Top/Flop spelers

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ik zou direct al mijn def wegtrekken, wat maakt zo een pm indruk hoho
 
Reactiescore
89
Minder typen, beter dorpen deffen.

xD op een bepaald punt geraken troepen op he

e4e042fcca7d7b6c5a3a95f2380e16aa.png
 

Deleted User - 697374

Guest
Opnieuw, makellijk om te zeggen dat blocken niet slim is als je de situatie niet kent. Wij hebben ook geen deff slaven zoals sommigen dus wij kunnen niet gewoon troepen laten verloren gaan met voor edelen en recappen.
Ik weet wel dat cave geen bizarre overmacht heeft wat gewoon niet te deffen is. De middelen om niks te verliezen zijn er gewoon.
 
Reactiescore
89
Ik weet wel dat cave geen bizarre overmacht heeft wat gewoon niet te deffen is. De middelen om niks te verliezen zijn er gewoon.

Nu ga je ervan uit dat wij os krijgen. Als bijna alle leden van cave op ons gooien en maar enkelen os sturen word het moeilijk alles te deffen.
 
Reactiescore
89
Dan is of de samenwerking tussen jullie en de stam niet goed. Of je voorbereiding.

Of we liggen omsingeld langs alle richtingen en kunnen niet gewoon overal stacken. Zoals je ziet staat er nog iemand met meer ODD in de dagelijkse ranking. En waarom is het beter troepen te verliezen als ze buiten het dorp staan bij voordedelen en recaps dan ze te gebruiken om te deffen?
 

Deleted User - 697374

Guest
Of we liggen omsingeld langs alle richtingen en kunnen niet gewoon overal stacken. Zoals je ziet staat er nog iemand met meer ODD in de dagelijkse ranking. En waarom is het beter troepen te verliezen als ze buiten het dorp staan bij voordedelen en recaps dan ze te gebruiken om te deffen?
Tuurlijk als je zo omringd ligt kan je niet alles stacken. Maar je weet van te voren dat je massa gaat krijgen. Er zal vast def voor zijn om genoeg te stacken. Daarnaast snipen en sommige dorpen vooredelen recappen. Maar ach aan jullie zal het niet liggen dat er dorp verlies is.
 
Reactiescore
89
Tuurlijk als je zo omringd ligt kan je niet alles stacken. Maar je weet van te voren dat je massa gaat krijgen. Er zal vast def voor zijn om genoeg te stacken. Daarnaast snipen en sommige dorpen vooredelen recappen. Maar ach aan jullie zal het niet liggen dat er dorp verlies is.

Heb ik dat gezegd? Ik zeg gewoon dat het makkelijk is commentaar te geven op ons deffen als je de situatie niet kent. Zelf kunnen jullie gewoon jullie deff slaafjes contacteren en 5 uur later staat alles gestacked, hier is het niet zo simpel. En tuurlijk weten we van te voren dat er massa ging komen. Maar wat doe je als er tegelijk andere massa loopt op ander front? En met snipen deff je 5 uur later gewoon met lagere muur tenzij je er pp in blijft pompen.
 
Reactiescore
1.918
Ik stel voor dat Walk en One stacks naar weed sturen om vespa dwars te zitten
 
Bovenaan