Enquête: Presenteer je account

Welke account is de beste van W69?


  • Totaal aantal stemmers
    78
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.506
Hallo luitjes,

De inschrijvingen zijn gesloten; het is dus tijd om je stem uit te brengen op het beste account van wereld 69! Vergis je niet de jury (4 man sterk) geeft in totaal 400 punten weg. Maar met elke valid stem in deze enquête worden er 5 punten bij opgeteld. Elke stem is dus 5 punten waard! Stem dus maar snel op je favoriet. In de bijlage is te vinden welke prijzen er met deze contest te winnen zijn.

Elke stemmer heeft 2 stemmen. De enquête is 7 dagen open, de einddatum is bovenaan te zien (waar je kunt stemmen).

Ik check op dubbelaccount. Ik verwacht dinsdagavond een lijstje (per PM) van stemmen van mogelijke dubbel/boostaccount. Deze zal ik dan van je stemmen aftrekken. Waardoor deze stemmen dus niet meetellen. Mocht ik een account tegen komen waarvan ik vermoed dat het een dubbelaccount is en niet op de lijst staat. Dan maakt dit account, op wie dit dubbelaccount heeft gestemd, kans op diskwalificatie. In mijn ogen is een dubbel/boostaccount een account die minder dan 50 posten heeft en/of geen recente (maand) posten heeft geplaatst.
 

Bijlagen

  • prijzen.PNG
    prijzen.PNG
    6,5 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.772
Linkje naar Cala is broken btw
 
Reactiescore
2.506
Done
 
Reactiescore
2.506
Er staat lettelijk in de eerste zin: her verhaal van schildpad :eek:
 
Reactiescore
141
Er staat lettelijk in de eerste zin: her verhaal van schildpad :eek:

Het verhaal van DE schildpad idd. Onderaan staat eventually, We Like Turtles. met ons plaatje erbij :(

Maar snap de verwarring. Is iig wel We Like Turtles.
 
Reactiescore
581
- To infinity for serenity
Krijgt geen punt van mij... wie denkt dat Corus - Yes we CAN - t staat voor can't, die heeft het spelletje niet begrepen.

- .Klompvoetje.
Helaas mannen, als je eerst weg gespeeld bent en dan een barb-rush -waar de omstandigheden je toe dwingen!- zo negatief benaderd, dan zal je idd niet kunnen standhouden tegenover een overmacht. Mijn punten gaan naar andere accounts.

- aapjeklapklap
Eerst beginnen over je oude wereld, daarbij vermelden dat je nu start met een aantal tegenstanders van de oude wereld... ik gaap eens flink en lees dan eigenlijk, dat men bang is, om echt te moeten vechten. Dan ook nog dorpjes, die wonderlijk leeg staan wegens farmen en die jullie zo binnen rijven. Nou, ik geloof al jaren meer niet in sprookjes en jou verhaal valt daar onder! Geen punt van mij.

- Account Potje
Wel een lekker kort verhaal. Maar een wild cluster? Overal en nergens een dorpje... tja... je maakt er echt een Potje van. Zero points!

- Cacturne
Je kunt wel plaatjes bij je verhaal zetten, maar het verhaal moet ook deugen. Amper enige diepgang in het verhaal, amper enige tegenslag ondervonden, alsof Guus Geluk ineens TW is gaan spelen en dan jezelf nog als topper zien ook :O Nee, KAKturne geen puntje te bespeuren voor jullie.

- The American Sniper
Kijk dit is nu een school voorbeeld van hoe het moet. Oké, de TAS was een tegenvaller, had een veel mooier exemplaar verwacht... maar zinnen als: 'De deur begaf het en terwijl ik in mijn ogen wreef wemelde het van de edelmannen' maakte het meer dan de moeite waard. RL vermengen met het spel Tribal Wars an sich... je weet wel, zoals de werkelijkheid voor alle fanatieke TW spelers is, briljant! Hier gaat mijn eerste punt naar toe.

- Nap Time
Weer eentje die een eerdere wereld moet aanhalen (kijk eens hoe goed ik ben)... met boosten (we gebruiken het normaal wel, maar voelen ons wel bezwaard) that is (moraalridders brrrr...) eveneens met de weer -oh zo toevallig- makkelijke dorpen na de start... Gaaaaap... heb dat echt al -tig keer gehoord. Sorry hoor, ik ga maar eens een dutje doen en die punten... die vergeet ik hier uit te delen.

- ChickMagnet
Fun, fun, fun... oh wat is het bij ons gezellig. Ik krijg acuut kippenvel van deze account, niet omdat ze zo goed zijn. Nope, omdat het van die gezellige glijers zijn. Glad, beetje slijmerig -brrrrrr- Ga eens serieus TW spelen! Dan stond je in de top 10... voor nu: Jullie zijn het nét niet, wannebee's dus 0 punten!

