Het moderne boosten. Slim of onsportief?

Wat vind jij ervan?

  • Slim

    Stemmen: 20 19,6%
  • Onsportief

    Stemmen: 58 56,9%
  • Raar dat hier een topic voor wordt gemaakt

    Stemmen: 24 23,5%

  • Totaal aantal stemmers
    102
Reactiescore
3.540
PP boosters, DU's, Co's alles waar maar over geklaagd wordt nu.
Is er al jaren, ik ben er zelf op tegen.
Tribal Wars was veel beter af jaren geleden zonder de PP beurs en of de 10 verschillende personen op 1 account.
Maar dit is er dus al jaren dus waarom nu klagen over deze feiten?

Spacejack:
IK BEN TEGEN PP BOOSTERS TW WAS BETER ZONDER PP BEURS

Also Spacejack w70:
065ac267e419576d2ebef3e5123a02ad.png
 

DeletedUser78020

Guest
kreeg ook een pm, ach als het verboden was dan hadden de Mods allang actie ondernomen, maar wat er gebeurd is legaal.
weet nog dat we met sheets werkte, was je zowat een dag mee bezig en werd je betrapt meteen een ban en zelfs verwijdering van een account, al een tijdje is dit ook aangepast.
Maar de meeste van jullie gaan toch lekker.

grepolis, dat is iets met grieken, die krijgen al genoeg miljarden van Europa en die gaan nog steeds met 45 met pensioen en ik heb wat met de Waddeneilanden niet met die knoflook vretende eilanden.

Wees eerlijk TW is nog steeds leuk, ondanks de PP en Boosts, anders zou er niemand meer spelen en uiteindelijk kennen de meeste elkaar.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Achja uiteindelijk is de impact tov One toch niet zo groot. Verschil in punten is max 250k met MBs opgeteld ofzo ?
 

DeletedUser78253

Guest
Ik vind het hele pp systeem niet bij dit spel passen. Er is niet meer op te spelen tegen de spelers die met geld smijten. In w69 iemand gezien die met z’n eerste dorp 3k punten heeft gehaald in 2 dagen tijd....

PP boosters, DU's, Co's alles waar maar over geklaagd wordt nu.
Is er al jaren, ik ben er zelf op tegen.
Tribal Wars was veel beter af jaren geleden zonder de PP beurs en of de 10 verschillende personen op 1 account.
Maar dit is er dus al jaren dus waarom nu klagen over deze feiten?

Klopt, we hebben het er ook maar gewoon mee te doen. Echter nu wordt de stelling voorgelegd of men voor of tegen is. Dan mag er geklaagd worden :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser81343

Guest
Spacejack:
IK BEN TEGEN PP BOOSTERS TW WAS BETER ZONDER PP BEURS

Also Spacejack w70:
065ac267e419576d2ebef3e5123a02ad.png

Ik ben ook vreselijk goed he d.m.v. p.p
Zou de motivatie moeten wezen om het er uit te halen ^^
Nogmaals je hoort mij niet klagen dat het er in zit, het zou mooier wezen dat het er uit ging.. ik bedoel bespaart mij ook geld!
 
Reactiescore
634
@The Minion

Wanneer gaat de stemming sluiten ?.
Ben best benieuwd wie de winnaar is :).

Of ga je Inno met zijn beginners pakketjes nomineren tot de winnaar van moderne boosten :(
 
Reactiescore
2.506
@The Minion

Wanneer gaat de stemming sluiten ?.
Ben best benieuwd wie de winnaar is :).

Of ga je Inno met zijn beginners pakketjes nomineren tot de winnaar van moderne boosten :(

Dit is een 'random' forumdiscussie, ik was niet van plan om de stemming te pijlen, of er iets mee te doen. Maar als het goed is kun je de tussenstand zien?
 
Reactiescore
634
of er iets mee te doen

Er hebben voldoende mensen gestemd en zijn mening uitgebracht.
Dat jij er nu niks mee wilt doen, is eigenlijk best FLOP !.
Zo een serieuze onderwerp moet je niet gebruiken om AF leven in te blazen !

Dus, hup hup hup.
Uitslag aangetekend en wel naar Inno sturen :)
 
Reactiescore
2.506
Er hebben voldoende mensen gestemd en zijn mening uitgebracht.
Dat jij er nu niks mee wilt doen, is eigenlijk best FLOP !.
Zo een serieuze onderwerp moet je niet gebruiken om AF leven in te blazen !

Dus, hup hup hup.
Uitslag aangetekend en wel naar Inno sturen :)

Je vergist je in een topic, dit is puur een enquête om voor ons je kijken hoeveel accounts een discussie de moeite waard vinden om te stemmen.
 
Reactiescore
634
Je vergist je in een topic, dit is puur een enquête om voor ons je kijken hoeveel accounts een discussie de moeite waard vinden om te stemmen.

Krijgen jullie serieus betaald om telkens jezelf tegen te spreken ?

Hele discussie gaat erom dat er niet op een normale manier wordt geboost en de huidige spelregel hierop niet up to date is.
Zelfs Inno doet hier nu aan mee, met zijn starters pakketten.

Dus kan er op zijn minst een normale antwoord komen !
 

Deleted User - 487871837

Guest
Er hebben voldoende mensen gestemd en zijn mening uitgebracht.
Dat jij er nu niks mee wilt doen, is eigenlijk best FLOP !.
Zo een serieuze onderwerp moet je niet gebruiken om AF leven in te blazen !

Dus, hup hup hup.
Uitslag aangetekend en wel naar Inno sturen :)

Het is toch gewoon een stemming om te peilen wat de algemene mening is? Niet een stemming voor een winnaar? Het enige wat je ermee kan doen is de conclusie trekken; niet iedereen heeft zin om
te reageren en zo kunnen zij ook hun mening geven. Daar kun je verder weinig mee doen: wat is daar “FLOP” aan?

En waarom zouden we zo’n discussie niet gebruiken voor forum activiteit? Het brengt de community samen, het geeft iedereen een overzicht van dingen die wel en niet gedoogd worden, het is een mogelijkheid voor P&P. Zulke topics zijn júist goed om het AF wat leven in te blazen, in plaats van elke keer hetzelfde afgezaagde farm topic.

Krijgen jullie serieus betaald om telkens jezelf tegen te spreken ?

Hele discussie gaat erom dat er niet op een normale manier wordt geboost en de huidige spelregel hierop niet up to date is.
Zelfs Inno doet hier nu aan mee, met zijn starters pakketten.

Dus kan er op zijn minst een normale antwoord komen !

Het boosten gaat niet over PP en geld uitgeven, maar over mensen die met meerdere accounts starten om met GS etc. één account te boosten.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik zie dit onderwerp meer als politiek & propaganda dan dat er een stemming moet zijn met een bepaalde waarde, waar 50 subjectieve mensen stemmen.
 
Reactiescore
634
Hele discussie begon over het Boosten om een manier die met de oude spelregel niet meer te handhaven was.
Er zijn in totaal 79 stemmen uitgebracht, wat een zeer hoge aantal is, als er gekeken wordt naar de andere stemmingen die er gehouden is gehouden.

De CM geeft in een andere topic aan dat einde beslissing van of het Boosten afhankelijk gaat zijn aan de interpretatie van de Mod of hij zelf.
Dit komt erop neer, dat er een spelregel is, die niet up to date is en afhankelijk van met welke been de Mod/CM uit bed is gestapt uitgevoerd gaat worden.

Met jullie uitspraken van nu, zijn jullie ook in tegenspraak met de uitspraak in een andere topic, waar jullie vragen "hoe de vertrouwen terug te winnen"
Dit doe je dus door regels up to date te brengen en niet af te laten hangen van interpretatie van een persoon.

Ik zie dit onderwerp meer als politiek & propaganda dan dat er een stemming moet zijn met een bepaalde waarde, waar 50 subjectieve mensen stemmen.

Als deze hele discussie erom zou gaan om Walk een Ban aan te smeren, dan heb je gelijk.
Hoe ik het lees en paar keer al aangaf.
Mijn doel is niet om Walk een Ban aan te smeren, maar dat aandacht komt voor een spelregel die niet meer up to date is
 
Reactiescore
2.506
Krijgen jullie serieus betaald om telkens jezelf tegen te spreken ?

Hele discussie gaat erom dat er niet op een normale manier wordt geboost en de huidige spelregel hierop niet up to date is.
Zelfs Inno doet hier nu aan mee, met zijn starters pakketten.

Dus kan er op zijn minst een normale antwoord komen !

Dit topic ging deels over pp en deels over accountsboosten. Op dit laatste lag lang de nadruk. Ik vind het redelijk frappant dat je nu de 'starters pakketjes' aanhaalt, terwijl we daar duidelijk onze excuses voor hebben gegeven.
Je weet overigens best dat we niet betaalt krijgen, dus snap die opmerking ook niet.

Anyways check het topic waar ik je heb getagd. De kans is groter dat we daar misschien iets met de uitslag doen dan hier.
 
Reactiescore
634
Er wordt geen schuld gelegd bij de Forum Mods in persoon, of de CM die al paar x zijn excuses heeft moeten aanbieden door iets wat bij Inno telkens fout blijft gaan.
accountsboosten

Topic gaat erover dat de spelregel niet up to date is en de huidige "moderne" manier van accountsboosten toegepast kan worden op een manier, die transparant is voor de uitvoerder(s) en community.

Je weet overigens best dat we niet betaalt krijgen
Met mijn zwaar verdiende PP die ik dan uitgeef aan TW, waarvan jullie dan weer worden uitbetaald, waren jullie wezen stappen.
Dus Community betaald jullie :)
 
Reactiescore
1.918
hey Croissantje ik zal ervoor zorgen dat jij een uitnodiging voor FLOP krijgt mss ben je daar beter op je plaats
 
Reactiescore
2.506
Er wordt geen schuld gelegd bij de Forum Mods in persoon, of de CM die al paar x zijn excuses heeft moeten aanbieden door iets wat bij Inno telkens fout blijft gaan.


Topic gaat erover dat de spelregel niet up to date is en de huidige "moderne" manier van accountsboosten toegepast kan worden op een manier, die transparant is voor de uitvoerder(s) en community

Feit is en blijft dat we geen conclusies of consequenties aan dit topic gaan stellen.
 

DeletedUser76932

Guest
"Je weet overigens best dat we niet betaalt krijgen, dus snap die opmerking ook niet." Nou wil ik geen partypooper zijn, maar van alle mods die ik gesproken heb worden jullie wel betaald maar gewoon in PP toch? @The Minion

"Met mijn zwaar verdiende PP die ik dan uitgeef aan TW, waarvan jullie dan weer worden uitbetaald, waren jullie wezen stappen.
Dus Community betaald jullie :)"

Je weet dat dat een geintje was? @Coruscant
 
Bovenaan