De grote Roy show

Reactiescore
3.576
Misschien moet Roy eerst beginnen op vragen richting hem te antwoorden ipv altijd met hetzelfde af te komen 'wnr is dat script geplaatst' daar is al 100x op geantwoord dat support niet wil meedelen wanneer dit is geweest dus als dat je enige counter vraag is ter verdediging,...

Als je u onschuld wilt bewijzen zal je met uitleg moeten komen en deze moeten staven, nogmaals:


7e12b91889f37608bdfc799fb1fced45.png



f2a9fe8d24eee45dd99c8250f8881533.png


3721f39ccc739616eb81e166a87dd9cd.png


3ca658b417228879d56c73db0d9c93ff.png


Zie dat laatste 'ik ken hem zelf niet, iemand anders wel, die hou ik erbuiten'.


Conclusie: Er lekt een stukje PM vanuit het acc SC, volgens Roy is de PM gelekt vanuit een oud co op SC. Jannes vraagt een naam en Roy geeft de naam Ronny (een al maandenlange inactieve co waarvan zelfs ik pas het bestaan wist toen deze hele drama begon).

Roy zegt dat hij Ronny niet kent maar iemand anders wel en die wilt hij er buiten houden,...

Vervolgens haal ik dit prive (vandaag) nog even boven en komt het volgende:

1176d8cb4be67c250fa1ff5b9dcec181.png


47564d73a399a2fe175dc5a03e8ec951.png

Conclusie: Er is via via een foto bij Roy terechtgekomen (van een anoniem nummer), die via via heeft het gekregen van Ronny die op SC speelt, Roy kan niets aantonen want app crash 3 dagen na de gelekte PM.


Vragen: Je zegt die viavia het kreeg van Ronny, dus die viavia heeft jou verteld dat Ronny deze screen doorstuurde? Je zegt ook dat Ronny open wilde zijn (door het PM gesprek te delen) in een eerder gesprek dus ook dat heeft die viavia jou verteld?

Je kent Ronny zelf niet maar iemand anders wel en die wou jij erbuiten houden? Je wilt dus zeggen dat je iemand die anoniem een APP naar u (hoe komen ze aan je nummer) stuurt in bescherming wilt nemen omdat?


Je verhaal en uitleg is zo vaag en raar als maar kan zijn en je hebt 0 iets dat het kan staven, het enige wat we kunnen vaststellen is dat jij erbij betrokken bent en dan hebben we het nog niet eens over wie dat illegale script op SC gezet heeft (wellicht dezelfde persoon als de gelekte PM) en dat zou Ronny geweest moeten zijn volgens Roy als Roy de waarheid spreekt. Ronny die de PM volgens Roy viavia gelekt heeft naar hem (waarom viavia) en waarom verteld die viavia dat het van Ronny komt want dan heeft al dat geheimzinnig gedoe van de 'anonieme doorgever' (viavia genoemd) weinig nut.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
604
Ik wil aan @jokersbrain vragen:

1. Post een screenshot dat het daadwerkelijke script op SC stond
2. Een datum van plaatsing op het account SC

Of is het toevallig allemaal verwijderd zonder er bewijs van te nemen?
Stond het doorgestuurde script wel op SC? Want nogmaals, het script geeft een error.

Er staan zoveel aantijgingen jegens spelers en er is 0 bewijs getoond vanuit jullie kant. Misschien had je beter onderzoek kunnen doen voor je iets had gepost...

Wordt het de grote Jannes show?



Mods hebben posts weggehaald ivm persoonlijke info / foto's..

Het zal atlijd de grote NEO show blijven. Een stam zonder normen en waarden die alles maar ook alles zijn bereid te doen om voordeel uit te halen.

Daarbij heb ik het over oude co-spelers aanspreken en aansporen om malafide praktijken uit te voeren bij de vijand (lees: dit is zelfs toegegeven door roy -> screenshot kwam van ene ronny af), het schenden van afspraken rondom .fearless, vv aannemen van een mb van Chess om zo te de bevelen te zien die op niels liepen. Ook zijn er rare praktijken gebeurd op *SC -> deze kunnen dus nog niet rechtstreeks gelinkt worden aan NEO blijkbaar alhouwel dit PRECIES in Roy zijn meesterplan past die hij met een nu ontslagen mod heeft gehad.

Het is allemaal te toevallig om onschuldig te zijn en in mijn ogen zijn NEO spelers de vieste spelers van allemaal die het allemaal niet op de juiste manier willen doen. Ethiek is niet weggelegd voor heel NEO.
 
Reactiescore
533
Misschien moet Roy eerst beginnen op vragen richting hem te antwoorden ipv altijd met hetzelfde af te komen 'wnr is dat script geplaatst' daar is al 100x op geantwoord dat support niet wil meedelen wanneer dit is geweest dus als dat je enige counter vraag is ter verdediging,...

Als je u onschuld wilt bewijzen zal je met uitleg moeten komen en deze moeten staven, nogmaals:


7e12b91889f37608bdfc799fb1fced45.png



f2a9fe8d24eee45dd99c8250f8881533.png


3721f39ccc739616eb81e166a87dd9cd.png


3ca658b417228879d56c73db0d9c93ff.png


Zie dat laatste 'ik ken hem zelf niet, iemand anders wel, die hou ik erbuiten'.


Conclusie: Er lekt een stukje PM vanuit het acc SC, volgens Roy is de PM gelekt vanuit een oud co op SC. Jannes vraagt een naam en Roy geeft de naam Ronny (een al maandenlange inactieve co waarvan zelfs ik pas het bestaan wist toen deze hele drama begon).

Roy zegt dat hij Ronny niet kent maar iemand anders wel en die wilt hij er buiten houden,...

Vervolgens haal ik dit prive (vandaag) nog even boven en komt het volgende:

1176d8cb4be67c250fa1ff5b9dcec181.png


47564d73a399a2fe175dc5a03e8ec951.png

Conclusie: Er is via via een foto bij Roy terechtgekomen (van een anoniem nummer), die via via heeft het gekregen van Ronny die op SC speelt, Roy kan niets aantonen want app crash 3 dagen na de gelekte PM.


Vragen: Je zegt die viavia het kreeg van Ronny, dus die viavia heeft jou verteld dat Ronny deze screen doorstuurde? Je zegt ook dat Ronny open wilde zijn (door het PM gesprek te delen) in een eerder gesprek dus ook dat heeft die viavia jou verteld?

Je kent Ronny zelf niet maar iemand anders wel en die wou jij erbuiten houden? Je wilt dus zeggen dat je iemand die anoniem een APP naar u (hoe komen ze aan je nummer) stuurt in bescherming wilt nemen omdat?


Je verhaal en uitleg is zo vaag en raar als maar kan zijn en je hebt 0 iets dat het kan staven, het enige wat we kunnen vaststellen is dat jij erbij betrokken bent en dan hebben we het nog niet eens over wie dat illegale script op SC gezet heeft (wellicht dezelfde persoon als de gelekte PM) en dat zou Ronny geweest moeten zijn volgens Roy als Roy de waarheid spreekt. Ronny die de PM volgens Roy viavia gelekt heeft naar hem (waarom viavia) en waarom verteld die viavia dat het van Ronny komt want dan heeft al dat geheimzinnig gedoe van de 'anonieme doorgever' (viavia genoemd) weinig nut.
Kijk het eerder bericht deze ochtend was weer eerlijk. Namelijk dat ondanks dat er speculaties zijn er heel weinig bewezen is.
Het enige dat bewezen is, is dat Roy een screen heeft gehad van een speler op SC. Daar type je nu dus een hele monoloog over. Spijtig dat je het niet kan toegeven dat je conclussies fout of te snel getrokken waren...

Je mag zeggen zoveel je wil, maar een mens is onschuldig tot het tegendeel is bewezen en niet omgekeerd (zoals jij graag wil hebben).
Ik vind het eigenlijk vooral redelijk degoutant worden dat wij hier al 2dagen op beloofde screens moeten wachten en dat je dan nog de pretentie hebt om te doen alsof het allemaal al duidelijk is.

