De grote Roy show

Reactiescore
3.452
Je hele set-up verhaal klopt van geen kanten Roy.


Je wilt die MOD laten geloven dat je iemand kan laten loggen op een vijandig account (SC) en dat je door iemand die jij kent het acc een ban wil laten aansmeren en vraagt vervolgens of je eigen co dat kan doen en vervolgens terug naar Plato kan komen en of je dan ban's riskeert (wat volledig in de lijn van Mike past). Vervolgens vraag je deze illegale scripts, vervolgens geeft de MOD deze scripts.


Dus je set-up is gelukt? De MOD verschaft jouw dergelijke informatie dus Roy kan ermee naar Duckje stappen. Enkel is dat laatste nooit gebeurd, Roy is niet naar Duckje gestapt en er werd alsnog wel een illegaal script gevonden op het account SC. Een script Roy gekregen had van diezelfde MOD.


Hoe komt het script erop? Volgens Roy heeft die MOD dat daarop gezet maar dat heeft Duckje volledig van tafel geveegd dus wie heeft het er dan opgezet? Waarom haalt Roy toevallig pas nadat Duckje zei het script niet gebruikt kon worden het aan als argument de hele tijd terwijl hij niets te maken heeft met het script op SC zetten?

Dat komt neer op je schuld goed praten nadat je niet schuldig zou zijn, begrijpen voor wie begrijpen kan.


Een antwoord opdat die inactieve co Ronny geen IP meldingen had toen die screen werd doorgestuurd is ook niet gegeven enkel Mike en Calvin waren in die tijd ingelogd toch heeft Roy gezegd dat de screen gelekt is geweest door die Ronny, hebben we ook nog geen antwoord op gekregen.


Hoe komt het script op acc SC als de MOD het niet geweest kan zijn, waarom zegt Roy dat Ronny de PM screen gelekt heeft terwijl hij volgens de IP logs niet op het account zat. Waarom veranderd Roy zijn verhaal de hele tijd in 10

Misschien kan Roy hier nog even op reageren?
 
Reactiescore
3.536
1bc2f1e464d597ed777308b07a027ea8.png


Toch vreemd dat Justin dan in deze partij voor Roy zou kiezen terwijl die hem erbij naait. Zie geen enkele reden voor Justin om er over te liegen. Ik vraag dan ook zowel spelers van N.E.O. als van Chess dit zo objectief mogelijk te bekijken zodat en een ieder zijn eigen oordeel trekt. Ik wacht vooralsnog de screens van Chess af om te kijken of er bewezen kan worden dat Roy of iemand vanuit Roy die script geplaatst heeft.

Justin houdt mij verantwoordelijk voor zijn ontslag zei die me net op app, ook vroeg ik of het een set-up was van Roy daar antwoordde die nee op. Ik vraag mij af in hoeverre deze screen klopt, het is diezelfde MOD die verkondigd hij er niets mee te maken heeft en mij telkens sterk af rade hem te vernoemen op het AF. Dus heel pro Jannes is die niet meer.

Hij zou ook promotie op TW krijgen en was daar erg blij om enkele dagen geleden, dit valt ook weg.
 

DeletedUser65747

Guest
Geloof mij Jannes ik probeer deze situatie zo objectief mogelijk te volgen. Screen is gewoon van gesprek met Justin.
 
Reactiescore
3.536
Je hele set-up verhaal klopt van geen kanten Roy.


Je wilt die MOD laten geloven dat je iemand kan laten loggen op een vijandig account (SC) en dat je door iemand die jij kent het acc een ban wil laten aansmeren en vraagt vervolgens of je eigen co dat kan doen en vervolgens terug naar Plato kan komen en of je dan ban's riskeert (wat volledig in de lijn van Mike past). Vervolgens vraag je deze illegale scripts, vervolgens geeft de MOD deze scripts.


Dus je set-up is gelukt? De MOD verschaft jouw dergelijke informatie dus Roy kan ermee naar Duckje stappen. Enkel is dat laatste nooit gebeurd, Roy is niet naar Duckje gestapt en er werd alsnog wel een illegaal script gevonden op het account SC. Een script Roy gekregen had van diezelfde MOD.


Hoe komt het script erop? Volgens Roy heeft die MOD dat daarop gezet maar dat heeft Duckje volledig van tafel geveegd dus wie heeft het er dan opgezet? Waarom haalt Roy toevallig pas nadat Duckje zei het script niet gebruikt kon worden het aan als argument de hele tijd terwijl hij niets te maken heeft met het script op SC zetten?

Dat komt neer op je schuld goed praten nadat je niet schuldig zou zijn, begrijpen voor wie begrijpen kan.


Een antwoord opdat die inactieve co Ronny geen IP meldingen had toen die screen werd doorgestuurd is ook niet gegeven enkel Mike en Calvin waren in die tijd ingelogd toch heeft Roy gezegd dat de screen gelekt is geweest door die Ronny, hebben we ook nog geen antwoord op gekregen.


Hoe komt het script op acc SC als de MOD het niet geweest kan zijn, waarom zegt Roy dat Ronny de PM screen gelekt heeft terwijl hij volgens de IP logs niet op het account zat. Waarom veranderd Roy zijn verhaal de hele tijd in 10 000 bochten,....


We kunnen er lang omheen blijven lullen, ik weet niet wat mensen verwachten ik ergens een video tape heb staan waarin Roy alles letterlijk bekend. Dan nog kan die zeggen 'was een set-up'.


Ik wil graag een inhoudelijk verklaring voor elke vraag ik in mijn citaat vertel.




7ddae6dff9be5d26b14e2c57589d29eb.png


Gesprek tussen Jannes en de MOD, hij denkt niet ik lieg dus waarom hij zegt ze mij niet moeten geloven weet ik niet, kan ook gewoon Roy zijn die zijn berichtjes zit te bewerken of verwijderen in het gesprek om tot een bepaalde conversatie te komen.

Volgens de Mod is Roy niet onschuldig ook en vooral dat het nog veel meer is dan dit allemaal en het terug gaat tot wel 10 jaar terug. Ik ga mij daar allemaal niet mee bezighouden wie daar allemaal bij betrokken is over zovele TW werelden, weet daar persoonlijk niets van af. Mijn zaak hier en nu gaat over W66 en de rol van Roy daarin.

Deze rol is overduidelijk dat Roy op heel veel leugens betrapt is en zijn verhaal de hele tijd aanpast, iets als 100% bewijs bestaat niet maar het ligt er zo vingerdik op we met enige voorzichtigheid wel kunnen stellen Roy de bedoeling had SC te laten bannen door middel van Mike in te zetten.
 
Reactiescore
533
We kunnen er lang omheen blijven lullen, ik weet niet wat mensen verwachten ik ergens een video tape heb staan waarin Roy alles letterlijk bekend. Dan nog kan die zeggen 'was een set-up'.


Ik wil graag een inhoudelijk verklaring voor elke vraag ik in mijn citaat vertel.




7ddae6dff9be5d26b14e2c57589d29eb.png


Gesprek tussen Jannes en de MOD, hij denkt niet ik lieg dus waarom hij zegt ze mij niet moeten geloven weet ik niet, kan ook gewoon Roy zijn die zijn berichtjes zit te bewerken of verwijderen in het gesprek om tot een bepaalde conversatie te komen.

Volgens de Mod is Roy niet onschuldig ook en vooral dat het nog veel meer is dan dit allemaal en het terug gaat tot wel 10 jaar terug. Ik ga mij daar allemaal niet mee bezighouden wie daar allemaal bij betrokken is over zovele TW werelden, weet daar persoonlijk niets van af. Mijn zaak hier en nu gaat over W66 en de rol van Roy daarin.

Deze rol is overduidelijk dat Roy op heel veel leugens betrapt is en zijn verhaal de hele tijd aanpast, iets als 100% bewijs bestaat niet maar het ligt er zo vingerdik op we met enige voorzichtigheid wel kunnen stellen Roy de bedoeling had SC te laten bannen door middel van Mike in te zetten.
Maar jij bent ook al op leugens betrapt :oops: (over Niels bv.)
Dus waarom zouden we meer geloof hebben aan jou dan aan Roy?

Ik zie echt amper wat geloofwaardigheid in heel het verhaal. Ik wil Roy niet steunen want ik vind het belachelijk dat hij alles in zijn eentje wou oplossen ipv Duckje te spreken.
Maar eerlijk gezegd zie ik niet in waarom we meer geloof in jou zouden moeten stellen of jou meer zouden moeten geloven dan hem.

Ik wacht eigenlijk nog steeds op de beloofde screens, die alles duidelijk zouden maken. En niet een statement dat je het niet 100% kan bewijzen. Want dan had je beter gezwegen.

PS: Voor mij mogen de berichten met de mod wel eens stoppen. Het is duidelijk dat hij de mist is ingegaan, maar dat is verder niet onze taak om verder open te trekken. Hij en Duckje hebben hun conclussie al getrokken. En hij zal echt geen van beide partijen nog een plezier willen doen.
 
Reactiescore
3.452
Je hele set-up verhaal klopt van geen kanten Roy.


Je wilt die MOD laten geloven dat je iemand kan laten loggen op een vijandig account (SC) en dat je door iemand die jij kent het acc een ban wil laten aansmeren en vraagt vervolgens of je eigen co dat kan doen en vervolgens terug naar Plato kan komen en of je dan ban's riskeert (wat volledig in de lijn van Mike past). Vervolgens vraag je deze illegale scripts, vervolgens geeft de MOD deze scripts.


Dus je set-up is gelukt? De MOD verschaft jouw dergelijke informatie dus Roy kan ermee naar Duckje stappen. Enkel is dat laatste nooit gebeurd, Roy is niet naar Duckje gestapt en er werd alsnog wel een illegaal script gevonden op het account SC. Een script Roy gekregen had van diezelfde MOD.


Hoe komt het script erop? Volgens Roy heeft die MOD dat daarop gezet maar dat heeft Duckje volledig van tafel geveegd dus wie heeft het er dan opgezet? Waarom haalt Roy toevallig pas nadat Duckje zei het script niet gebruikt kon worden het aan als argument de hele tijd terwijl hij niets te maken heeft met het script op SC zetten?

Dat komt neer op je schuld goed praten nadat je niet schuldig zou zijn, begrijpen voor wie begrijpen kan.


Een antwoord opdat die inactieve co Ronny geen IP meldingen had toen die screen werd doorgestuurd is ook niet gegeven enkel Mike en Calvin waren in die tijd ingelogd toch heeft Roy gezegd dat de screen gelekt is geweest door die Ronny, hebben we ook nog geen antwoord op gekregen.


Hoe komt het script op acc SC als de MOD het niet geweest kan zijn, waarom zegt Roy dat Ronny de PM screen gelekt heeft terwijl hij volgens de IP logs niet op het account zat. Waarom veranderd Roy zijn verhaal de hele tijd in 10 000 bochten,....
Roy??
 
Reactiescore
1.454
Hij heeft al eens kort gereageerd he.

Hij heeft alleen geen inhoudelijk antwoord gegeven op de specifieke vragen. Dat is dan ook iets wat schuldigen vaak proberen, het gesprek onderwerp te veranderen.
 
Reactiescore
533
Hij heeft alleen geen inhoudelijk antwoord gegeven op de specifieke vragen. Dat is dan ook iets wat schuldigen vaak proberen, het gesprek onderwerp te veranderen.
Grappig dat je mij dan ook al vaak hebt genegeerd.
 
Reactiescore
3.452
We wachten gewoon totdat Roy inhoudelijk heeft gereageerd ,kunnen we meteen alle screens ernaast leggen ;-)
 
Reactiescore
533
Volgens mij is de enige inhoudelijke vraag die je aan mij gevraagd had beantwoord (over trump zijn orkaan-nuke ideeen).
Dacht dat het jannes was. My bad.
 
Reactiescore
1.454
we zijn het over 1 ding eens jij bent gewoon de aanrichter van dit allemaal :eek:

We zijn het over twee dingen eens geworden. Dit en dat we allemaal vinden dat Roy zijn gedrag ons heel erg veel aan rapper Sjors doet denken!
 
Bovenaan