Top/Flop spelers

Reactiescore
767
Ik weet niet wat meer reetjelik is, een goede meme van een ander liken of hartjes en dickpics naar elkaar sturen in de stamchat en dat 10 keer op het AF moeten vermelden terwijl niemand het boeit?

oja je doet toevallig niet het zelfde
#hypocriet.

Je post zonder inhoud, lastig reageren op wat je zegt. Maar goed, stop dan met reageren zoals je zelf aangeeft, helaas zal jij dit niet doen dus waarom zou ik het wel moeten?

omdat je de grootste kleuter bent die ik op het AF heb gezien , ik vraag je gewoon je smoel te houden want het begint wel een beetje saai te worden hoevaak jij en chris hier over w67 beginnen en die hele gescheidenis boeit me daar niet zoals meerdere al melde hier hou het on topic .. engiste wanneer jij hier bent als de kip zonder kop als chris weer wat post? net of van houdt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
470
oja je doet toevallig niet het zelfde
#hypocriet.

Je begrijpt mijn post duidelijk niet, ik stel een vraag. Ik like idd een goede meme als ik er een zie , doe ik trouwens niet alleen van kakaka leden. Het tweede wat ik noem gaat overduidelijk over jullie en heb je mij nog nooit zien doen.

Dus hoe is het hypocriet? Vraag alleen wat meer reetjelik is.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Je vraagt mij mijn smoel te houden terwijl je eigen vriendje er steeds over begint. Besef je wel hoe idioot dit klinkt. Ik wil er gerust over ophouden maar als hij het blijft ophalen, tja.

Verder wel leuk hoe je je al bent aan het opwinden, kun je nu terug in je stamchat naast het dicksize comparen ook zeggen hoe hard ik hap, terwijl jij al merkbare frustraties toont
 
Reactiescore
767
Je vraagt mij mijn smoel te houden terwijl je eigen vriendje er steeds over begint. Besef je wel hoe idioot dit klinkt. Ik wil er gerust over ophouden maar als hij het blijft ophalen, tja.

Verder wel leuk hoe je je al bent aan het opwinden, kun je nu terug in je stamchat naast het dicksize comparen ook zeggen hoe hard ik hap, terwijl jij al merkbare frustraties toont

grow up een discussie op een fatsoenlijke manier met jou aangaan is dus echt niet te doen gelukkig zijn je nieuwe co,s wel rendabel ;) hopelijk verpest je dat niet

fijne dag verder oja

Fucking gay dit, sorry.

Kakaka is ook gay, dus maakt niet uit ;).

Je begrijpt mijn post duidelijk niet, ik stel een vraag. Ik like idd een goede meme als ik er een zie , doe ik trouwens niet alleen van kakaka leden. Het tweede wat ik noem gaat overduidelijk over jullie en heb je mij nog nooit zien doen.

Dus hoe is het hypocriet? Vraag alleen wat meer reetjelik is.

ik heb hier niet over likes daar begrijp je me verkeerd ik heb over het gedrag als iemand van kakaka word beschuldigt van kata gebruik of word aangesproken dat gelijk de hele gangbang elkaars kont komt likken hier.

als jij er niet bij hoort mijn excuses verkeerd dan .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Wat vinden we van de nieuwe rekruut van Cave! ? Als speler en toevoeging.

Denk dat ze beter save kunnen rekruteren dan een speler met enorm front :p
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Laat gewoon goed zien hoe hard het recruitingsbeleid daar faalt. Het draagt imo niks bij aan de stam, het front wordt er niet beter op, integendeel.
 

DeletedUser73927

Guest
Wat vinden we van de nieuwe rekruut van Cave! ? Als speler en toevoeging.

Denk dat ze beter save kunnen rekruteren dan een speler met enorm front :p

Lijkt mij inderdaad ook niet de beste actie die ze hadden kunnen nemen. Tenzij ze meteen druk zetten en winsten behalen op Fuifje om dat gat te dichten heb ik er weinig vertrouwen in.
 
Reactiescore
2.386
Het is net andersom in Fuifje vs Cave! momenteel..
 
Reactiescore
1.039
omdat je de grootste kleuter bent die ik op het AF heb gezien , ik vraag je gewoon je smoel te houden want het begint wel een beetje saai te worden hoevaak jij en chris hier over w67 beginnen en die hele gescheidenis boeit me daar niet zoals meerdere al melde hier hou het on topic .. engiste wanneer jij hier bent als de kip zonder kop als chris weer wat post? net of van houdt.
Wow, iemand die nog nooit Rebecca of King Ringo heeft zien posten
 
Reactiescore
2.386
Sinds wanneer is farmboosten iets eigenlijk? Kan me niet herinneren dat dit paar werelden geleden werd gedaan?
 
Bovenaan