Leer eens feiten van speculaties te onderscheiden.
Ik wil Roy echt niet beschermen, maar tegen wilde accusaties gestoeld op heel weinig bewijs. Daar kan ik niet goed tegen.
Het zal atlijd de grote NEO show blijven. Een stam zonder normen en waarden die alles maar ook alles zijn bereid te doen om voordeel uit te halen.

Daarbij heb ik het over oude co-spelers aanspreken en aansporen om malafide praktijken uit te voeren bij de vijand (lees: dit is zelfs toegegeven door roy -> screenshot kwam van ene ronny af), het schenden van afspraken rondom .fearless, vv aannemen van een mb van Chess om zo te de bevelen te zien die op niels liepen. Ook zijn er rare praktijken gebeurd op *SC -> deze kunnen dus nog niet rechtstreeks gelinkt worden aan NEO blijkbaar alhouwel dit PRECIES in Roy zijn meesterplan past die hij met een nu ontslagen mod heeft gehad.

Het is allemaal te toevallig om onschuldig te zijn en in mijn ogen zijn NEO spelers de vieste spelers van allemaal die het allemaal niet op de juiste manier willen doen. Ethiek is niet weggelegd voor heel NEO.
Ik denk dat deze hele topic toch echt wel een Chess-show was. Ook al hebben ze amper bewijzen, alsnog claimen ze de waarheid in pacht te hebben.

Denken dat de mensen van NEO geen ethiek hebben is weeral zo'n sprong maken gebasseerd op amper wat info.

Dit fora mag dan wel als doel hebben propaganda te verspreiden. Maar aub, doe het dan goed en begin geen dingen te verzinnen/uit context te trekken of sprongen te maken gebasseerd op kleine feiten.
 
Reactiescore
604
Ik denk dat deze hele topic toch echt wel een Chess-show was. Ook al hebben ze amper bewijzen, alsnog claimen ze de waarheid in pacht te hebben.

Denken dat de mensen van NEO geen ethiek hebben is weeral zo'n sprong maken gebasseerd op amper wat info.

Dit fora mag dan wel als doel hebben propaganda te verspreiden. Maar aub, doe het dan goed en begin geen dingen te verzinnen/uit context te trekken of sprongen te maken gebasseerd op kleine feiten.

Lees eens wat op opnoem hierboven, dat zijn geen verzonnen dingen of uit context getrokken dingen. Je loopt een beetje naast je schoenen
 
Reactiescore
1.278
Volgens mij mis je iets Jannes. Het klopt inderdaad dat er een mededeling gelekt is, maar dit is niet zomaar een mededeling. Over een massa, verdediging of iets dergelijks... nee het gaat over een vuil zaakje van SC en ik kan best begrijpen dat een 'klokkenluider' hiermee naar buiten treedt.

Mocht je dit als account niet willen, moet je je gewoon simpelweg niet met zulke zaken bezig houden. Je moet er altijd op rekenen dat er nog TW spelers met normen en waarden rondlopen die ook toevallig een CO van je kunnen zijn.

Dat je Roy nu nagenoeg verplicht om het openbaar te maken hoe hij deze informatie heeft ontvangen is natuurlijk nonsense, pak het probleem bij de wortel aan zou ik zeggen. Je zou Roy op een bepaalde manier zelfs dankbaar mogen zijn dat hij dit alles over die PM naar buiten heeft gebracht. Lijkt me niet dat Chess zo wilt spelen.

Voor de rest vind ik dit topic erg jammer. Ik denk oprecht dat jullie wel voldoende informatie hebben om een sterke zaak te maken, alleen door de gretigheid waarmee dit gepost wordt staan er ook gewoon veel foute zaken in.

Het mogelijk foutief beschuldigen van Mike spant hiermee wel de kroon. Iemands naam verbinden aan zulke feiten kan iemand reputatie op TW compleet breken, ik denk niet dat jij dit geheel beseft. Voor nu heb je volgens mij alleen die pm die Roy heeft ontvangen waarmee je zekerheid hebt en laten we eerlijk zijn dat zegt voor de rest niet veel. Heeft het TW-team of een (ex) mod uberhaupt bevestigd tegen jou dat dit script(!) op SC is gevonden. Het is ook van belang of dit was voordat jullie dit script ontvangen van 1 van de partijen.
 
Reactiescore
140
Volgens mij mis je iets Jannes. Het klopt inderdaad dat er een mededeling gelekt is, maar dit is niet zomaar een mededeling. Over een massa, verdediging of iets dergelijks... nee het gaat over een vuil zaakje van SC en ik kan best begrijpen dat een 'klokkenluider' hiermee naar buiten treedt.

Mocht je dit als account niet willen, moet je je gewoon simpelweg niet met zulke zaken bezig houden. Je moet er altijd op rekenen dat er nog TW spelers met normen en waarden rondlopen die ook toevallig een CO van je kunnen zijn.

Dat je Roy nu nagenoeg verplicht om het openbaar te maken hoe hij deze informatie heeft ontvangen is natuurlijk nonsense, pak het probleem bij de wortel aan zou ik zeggen. Je zou Roy op een bepaalde manier zelfs dankbaar mogen zijn dat hij dit alles over die PM naar buiten heeft gebracht. Lijkt me niet dat Chess zo wilt spelen.

Voor de rest vind ik dit topic erg jammer. Ik denk oprecht dat jullie wel voldoende informatie hebben om een sterke zaak te maken, alleen door de gretigheid waarmee dit gepost wordt staan er ook gewoon veel foute zaken in.

Het mogelijk foutief beschuldigen van Mike spant hiermee wel de kroon. Iemands naam verbinden aan zulke feiten kan iemand reputatie op TW compleet breken, ik denk niet dat jij dit geheel beseft. Voor nu heb je volgens mij alleen die pm die Roy heeft ontvangen waarmee je zekerheid hebt en laten we eerlijk zijn dat zegt voor de rest niet veel. Heeft het TW-team of een (ex) mod uberhaupt bevestigd tegen jou dat dit script(!) op SC is gevonden. Het is ook van belang of dit was voordat jullie dit script ontvangen van 1 van de partijen.

Wel leuk dat je begint over die pm op het account van suicide en over de klokkenluider.

1. Als de klokkenluider bij ons in de stamchat zat dan had die geweten dat het plan werd afgekeurd door chess en we dat niet eens zouden gaan uitvoeren.

2. De enige 2 co’s die niet in de stamchat zaten waren ronny en mike dus dat zijn de eerste 2 hoofdverdachte van het sturen van die pm. Aangezien mike net nieuw op het account was en van NEO afkomstig was en ronny al in geen weken had gelogd door drukte met zijn werk.
 
Reactiescore
1.278
Wel leuk dat je begint over die pm op het account van suicide en over de klokkenluider.

1. Als de klokkenluider bij ons in de stamchat zat dan had die geweten dat het plan werd afgekeurd door chess en we dat niet eens zouden gaan uitvoeren.

2. De enige 2 co’s die niet in de stamchat zaten waren ronny en mike dus dat zijn de eerste 2 hoofdverdachte van het sturen van die pm. Aangezien mike net nieuw op het account was en van NEO afkomstig was en ronny al in geen weken had gelogd door drukte met zijn werk.

Wat een onzin. De ideeën om die plannen uit te voeren waren er dat is erg genoeg, laten het nu geen ideeën zijn want de werking was er al. . Al heb je al de stam nodig om je de grenzen aan te geven is het compleet terecht dat iemand naar buiten treedt en een boekje open doet.
 
Reactiescore
3.576
Iedereen in de stamchat keurde dat PM gesprek af, die co die het zo geheimzinnig gelekt heeft had letterlijk niets te vrezen bij mij. Ik heb aangemaand aan elke CO ze het tegen mij in vertrouwen konden zegge, ik wou gewoon weten wie het gelekt heeft en zou daar verder geen probleem van maken, nog iets meedelen met de eigenaar van SC. Echter ontkent elke speler op het account SC dit buiten Ronny want die heb ik niet als contact en ken ik überhaupt niet.

Als een persoon op SC zoveel rechtvaardigheidsgevoel had, had hij moeten stappen naar zijn leiding (ik) om dit aan te kaarten en niet screens droppen bij de vijand, alle co's van SC waren aanwezig in de stamchat en konden zien dat iedereen afkeurde wat de eigenaar van SC zou gaan doen op 2 mensen na die op SC zaten en niet in de stamchat (Mike en Ronny).

Het feit je eerst naar je vijand stapt ipv je leiding is een rare keuze?

bdb38731876cc5cfba367d5f8c57839e.png


Roy kreeg het viavia maar de app gever had de naam Ron (als in Ronny?) die enkel en alleen de screen dropte. Het nummer van de appgever komt niet overeen met het nummer we hebben van Ronny.

Dit is toch allemaal maar een erg vage bedoeling.
 
Reactiescore
533
Lees eens wat op opnoem hierboven, dat zijn geen verzonnen dingen of uit context getrokken dingen. Je loopt een beetje naast je schoenen
Alles gelezen hoor.
1 bewijs is er: Roy heeft die screen van een speler op SC (geen mega info btw)

Voor de rest zijn het speculaties. Jullie willen hier met die openingspost quassi een rechtszaak aanspannen tegen Roy. maar heb dan ook de feiten om dit te onderbouwen. Ik heb hier ergens een mooie metafoor uit de bouw gelezen. Jullie missen de fundering.

En daar bots ik dus op. Ik aanvaard niet zomaar stellingen of meningen omdat het nu eenmaal verdacht is. Ik heb meer nodig dan dat.
Wel leuk dat je begint over die pm op het account van suicide en over de klokkenluider.

1. Als de klokkenluider bij ons in de stamchat zat dan had die geweten dat het plan werd afgekeurd door chess en we dat niet eens zouden gaan uitvoeren.

2. De enige 2 co’s die niet in de stamchat zaten waren ronny en mike dus dat zijn de eerste 2 hoofdverdachte van het sturen van die pm. Aangezien mike net nieuw op het account was en van NEO afkomstig was en ronny al in geen weken had gelogd door drukte met zijn werk.
Aangezien mike net nieuw op het account was en van NEO afkomstig was en ronny al in geen weken had gelogd door drukte met zijn werk. ==> Ging je veronderstellen dat het Mike was.

Van mij mocht je gerust intern zeggen dat er teveel toeval is om vertrouwen te hebben in Mike. Maar publiekelijk aan de schandpaal nagelen zonder concrete info? Dat gaat me in mijn ogen te ver.
 
Reactiescore
3.457
51E1CEF1-9D77-4375-AEAD-254FC00F2164.jpeg Het is toch eigenlijk van de achterlijke dat er überhaupt nog mensen zijn die twijfelen aan Roy zijn onschuld??
We gaan weer ff terug in de tijd.

Wanneer is deze soap begonnen ?
Dat was het moment dat Roy een plan bedacht om de wereldwinst voor Neo te verzekeren door een account van de vijand te laten bannen .
Voordat iedereen weer gaat huilen,dit heeft Roy zelf hier op het af en privé gezegd .
Goed,dat allemaal onder de noemer “ om een moderator erbij te lappen”
Er worden illegale scripts gedeeld met elkaar en Roy legt de mod het plan uit.
Ook zegt Roy een mannetje te hebben in Chess ,zie screen
4276C9EF-D3DC-4D2C-AA9E-4386391519C9.jpeg Dus we hebben een plan om Suïcide te benadelen,een illegaal script en mannetje in Chess en een moderator .
Over de gelekte info ga ik het niet hebben dat heeft Jannes al gedaan.
Er wordt een illegaal script op Suïcide gezet,account Suïcide wordt ingelicht door support dat er een illegaal script op staat en dat ze kwade opzet vermoeden.
Heel kort daarna spreekt Roy ineens Jannes aan met zo’n zelfde verhaal,dus het verhaal dat Roy als eerste Chess heeft geïnformeerd is bs!
Mod wordt ontslagen en Roy gaat de grote onschuld uithangen .

Hoe is dit verhaal gestart? Juist door Roy,zijn gehele plan is namelijk gelukt op de ban na van Suïcide.
Zijn walgelijke plan om de wereldwinst te verzekeren voor Neo door een vijandelijk account te laten bannen is geheel op Roy zijn kracht doorgezet.
Dat hij nu gaat lopen blèren wanneer precies dat script erop is gezet is voor zijn positie waar hij zich in bevind toch niet zo belangerijk ?
Hij zit er tot zijn nek in,willen jullie anders zeggen dat dit verhaal helemaal op toeval is berust ??
Dream on
 
Reactiescore
533
Ik denk dat de grote conclussie gewoon is:
Niels dat goed defte door zogezegde intel ==> onzin, kwam gewoon door een 2e massa op korte tijd en betere bezitting front
Mike die dubbelagent speelde ==> Niet bewijsbaar, IP-verhaal klopt niet en er waren geen gesprekken tussen Roy en Mike
Roy die script op SC zat ==> Verdacht maar amper bewijzen om dit te onderbouwen.

En daarmee hoop ik een langdradig verhaal te stoppen. Voor mij is het alleszins afgerond.
 

DeletedUser79219

Guest
Ik denk dat de grote conclussie gewoon is:
Niels dat goed defte door zogezegde intel ==> onzin, kwam gewoon door een 2e massa op korte tijd en betere bezitting front
Mike die dubbelagent speelde ==> Niet bewijsbaar, IP-verhaal klopt niet en er waren geen gesprekken tussen Roy en Mike
Roy die script op SC zat ==> Verdacht maar amper bewijzen om dit te onderbouwen.

En daarmee hoop ik een langdradig verhaal te stoppen. Voor mij is het alleszins afgerond.

Ik vraag me daadwerkelijk af of je alles wel lees.
 

DeletedUser79447

Guest
Jongens kom eens met bewijzen in plaats van alle verdenkingen..

Ik werk aan alles mee, geef alle screens die ik voor jullie heb.
Er is door iets of iemand bevestigd dat blijkbaar Mike zijn IP niet op de tijden van de PM gebruikt werd.

Jullie geven aan dat ik dat script heb laten plaatsen of wat dan ook.
Geef mij dan eens bewijzen dat het script er stond want dat laten jullie ook niet zien.
 
Reactiescore
1.454
Ik denk dat de grote conclussie gewoon is:
Niels dat goed defte door zogezegde intel ==> onzin, kwam gewoon door een 2e massa op korte tijd en betere bezitting front
Mike die dubbelagent speelde ==> Niet bewijsbaar, IP-verhaal klopt niet en er waren geen gesprekken tussen Roy en Mike
Roy die script op SC zat ==> Verdacht maar amper bewijzen om dit te onderbouwen.

En daarmee hoop ik een langdradig verhaal te stoppen. Voor mij is het alleszins afgerond.

Jij blijft ook gewoon onzin aanhalen he...
Roy geeft aan dat tegen een mod dat hij een verboden script op suicide wilt zetten. Het script werd naar hem doorgestuurd door de zelfde mod. Daarnaast heeft Roy duidelijk een inside man op het account (Mike of Ron, ik weet het niet precies maar 1 van de twee). Vervolgens komt de mod naar ons toe om ons te waarschuwen, en kijk eens aan, precies dat script staat op ons account, wat er eerder niet opstond. Als je dit, oprecht, nog toeval vind, ben je achterlijk. Sorry dat ik het zeg, ik heb verder geen problemen met je, maar als je dit oprecht denkt ben je dommer dan dom...
 

DeletedUser81182

Guest
Dus je wilt zeggen dat het scenario wat Roy schetst, wat al belachelijk specifiek is voor een door hem geclaimed hypothetisch scenario en exact is wat er uit onderzoek binnen Chess is gekomen (scripts op SC, informatie die lekt naar NEO) onvoldoende bewijs is voor jou om aan Roy zn betrouwbaarheid en integriteit te twijfelen?

