Top/Flop spelers

DeletedUser77942

Guest
Het is en blijft het AF, dus alles wordt heen en weer opgeblazen.

Als men overigens eens goed naar alle statistieken gaat kijken is er ook heel duidelijk te zien dat niet iedereen in Walk "internt/boost met pp". Maar zoals ik hierboven al zei, alles word altijd lekker opgeblazen en nu wordt elk acc uit Walk over de zelfde streep getrokken als de accounts binnen Walk die wel aan "internen/boosten met pp" doen.

Ja er zijn dingen ongelooflijk uit de hand gelopen, waar eerder een stokje voor gestoken had kunnen worden, maar je kan mij ook echt niet vertellen dat een andere topstam op w69 er wel een stokje voor had gestoken, dat is natuurlijk gewoon de grootste onzin ooit. Alsof men nee zegt tegen gratis dorpen, of foei gaat zeggen tegen iemand die overmatig pp gebruikt.

Daarbij lees ik hierboven wel iets heel grappigs en weet ik ook niet of ik dat serieus moet nemen, maar als men in Walk één ding niet is, zijn het stelletje amateurs.

We zijn een premade ontstaan uit een gewonnen wereld (nog niet omdat de wereld nog niet gesloten is), hebben daar een enorme maar echt enorme overmacht weten te overwinnen dus noobs zijn we zeker niet. Maargoed dat zullen we ingame op w69 naast het volgens jullie internen/pp abusen wel laten zien.


Zeker een hechte groep ja omdat ik er zelf ook inzit
 
Reactiescore
2.064
Ben benieuwd wat jullie waar gaan maken. Jullie zijn zeker een leuk clubje samen. Alleen jullie zorgen er zelf wel voor dat alles op het AF wordt opgeblazen. Maar dat doen mensen van bijvoorbeeld One. ook.

Brengt wel wat leven op het AF.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Cacturne top
DBA flop, react if mad
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Is er een team zonder ego binnen One? Lees net van die knul van DBA dat die wil zien hoe goed team Cockturne echt is.

Vent, je bent een runner op een wereld die nog niet eens gesloten is. Je had daar een grote smoel en werd weggeknald. Word het dan niet eens tijd om die grote smoel achterwege te laten en te bewijzen dat je een goede speler bent? My god.

One. Doet alsof ze de topstam zijn hier en niet de underdog. One is de underdog jongens, ff ophouden met jullie grote smoelen.
 
Reactiescore
766
Is er een team zonder ego binnen One? Lees net van die knul van DBA dat die wil zien hoe goed team Cockturne echt is.

Vent, je bent een runner op een wereld die nog niet eens gesloten is. Je had daar een grote smoel en werd weggeknald. Word het dan niet eens tijd om die grote smoel achterwege te laten en te bewijzen dat je een goede speler bent? My god.

One. Doet alsof ze de topstam zijn hier en niet de underdog. One is de underdog jongens, ff ophouden met jullie grote smoelen.
Paar puntjes.

1. Dba is niet weggeknald op w64. Er werd een account bespeeld die zo goed als verloren was. Er is geprobeerd om er wat van te maken, maar dat is niet gelukt. Weggeknald is dus niet het juiste woord, het is eerder nier gelukt het account recht te trekken.

2. One doet niet alsof zij die topstam zijn van deze wereld.

3. Bewijzen zijn er al als je kijkt naar eerdere werelden. Ik zeg niet dat er topprestaties zijn neergezet, maar het is wel bewijs dat er kwaliteit is.

4. Volgens jouw woorden ben jij ook een runner -> zie screen van tas waarin jij aangaf bijna niet te loggen en het dus niet jouw schuld was. Jonah heeft ook niet 24/7 kunnen loggen op cfx.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Feit is dat mijn co van die wereld hier heeft komen zeggen dat ik werkelijk 1 uur het account heb bespeeld. Dat is wat anders dan op het AF een grote smoel hebben en weggeknald worden IG. Hij probeerde er wat van te maken? Ik kan je tal posts geven waarin DBA een grote smoel had tov Modus. Ik kan je ook vertellen dat het niet lang heeft geduurd vooraleer het duidelijk werd dat meneer DBA geen kut kan deffen op drama-accounts.

Btw @The American Sniper ik log enkel als er aanvallen zijn. Hoe kan ik dan precies runnen van aanvallen, als ik er net ben als ze komen? Hou je idiote gezwets voor je stamchat aub.

Goede vergelijking trouwens, een contract van arbeid vergelijken met een spel waar je zelf kiest wanneer je het speelt. Je zou zomaar bij team dba kunnen spelen.
 
Reactiescore
1.283
Btw @The American Sniper ik log enkel als er aanvallen zijn. Hoe kan ik dan precies runnen van aanvallen, als ik er net ben als ze komen? Hou je idiote gezwets voor je stamchat aub.

Het gaat mij om het feit dat je overal de grote jongen speelt zonder capabel genoeg te zijn om daadwerkelijk een account te runnen.

Het is nogal vermoeiend dat je afgeeft op iedereen die niet de woorden in zijn mond neemt dat jij pro bent terwijl het grootste deel van de mensen die je afkraakt op alle vlakken beter presteren, waarbij je hooguit uitzondering kunt maken op deff werk :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik heb jouw account gerekt op 49 waar ik een account runde. ‘Nuff said boy.

Fijn dat ze beter farmen of accounts onderhouden dan ik. Mijn accounts zijn waarschijnlijk beter ingericht dan de jouwe op vlak van frontverdeling etc. Maar goed, ik laat je in je bubbel.
 
Reactiescore
634
Laurens,
Krijg zo de indruk dat jij beetje knijp hebt voor de nieuwelingen.
Waar blijf je nou, ben nog steeds aan het wachten dat je een account gaat joinen en fronten met Coruscant
 
Reactiescore
766
Feit is dat mijn co van die wereld hier heeft komen zeggen dat ik werkelijk 1 uur het account heb bespeeld. Dat is wat anders dan op het AF een grote smoel hebben en weggeknald worden IG. Hij probeerde er wat van te maken? Ik kan je tal posts geven waarin DBA een grote smoel had tov Modus. Ik kan je ook vertellen dat het niet lang heeft geduurd vooraleer het duidelijk werd dat meneer DBA geen kut kan deffen op drama-accounts.

Btw @The American Sniper ik log enkel als er aanvallen zijn. Hoe kan ik dan precies runnen van aanvallen, als ik er net ben als ze komen? Hou je idiote gezwets voor je stamchat aub.

Goede vergelijking trouwens, een contract van arbeid vergelijken met een spel waar je zelf kiest wanneer je het speelt. Je zou zomaar bij team dba kunnen spelen.
Je leest mijn punten niet. Hij heeft inderdaad een grote mond gehad, groter dan hij heeft kunnen waarmaken. Hij kan er weinig aan doen dat hij werkt van 10 tot 10 en er dan aanvallen komen, die kan hij niet deffen. Momenten dat jonah speelde gingen er weinig tot geen dorpen verloren. Dat jij hem dan continu moet bashen voor het dorpenverlies wanneer hij niet online is, is idioot.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Want het boeit op welk vlak dat hij moest werken? Hij had een grote smoel en werd gerekt.

Hij heeft hier nu ook een grote smoel alsof hij een fantastische speler is. Dat is hij niet. Basta
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Haha meneertje 49, is dat je favoriete standje?
Of wacht nee dat word 69!

Het is grappig dat je runnen bewust alleen aan deffen linkt, je runt namelijk weg van alle verantwoording buiten deffen om en dat deel is vele malen groter.

Ik heb accounts onderhouden waar jij enkel van kan dromen tho. Dat ik dat nu amper tot niet meer doe is mijn volste recht.

Kan je zo 10 accounts geven waar ik dagelijks logde, het account dagelijks checkte en het op orde bracht. Kan jij er mij 10 geven? Nah. Denk het niet.
 
Bovenaan