De grote Roy show

Reactiescore
3.452
Wij hebben voor het account SC gekozen omdat die eigenlijk een sleutelligging heeft in de flank van Chuchu. Een account als babushka of RSAM is minder logisch om te laten bannen om een wereldwinstkans te verhogen of te verzekeren.

Blijft bijzonder he dat je en een mod erbij wilde lappen en tevens een belangrijk frontaccoubt wilde laten bannen.
En nu alles uit komt ga je zielig lopen doen dat je het allemaal niet zo bedoeld had,boehoe...
 
Reactiescore
3.536
Wij hebben voor het account SC gekozen omdat die eigenlijk een sleutelligging heeft in de flank van Chuchu. Een account als babushka of RSAM is minder logisch om te laten bannen om een wereldwinstkans te verhogen of te verzekeren.

Ik denk dat iedereen kan vaststellen dat een account als We, Chuchu of Lemon laten bannen 100x belangrijker is dan SC met zijn kleine compacte cluster. Is het niet zo je voor SC koos omdat hij account Niels een naaistreek wou geven met die MB?

Een uitleg dat SC strategisch het beste zou zijn is echt onzin, acc is 4x zo klein als een Chuchu en hoe wil je acc Niels laten edelen tussen Solar en WE en zijn front maal 500 doen?

Account SC werd gekozen omdat Roy flink pist was omdat SC acc Niels wou naaien met die MB, daarvoor is er gekozen voor SC. In die gedachtegang die veel logischer is als diegene jij aangeeft was het dan daadwerkelijk wel de bedoeling om een echte ban te veroorzaken. En nogmaals het script is op SC gezet door iemand, jij wou het steken op de MOD maar zoals eerder duidelijk al, kan een MOD dit totaal niet doen met zijn rechten.

En als je geen mannetje hebt op andere accounts kan je ze ook niet laten bannen dan is de keuze beperkt.

Wederom is je verhaal en uitleg van een bedenkelijk zwak niveau.
 
Reactiescore
1.454
Ik ben het met je eens, ik had eerder naar Chess moeten stappen en niet pas na het laatste contact met Justin. Dat heb ik ook al aangegeven bij Jannes in ons gesprek. Zoals ik ook heb gezegd in een eerdere post ben ik op vlakken tekort geschoten. Tussen 17 en 28 augustus heeft een te lange stilte gezeten mbt dit plan en had ik het account Plato niet moeten benoemen met een speler heen er weer. Hier heb ik simpelweg te makkelijk over gedacht en dat is volledig aan mijzelf te verwijten.

Wij hebben voor het account SC gekozen omdat die eigenlijk een sleutelligging heeft in de flank van Chuchu. Een account als babushka of RSAM is minder logisch om te laten bannen om een wereldwinstkans te verhogen of te verzekeren.

Wat ik me oprecht af vraag is hoe het script op SC terecht is gekomen als het er daadwerkelijk is gekomen.

Roy, je praat jezelf voorbij. Wie is die ‘wij’ die SC als doeltwit voor dit hele verhaal hebben gekozen? Jij deed het toch helemaal alleen? En ga nu niet zeggen dat jij en de mod dat besloten hadden, want hij vroeg op welk account je het wou gaan zetten en toen zei jij SC. Dus Roy, wie is hier verder dan bij betrokken, ben nu wel heel benieuwd!

Daarnaast zeg je dat je profijt uit deze situatie wilde halen om zo de wereldwinst binnen te slepen. Ik dacht dat de hele opzet was om de mod er bij te lappen? Of was het toch een duidelijke poging om smerig spel te spelen?

En als je nu gaat zeggen: nee dat is niet zo, ik probeerde alleen maar de mod in de val te lokken had je dit net zo goed kunnen doen met Babuska. Gewoon zeggen dat je persoonlijke problemen met die gast hebt en als die mod zo immoreel was als je aangaf dan maakte hem dat niet uit lijkt mij.

Het is wel duidelijk waarom je SC koos. Je had immers je Ronny die het ww had (en Mike) dus het was gewoon heel makkelijk om het achter de rug om van Chess te doen.

Verder lijkt mij het vrij logisch hoe dat script er op gekomen is, alleen jij en Roy-fanboys lijken het niet te zien...
 
Reactiescore
3.536
Roy had zogezegd in zijn setup plan alles besproken met Mark, dus Mark en Roy is de 'wij'. Enkel of Mark van alles op de hoogte was of Roy hem eerder misbruikt als alibi denk ik eigenlijk eerder dat 2de.


Ik wil trouwens wel nog weten wie de anti snipes via acc Niels gezet heeft want die was op zen minst op de hoogte dat vv van ex MB We aangenomen was en ze via bevelen delen snipes op de snipes aan het zetten waren.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Door drukte heb ik deze discussie verder helemaal voorbij laten gaan, en de 50 berichten erop net half half gelezen. Ikzelf heb geen idee hoe alles nou daadwerkelijk in elkaar zit, en daar wil ik dan ook niet verder theorieën op loslaten.