Je verwacht dat we zoals 'in een rechtzaak', om jouw woorden te gebruiken, met onomstotelijk bewijs komen. Daar vergeet je even dat we niet de bevoegdheden hebben om onderzoek te doen op het niveau dat bijvoorbeeld de politie doet.

Iedereen die zonder ro(y)ze (duik)bril, objectief naar dit verhaal kijkt snapt dat het aan alle kanten naar Roy stinkt. Het feit dat er geen onomstotelijk bewijs is zou daar geen verschil in moeten maken.

Als je gelooft dat dit allemaal puur toeval is, kan je beter weer je schoen gaan zetten in December want dan geloof je echt in sprookjes.
 
Reactiescore
140
Jongens kom eens met bewijzen in plaats van alle verdenkingen..

Roy inmiddels hebben wij al honderden screens gedeeld, wat deel jij? Tekst die je na 2 minuten weer verwijderd zonder screens om je verhaal te bevestigen en dat ook nog zeggen van de mods verwijderen mijn posts haha!

Beantwoord eerst eens onze vragen die wij al op pagina 1 a 2 aan jou gesteld hebben. Je blijft ze echter maar ontwijken.

Blijft je vorige post trouwens wel staan of ga je die ook zelf verwijderen?
 
Reactiescore
533
Ik vraag me daadwerkelijk af of je alles wel lees.
Jazeker. Maar met een neutrale bril. Ik heb heel weinig voeling met NEO en ook weinig met Roy. De enige waar ik voeling mee heb is Niels5151, maar daar speel ik amper op.
Als het duidelijk was had ik dat met gemak erkent, maar dat is er niet.

2 opties dan: Roy was helaas voor jullie te slim of Roy had er weinig mee te maken. En helaas voor jullie wonen we in de Westerse wereld waar enkel verdacht zijn niet genoeg is...
 

DeletedUser79447

Guest
Jij blijft ook gewoon onzin aanhalen he...
Roy geeft aan dat tegen een mod dat hij een verboden script op suicide wilt zetten. Het script werd naar hem doorgestuurd door de zelfde mod. Daarnaast heeft Roy duidelijk een inside man op het account (Mike of Ron, ik weet het niet precies maar 1 van de twee). Vervolgens komt de mod naar ons toe om ons te waarschuwen, en kijk eens aan, precies dat script staat op ons account, wat er eerder niet opstond. Als je dit, oprecht, nog toeval vind, ben je achterlijk. Sorry dat ik het zeg, ik heb verder geen problemen met je, maar als je dit oprecht denkt ben je dommer dan dom...

Geef mij is bewijs dat het script er stond voor 28 augustus 13:26, de tijd dat ik het heb gekregen.

Volgens Calvin stond her er al tijdens de aanval op Niels en volgens Jannes is het de 27e geplaatst.
Zelfs die 2 vertellen beide een ander verhaal en is er nog geen bewijs geleverd dat het er stond.

Nogmaals, het script wat ik op whatsapp kreeg, is een script wat niet gepost kan worden dus heeft er nooit gestaan.
 
Reactiescore
533
Jij blijft ook gewoon onzin aanhalen he...
Roy geeft aan dat tegen een mod dat hij een verboden script op suicide wilt zetten. Het script werd naar hem doorgestuurd door de zelfde mod. Daarnaast heeft Roy duidelijk een inside man op het account (Mike of Ron, ik weet het niet precies maar 1 van de twee). Vervolgens komt de mod naar ons toe om ons te waarschuwen, en kijk eens aan, precies dat script staat op ons account, wat er eerder niet opstond. Als je dit, oprecht, nog toeval vind, ben je achterlijk. Sorry dat ik het zeg, ik heb verder geen problemen met je, maar als je dit oprecht denkt ben je dommer dan dom...
Probleem is dat het script dat Roy kreeg, niet het script is dat op SC was gevonden.
Dat is reeds confirmed.

Zie je de losse eindjes... Het kan goed zijn dat Roy de opdrachtgever was, maar de bewijzen ontbreken.
 
Bovenaan