.

Volgens mij heeft Suicide die ook al verbroken maanden geleden bij Niels. Ik kan twstats niet raadplegen atm, dus het kan zijn dat ik daarin fout zit.

Leuk dat je dit ook weer aanhaalt maar er is nooit een illegaal dorp gepakt dus daar zit je al fout ;)
 
Reactiescore
3.536
Ik heb het erover dat Jannes de afspraken niet wil doorvoeren, dat is niet ons probleem. Wij zijn hier niet de koppige, dus dan moet je het zelf maar uitzoeken.

NEO maakt een fout -> NEO maakt goed -> Chess is bereid voor nieuwe afspraken te maken. NEO leiding wilt stap 2 overslaan en ik niet, het is voor discussie vatbaar welke partij de nieuwe afspraken dan tegenhoud.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Als je denkt dat je gratis dorpjes gaat krijgen zit je in deze mis. Take it like a man & get over it.
 
Reactiescore
1.380
Als je denkt dat je gratis dorpjes gaat krijgen zit je in deze mis. Take it like a man & get over it.
ga eens werk zoeken kleuter. je kan dan misschien heel goed deffen maar normaal met mensen om gaan is jou nooit geleerd. Lees eens alles over de regels en informeer eens goed binnen NEO voor je hier fabels aan het vertellen bent
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
ga eens werk zoeken kleuter. je kan dan misschien heel goed deffen maar normaal met mensen om gaan is jou nooit geleerd. Lees eens alles over de regels en informeer eens goed binnen NEO voor je hier fabels aan het vertellen bent

De enige die hier duidelijk wat redeneringsvermogen mist, ben jij. Waarom vergelijk je hoe ik tegenover een vijand sta, met het omgaan van mensen? Je komt zo maar heel idioot over, al ben je dat sowieso als je je gemiddelde post leest.

Gelieve mij niet meer te citeren. Ik heb geen tijd voor idioten zoals jij.
 

DeletedUser69389

Guest
ga eens werk zoeken kleuter. je kan dan misschien heel goed deffen maar normaal met mensen om gaan is jou nooit geleerd. Lees eens alles over de regels en informeer eens goed binnen NEO voor je hier fabels aan het vertellen bent
Wat is de relevantie ervan om met zulke sneren te komen als je dat soort zaken zelf ook niet trekt?
 
Reactiescore
1.454
Wat een ontiechelijk gezeik is deze wereld constant. Die overtreed de ene regel de andere de andere. Man, ik vraag me af of je nog wel gewoon een dorp van je tegenstander mag edelen...

Wanneer gaan jullie nou gewoon eens elkaar wegspelen in plaats van over alles een afspraak te maken. Wat ben ik blij dat ik hier gestopt ben, no offense...
 
Reactiescore
3.452
Ergens wel mee eens,al die dealtjes en nieuwe regels die we als Chess voorgeschoteld krijgen haalt de glans er wel vanaf.
Pakt Chess 9 dorpen redelijk diep in een Neo cluster,wordt er direct een voorstel gedaan om die te ruilen tegen Dpschut dorpen.
Tijdens elke leiderswisseling komt er weer een nieuw voorstel vanuit Neo en geloof mij, dat zijn er heel wat geweest de afgelopen periode.

Zijn er afspraken genegeerd dan gooit de nieuwe leider het er op dat zij daar niet de dupe van hoeven te zijn etc etc
 
Reactiescore
1.454
Dan krijg je een kata wereld, 100%

Gewoon de enige twee regels
1) geen kata’s
2) geen cf’s pakken in tegenstanders cluster als die onder 3k zijn

De rest is gewoon knallen. Niet verdeel dit account en verdeel dat account, deal dit en deal dat.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
gewoon om je te ergeren.

Je bent er zelf ook lekker mee bezig met zeuren hier op het AF

Het is niet nodig om in elke post die je op het AF plaatst een persoonlijke aanval richting Laurens te lanceren. Op deze manier zet je niet enkel jezelf, maar ook het gehele account We Regret voor paal aangezien je onder die naam post.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan