Top- of Flopstam

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum

DeletedUser77704

Guest
1. AX heeft meer leden dan maai/ is groter dan maai
- Dit is volgens mij niet eens zo zeker, maai is gewoon meer privé betreffende met wie ze samenwerken...

2. AX heeft nog niet eens een deuk gekregen in Tranquillo:
- Klopt, maar de situatie betreffende deze speler was anders toen we begonnen: Toen hadden we nog geen informatie over dat ie met jullie samenwerkten en deze speler os van jullie zou krijgen. Het lijkt me redelijk logisch dat we de situatie betreffende deze speler revalueren voordat we al onze resterende off gewoon zinloos op jullie vette stacks daar kapot laten lopen...
Als deze speler geen os van maai had gehad was zijn situatie wss redelijk anders geweest.

3. Maai deed hetzelfde met o.a. Tranquillo als wij met XII deden, dus zeur er niet zoveel over... jullie hebben er daarnaast destijds geen probleem van gemaakt, dus zie niet waarom jullie het nu wel doen?

4. Heb dit nu al vaak gezegd maar vraag me toch af hoeveel van de spelers die hier op het AF ons bashen bij jullie horen? de meeste spelers die ik het zie doen komen volgens mij toch uit Stab!, maai of Snow… rekening houdend daarmee zie ik ook niet echt wrm je zelfs de moeite hiervoor neemt? Tuurlijk dat AX mss te rule2win speelt is geen ongegronde kritiek, maar vanuit mijn perspectief gebeurd dat ook bij maai enz, alleen doen ze het gewoon iets anders dan hoe wij het doen...

Rule2win moet recruit2win zijn, misschien snap je het dan ook wat beter
 

DeletedUser77755

Guest
Dat Ax meer leden heeft ben ik wel vrij zeker, gezien de stam bestaat uit Ax, Tavern en aanverwanten.
Sinds de oprichting is enkel PK verdwenen uit dit samenwerkingsverband. Dus Ax is groter ;)

Wat betreft Tranquillo, dat is een heel andere situatie dan XII. Wij hebben Tranquillo effectief gerecruit, met de bedoeling met hem verder te gaan en de wereld te winnen. Wat jullie met XII doen is hen gewoon gebruiken als meat shield. Met andere woorden, gebruiken en weggooien (of internen).

Naast Maai en Snow/Virtare heb ik hier toch ook al andere spelers/personen zien paseren die het P&P beleid en/of spelbeleid van Ax wat aan de flauwe kant vinden.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Je voelt je blijkbaar erg aangesproken.

Je citeert mij alleen maar, waar ik een melding van krijg, vergeef mij voor het aangesproken voelen :redface:

1. AX heeft meer leden dan maai/ is groter dan maai
- Dit is volgens mij niet eens zo zeker, maai is gewoon meer privé betreffende met wie ze samenwerken...

Neen, we zijn prima op de hoogte van de omvang van AX. Maai bedrijft op dit moment met helemaal niemand diplomatiek, met uitzondering van Stab (2 accounts whoohoe!) Dit is eigenlijk geen discussiepunt meer. Of beweer je nu, in tegenstelling tot welke AX speler dan ook, dat AX niet aan alle kanten vrienden zoekt/heeft? Ze bevestigen het doorgaans zelfs.

2. AX heeft nog niet eens een deuk gekregen in Tranquillo:
- Klopt, maar de situatie betreffende deze speler was anders toen we begonnen: Toen hadden we nog geen informatie over dat ie met jullie samenwerkten en deze speler os van jullie zou krijgen. Het lijkt me redelijk logisch dat we de situatie betreffende deze speler revalueren voordat we al onze resterende off gewoon zinloos op jullie vette stacks daar kapot laten lopen...
Als deze speler geen os van maai had gehad was zijn situatie wss redelijk anders geweest.

