Top/Flop spelers

Reactiescore
1.283
Complimenten zijn op zen plaats voor celtic warrior. Er wordt wat gesleurd omdat hij veel internen had, maar als iedereen stopt, kan je daar zelf weinig aan doen.
Heeft nu toch bewezen dat hij kan spelen en 2 grote spelers kan tegenwerken in zen eentje.
Zo goed dat er nu toch een (tijdelijke) pauze is blijkbaar. Die pauze moeten nu andere spelers bekopen (ja zoals ik :D ).

Betekend dit dat jij de speler bent die het meest gezellige team van tw in game aan het negeren bent :eek:
 

DeletedUser77014

Guest
15 dorpen als intern, wow, Cala is echt nr 1 waardig lol. Misbruik is net zo ook niet plek 2 waardig als je na die boosts nu nog steeds BB's gaat edelen.

9423e58265eb827d4da7e071c265ce1a.png
Cala gaat door op pagina 2, 8 interns er bij.

2048x1152.jpg


5e91e1e7b37fc14791a03e4ad1dc6ae5.png
 

DeletedUser79415

Guest
Vind het gewoon zonde, prima oda maar zo jammer van de interns. 20+ besef waar die zal staan zonder die dorpen en met hoeveel PP :p
 
Reactiescore
1.278
Snap de keuzen die daar gemaakt worden ook helemaal niet. Zo is je account toch niks waard, het zal altijd herinnert worden als intern account.

Prima al intern je af en toe wat noodzakelijk, dit is logisch en gebeurt iedereen, maar nu gaat het over gecreëerde interns. Beetje kansloos allemaal als je het mij vraagt.

Die 1/20 is er ook niet voor niks snap niet dat het TW-team hier niks tegen doet. Maarja bij een botdetectie hoef je zelf niet na te denken en hier wel hé.

  1. Het is verboden om externe of in-game middelen te gebruiken om regels, blokkades of technische beperkingen te omzeilen die in het spel of aan verbonden services zijn geïmplementeerd.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Deze situatie gewoon hard onderschat en was niet onze intentie om het te laten komen tot wat het nu is. Nu proberen we ook vooral onze stam te helpen met deze luxe (volgens mij clearen ze nu ook meer voor stam dan voor ons). De dominantie van onze MBs zal komende tijd wel wat minder worden maar de gevolgen van deze explosieve MB groei zullen voorlopig nog wel zichtbaar gaan zijn voor onze regio.

As I said here. We minderen nu het aantal MB's dus daar zal minder dominantie vandaan komen. Gevolg is weer een explosieve groeiboost, en niet op de manier hoe ik het zou willen. Dat is bekend. Kan hier nog wel wat zinnen bij typen maar dat is weer een herhaling van de vorige discussie.
 
Reactiescore
2.386
As I said here. We minderen nu het aantal MB's dus daar zal minder dominantie vandaan komen. Gevolg is weer een explosieve groeiboost, en niet op de manier hoe ik het zou willen. Dat is bekend. Kan hier nog wel wat zinnen bij typen maar dat is weer een herhaling van de vorige discussie.
Geef dan een paar dorpen aan Fuifje en het is je vergeven x
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Geef dan een paar dorpen aan Fuifje en het is je vergeven x

Fuifje krijgt niks :redface:

Die hebben een hele shitload aan random externe spelers tegen het Walk cluster of in het Walk cluster die ze OSen om Walk te blocken :p
Ben ik zelf geen fan van.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Cacturne beste account w69 trouwens
 
Reactiescore
89
Neehoor dat is een constatering. Is ook niet opvallend en het betreft vooral de Uni-spelers.

Ben jij nu serieus aan het klagen over externe hulp terwijl je zelf een hele stam hebt met als enige doel dorpen voor jou edelen en ze uitbouwen en terwijl je laatste 8 overnames interns zijn?

En jullie vallen samen aan terwijl wij met cave wat aan het uitvechten zijn, moeten wij er dan van uit gaan dat jullie samenwerken met cave? We weten dat je goed overeenkomt met vespa dus zou me eerlijk gezegd niet verbazen dat je op persoonlijk niveau met cave samenwerkt.
 
Bovenaan