Je bovenstaande bericht wil ik echter wel graag aanhalen. Ik ken je niet, maar ik vind het doodzonde en jammer hoe gigantisch je generaliseert over NEO. Wij worden zoals het lijkt allemaal weggezet als slecht. Je hebt geen idee hoe kut ik (en waarschijnlijk bijna iedereen van NEO) deze situatie vind. Wat denk je nu daadwerkelijk, dat we de huidige manier van spelen toejuichen?

Ik ga weer even over in de ik-persoon, omdat ik momenteel voor mezelf ga spreken. Vanaf het moment dat deze situatie aan het licht is gekomen, zijn er bij mij direct enorme twijfels ontstaan over mijn continuïteit in NEO. Dat mensen elkaar naaien en stangen, hoort erbij. Maar, daar moet het dan ook bij blijven. Mensen er inluizen gaat mij echt al te ver, en het laten bannen van een onschuldig gaat buiten alle proporties. Goddank dat er geen onschuldig account geband is, zoiets valt niet te vergeven.

Ik ben echt bang dat het nooit duidelijk worden zal hoe de vork in de steel zit, en dat vind ik echt kut, want dan kan er helaas met geen mogelijkheid 100% rechtvaardig gehandeld gaan worden.

Ik heb veel met @OrAsU gesproken laatste dagen, en accepteer, begrijp en respecteer de keuze voor de volle honderd procent. Dat enkel het account Timmieboy op dit moment de stam verlaten heeft, maakt de accounts die nergens mee te maken niet bij voorbaat onethisch. Er zijn talloze accounts in NEO die naast Mr. V. W66 op een normale manier willen spelen. Ik hecht 0,0 waarde aan een wereldwinst. Ik verlies liever op eervolle wijze, dan dat ik op oneervolle wijze de wereld win.

Nogmaals, laten we hopen dat de waarheid boven komt. Mocht alles daadwerkelijk waar zijn wat Chess beweerd, ben ik per direct weg uit NEO. En ik garandeer dat ik niet het enige NEO lid zal zijn, dat dezelfde conclusie als ik maak en zal uitvoeren.

Dit wilde ik toch nog even kwijt over de gehele situatie.

Binnen Chess weet het meerendeel ook wel dat we niet geheel NEO kunnen/mogen associeren met acties van spelers als Roy. Op de eerste pagina van dit topic heb ik dan ook al direct de verwachting uitgesproken dat veel NEO leden hier ook tegen zijn.

Uiteraard gelooft iedereen wat hij wilt geloven, maar ik kan me niet voorstellen dat welk NEO-lid dan ook die geen 'pro-roy bril' draagt jouw verzonnen waarheid wilt geloven. Sommige NEO spelers heb ik toch echt hoger zitten dan fan van een speler van jouw kaliber en ik ben zeer benieuwd naar hun reactie ;).

Het is gewoon voor beide partijen jammer dat er spelers met de normen en waarden als die van Roy op deze wereld aanwezig zijn. Zij halen voor beide partijen het speelplezier flink omlaag en zorgen ervoor dat een mogelijke wereldwinst niet iets zal zijn om voor de volle 100% trots op te zijn. Helaas zijn er veel te veel spelers zoals Roy die de grens tussen 'ver gaan om te winnen' en 'het spel verzieken' niet inzien.

Dat Roy flink vieze handen heeft en zich op alle mogelijke manieren eronderuit probeert te praten om zijn stam niet te laten klappen is momenteel wel duidelijk. Het is aan de andere NEO-leden wat voor reactie hierop zal volgen ;).
 
Reactiescore
533
Ach, elk bewijs waar we me aankomen is in jouw wereldtje toch geen bewijs of ga je niet op in. Puur het bewijs van de intentie om dit te doen (met wat voor smoes dan ook) zou op alle andere werelden en alle andere stammen al een kick betekenen en zou er gezorgd worden dat er nooit meer met deze persoon samengespeeld werd. Echter zijn de morele waarden blijkbaar zo laag dat dit al als normaal wordt gezien. Triest is het wel...

En als Inge een clown is, ben jij wel een heel circus niet?
Ik heb even gezwegen omdat je als eerste hier een valabel punt aanraakt en ik dit toch even moest verwerken. Beetje zonde dat de hele discussie hierdoor niet werd gestart.
Ik denk dat als Chess eerlijk is, er weinig concrete bewijzen zijn dat Roy effectief de daad effectief heeft uitgevoerd en dat ze die piste best ook mogen verlaten. Er zijn teveel zaken die los aan elkaar hangen en die dan gevuld worden met fantasie.

Wat wel voor een groot stuk bewezen is dat Roy de intentie had om SC te blocken. Waarom zeg ik een groot stuk? Omdat hij het natuurlijk heeft omhuld in het verhaal om een corrupte mod te klissen. Voor zover dat als argument kan en mag aangehaald worden.

Wat Neo moet doen is echter niet aan Chess om te bepalen, van de zijlijn roepen is mooi natuurlijk. Maar ergens moet er ook gewoon sereen worden gepraat. Dat moet (of heeft reeds gedaan?) NEO sowieso doen.
Chess kan in mijn ogen ook best eens de hand in eigen boezem steken. Dit hele topic stond bol van de leugens, speculaties puur met het doel af te breken. Ja, ook mensen die compleet los van alles staan werden mee over 1 kam gescheurd en zelfs verwijten naar het hoofd geslingerd. Ik heb ook sterk de indruk dat er veel meer dan enkel w66-AF speelde hierin en dat er persoonlijke afrekeningen naar Roy toe gaande zijn ook.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik heb even gezwegen omdat je als eerste hier een valabel punt aanraakt en ik dit toch even moest verwerken. Beetje zonde dat de hele discussie hierdoor niet werd gestart.
Ik denk dat als Chess eerlijk is, er weinig concrete bewijzen zijn dat Roy effectief de daad effectief heeft uitgevoerd en dat ze die piste best ook mogen verlaten. Er zijn teveel zaken die los aan elkaar hangen en die dan gevuld worden met fantasie.

Wat wel voor een groot stuk bewezen is dat Roy de intentie had om SC te blocken. Waarom zeg ik een groot stuk? Omdat hij het natuurlijk heeft omhuld in het verhaal om een corrupte mod te klissen. Voor zover dat als argument kan en mag aangehaald worden.

Wat Neo moet doen is echter niet aan Chess om te bepalen, van de zijlijn roepen is mooi natuurlijk. Maar ergens moet er ook gewoon sereen worden gepraat. Dat moet (of heeft reeds gedaan?) NEO sowieso doen.
Chess kan in mijn ogen ook best eens de hand in eigen boezem steken. Dit hele topic stond bol van de leugens, speculaties puur met het doel af te breken. Ja, ook mensen die compleet los van alles staan werden mee over 1 kam gescheurd en zelfs verwijten naar het hoofd geslingerd. Ik heb ook sterk de indruk dat er veel meer dan enkel w66-AF speelde hierin en dat er persoonlijke afrekeningen naar Roy toe gaande zijn ook.

Wat (grotendeels) bewezen is, is inderdaad dat Roy de intentie had om SC te laten bannen en op deze manier de wereld te beïnvloeden. Wilde hij enkel die mod laten bannen, had hij het TW team er eerder bij betrokken en het niet zo ver doorgezet neem ik aan? Ook is het opzich al raar dat een vijand zoveel last moet hebben van Roy die een mod erbij wilt lappen.

Wat echter opmerkelijk is, is dat er een screen vanaf Suicide account bij NEO/Roy beland is van een conversatie met blackball. Je kan dit verwerpen door te zeggen dat iemand van team Suicide dit gestuurd zou hebben, maar hoe aannemelijk is het dat ze een screen met dergelijke inhoud zelf zullen sturen. De inhoud is namelijk nogal in hun nadeel en zet het team in een zwart daglicht. Het lijkt er dan ook op dat de insider waar Roy het later over heeft dit dan gedaan heeft, maar dit kan je inderdaad niet bewijzen omdat je de insider z'n IP van toen niet hebt om het te staven.

Daarnaast is er ook nog een script op het account Suicide beland, dat dit script erop staat kan je bewijzen met de aanmaningen van het support team uiteraard. Daarvoor zijn er twee opties, iemand van team Suicide ofwel de insider heeft dit erop gezet. Helaas mag het TW team niet delen wie iets in een snellijst heeft geplaatst.

Tel daarbij op dat Roy de laatste tijd nogal aan liegen is en posts aan het verwijderen is die nogal tegenstrijdig zijn. Tel daarbij dat er een mod in het spel betrokken is die precies zou kunnen weten wat wel en niet boven water mag komen vanuit het TW team en je kan voor jezelf een aanname maken.

Ben het trouwens niet met je eens dat heel NEO hier wordt afgeschilderd, er is echter wat verbazing dat jullie zo achter Roy blijven staan terwijl het zaakje erg verdacht is. Enigszins ook wel begrijpelijk voor mij, omdat jullie gewoon in een lastig pakket zitten momenteel met Roy en zijn daden. Hopelijk komt er nog meer boven tafel om de zaak verder op te helderen.
 
Reactiescore
533
Wat (grotendeels) bewezen is, is inderdaad dat Roy de intentie had om SC te laten bannen en op deze manier de wereld te beïnvloeden. Wilde hij enkel die mod laten bannen, had hij het TW team er eerder bij betrokken en het niet zo ver doorgezet neem ik aan? Ook is het opzich al raar dat een vijand zoveel last moet hebben van Roy die een mod erbij wilt lappen.

Wat echter opmerkelijk is, is dat er een screen vanaf Suicide account bij NEO/Roy beland is van een conversatie met blackball. Je kan dit verwerpen door te zeggen dat iemand van team Suicide dit gestuurd zou hebben, maar hoe aannemelijk is het dat ze een screen met dergelijke inhoud zelf zullen sturen. De inhoud is namelijk nogal in hun nadeel en zet het team in een zwart daglicht. Het lijkt er dan ook op dat de insider waar Roy het later over heeft dit dan gedaan heeft, maar dit kan je inderdaad niet bewijzen omdat je de insider z'n IP van toen niet hebt om het te staven.

Daarnaast is er ook nog een script op het account Suicide beland, dat dit script erop staat kan je bewijzen met de aanmaningen van het support team uiteraard. Daarvoor zijn er twee opties, iemand van team Suicide ofwel de insider heeft dit erop gezet. Helaas mag het TW team niet delen wie iets in een snellijst heeft geplaatst.

Tel daarbij op dat Roy de laatste tijd nogal aan liegen is en posts aan het verwijderen is die nogal tegenstrijdig zijn. Tel daarbij dat er een mod in het spel betrokken is die precies zou kunnen weten wat wel en niet boven water mag komen vanuit het TW team en je kan voor jezelf een aanname maken.

Ben het trouwens niet met je eens dat heel NEO hier wordt afgeschilderd, er is echter wat verbazing dat jullie zo achter Roy blijven staan terwijl het zaakje erg verdacht is. Enigszins ook wel begrijpelijk voor mij, omdat jullie gewoon in een lastig pakket zitten momenteel met Roy en zijn daden. Hopelijk komt er nog meer boven tafel om de zaak verder op te helderen.
Jammer dat je alsnog een gelijk probeert te halen en weeral conclussies trekt op kapotte stoelen. Terwijl ik net probeerte de discussie zinvoller te maken en kijken naar de intentie van iemand als straf en niet de daad wat niet te bewijzen valt.

Neo werd meermaals over 1kam geschoren in dit topic en dat wil je ook ontkrachten? Dat geeft de rest van je woorden wel weinig kracht he.

PS: Ik hoop al vanaf de start op krachtige bewijzen. Ik heb die hoop al opgegeven.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Jammer dat je alsnog een gelijk probeert te halen en weeral conclussies trekt op kapotte stoelen. Terwijl ik net probeerte de discussie zinvoller te maken en kijken naar de intentie van iemand als straf en niet de daad wat niet te bewijzen valt.

Neo werd meermaals over 1kam geschoren in dit topic en dat wil je ook ontkrachten? Dat geeft de rest van je woorden wel weinig kracht he.

PS: Ik hoop al vanaf de start op krachtige bewijzen. Ik heb die hoop al opgegeven.

Sorry, maar welke onterechte conclusie trek ik dan in mijn post?

Het topic heet notabene 'de grote Roy show' en niet 'de grote NEO show'. Dat er mensen zijn die heel NEO aanspreken ben ik met je eens, maar zeker niet iedereen scheert jullie allemaal over één kam. Dat heb ik in het begin van het topic ook direct aangekaart, dat er ook genoeg NEO leden tegen smerig spel zijn.
 
Reactiescore
1.380
Dit wist ik niet, ik zal even kijken of ik dat kan vinden en dan herpost ik hem.



Ik ben het met je eens, ik had eerder naar Chess moeten stappen en niet pas na het laatste contact met Justin. Dat heb ik ook al aangegeven bij Jannes in ons gesprek. Zoals ik ook heb gezegd in een eerdere post ben ik op vlakken tekort geschoten. Tussen 17 en 28 augustus heeft een te lange stilte gezeten mbt dit plan en had ik het account Plato niet moeten benoemen met een speler heen er weer. Hier heb ik simpelweg te makkelijk over gedacht en dat is volledig aan mijzelf te verwijten.

Wij hebben voor het account SC gekozen omdat die eigenlijk een sleutelligging heeft in de flank van Chuchu. Een account als babushka of RSAM is minder logisch om te laten bannen om een wereldwinstkans te verhogen of te verzekeren.

Wat ik me oprecht af vraag is hoe het script op SC terecht is gekomen als het er daadwerkelijk is gekomen.

komt de herpost nog of heb je moeite met het zoeken?
 

DeletedUser69389

Guest
We zijn nu een aantal dagen verder. Zijn hier nog ontwikkelingen met betrekking tot informatie of screens over de situatie of kunnen we inderdaad de conclusie trekken dat het zaakje behoorlijk stinkt maar het niet bewezen is verklaard dat Roy schuldig is en het een grote hetserij van sommige spelers uit Chess is?
 
Reactiescore
1.380
We zijn nu een aantal dagen verder. Zijn hier nog ontwikkelingen met betrekking tot informatie of screens over de situatie of kunnen we inderdaad de conclusie trekken dat het zaakje behoorlijk stinkt maar het niet bewezen is verklaard dat Roy schuldig is en het een grote hetserij van sommige spelers uit Chess is?
naja dat de herpost niet komt terwijl hij het wel gezegd heeft zegt al genoeg. Dit zaakje stinkt aan alle kanten en waar rook is is vuur. Ik sta er neutraal in maar dit duidt naar mijn weten op een foute roy
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.314
We zijn nu een aantal dagen verder. Zijn hier nog ontwikkelingen met betrekking tot informatie of screens over de situatie of kunnen we inderdaad de conclusie trekken dat het zaakje behoorlijk stinkt maar het niet bewezen is verklaard dat Roy schuldig is en het een grote hetserij van sommige spelers uit Chess is?

was al paar keer aangegeven dat de screens bij jannes of calvin opgevraagd konden worden, maar dat die niet op het AF gepost mogen worden.
 
Reactiescore
1.278
was al paar keer aangegeven dat de screens bij jannes of calvin opgevraagd konden worden, maar dat die niet op het AF gepost mogen worden.

Typt je ze over en verander je de namen naar bijnamen. Dan laat je wat 'neutrale' mensen bevestigen dat de inhoudt met de screens overeenkomt.. volgens mij mag het dan toch wel?
 
Reactiescore
3.536
Duckje kwam voor de oplettende kijker hier in dit topic al aangeven hoe en wat, tevens hebben enkele NEO leden al screens gekregen ervan. Dus lijkt me duidelijk dat er daadwerkelijk illegale scripts gevonden zijn op SC. Het account staat niet voor niets onder streng toezicht nu.


Er is verder ook geen enkele aanleiding waarom wij hierover zouden liegen, denk dat het wel duidelijk is dat als Roy 9 post's verwijderd in dit topic waarin hij zichzelf weer tig keren tegensprak, op geen enkele vraag een deftig antwoord kon geven of überhaupt niet gegeven heeft en de man in kwestie spoorloos is terwijl hij al jaren een actief AF'r is mogen we wel het 1 en ander uit concluderen bovenop de overtallige ik zal het geen bewijslast noemen maar toch erg concrete aanleidingen naar zijn persoon toe.
 

DeletedUser79447

Guest
Weer een aantal dagen verder en nog steeds niks nieuws vanuit Chess, verrassend zeg..

Ik zie hier allemaal gedachten en beschuldigingen jegens mij omdat ik er eventjes niet op reageer. Sommige mensen hebben een drukke baan en hebben ook vakantie. En ja, ik vind dat toch belangrijker dan blijvend antwoorden op onwaarheden die de wereld op gespuugd worden.

Hieronder de herpost, hier moest ik even achteraan want hij was niet beschikbaar.

Beste Jannes,

We hebben elkaar veel gesproken afgelopen week.
Ik vind het mooi om te zien hoe je op onderzoek uit bent geweest en het zelf tot Duckje hebt geschopt.
Echter zijn er een paar dingen die je niet laat zien.
Maar, allereerst wil ik de naam Mark en Mike hierin benoemen.

Mark heeft 0,0 meegeholpen aan deze set-up. Enkel het idee om Justin tegen de lamp te laten lopen is met hem besproken. De uitvoering is enkel door mijzelf gedaan

Ook Mike, ondanks dat jullie denken dat hij hier iets mee te maken heeft, verdiend dit niet. op 7 of 8 augustus is Mike gestopt op Plato door een voorval met mij (hoe kan het ook anders). Op de dag dat ik met Jannes begon te spreken kwam ik erachter dat Mike op SC speelt. Buiten dit om, heb ik volledig openheid van zaken gegeven met screens en alles, waarom zou iemand die 'schuldig' zou zijn aan dit soort praktijken alle openheid geven?

Laat ik bij het begin beginnen.
1 juli:
op 1 juli heb ik een gesprek met Mark gehad. Dit gesprek ging over dat hij een speler niet vertrouwde. Ikzelf heb toen aangegeven dat ik ook iemand niet vertrouwde binnen NEO. Echter bleek dat wij het beide over Justin, buurman bolderblast hadden. Er is toen een idee opgezet om erachter te komen of hij wel of niet loyaal was aan NEO, dit na alle aantijgingen die op het AF staan over deze mod.

Daarna is er tot eind juli aan een plan gewerkt waar niemand iets vanaf wist in NEO op Mark en ikzelf na. Aan de hand van verzamelde info van Mark wisten we al dat deze mod ver zou gaan. het idee was dus gezet. Zou Justin helpen om een tegenstander te benadelen om een wereldwinst binnen te halen.

Ik had in augustus enkele dagen contact met Justin en het vlotte vrij snel. Al vlot vertelde Justin mij hoe ik dit het beste aan kon pakken. Ik vertelde hem dat ik een mannetje in Chess had die wel mee wilde werken om een slaatje te slaan en Justin kwam zelf al met suggesties hoe ik dit moest aanpakken. Nogmaals, ik heb nooit een mannetje in Chess gehad, dus ook Mike niet. In dit stadium speelde Mike nog op Plato zelfs.

na 2-3 dagen gaf Justin mij een snellijst script wat sinds een aantal weken illegaal is bevonden, dat was bewijsstuk 1. Na de volgende dagen nog wat te babbelen over het aanpakken van hoe en wat kwam er wat stilte. Door drukte van Justin mbt zijn modschap en bij mij in de privésfeer. Ook forceerde ik een ruzie met Mike waardoor deze helaas stopte op Plato.

16 augustus s'avond begon mijn whatsapp al aardig raar te doen tijdens het openen. Na een re-install bleek dit verholpen te zijn, echter was de gesprekgeschiedenis verwijderd, updates van mensen hun profiel en oproepen bleven beschikbaar. Na alles op alles te zetten op 17 augustus kon ik de back-up niet terugkrijgen op mijn telefoon en belde ik Mark s'ochtends in paniek op dat ik het gesprek kwijt was en dat we het wel konden schudden.

Echter besloot ik eind augustus waar ik Justin weer eens online had gezien, nog een laatste poging te wagen om zijn daden aan het licht te brengen. Ik heb gesproken of een speler van mijn eigen account, over te laten stappen op een vijandelijk account, saboteren en daarna weer terugkomen. Het is niet slim geweest om hierin mijn eigen account te benoemen, want dit wekt natuurlijk nu achteraf gezien heel veel argwaan.

Op 27 augustus, de dag na dat ik Justin tuk had door bewijsstuk 2 en 3, dat hij wel een log uit het systeem wilde halen, belde ik Mark op, om hem te vertellen dat ik Justin tuk had. Justin stuurde zelfs nog een dag later op de 28e het illegaal geworden script opnieuw wat we verloren waren. Ik vroeg hem wat ik moest doen, op het AF posten of naar Chess gaan. Hij gaf aan dat we een topic zouden moeten maken, echter had ik een AF ban en kon dit helaas niet (ik dacht een perma omdat het de 2e keer was dat ik prive foto's postte) dus ben ik naar Jannes gestapt met alle openheid van dien. Echter het script stond volgens Jannes de 27e op het account en volgens Calvin met de massa op Niels. Het script is daarna pas in mijn inbox

Hieronder de bewijsstukken van mijn telefoongesprekken.


Hoe wij wisten dat een dorp op regret werd gesniped? Een ex Chess MB die nog bevelen deelde met regret heeft ons de vv gegeven na het handelen van Maikel jegens hem. Hierop konden wij volgen hoelaat de snipe was. Het viel ons alleen pas laat op dat wij dat konden zien waardoor het maar tot 2 dorpen was gebleven, niet netjes inderdaad dat geef ik toe, maar chess is ook niet kosjer geweest met het account Vybz wat in de rim bij Haico lag mbt online status en bevelen delen:)

Echter is Jannes 1 onderdeel vergeten te posten.

De werkzaamheden die een mod doet zijn onder andere IP's, snellijsten en aanmeldingen checken. Dit dient strict discreet bij een mod gehouden te worden en mag nooit uitlekken. Echter is Justin dit totaal niet.

Hieronder de screens die hij heeft gedeeld met Mark, de eigenaar van Pony op 64. Alle gegevens zijn gedeeld.

Ik ben bewust dat ik sommige dingen niet goed heb aangepakt en dat mag terecht benoemd worden. Echter is er nooit en te nimmer een spy geweest in Chess voor ons.

Afijn, de 9 posts die ik verwijderde. Ik reageerde 9 maal op een citaat van Laurens met een persoonlijke sneer richting Jannes/Chess en na het posten heb ik die verwijderd. Ik kon niet op de juiste woorden komen en heb daarna niet meer gereageerd op die citaten. Ik heb GEEN inhoudelijke posts verwijderd, die zijn gewoon nog terug te vinden op vorige pagina's.

Ik geef toe dat er veel dingen mijn kant uit wijzen. Maar nogmaals, er is niets gebeurd vanuit mij en ook ik ben nog elke dag benieuwd naar de feiten en hoop ik dat Duckje nog steeds alle logs wil tonen, ookal is dit tegen zijn eigen regels. Maar dan kan er wel worden aangetoond dat ook ik er niets mee te maken heb.

Echter, het feit dat jullie na een dag of 10 nog steeds niks nieuws hebben uitgebracht zegt wel genoeg. Er is nog steeds geen bewijs en dat zal er ook niet komen. Jullie zitten fout, beginnen jullie dat al te beseffen?

Nogmaals heb ik 0 op rekest gekregen om een screen te krijgen dat het script er stond. Want Jannes, je zegt dat je het deelt. Maar na meermaals vragen heb ik ze nog niet gehad. Buiten het script om worden mij verschillende dingen door Chess spelers verteld. Justin kwam volgens Jannes 15 min voordat ik hem aansprak naar hem toe, volgens andere spelers stond er al een forum klaar over mij om dit te openbaren. Wat is de waarheid? Wij krijgen namelijk veel verdeelde meningen, data en gesprekken binnen van chess spelers.