Is opzich ook niet heel gek als aantal spelers van Maai vol OS bieden. Was een beetje een zelfde actie als wij bij XII deden.:rolleyes:

Akkoord voor het niet weten van een samenwerking. Echter stond de uitnodiging voor Tranquilo al vele dagen uit voordat jullie aanval zelfs van de grond kwam. Maar ook zonder Maai hulp was het niets / niet veel geworden, de aanvalsopzet was gewoon matig. Al kan ik dit gedeeltelijk verklaren door onderschatting / denken dat tranquilo easy en alleen zou zijn. Risicovolle gedachtegang.

Echter vind ik een samenwerking met één speler van 600k, niet vergelijkbaar met een samenwerking met een grote core stam met talloze leden, sommige alleen al groter dan Tranquilo.

3. Maai deed hetzelfde met o.a. Tranquillo als wij met XII deden, dus zeur er niet zoveel over... jullie hebben er daarnaast destijds geen probleem van gemaakt, dus zie niet waarom jullie het nu wel doen?

Sorry maar ik vind dit echt een zeer slechte vergelijking. Vergelijk je nu Tranquilo, één account buiten de top 25 met een volledige topstam met talloze leden waarvan sommige groter zijn dan Tranquilo? Het probleem lees je in mijn post, waar ik je niet echt op in zie gaan. Wat kan nou in godsnaam een goede beweegreden zijn om XII op deze manier te gebruiken, al zou ik eigenlijk; misbruiken moeten zeggen. Jullie spannen ze gewoon volledig voor jullie karretje, ik vind het bijna sneu voor ze. Al zie ik het prima gebeuren dat AX weeral wat spelers gaat rekruteren, misschien als buffer voor de pp-smijt-kern.

4. Heb dit nu al vaak gezegd maar vraag me toch af hoeveel van de spelers die hier op het AF ons bashen bij jullie horen? de meeste spelers die ik het zie doen komen volgens mij toch uit Stab!, maai of Snow… rekening houdend daarmee zie ik ook niet echt wrm je zelfs de moeite hiervoor neemt? Tuurlijk dat AX mss te rule2win speelt is geen ongegronde kritiek, maar vanuit mijn perspectief gebeurd dat ook bij maai enz, alleen doen ze het gewoon iets anders dan hoe wij het doen...

Met het eerste zie ik niet zo goed wat je bedoelt, immers zie ik weinig tot geen fatsoenlijke posts komen uit AX maar wel uit de andere partijen. Het tweede vind ik wel interessant. In ieder geval fijn dat je wel inziet dat AX voor de gemakkelijke keuzes gaat. Echter denk ik niet dat je dit ook op Maai kunt projecteren. Simpelweg om de volgende redenen: tot op dit moment heeft Maai met niemand diplomatieke banden (met uitzondering van stab, bestaande uit 2 individuen), daar waar AX met meerdere stammen samenwerkt, tezamen een individu of 30?

Daarnaast zien we AX een gehele topstam doodrekruteren, tijdens een oorlog. Dit heeft Maai nog nooit gedaan, echt nog nooit. Conservative is slechts één lid uit een stam van velen, gerekruteerd tijdens een nap periode waarbij dit openlijk besproken is met al zijn stamgenoten. Tranquilo zijn ex-stam is het noemen amper waard. Shakedown5 komt uit een mb stam.

Ik mis dus even het punt waar Maai datgeen doet wat AX ook doet. Naar mijn inziens zou je voor zo een vergelijking moeten meten met ongelijke maten, het is als appels met peren vergelijken (2 of 30 spelers, rekruteren uit een nap of een vijand, 1 speler goed voor 15% rekruteren uit een rim-stam of 3 spelers goed voor 40% rekruteren uit een topstam / serieuze kandidaat).
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser80918

Guest
Ik ben het spuugzat, dat trieste moddergooien (beledigen zonder inhoud) elke keer hier. Stelletje incapabele droeftoeters <- dat is het niveau hier. Je hoeft mensen niet in iedere post te beledigen. Werkelijk waar, dit is het achste jaar dat ik post met dit account op het AF. Vroeger werd er aan alle kanten propaganda gevoerd en waren er leuke discussie. Zodra je nu een post maakt dan krijg je er of 10 likes op zonder reacties ofwel onzinnige reacties die totaal niet ingaan op het discussiepunt. Misschien moet ik het eens wat concretiseren vooraleer ik een fatsoenlijke reactie kan krijgen, want aan mij ligt het hierin echt niet. Vroeger schreef ik boekwerken, soms moest ik meerdere posts maken omdat ik in één post al over de 10000 woorden ging in een reguliere discussies. Vandaag de dag lees ik vooral oneliners, maar misschien is dat wel het niveau van de huidige jeugd. Kijk naar de opkomst van memes of 9gag, whatsapp, sms'jes, twitter. Het zijn allemaal media waar 90% van het volk niet de tijd neemt om iets zinnigs te plaatsen of de tijd te nemen om een goed lopend verhaal te typen. Het liefste maakt men in één zin een 'grappig' punt. Niet bepaald het doel van politiek en propaganda. Laat ik mijn voorzetje eens concretiseren volledig ontopic:

AX is een flopstam. Dit om de volgende redenen:

- AX besloot Snow simpelweg dood te rekruteren. Dit deden ze door de grootste leden Wolfpack, Gendry en Thomas Shelby (toen nummer 3? of 4? of 5? van snow, doet er verder niet toe) te rekruteren. Het doodrekruteren van een vijand is een doodzonde voor je reputatie, elke wereld weer. Dat is wat men R2W kan noemen, een rang 1 die de rang 3 doodrekruteert. De spelers, goed voor bijna 2,6 miljoen bij het verlaten, waren ruim 40% van Snow en verhoogde de kwantiteit van AX nog eens met een krappe 25%. De verhouding die ze op left-over snow (nu Vitare) hebben zou 4 op 1 zijn. Had AX slechts 1 speler gerekruteerd, was het voor Snow niet enorm ingrijpend geweest en had je mij nergens over gehoord. Het gaat mij om de intentie. AX was al groter dan Maai, maar vond het nodig om zichzelf nog verder omhoog te rekruteren en Snow op die manier de das om te doen.

- AX heeft banden met XII, een kansloze corestam tussen Maai en AX in. Ze hebben geen groeimogelijkheden. Maai heeft ze vanzelfsprekend als vijand gezien, aangezien het op de groeiroute richting de core ligt. Hetzelfde geld voor AX, echter trekt AX hier weer die 'verrassende' kaart; Diplomatiek. Maai doet aanvallen op XII, boekt meerdere keren winst. Aan de kant van AX, gebeurd er al weken helemaal niets. De XII spelers hebben kansloze positie ten opzichte van Maai en AX, maar AX houdt ze liever als buffer. Op het moment dat Maai doorbreekt, zijn het AX spelers die komen internen en op die manier clusterfucks maken - heel stijlvol.

- AX sloeg geen deuk in een pakje boter in de aanval op Tranquilo en wat ik zie in de scores, gaat het er nog triester aan toe tegen Vitare.

- AX heeft meer spelers en meer dorpen, toch is hun totaalgroei al een tijdje lager dan in Maai.

- AX vind het nodig om ook nog banden te zoeken met andere rimstammen, niet omdat het moet, maar gewoon omdat het kan. Lekker makkelijk toch? Levert je nog wat meer interns op zodra een vijand erdoorheen breekt. Ondertussen intern je nog 3 slaven uit je slavenstam en wanneer de echte oorlog er is ga je allemaal massaal op delete na de eerste paar waves. Simpelweg omdat je met elkaar niets bereikt heb, niet ingespeeld bent op elkaar en geen idee hebt over de kwaliteiten van je accounts, aangezien ze dat nooit nodig hebben gehad. Klinkt als spelen met vuur.

Maargoed bijna elke wereld tegenwoordig komt zo aan zijn einde; een paar partijen die een ''eindstrijd'' van een paar weken houden waarbij de winnaar bij voorbaat al bekend is. Op wereld 59 maakte ik ook vol goede hoop een mooi oorlogstopic (met veel hulp) en was ik voornemens om gastschrijvers een weekrapport te laten schrijven over de voortgang. Het bleek echter niet eens nodig, want twee weken later kon ik op de tijdlijn al toevoegen dat het voorbij was. Laten we het hier eens een keer anders doen...

Het voornaamste positieve dat ik kan zeggen over AX is; ze proberen het wel. Maar daar is ook alles mee gezegd. Waarom is dit allemaal nodig? Je bent de kwantitatief grootste partij al, ondertussen maak je aan alle kanten vriendjes en bestaat je stam voornamelijk uit pp-smijters en rasinterners. (Kaats de bal maar terug, dat is propaganda, mijn weerwoord staat al klaar.) Ondertussen druipt het er aan alle kanten vanaf dat het bij AX ontbreekt aan beleid, ontbreekt aan sturing en dat de helft bepaalde ingame zaken niet snappen (ga zelf maar nadenken waar ik op doel).

Het beleid van AX heeft ertoe geleid dat jullie HET doelwit van de wereld zijn geworden, impopulair en onprofessioneel. Wanneer kunnen we de eerste spionnen, sloopwaves en barbarenclusterfucks verwachten? Jullie praten jullie zelf graag in een underdogpositie en doen Maai in haar totaliteit af als een stel arrogante lui. Levert dat je iets op? Behalve een slechtere positie en afkeer van de publieke opinie, naar mijn inziens niet. Ik heb helemaal niets tegen de spelers van AX, sommige kan ik het prima mee vinden, maar de beslissingen die de stam neemt, zijn ronduit triest. De gemiddelde rimstam voert een beter beleid.

Kom maar weer met zo een oneliner als tl;dr of boeie ruurd, daarmee bevestig je alleen mijn punt.



Doorgaans geeft men een logische naam aan iets. Ik kan mij vergissen maar dit spel heet geen ''Tribal diplomatic and recruitment'' toch? Zelfs de titel van dit spel is het met mij eens.

Mand.

Woehoeeee ik ben zo cool. :D Mag ik al in Maai nu?

Echter stond de uitnodiging voor Tranquilo al vele dagen uit voordat jullie aanval zelfs van de grond kwam.

Dit gedeelte staat overigens volledig haaks op de eerdere uitspraken van jouw stamgenoten. Weet niet zo goed wie ik nu moet geloven.


Ik mis dus even het punt waar Maai datgeen doet wat AX ook doet. Naar mijn inziens zou je voor zo een vergelijking moeten meten met ongelijke maten, het is als appels met peren vergelijken (2 of 30 spelers, rekruteren uit een nap of een vijand, 1 speler goed voor 15% rekruteren uit een rim-stam of 3 spelers goed voor 40% rekruteren uit een topstam / serieuze kandidaat).

Gek dat je dit punt nu mist. De hele discussie begon namelijk met de Recruit2Win strategieën van Maai. Dat het nu over AX gaat komt alleen door het punt dat jullie niets wilden weerleggen (nja, Dumpert comments, waar jij je dus nu plots aan ergert), maar in plaats van weerleggen gingen counteren op hetzelfde onderwerp.

TiP: Top-5 stam, trekken jullie het grootste lid uit die midden in het stamcluster ligt. Van harte gefeliciteerd dat jullie niet de hele stam weggerecruit hebben maar slechts één lid, je realiseert je zelf ook wel dat die stam nu niets meer kan, geen cluster meer heeft en de oorlog die jullie daar moesten voeren is weggerecruit.

Ciao: Zelfde situatie. Eerder werd nog door jullie heel stellig gezegd dat dit toeval was en dat jullie hem alleen recruitte omdat wij de massa deden en jullie zo AX konden tegenwerken en tegelijk gebied konden winnen. Nu blijkt dat, zoals onze 'complottheoriën' al zeidenn dat hier dus al veel langer contact mee was.

Stab!: De laatste relevante partij aan de oost-kant die jullie nog niet kapot hebben gerecruit, wordt nu (zoals men al wist) ook in jouw post bevestigd.

Recruit dus vooral het Oosten en blijf klagen dat het Westen aan Recruit2Win doet. En dat terwijl niemand uit Snow Ja zou hebben gezegd tegen AX als jullie de Recruit-War niet begonnen door de BG's van Oud-Snow leeg te trekken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77755

Guest
Hmmm lees ik dat goed? Wij recruiten de BG's (meervoud) van oud-snow leeg.
Aangezien Stab! openlijk in oorlog was met Snow kan dit enkel duiden op TiP en Ciao.
Grappig dat er nu toch toegegeven wordt dat Ciao en Snow een samenwerking hadden, dus de stab op Tranquillo is bevestigd? :)

Stab! doodrecruiten? Als je de volledige stam (2 leden) erbij neemt, kan je het doodrecruiten noemen? + zoals Roald al aangaf gaat deze diplomatieke betrekking ook al even mee.
TiP doodrecruiten? 1 lid (ok het grootste but so what? Als Don Pablito uit Maai gaat zijn we nog niet doodgerecruit... ) dat de overstap maakt tijdens een NAP periode met de stam en waarbij dit in samenspraak met betreffende stam gebeurt.
Ciao doodgerecruit? Die stam bestond uit Tranquillo en een x aantal veel kleinere spelers die geen tot weinig impact hebben. (Maw enkel tranquillo dus)

Nu kan je het weerleggen dat Ax Snow dood gerecruit heeft?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Het heeft helaas niet zoveel zin Shia, Gendry lijkt echt enorme oogkleppen op te hebben. Ik zie echt geen enkele manier waarop AX kan beweren dat Maai een recruit 2 win beleid zou voeren. Dit alleen al omdat Maai véééél kleiner is in omvang dan AX (Maai+stab = 13,5mio en AX+XII+Tavern = 20mio), dus waar is die 'win' precies, tenzij we een zeer grote kwantitatieve achterstand tegenwoordig ''win'' noemen? Maai heeft twee bondgenoten (als in spelers), AX heeft er een stuk of 30, Maai heeft er 2. Daarnaast een groot verschil tussen het rekruteren dat is gedaan -> AX rekruteert een stam dood door er dik 40% uit te rekruteren, drie grootste spelers. Maai rekruteert één speler uit een stam, goed voor 15%. Het is gewoon niet vergelijkbaar. Als AX zegt dat Maai een R2W beleid voert, dan doen ze dit zelf met factor 3.

Daarbij actie reactie van AX op Maai? Je liegt dat je barst man. Voordat Maai haar rekruten zelfs al bekend waren was al uitgelekt en duidelijk dat AX van Snow ging rekruteren. En dat is het moment waarop Maai Conservative - 1 speler! heeft rekruteert. Ja en één mb (Shakedown5), valt dat ook onder recruit to win Gendry? Het rekruteren van één speler (weliswaar een fijne) die al deel uit maakt van een moraalbrekersstam waar alleen mb's van Collationem en Eat sleep Farm repeat in zaten? Is dat nou r2w? Cmon...

In tegendeel, Maai hoefde niet perse te rekruteren maar het was het beleid van AX, dat al 1e stond, maar toch nog even 3 spelers uit een vijand wilde rekruteren wat onze ertoe heeft bewogen om Ja te stemmen op (compensatie) rekruten uit te brengen. Echter is het niet gecompenseerd omdat onze rekruten kleiner zijn en geen van allen tot een vijand behoorde. Stel je voor dat Maai nu spelers van AX zou gaan benaderen en er wel 5 kon rekruteren, hoe ingrijpend zou dat voor de wereld zijn? Daarmee doen we AX de das om hoor, we zijn dan véél groter en jullie stam zal vallen vroeg of laat. Het doodrekruteren van een vijand is zeer effectief, dat is nou een goed voorbeeld van recruit to win, en precies daarom is het algemeen NIET geaccepteerd. Omdat het je naast de kwantiteit, grove voordelen oplevert. En dat is nou net wat de intentie van AX was. Sneu genoeg voor jullie wist vitare zich best redelijk te herpakken.
 

