Stelling van de dag

Reactiescore
967
Dan krijg je natuurlijk wel dat je kans loopt op premades of kwalitatief veel sterkere stammen omdat dergelijke spelers elkaar al snel opzoeken. En dit is afgelopen werelden ook wel gebleken. Daardoor is de tegenstand snel geneigd om kwantitatief te 'compenseren' en of dit nou in meerdere stamleden of meerdere NAP/BG's is, maakt niet uit. Denk eerlijk gezegd dat je met een lager ledenlimiet niet veel gaat veranderen. Dan ga je enorm veel NAP/BG's meemaken. Tenzij je ook os'en buiten stam wilt uitzetten, maar dan kun je net zogoed allemaal naar de classic.
 
Reactiescore
3.452
Ben ik met je eens.
Als die optie er ook uit zou kunnen( stammen vooraf registreren ) dan krijg je volgens mij best een leuke wereld waar niet elke keer dezelfde figuren bij elkaar in de stam zitten.
 

DeletedUser77113

Guest
lijkt me wel leuk ja... en het argument van NAP's en BG's vind ik verwaarloosbaar. er is uiteindelijk altijd maar 1 stam die zal winnen, dus uiteindelijk zal het altijd oorlog zijn tot het einde.

Het diplomatische aspect komt dan wel opnieuw meer tot zijn recht
 

DeletedUser61134

Guest
Stelling: Als ik Jannes zijn aanbod tot W66 niet afgewezen had, had Chess de wereld al gewonnen.
 

DeletedUser61134

Guest
Stelling: Als jij stopt met tw (gezien je totaal niet relevant bent), zou dat de gehele tw community een groot plezier doen.

Nou zie dan hoeveel chaos er op de wereld is omdat ik niet speel.
Jannes is maar 1/8ste deel van mij kwa skills en diplomatiek. Hij zal dit ook niet ontkennen :p
 

DeletedUser61134

Guest
Ben blij dat ik niet de enige ben die zich mateloos irriteert aan het idiotisme van firedrakan.

Als Kakaka slaaf moet je toch weten hoe idioot het is om iemand die trollde voor jullie bestonden idioot te noemen.
Ben jullie voorganger en heb meer impact gezien jij nu hapt
 
Reactiescore
278
Ik ben iemand van vuil spel en die beter presteert bij matige en slechte spelers dus moet dan toch bij jou in de stam Martijntje :eek:


Niet zo jaloers zijn op het feit dat ik me vermaak op dit forum en jij depressief bent en altijd jezelf in slaap jankt :eek:

Juist.. Denk dat jij aan reflecteren bent. Als je hier niet speelt, kan je gewoon oprotten. Dank.
 

DeletedUser61134

Guest
Iedereen weet dat je een copycat van Sander14 bent

Zie me meer als een combinatie Martin Amber heard (degene waarmee ik ooit AF joinde en 8 jaar mee gespeeld heb op accs) en @Anthraxxis mijn goede vriend.
Sander en ik hebben veel geclashed in het verleden, was wel humor altijd :p
 
Reactiescore
603
Bovenaan