Buiten dat om. Er stonden meer scripts op die illegaal waren. Ook is er een IP gevonden waar tw ook geen raad mee weet. Geen eerdere logs op dat account of andere accounts. Waarom publiceer je dat niet Jannes? Justin heeft mij gelukkig wat bijgepraat 2 weken geleden voor ik een tijdelijke TW vakantie nam en net voor hij zijn ontslag aanbood. Hierin heeft hij enkele ontdekkingen gedaan die zelfs terug gaan tot wereld 13. Ik hoop dat @Buurman Bolderbast zelf ook nog wil reageren en wat dingen kan openbaren. Hij heeft namelijk het bewijs dat er meer dan 1 illegaal script op het account stond en dat die er al enkele maanden op staan, inclusief andere uitkomsten en dat de spelers die de afgelopen 6 weken 0,0 verband hebben met dit hele gedoe.

Nogmaals, ik heb dingen verkeerd aangepakt door niet naar Chess te stappen, ikzelf heb proberen Duckje te bereiken om het één en ander met hem te delen. Echter werk ik niet met Discord en probeerde ik dit op Skype maar achteraf hoorde ik dat het enkel via Discord had gekund. Ruim 24 uur later ben ik dan zelf naar Chess gestapt om mijn verhaal te doen. Ik geef toe dat ik fout heb gehandeld door een ex-mod aan te sporen om hieraan mee te doen en ook mijn eigen account en stam in een diskrediet te brengen. Ook spijt het mij dat SC door dit uit de hand gelopen project onder streng toezicht staat. Daar neem ik de volledige schuld voor en dit had nooit zo moeten gebeuren.

Nu ga ik weer verder met vakantie vieren. Houdoe.
 
Reactiescore
3.452
2D7DE69F-702C-4A82-91C4-1CE959A8C785.jpeg Je vraagt jezelf af hoe het script op Sc is belandt,als we naar de screen kijken zeg jij daar zelf dat jullie al eerder info hebben gehad van een oud speler van Sc die volgens jou “ ineens “ info doorstuurde.

Een oud speler die ineens logde en meteen een Pm doorstuurde? Klinkt te mooi om waar te zijn .
Je zei eerder dat je een mannetje in Chess had zitten die mee kon helpen met jullie plan.
Het plan om een illegaal script op Sc te zetten.
Daar verschijnt ineens een oud co die het ww nog had die meteen na zijn log een screen maakt van een Pm en doorstuurt naar Neo ?
Vlak daarna wordt Suïcide ingelicht door de mods dat er een vies zaakje bezig is ten nadele van account Suïcide .
Het ligt er toch dik bovenop dat die “oude co” die in opdracht weer op Suïcide logde en een Pm doorstuurde ,ook degene is die het script erop heeft gezet ?
Die info verliep volgens Roy via wa,via iemand in Neo die anoniem wilt blijven,ineens is het nummer van de oude co uit de lucht en is niet meer te bereiken volgens Roy.
Ook weer zo toevallig ?
Ineens is hij niet meer te bereiken ?:p
Ook Roy zijn telefoon is “gecrashed” zegt hij,kan geen info daardoor delen.
De spy die de screen doorstuurde is ineens niet meer bereikbaar ?
Alle essentiële info is ineens weg,zomaar.
Zowel van Roy zijn kant als van de oud co van Sc.
Alle stappen van het plan van Roy zijn uitgevoerd daar is iedereen het over eens .
En evengoed durft Roy net te posten : >> Maar nogmaals, er is niets gebeurd vanuit mij<<

Ik kreeg een PM doorgestuurd van Necro dat Maikel van Regret een onwijs botte boer is geweest en Necro ontslaat uit zijn functie.
Daarna gaf hij aan dat hij bevelen kon zien van zowel solar als regret. Hier hebben we gebruik van gemaakt en heb ik van 2 dorpjes de MS van snipes doorgegeven.

1 was haalbaar door HCA en Niels, inderdaad 1 dorp met 2 antisnipes en een extra edelnuke net voor de snipe
1 was al niet meer haalbaar en is niets mee gedaan.
Hiermee wil ik nog even benadrukken op wat voor manier Roy deze wereld wilt spelen.
De grote onschuld uithangen bij een stab verhaal wat van a tot z is bedacht door Roy,en wat zijn doel ook heeft bereikt( volgens Roy het ontmaskeren van een mod om hem mee te sleuren in een stab met als doel ,account Suïcide duperen)
Tevens alles aangrijpen om maar te kunnen winnen.
Is er ooit enig excuus aangeboden aan de gedupeerde partij inzake de antisnipes zetten dmv de Mb van We Regret?
Roy? Hca? Mark van Niels?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79447

Guest
index.php
Je vraagt jezelf af hoe het script op Sc is belandt,als we naar de screen kijken zeg jij daar zelf dat jullie al eerder info hebben gehad van een oud speler van Sc die volgens jou “ ineens “ info doorstuurde.