- We Like Turtles.
Aha, hier hebben we er eentje... één van de evenement Abusers, dat omschrijven als een tovenaar die Magisch allerlei voordelen laat verschijnen is er compleet over. Prachtig verhaal van de schildpad (pakte mij helemaal) en dan toch.. een duracell konijn blijken te zijn! Jammer u bent gediskwalificeerd!

- Road to Perfection
Een prachtig geïllustreerd verhaal... mooie lay-out ook. Maar de inhoud, mijn God. Vanaf de levensloop gaat het alleen nog maar bergaf. Eerst de oude wereld (ja, waarom ook niet... die hadden we nog niet gehoord.. pfff) waar ze in Modus speelde (hallo, ik ben de oprichter van de eerste Modus stam op W22, na-apers). Gauw maar verder. Snipe-kills op de beurs? Ik ga zo wss afhaken. Ha! Illegaal scriptgebruik! Ik wist het... hier zat een luchtje aan.

Hier stop het. Geen punten voor het verhaal... Abusers en Valsspelers verdienen geen punten. Ow... Jakob (Mystery Men) als de grote gevechten uitbreken, wil ik best even de account versterken! Niets leukers dan een (eerder) vals spelende account naar de ondergang te helpen en daar ben ik dan weer goed in ;)

Kortom:

- The American Sniper krijgt als enige een punt van mij!
 
Reactiescore
1.581
- aapjeklapklap
Eerst beginnen over je oude wereld, daarbij vermelden dat je nu start met een aantal tegenstanders van de oude wereld... ik gaap eens flink en lees dan eigenlijk, dat men bang is, om echt te moeten vechten. Dan ook nog dorpjes, die wonderlijk leeg staan wegens farmen en die jullie zo binnen rijven. Nou, ik geloof al jaren meer niet in sprookjes en jou verhaal valt daar onder! Geen punt van mij.

Tja zo is toch echt hoe onze wereld tot nu toe is verlopen, met een beetje research had je kunnen zien dat ons oda erg laag was in het begin. Afgelopen dagen een mooie strijdt aangegaan met Walk, iets wat ik achteraf nog wel had willen vermelden in het verhaal haha. Anyway, thanks voor je feedback.
 
Reactiescore
1.283
- To infinity for serenity
Krijgt geen punt van mij... wie denkt dat Corus - Yes we CAN - t staat voor can't, die heeft het spelletje niet begrepen.

- .Klompvoetje.
Helaas mannen, als je eerst weg gespeeld bent en dan een barb-rush -waar de omstandigheden je toe dwingen!- zo negatief benaderd, dan zal je idd niet kunnen standhouden tegenover een overmacht. Mijn punten gaan naar andere accounts.

- aapjeklapklap
Eerst beginnen over je oude wereld, daarbij vermelden dat je nu start met een aantal tegenstanders van de oude wereld... ik gaap eens flink en lees dan eigenlijk, dat men bang is, om echt te moeten vechten. Dan ook nog dorpjes, die wonderlijk leeg staan wegens farmen en die jullie zo binnen rijven. Nou, ik geloof al jaren meer niet in sprookjes en jou verhaal valt daar onder! Geen punt van mij.

- Account Potje
Wel een lekker kort verhaal. Maar een wild cluster? Overal en nergens een dorpje... tja... je maakt er echt een Potje van. Zero points!

- Cacturne
Je kunt wel plaatjes bij je verhaal zetten, maar het verhaal moet ook deugen. Amper enige diepgang in het verhaal, amper enige tegenslag ondervonden, alsof Guus Geluk ineens TW is gaan spelen en dan jezelf nog als topper zien ook :O Nee, KAKturne geen puntje te bespeuren voor jullie.

- The American Sniper
Kijk dit is nu een school voorbeeld van hoe het moet. Oké, de TAS was een tegenvaller, had een veel mooier exemplaar verwacht... maar zinnen als: 'De deur begaf het en terwijl ik in mijn ogen wreef wemelde het van de edelmannen' maakte het meer dan de moeite waard. RL vermengen met het spel Tribal Wars an sich... je weet wel, zoals de werkelijkheid voor alle fanatieke TW spelers is, briljant! Hier gaat mijn eerste punt naar toe.

- Nap Time
Weer eentje die een eerdere wereld moet aanhalen (kijk eens hoe goed ik ben)... met boosten (we gebruiken het normaal wel, maar voelen ons wel bezwaard) that is (moraalridders brrrr...) eveneens met de weer -oh zo toevallig- makkelijke dorpen na de start... Gaaaaap... heb dat echt al -tig keer gehoord. Sorry hoor, ik ga maar eens een dutje doen en die punten... die vergeet ik hier uit te delen.

