De grote Roy show

Reactiescore
533
Roy beweert dat de mod het illegale script op Suïcide heeft gezet( Roy zijn plan ) .
Duckje legt net keurig uit dat de mod dat nooit gedaan kan hebben?
Dus Roy aangezien het jouw plan was,hoe is het op Suïcide gekomen ?
Inge (dat was het toch he), ik heb heel weinig met de stam NEO.
Ik ben redelijk "neutraal" in dit verhaal. Juist als het gaat over Niels, dan niet.

Maar als we eerlijk zijn, dan is dit verhaal redelijk losjes in elkaar gestoken. Onhandig van Roy om:
1) al die dingen te delen met Jannes, why?
2) Geen contact op te nemen met Duckje, why?

Maar voor de rest is dit vooral zeer typisch voor new-gen spelers. Beetje dat heft in eigen handen nemen, veel pronken en veel haantjesgedrag. Voor de rest lijkt er me niet zoveel aan... Of het moet zijn dat er, zoals je daarnet zei, nog veel screens aankomen die het tegendeel bewijzen en dan lees ik dat graag.

PS:
50e3c0a7544534effcbc58d83642548c.png
 

DeletedUser79447

Guest
Beste Azemmel, aka zemmel die je bent.

De post is verwijderd door een MOD ivm een prive foto..

Dus jij beweert nu dat het script nooit op Suïcide heeft gestaan ?

Nogmaals niet door mijn toedoen. Ik heb het enkel een keertje op plato getest kijken wat Justin mij had gegeven en kwam erachter dat het niet werkte. Nogmaals Inge, ik heb geen contact met SC spelers, er heeft nooit iemand op SC gelogged om een script te zetten of een ban te krijgen.

Dat Mike daar speelde en dat Jelle daar gaat spelen (zei Calvin mij gister) is puur door jullie rekrutering hoe ze daar terecht zijn gekomen. Ik spreek Mike al niet meer sinds het voorval en heb met genoeg screens dingen aan kunnen tonen om te bewijzen.

Eveneens dat jij beweerd dat het script een code heeft die naar mij lijdt. Daar hoor ik je nu niet meer over. Want dat bestaat helemaal niet. :D:D:D
 

DeletedUser65747

Guest
Extra puntje. Ik heb net Justin gesproken die me heel weinig info geeft. Hij gaf echter wel aan dat Roy dit allemaal op heeft gezet om hem(Justin) daadwerkelijk aan het licht te brengen en dat ik Jannes niet zou moeten geloven.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Inge (dat was het toch he), ik heb heel weinig met de stam NEO.
Ik ben redelijk "neutraal" in dit verhaal. Juist als het gaat over Niels, dan niet.

Maar als we eerlijk zijn, dan is dit verhaal redelijk losjes in elkaar gestoken. Onhandig van Roy om:
1) al die dingen te delen met Jannes, why?
2) Geen contact op te nemen met Duckje, why?

Maar voor de rest is dit vooral zeer typisch voor new-gen spelers. Beetje dat heft in eigen handen nemen, veel pronken en veel haantjesgedrag. Voor de rest lijkt er me niet zoveel aan... Of het moet zijn dat er, zoals je daarnet zei, nog veel screens aankomen die het tegendeel bewijzen en dan lees ik dat graag.

PS:
50e3c0a7544534effcbc58d83642548c.png

Het is typerend voor spelers als Roy dat hij blijkbaar accounts wilt hijacken en daar scripts op laat zetten, zoals hij immers zelf toegegeven heeft:

Ik hoop dat Duckje naar buiten wilt brengen wanneer er illegale scripts zijn geplaatst die gevonden zijn op het account met IP adres en datum, dan kan Duckje bewijs tonen dat het gaat om scripts die 1-2 jaar geleden legaal waren en nu illegaal. Zoals een aantal FA scripts en aantal munten scripts die op W62 nog oké waren, maar nu illegaal.

Welk script er ook op het account gezet is, er is een reden dat sinds dat Mike in kan loggen op Suicide het account is aangesproken door mods ivm illegale scripts.

Extra puntje. Ik heb net Justin gesproken die me heel weinig info geeft. Hij gaf echter wel aan dat Roy dit allemaal op heeft gezet om hem(Justin) daadwerkelijk aan het licht te brengen en dat ik Jannes niet zou moeten geloven.