Een oud speler die ineens logde en meteen een Pm doorstuurde? Klinkt te mooi om waar te zijn .
Je zei eerder dat je een mannetje in Chess had zitten die mee kon helpen met jullie plan.
Het plan om een illegaal script op Sc te zetten.
Daar verschijnt ineens een oud co die het ww nog had die meteen na zijn log een screen maakt van een Pm en doorstuurt naar Neo ?
Vlak daarna wordt Suïcide ingelicht door de mods dat er een vies zaakje bezig is ten nadele van account Suïcide .
Het ligt er toch dik bovenop dat die “oude co” die in opdracht weer op Suïcide logde en een Pm doorstuurde ,ook degene is die het script erop heeft gezet ?
Die info verliep volgens Roy via wa,via iemand in Neo die anoniem wilt blijven,ineens is het nummer van de oude co uit de lucht en is niet meer te bereiken volgens Roy.
Ook weer zo toevallig ?
Ineens is hij niet meer te bereiken ?:p
Ook Roy zijn telefoon is “gecrashed” zegt hij,kan geen info daardoor delen.
De spy die de screen doorstuurde is ineens niet meer bereikbaar ?
Alle essentiële info is ineens weg,zomaar.
Zowel van Roy zijn kant als van de oud co van Sc.
Alle stappen van het plan van Roy zijn uitgevoerd daar is iedereen het over eens .
En evengoed durft Roy net te posten : >> Maar nogmaals, er is niets gebeurd vanuit mij<<

Beste Inge,

Blijkbaar lees je graag tussen de regels door.
1. Zoals ik al zei hebben wij de screens gekregen die inderdaad vermoedelijk komen van een oud SC speler genaamd Ron/Ronny. Jullie hebben de IP gegevens dus moeten dit beter weten dan wijzelf.
2. Het plan is voor opgezet, Mark mag van mij best alles tonen wat hij beschikbaar heeft.
3. Nadat de screen is doorgestuurd is het wachtwoord gelijk veranderd en stond het script er nog niet op (volgens Calvin zelf) dus die persoon heeft de scripts er nooit opgezet want de IP's komen niet overeen en het wachtwoord was niet meer bekend bij niemand niet, volgens de support niet en volgens Justin ook niet die dit net voor zijn ontslag heeft gecontroleerd
4. Ik heb het telefoonnummer gegeven waarvan ik het heb gehad, wat wil je nog meer?
5. Mijn telefoon is inderdaad de 16e gecrashed waardoor ik genoodzaakt ben geweest om mijn gesprekken te verwijderen omdat Whatsapp niet meer wilde laden. (ook niet gek met alle groepsapps en foto's her en der)

Dat er stappen zijn uitgevoerd, bewijs dat nou maar eens.
1. Er stonden al maanden illegale SCRIPTS in meervoud op SC, dus ook voor dit hele gebeuren en dat weten jullie ook van de support.
2. Ik heb nog steeds geen bewijs ontvangen dat het doorgestuurde script vanaf Justin ook daadwerkelijk op SC stond, Calvin heeft mij ook gezegd dat hij dat ook niet zeker weet want hij heeft het script geopend en verwijderd (het illegale script had niet eens geopend en/of gebruikt kunnen worden).
3. SC staat onder streng toezicht en heeft voordeel vd twijfel gehad van de mods dit betekend niet dat dit door de situatie komt.
4. Ik heb aangetoond dat ik 24-30 uur voor ik met Jannes heb gepraat met Duckje wilde praten, maar dit niet gelukt is.
5. Ik heb gevraagd aan Jannes of er een 3 mans gesprek kon komen met Duckje zodat er bewijzen richting en tegen mij getoond konden worden, hier heeft Jannes tot op heden nog steeds niet gedaan, waarom? Ik kan wel raden, omdat er namelijk niks van bewijs richting mij komt.

Nogmaals Inge, waar is je bewijs? Waar zijn de screens dat alles wat ik heb gehad zogenaamd op SC stond? Ik heb ze nog steeds niet gehad, na 2,5 week tijd. Je blijft elke post hetzelfde herhalen, zonder bewijzen of enige vorm van iets wat maar houvast kan bieden.

Beste Inge, doe niet zo schijnheilig.
Je draait zelf vv's in mijn rug vanuit de stam LOA... Dit wordt zelf toegegeven door iemand die toekomstig Chess lid wordt.

a4db09bd5f7cbf5cba3f4fa60b808031.png


Ik heb al toegegeven dat ik via de vv in jullie rug snipes heb laten slopen, dus?

Terugkomend op Vybz, jullie hebben hem ook in de stam op willen nemen en hem een lid willen maken, maar nadat wij hem begonnen aan te vallen internde jullie, draaide jullie vv en stacken jullie tot op heden 2 cf's.

Chess is in de rim net zo als dat Neo is. Daarbij was Vybz al voordat we Necro zijn vv kregen, oftewel. Voorbeeld doet volgen. Niet zo schijnheilig doen.

Is er ooit excuus aangeboden aan AATP, Nelis, haico inzake hetzelfde gedrag? Nee, enige wat we konden krijgen was de t*r*ng en mochten het uitvechten ingame.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan