Top/Flop spelers

Reactiescore
389
Aankomend 14.072 10.270 9.806

Half uurtje naar de beurs gekeken op men tweede scherm. Denk dat het de moment is nu aangezien mensen van school/werk komen.

(Ga gewoon PP-farmen voor iemand me aanvalt :D )

Met men mijnen die bijna 25 zijn zou ik in theorie per dag 3k PP binnenharken indien de koers niet zou veranderen. (exact hetgene dat ik voorlopig heb gespendeerd)

PP abuse om pp te farmen, het moet echt niet veel lamer worden
 
Reactiescore
399
Ik zit te wachten op een account, die een medespeler zoekt met goede reactietijd, om op de beurs GS te kunnen snipen :p Da's namelijk een nieuwe skillset die vereist is voor een hoge notering ;)

Haha, zou wel een leuke zijn bij de aanvraag inderdaad.
 
Reactiescore
1.454
Ik ben gewoon onder de indruk van de Spacejack hoor, ik weet niet waar jullie het allemaal over hebben :O. Het is namelijk een hele kunst om je loonstrookje uit te geven aan TW, een maand lang alleen maar water en brood te eten, puur om de slechtste keuze mogelijk te maken kwa edelen van een dorp. Daar moet je ook weer respect voor hebben!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Alles om als eerste een tweede dorp te hebben he!

Maar goed, nu heeft het 139 punten, maar dat zal niet lang zo blijven...
Het is maar wat je tactiek is, I guess.
 
Reactiescore
2.444
In ieder geval blij om te zien dat het komende event niet op deze wereld gestart gaat worden(?), nou maar hopen dat Innogames het niet per ongeluk toch activeert ;).
 
Reactiescore
382
Als hij dat dorpje nou in een ander continent had gepakt, had ik het misschien nog begrepen. Maar dit is gwn dom ^^
 
Reactiescore
1.454
Als hij dat dorpje nou in een ander continent had gepakt, had ik het misschien nog begrepen. Maar dit is gwn dom ^^

Ach joh, nu hebben we tenminste weer een bron van vermaak. Dat is ook belangrijk in het leven :)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
In ieder geval blij om te zien dat het komende event niet op deze wereld gestart gaat worden(?), nou maar hopen dat Innogames het niet per ongeluk toch activeert ;).

Don't worry volgende event dat over circa 2/2.5 weken zal zijn gaat wel w70 actief zijn :p
 

DeletedUser81343

Guest
Spacejack als 1e een 2e dorpje. En wat voor 1!

Echt een prachtig dorp!

Weeral eentje dat hij kan boosten..

Ben benieuwd hoe snel dat dorp weer naar 3k gaat.

Ik ben gewoon onder de indruk van de Spacejack hoor, ik weet niet waar jullie het allemaal over hebben :O. Het is namelijk een hele kunst om je loonstrookje uit te geven aan TW, een maand lang alleen maar water en brood te eten, puur om de slechtste keuze mogelijk te maken kwa edelen van een dorp. Daar moet je ook weer respect voor hebben!

Alles om als eerste een tweede dorp te hebben he!

Maar goed, nu heeft het 139 punten, maar dat zal niet lang zo blijven...
Het is maar wat je tactiek is, I guess.

Als hij dat dorpje nou in een ander continent had gepakt, had ik het misschien nog begrepen. Maar dit is gwn dom ^^

Ach joh, nu hebben we tenminste weer een bron van vermaak. Dat is ook belangrijk in het leven :)

Ruik ik hier jaloezie van andere? en wel heel erg veel. dat ik gewoon alleen voor de achievement ging?
Hoezo moet ik een dorp in een andere Continent? voor nog een extra pp beurs? om nog meer geld uit te geven?
Jullie zouden eens zelf moeten spelen, inplv de hele dag op het forum te huilie doen over hoe ik men dagelijks leven indeel.
Mijn gehele loon strookje... vrienden ik werk soms 50 tot 60 uur in de week. non-stop voor al 9 maanden. dus ja ik heb geld te veel :)

No offense, maar lekker over mij praten! terwijl ik door ga met geld verdienen :))
 
Reactiescore
389
Ruik ik hier jaloezie van andere? en wel heel erg veel. dat ik gewoon alleen voor de achievement ging?
Hoezo moet ik een dorp in een andere Continent? voor nog een extra pp beurs? om nog meer geld uit te geven?
Jullie zouden eens zelf moeten spelen, inplv de hele dag op het forum te huilie doen over hoe ik men dagelijks leven indeel.
Mijn gehele loon strookje... vrienden ik werk soms 50 tot 60 uur in de week. non-stop voor al 9 maanden. dus ja ik heb geld te veel :)

No offense, maar lekker over mij praten! terwijl ik door ga met geld verdienen :))

Denk niet dat er veel mensen jaloers zijn, maar dat meer iedereen het kansloos vind dat dit elke wereld weer blijft gebeuren. Maar goed, als jij in die waan wil blijven dat iedereen naar je op kijkt, top.
 
Reactiescore
1.454
Ruik ik hier jaloezie van andere? en wel heel erg veel. dat ik gewoon alleen voor de achievement ging?
Hoezo moet ik een dorp in een andere Continent? voor nog een extra pp beurs? om nog meer geld uit te geven?
Jullie zouden eens zelf moeten spelen, inplv de hele dag op het forum te huilie doen over hoe ik men dagelijks leven indeel.
Mijn gehele loon strookje... vrienden ik werk soms 50 tot 60 uur in de week. non-stop voor al 9 maanden. dus ja ik heb geld te veel :)

No offense, maar lekker over mij praten! terwijl ik door ga met geld verdienen :))

OMG, ja zoooooooo jaloers...

Het is wel fijn dat de noobs tegenwoordig zo makkelijk getriggered kunnen worden! Dit belooft nog een hoop vermaak de komende maanden :)
 

DeletedUser81343

Guest
OMG, ja zoooooooo jaloers...

Het is wel fijn dat de noobs tegenwoordig zo makkelijk getriggered kunnen worden! Dit belooft nog een hoop vermaak de komende maanden :)

Ga eens buiten huilie doen ofzo meneer Pianist.
Dat je een on-sociaal leven buiten TW leeft hoef je deze community niet te verpesten :joy:
Met respect met elkaar omgaan en te woord staan heb je dat in al die jaren niet geleerd?
Of moet je het echt hebben in het echte leven van je Tribalwars skills!
Krijg je vast een baan mee en/of vrienden die je waarderen!
 
Reactiescore
1.454
Ga eens buiten huilie doen ofzo meneer Pianist.
Dat je een on-sociaal leven buiten TW leeft hoef je deze community niet te verpesten :joy:
Met respect met elkaar omgaan en te woord staan heb je dat in al die jaren niet geleerd?
Of moet je het echt hebben in het echte leven van je Tribalwars skills!
Krijg je vast een baan mee en/of vrienden die je waarderen!

Iemand is heel erg getriggered. Wat nou, kan je een beetje commentaar niet aan? Vind je het vervelend dat we niet je kont kussen wanneer je duidelijk een incapabele TW speler bent?

En daarnaast zit er een heel groot verschil tussen niet respectvol omgaan met mensen en de waarheid vertellen...
 

DeletedUser81343

Guest
Iemand is heel erg getriggered. Wat nou, kan je een beetje commentaar niet aan? Vind je het vervelend dat we niet je kont kussen wanneer je duidelijk een incapabele TW speler bent?

En daarnaast zit er een heel groot verschil tussen niet respectvol omgaan met mensen en de waarheid vertellen...

Niemand van jullie en vooral jij niet kent mij in het echte leven.
En toch sta je klaar met je eigen zogenoemde ''FEITEN''?
Jij hebt dus echt nog een hoop te leren ^^
Ik kan tegen kritiek, ik reageer er alleen ook op om te zien hoeveel stand houden.
Wil je de waarheid boven brengen ^^?
Nogmaals ik verdien genoeg, vorige game die ik speelde kon ik met mijn hele ''gilde'' opboksen tegen een miljonair :)
Wij stuk voor stuk 1 account en die miljonair kon 60 accounts helemaal vol trappen.
Je hebt nog niks mee gemaakt in het leven wat ik begrijp, dus bij deze laat ik je in je waan.
Succes met je skills in TW!
 
Bovenaan