Een partij die heel weinig info geeft klinkt niet als een erg betrouwbare bron helaas. Of hij Justin er wel of niet in heeft willen luizen doet niets af aan het feit dat hij een speler op Suicide heeft laten loggen en op deze manier een account heeft willen hijacken. Als hij enkel de mod zijn corruptie wilde laten zien aan de rest dan had hij het zo goed een account binnen NEO kunnen pakken onder de reden: 'persoonlijke frictie jegens dit account'.

Dit heeft Roy echter niet gedaan, maar hij heeft opzettelijk getracht een Chess account te hijacken en manipuleren om hier voordeel uit te halen. Wat we dus we kunnen kwalificeren als zeer smerig spel.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
533
Het is typerend voor spelers als Roy dat hij blijkbaar accounts wilt hijacken en daar scripts op laat zetten, zoals hij immers zelf toegegeven heeft:



Welk script er ook op het account gezet is, er is een reden dat sinds dat Mike in kan loggen op Suicide het account is aangesproken door mods ivm illegale scripts.
Typisch, dat kan zijn. Ik ken hem niet goed genoeg daarvoor. Maar bewijzen wil ik wel eerst zien en dan oordeel ik pas.
Zo gaat dat nu eenmaal bij mij :)
 

DeletedUser79447

Guest
Het is typerend voor spelers als Roy dat hij blijkbaar accounts wilt hijacken en daar scripts op laat zetten, zoals hij immers zelf toegegeven heeft:



Welk script er ook op het account gezet is, er is een reden dat sinds dat Mike in kan loggen op Suicide het account is aangesproken door mods ivm illegale scripts.

HAHAHA ik pis in m'n broek.

Van, Roy jouw linkje is ban waard geweest naar, Roy er staan andere illegale scripts op ook jouw schuld.

Je maakt jezelf niet echt geloofwaardig.

Het niveau daalt. Stelletje internet heldjes.
 
Reactiescore
1.454
Ik hoop wel dat de gemiddelde NEO speler wel door de leugens van Roy heen kan kijken, anders is de gemiddelde speler wel erg dom daar. ‘Donald Trump die een atoombom in een orkaan wil gooien om het op te lossen’ level dom. Ik heb niet al te hoge verwachtingen van een aantal spelers, maar de meerderheid moet dit toch wel kunnen doorzien...
 

DeletedUser79447

Guest
Dit was versie 1, daarna blijkt dat dit niet kan en verander je u hele verhaal.


eadfe0e76265de717a3c96e8554cd4d2.png


Als Plato een ban krijgt is het in ieder geval ook opgezet door Justin die wel niet kan loggen met ze MOD 'omgeving' skills.

1. Haal de foto van mijn vriendin daar eens weg.
2. Je mag dit best posten, is verder irrelevant.
3. Ik heb heel chess hun naiviteit met 1 post aangetoond dat het script in kwestie niet eens neergezet kan worden. Het is duidelijk dat er niks is vanaf jullie.
4. Als je dit post, post dan ook de verhalen waarin ik alles met bewijs aan toon in plaats van selectief halve waarheden, of kan je dat niet met je chess bril.

Ik ben outta here, heb genoeg gelachen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
533
Ik hoop wel dat de gemiddelde NEO speler wel door de leugens van Roy heen kan kijken, anders is de gemiddelde speler wel erg dom daar. ‘Donald Trump die een atoombom in een orkaan wil gooien om het op te lossen’ level dom. Ik heb niet al te hoge verwachtingen van een aantal spelers, maar de meerderheid moet dit toch wel kunnen doorzien...
Je weet toch dat dat van Trump fake news was (en ja echt fake news). Dus een beetje een fout voorbeeld om hier te posten.
 
Reactiescore
1.454
Je weet toch dat dat van Trump fake news was (en ja echt fake news). Dus een beetje een fout voorbeeld om hier te posten.

Meerdere bekentenissen van meerdere staffers over een langere tijdsperiode en alleen vol ontkent wordt door FOX News, laat ik niet per se onder Fake News vallen, maar dat is gewoon mijn objectieve blik. Dat jij FOX wilt geloven vind ik dat prima :)
 
Reactiescore
3.537
Je hele set-up verhaal klopt van geen kanten Roy.


Je wilt die MOD laten geloven dat je iemand kan laten loggen op een vijandig account (SC) en dat je door iemand die jij kent het acc een ban wil laten aansmeren en vraagt vervolgens of je eigen co dat kan doen en vervolgens terug naar Plato kan komen en of je dan ban's riskeert (wat volledig in de lijn van Mike past). Vervolgens vraag je deze illegale scripts, vervolgens geeft de MOD deze scripts.


Dus je set-up is gelukt? De MOD verschaft jouw dergelijke informatie dus Roy kan ermee naar Duckje stappen. Enkel is dat laatste nooit gebeurd, Roy is niet naar Duckje gestapt en er werd alsnog wel een illegaal script gevonden op het account SC. Een script Roy gekregen had van diezelfde MOD.


Hoe komt het script erop? Volgens Roy heeft die MOD dat daarop gezet maar dat heeft Duckje volledig van tafel geveegd dus wie heeft het er dan opgezet? Waarom haalt Roy toevallig pas nadat Duckje zei het script niet gebruikt kon worden het aan als argument de hele tijd terwijl hij niets te maken heeft met het script op SC zetten?

Dat komt neer op je schuld goed praten nadat je niet schuldig zou zijn, begrijpen voor wie begrijpen kan.


Een antwoord opdat die inactieve co Ronny geen IP meldingen had toen die screen werd doorgestuurd is ook niet gegeven enkel Mike en Calvin waren in die tijd ingelogd toch heeft Roy gezegd dat de screen gelekt is geweest door die Ronny, hebben we ook nog geen antwoord op gekregen.


Hoe komt het script op acc SC als de MOD het niet geweest kan zijn, waarom zegt Roy dat Ronny de PM screen gelekt heeft terwijl hij volgens de IP logs niet op het account zat. Waarom veranderd Roy zijn verhaal de hele tijd in 10 000 bochten,....
 
Reactiescore
533
Meerdere bekentenissen van meerdere staffers over een langere tijdsperiode en alleen vol ontkent wordt door FOX News, laat ik niet per se onder Fake News vallen, maar dat is gewoon mijn objectieve blik. Dat jij FOX wilt geloven vind ik dat prima :)
Dit gaat ons wel wat afleiden van het topic. Maar niet enkel Fox ontkende dit. Vele waarheidsgebonden kranten twijfelde openlijk of dit wel degelijk gezegd was door hem. Het kwam van een bron "axios" dat zelf claimde dat iemand Trump dit had horen zeggen. Nogal veel geloofwaardigheid in dat verhaal dus...

Het verhaal "nuking a hurricane" komt in de VS trouwens elk jaar naar boven rond het orkanen-seizoen. Als vanaf de periode dat de kernwapens ontwikkeld werden. Wat dus bijdraagt tot de meer dan waarschijnlijkheid dat dit dikke fake news is. Zoals Trump ook aangaf.

Ik moet Trump niet, hij zegt voldoende domme dingen om hem niet te mogen. Maar als het fake news is, is het fake news. En als voorbeeld voor dit verhaal dus misplaatst, tenzij je een diepere betekenis eraan wou geven ;-)
 

DeletedUser79447

Guest
Dus je set-up is gelukt? De MOD verschaft jouw dergelijke informatie dus Roy kan ermee naar Duckje stappen. Enkel is dat laatste nooit gebeurd, Roy is niet naar Duckje gestapt en er werd alsnog wel een illegaal script gevonden op het account SC. Een script Roy gekregen had van diezelfde MOD.

Nu begin jij ook met liegen Jannes. Ik was NOG niet naar Duckje geweest. Waarom niet? Omdat hij mij niet accepteerde op skype. Dit heb ik ook aan Calvin laten zien, met weeral een screen. Ook heb ik jou gevraagd om MIJ bij een gesprek met Duckje te betrekken en dat wilde je niet want dat heb je tot op het moment van vandaag niet gedaan.

Dat een een illegaal script is gevonden, dat kan heel goed. Zijn meerdere illegale scripts op de wereld. Echter heb ik al aangetoond dat het script wat IK heb gekregen een niet werkend script is en dus niks mee uitgehaald kan worden.
 
Reactiescore
533
Jij was de schrijver van dit stukje toch?
Beste spelers en AF-volgers van wereld 66,

Team HardcoreAngel heeft helaas besloten om de stam NEO te verlaten. Ik wil zeggen dat dit door alleen de recente gebeurtenissen komt, maar we overwegen dit al enkele weken.

NEO als stam is een van de meest toxic omgevingen waar ik mee heb moeten dealen, en ja ik heb League Of Legends gespeeld. Elke dag zijn er ruzies, elke dag leaven mensen chats, elke dag misgunnen mensen elkaar. Het dreigen om op del te gaan om je zin te krijgen is de norm geworden. Stabs zijn ook niet uit den boze.

Ondanks dat wij, Job en ik, ons ontzettend hard inzetten om het een leuke spelomgeving te maken, wilt het gewoon niet lukken.

Het is een erg lastige beslissing vanwege de ook wel toppers in onze stam: Niels en Mark, Tim en Jordy, de mr Vic boys, Ritesh en Thomas, Roy en Jamie. Ik kan echt goed overweg met deze mannen en dat heeft ons zo lang in de stam doen blijven.

Helaas wegen de positieve gewoon niet op tegen de negatieve en moet ik met spijt mededelen dat wij uit neo gaan.

We gaan niet op del en zullen proberen te overleven zolang we kunnen. We hoeven niet meer te winnen op deze manier. We zijn het zat.

Groetjes Sam en Job.Imre 00:40Duidelijke taal

Dus eerst uit je je ongenoegen over de stabs binnen Neo en hun “toxic” mentaliteit en nu vind je het brilliant ?
Heb je iets goed te maken met hun ofzo ?
Je moet wel goed lezen op wat hij reageert he...
 

DeletedUser65747

Guest
1bc2f1e464d597ed777308b07a027ea8.png


Toch vreemd dat Justin dan in deze partij voor Roy zou kiezen terwijl die hem erbij naait. Zie geen enkele reden voor Justin om er over te liegen. Ik vraag dan ook zowel spelers van N.E.O. als van Chess dit zo objectief mogelijk te bekijken zodat en een ieder zijn eigen oordeel trekt. Ik wacht vooralsnog de screens van Chess af om te kijken of er bewezen kan worden dat Roy of iemand vanuit Roy die script geplaatst heeft.
 
Reactiescore
1.454
Dit gaat ons wel wat afleiden van het topic. Maar niet enkel Fox ontkende dit. Vele waarheidsgebonden kranten twijfelde openlijk of dit wel degelijk gezegd was door hem. Het kwam van een bron "axios" dat zelf claimde dat iemand Trump dit had horen zeggen. Nogal veel geloofwaardigheid in dat verhaal dus...

Het verhaal "nuking a hurricane" komt in de VS trouwens elk jaar naar boven rond het orkanen-seizoen. Als vanaf de periode dat de kernwapens ontwikkeld werden. Wat dus bijdraagt tot de meer dan waarschijnlijkheid dat dit dikke fake news is. Zoals Trump ook aangaf.

Ik moet Trump niet, hij zegt voldoende domme dingen om hem niet te mogen. Maar als het fake news is, is het fake news. En als voorbeeld voor dit verhaal dus misplaatst, tenzij je een diepere betekenis eraan wou geven ;-)

Volgens mij heeft Trump op een gegeven moment gezegd dat hij hier inderdaad naar geinformeerd had, weet het haast zeker, maar kan het zo snel niet terug vinden (moet ik even een paar dagen lang bladeren naar die berichten :p).

Verder is het ook vrij offtopic en wou ik hier niet echt een politieke discussie van maken tbh. Dat mag je altijd doen met mij in de praathoek of prive ;)
 
Reactiescore
3.452
1bc2f1e464d597ed777308b07a027ea8.png


Toch vreemd dat Justin dan in deze partij voor Roy zou kiezen terwijl die hem erbij naait. Zie geen enkele reden voor Justin om er over te liegen. Ik vraag dan ook zowel spelers van N.E.O. als van Chess dit zo objectief mogelijk te bekijken zodat en een ieder zijn eigen oordeel trekt. Ik wacht vooralsnog de screens van Chess af om te kijken of er bewezen kan worden dat Roy of iemand vanuit Roy die script geplaatst heeft.
Enige wat ik eruit kan halen dat hij het wilde laten rusten?
Waarom denk je?
 
Bovenaan