- ChickMagnet
Fun, fun, fun... oh wat is het bij ons gezellig. Ik krijg acuut kippenvel van deze account, niet omdat ze zo goed zijn. Nope, omdat het van die gezellige glijers zijn. Glad, beetje slijmerig -brrrrrr- Ga eens serieus TW spelen! Dan stond je in de top 10... voor nu: Jullie zijn het nét niet, wannebee's dus 0 punten!

- We Like Turtles.
Aha, hier hebben we er eentje... één van de evenement Abusers, dat omschrijven als een tovenaar die Magisch allerlei voordelen laat verschijnen is er compleet over. Prachtig verhaal van de schildpad (pakte mij helemaal) en dan toch.. een duracell konijn blijken te zijn! Jammer u bent gediskwalificeerd!

- Road to Perfection
Een prachtig geïllustreerd verhaal... mooie lay-out ook. Maar de inhoud, mijn God. Vanaf de levensloop gaat het alleen nog maar bergaf. Eerst de oude wereld (ja, waarom ook niet... die hadden we nog niet gehoord.. pfff) waar ze in Modus speelde (hallo, ik ben de oprichter van de eerste Modus stam op W22, na-apers). Gauw maar verder. Snipe-kills op de beurs? Ik ga zo wss afhaken. Ha! Illegaal scriptgebruik! Ik wist het... hier zat een luchtje aan.

Hier stop het. Geen punten voor het verhaal... Abusers en Valsspelers verdienen geen punten. Ow... Jakob (Mystery Men) als de grote gevechten uitbreken, wil ik best even de account versterken! Niets leukers dan een (eerder) vals spelende account naar de ondergang te helpen en daar ben ik dan weer goed in ;)

Kortom:

- The American Sniper krijgt als enige een punt van mij!

Puntje verdient voor je uitleg!
Dank voor de complimenten!

Ik wist geen andere afkorting voor the american sniper dan een tas anno 2019
 
Reactiescore
581
Puntje verdient voor je uitleg!
Dank voor de complimenten!

Ik wist geen andere afkorting voor the american sniper dan een tas anno 2019
Aaah... kijk, dan blijkt nog maar eens, dat ik de wereld niet speel... dacht even dat TAS stond voor een stamnaam :) en had natuurlijk geen sniper-TAS plaatje verwacht, maar een hele mooie van Chanel of de The Mouawad 1001 Nights Diamond Purse (tasje van 3 miljoen euro) :p Evengoed, een zeer verdiend puntje!
 
Reactiescore
1.478
- Account Potje
Wel een lekker kort verhaal. Maar een wild cluster? Overal en nergens een dorpje... tja... je maakt er echt een Potje van. Zero points!
Ik ben ook maar gewoon een simpele moraalbreker zonder clears, zonder pp en zonder skills. :(
En voor iemand die klaagt over herhaling maak je wel een erg afgezaagde woordgrap. Toch een like voor de moeite.
 
Reactiescore
1.283
@The Minion

AF account goodzilla heeft een stem bij ons achter gelaten.
Dit is mijn vrouwlief die als beste ondervind hoeveel we in tas steken, daarnaast vond ze behalve alles aan Tw ons stukje erg leuk!
Ze is geen af ganger maar speelde weldegelijk Tw.

Oordeel zelf even of de stem kan blijven staan of dat die eraf moet want wil geen “boost verhalen” naar ons hoofdje geslingerd krijgen.
 
Reactiescore
1.478
@The Minion

AF account goodzilla heeft een stem bij ons achter gelaten.
Dit is mijn vrouwlief die als beste ondervind hoeveel we in tas steken, daarnaast vond ze behalve alles aan Tw ons stukje erg leuk!
Ze is geen af ganger maar speelde weldegelijk Tw.

Oordeel zelf even of de stem kan blijven staan of dat die eraf moet want wil geen “boost verhalen” naar ons hoofdje geslingerd krijgen.
Typisch boostvoorbeeld, zelfs je vrouw overhalen om op jou te stemmen!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.772
Wat een kut enquête tbh. One zoekt One op en Walk zoekt Walk op. :D
 
Reactiescore
2.506
@The Minion

AF account goodzilla heeft een stem bij ons achter gelaten.
Dit is mijn vrouwlief die als beste ondervind hoeveel we in tas steken, daarnaast vond ze behalve alles aan Tw ons stukje erg leuk!
Ze is geen af ganger maar speelde weldegelijk Tw.

Oordeel zelf even of de stem kan blijven staan of dat die eraf moet want wil geen “boost verhalen” naar ons hoofdje geslingerd krijgen.

Ze heeft de afgelopen maanden geen toevoeging geleverd op het AF, ik noem dit dus (volgens mij twee classificaties) een boostaccount.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan