Spotprenten

DeletedUser69389

Guest
bd47bfa7f8934e226387a6d38202417c.png
 

DeletedUser73602

Guest
haha lekker dan
Er zijn veel onnuttige dingen in het TW-leven, zoals bv die 2 meme's van martijn (no offence ofc:rolleyes:) maar bb dorpen aanvallen voor stambonus in het begin stadium in NO-HAUL wereld...
Das toch echt voor ermee te lachen, sws de straf omdat martijn "grappige" meme's plaatste over duckje:eek: (again no offence:engel:)
 
Reactiescore
1.454
Arme spacejack toch :p
#Roasted

Is ook te verwachten wanneer je zo’n AH rush doet om een barbarendorp te edelen. Ik heb meer medelijden met die edelman dan met Spacejack tbh, en die edelman is fictief...
 
Reactiescore
1.454
Voor de AH-rush noobs :)


Daarnaast, kan er weer eens wat interessants gebeuren op de wereld? Dit onderwerp is nu namelijk al weer saai aan het worden...
 
Reactiescore
116
Ziet er thans naar uit dat de huidige nummer 1 & 2 hun tweede dorpen gewoon interns waren hoor :)

Verdient minstens even veel public shaming!

Echter wel credits aan da ownage boy om 10k troepen te moeten mollen voor een 1.1k dorp!
 
Reactiescore
579
Ziet er thans naar uit dat de huidige nummer 1 & 2 hun tweede dorpen gewoon interns waren hoor :)

Verdient minstens even veel public shaming!

Echter wel credits aan da ownage boy om 10k troepen te moeten mollen voor een 1.1k dorp!
Zou het niet zo zijn, dat hij dat dorp edelt, met 1-2 edels, meermaals heen en weer moet lopen en door inkomende OS steeds troepen verliest en verslagen tegenstanders heeft? Lijkt mij een meer waarschijnlijker scenario. Full clear met trein, is in mijn optiek een beter plan.

Maar goed, de dorpsnaam heeft ook wat te zeggen: Dit had ik niet verwacht. Had de verdediger een vriendschappelijke band en kreeg hij ineens de aanvallen op zijn dak? Of was het de OS/troepenaantal wat de aanvaller niet had verwacht. We wachten wel op opheldering... als iemand die wil geven.
 
Reactiescore
116
Zou het niet zo zijn, dat hij dat dorp edelt, met 1-2 edels, meermaals heen en weer moet lopen en door inkomende OS steeds troepen verliest en verslagen tegenstanders heeft? Lijkt mij een meer waarschijnlijker scenario. Full clear met trein, is in mijn optiek een beter plan.

Maar goed, de dorpsnaam heeft ook wat te zeggen: Dit had ik niet verwacht. Had de verdediger een vriendschappelijke band en kreeg hij ineens de aanvallen op zijn dak? Of was het de OS/troepenaantal wat de aanvaller niet had verwacht. We wachten wel op opheldering... als iemand die wil geven.
Heb hem IG een pm gestuurd en er stonden 9 ridders in dat dorpje gepropt :D Waarschijnlijk niet getimed om 8u, dan waren er zeker nooit op tijd 9 ridders gestationeerd.

Wel vrij zuur om nu al een full clear te moeten afgeven, maar heb er toch al meer respect voor dan voor het internen :D
 

DeletedUser3866

Guest
Ziet er thans naar uit dat de huidige nummer 1 & 2 hun tweede dorpen gewoon interns waren hoor :)

Verdient minstens even veel public shaming!

Echter wel credits aan da ownage boy om 10k troepen te moeten mollen voor een 1.1k dorp!

Onze tweede en derde dorpen waren absoluut geen interns, wij waren stomverbaasd dat dorp nagenoeg leegstonden nadat wij ze gescout hebben.

Zo bij deze, ik snap dat er direct aan intern wordt gedacht alleen in dit geval zeker niet waar.

De screens:

https://gyazo.com/1e019456b05d718352b135a5b1b97a79


4a823309c7368229a2e1ef0f13f8e739.png

https://gyazo.com/4a823309c7368229a2e1ef0f13f8e739

Mvg

Chef.Frikandel
 
Reactiescore
1.454
Bovenaan