DeletedUser69389

Guest
Wat een treurige en zielige vertoning can Ax!... Zowel op het vlak van P&P alsook op het vlak van ingame presteren.... Komen met 0,0 bewijzen voor hun argumentaties en posten liever inhoudsloze beschuldigingen en oneliners.
 

DeletedUser81255

Guest
Ik doe niet echt mee aan deze discussie maar wat je post betreft TiP is incorrect. Of zou ik de gesprekken persoonlijk aan mensen die het niet geloven moeten tonen waarin mij vanuit jullie werd verteld dat een driestrijd zeer onwaarschijnlijk meer zou zijn voor TiP in combinatie met Snow en Tranquillo.

Dit omdat letterlijk gezegd werd: “AX Snow bedreigt met een grote massa op Snow indien ze niet akkoord gaan om enkele leden te laten overstappen. Zij hebben meer kwantiteit en missen de kwaliteit om tegenover Maai te staan en zijn hier bang voor. Dus besluiten zij met overmacht op Snow te spelen om kwalitatieve spelers te recruiten die hun tegen Maai zou moeten redden.”

Je maakt jezelf echt belachelijk met deze post. Dit soort gesprekken kwamen van jullie zelf naar mij (toenmalig contact punt van TiP), en hierop werd de keuze ingespeeld van Conservative om bij Maai te spelen.

Wij waren zowel zelf als stam bereid om een driestrijd te maken. Dit kan ik in ieder gesprek die ik gehad heb bevestigen. Puur omdat wij eerst TiP verlaten om bij Maai te voegen veranderd niet de situatie en/of reden waarom.
 

DeletedUser80918

Guest
Ik maak heel graag van je aanbod gebruik om dat gesprek te delen. Zou je die willen posten? Bij mijn insziens is er namelijk 'Ja' gezegd tegen AX op het moment dat we zagen dat jij (Conservative) Maai joinde en de andere plannen (driestrijd) dus onmogelijk waren. Op het moment dat jij nog in TiP zat is er Nee tegen AX gezegd.

Dus graag het volledige gesprek delen zoals je zelf al aanbied. Ik ben het namelijk met je eens dat Jij of Ik totale onzin loopt te vertellen hier. Aan jou om aan te tonen wie. ;-)
 

DeletedUser78680

Guest
popcorn-gifs-M5PBwv.gif
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Ik maak heel graag van je aanbod gebruik om dat gesprek te delen. Zou je die willen posten? Bij mijn insziens is er namelijk 'Ja' gezegd tegen AX op het moment dat we zagen dat jij (Conservative) Maai joinde en de andere plannen (driestrijd) dus onmogelijk waren. Op het moment dat jij nog in TiP zat is er Nee tegen AX gezegd.

Dus graag het volledige gesprek delen zoals je zelf al aanbied. Ik ben het namelijk met je eens dat Jij of Ik totale onzin loopt te vertellen hier. Aan jou om aan te tonen wie. ;-)

Stel dat wat jij zegt waar is, dan is het nog steeds een rare keuze. Leg mij eens uit hoe het rekruteren van Conservative zo een enorme gamechanger is dat jullie alles, je hele toekomst en het verloop van de wereld, daarvan af laten hangen. Naar mijn idee was jullie interesse om AX te joinen (the easy way) er al lang. Dit strookt ook met jouw speelstijl in ieder geval. Op het moment dat Conservative dan naar Maai stapt, is dat in jullie ogen een goed excuus voor jullie overstap.

Het zou kunnen dat wat jij zegt klopt hoor, maar dan zou jij dit ook prima kunnen aantonen toch? (toon ons die nee met datum en toon ons die ja met datum). Echter, zoals ik al zei, maakt het het nog altijd geen goede beweegreden in mijn opinie.
 

DeletedUser77704

Guest
Kleine update over de gang van zaken van de top 3 stammen op wereld 68.

Zijde 1:
Stammen: Vitare
Zijde 2:
Stammen: AX

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 193
Kant 2: 198
Verschil: 5

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 1
Verschil: 1

Zijde 1:
Stammen: Maai
Zijde 2:
Stammen: AX

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 185
Kant 2: 198
Verschil: 13

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1
Kant 2: 0
Verschil: 1

chart

Zijde 1:
Stammen: Maai
Zijde 2:
Stammen: Vitare

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 185
Kant 2: 193
Verschil: 8

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 0
Verschil: 0

chart

Als we hier kijken lijkt het dat zowel Ax en Maai hun edels aan het sparen zijn, normaal zouden zij veel meer dorpen moeten hebben geedeld dan de stam Vitare, doordat ze al ruim 2x zo groot zijn. Benieuwd wat daar gaat komen en of deze 2 titanen onderling snel verschil gaan maken want het blijft daar nog redelijk rustig.

Als we dan kijken naar gebied waar alle 3 de stammen overnemen:

Ax = Rood / Roze = Maai / Blauw = Vitare
conquer-nl68

Vergelijk deze dan met de huidige liggingen:
Ax = Rood / Roze = Maai / Blauw = Vitare
nl68

Zien we dat Ax vooral bezig is de cluster van Vitare onder druk te zetten door in de nog bestaande gaten te duiken. Hier tegenover staat Maai in core van de wereld flink front aan het maken is tegen Ax en het front met Vitare nog vorm aan het geven is.

Beloofd en spannende periode te worden, hopelijk volgen snel de eerste mooie veldslagen zonder runners.
 
Reactiescore
984
Kleine update over de gang van zaken van de top 3 stammen op wereld 68.

Zijde 1:
Stammen: Vitare
Zijde 2:
Stammen: AX

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 193
Kant 2: 198
Verschil: 5

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 1
Verschil: 1

Zijde 1:
Stammen: Maai
Zijde 2:
Stammen: AX

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 185
Kant 2: 198
Verschil: 13

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1
Kant 2: 0
Verschil: 1

chart

Zijde 1:
Stammen: Maai
Zijde 2:
Stammen: Vitare

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 185
Kant 2: 193
Verschil: 8

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 0
Verschil: 0

chart

Als we hier kijken lijkt het dat zowel Ax en Maai hun edels aan het sparen zijn, normaal zouden zij veel meer dorpen moeten hebben geedeld dan de stam Vitare, doordat ze al ruim 2x zo groot zijn. Benieuwd wat daar gaat komen en of deze 2 titanen onderling snel verschil gaan maken want het blijft daar nog redelijk rustig.

Als we dan kijken naar gebied waar alle 3 de stammen overnemen:

Ax = Rood / Roze = Maai / Blauw = Vitare
conquer-nl68

Vergelijk deze dan met de huidige liggingen:
Ax = Rood / Roze = Maai / Blauw = Vitare
nl68

Zien we dat Ax vooral bezig is de cluster van Vitare onder druk te zetten door in de nog bestaande gaten te duiken. Hier tegenover staat Maai in core van de wereld flink front aan het maken is tegen Ax en het front met Vitare nog vorm aan het geven is.

Beloofd en spannende periode te worden, hopelijk volgen snel de eerste mooie veldslagen zonder runners.


Klopt het dat het wel een verraderlijk beeld is wat je geeft omtrent de edel gebieden gemixt met aangenomen leden? Of heb ik te diep in de cocktails gekeken.
 
Bovenaan