Top/Flop spelers

DeletedUser76932

Guest
Ik weet hoe het gelopen is? Omdat ik op n gegeven moment 70% van de vvs in Fear! In handen had. Dat jij je druk maakt om zoiets en zelfs leugens gaat verspreiden tja. Mij boeit het eerlijk weinig.
Deze premade was ook mijn idee niet, laat staan dat ik de stam wou trekken , heb ik ook totaal geen tijd voor.

Ik hoop je wel eens tegen te komen op een betere wereld zoals een classic, waar pp geen waarde heeft.

Daarom was fear dus zo snel weggespeeld, jij had alle vv's!

Problem solved Astaroth == flop
 
Reactiescore
1.075
Daarom was fear dus zo snel weggespeeld, jij had alle vv's!

Problem solved Astaroth == flop

Als je de vvs krijgt om de shit op te lossen wanneer alles al fucked is, mag je mij best blamen ja :p
 
Reactiescore
634
@Astaroth. heb je al eens een wereld uitgespeeld eigenlijk ?
Anders een premade starten met @dragonshield3 , ga je tenminste geen omkijken hebben kwa deffen.
En paar Co's zoeken die niet na de schoolvakanties opeens verdwijnen ;)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Als je de vvs krijgt om de shit op te lossen wanneer alles al fucked is, mag je mij best blamen ja :p

Is altijd makkelijk om het op die tour te gooien.

Je bent zelf leider geweest van de stam en dan ben je mede verantwoordelijk voor de voortgang.

Ik durf in deze fase nog geen uitgesproken meningen te geven over goede/slechte leiders, maar mijn twijfels zijn er bij jou zeker. Gezien jouw stijl hier, denk ik dat je binnen de stam niet ineens 180 graden andere houding had. En van buitenaf toch veel dingen gezien aan Fear waar ik toch twijfelde aan hoe het allemaal aangepakt werd.
 
Reactiescore
1.075
Is altijd makkelijk om het op die tour te gooien.

Je bent zelf leider geweest van de stam en dan ben je mede verantwoordelijk voor de voortgang.

Ik durf in deze fase nog geen uitgesproken meningen te geven over goede/slechte leiders, maar mijn twijfels zijn er bij jou zeker. Gezien jouw stijl hier, denk ik dat je binnen de stam niet ineens 180 graden andere houding had. En van buitenaf toch veel dingen gezien aan Fear waar ik toch twijfelde aan hoe het allemaal aangepakt werd.


Ik denk dat iedereen die samen met mij, in 1 stam gespeeld heeft, je het tegendeel zal zeggen.
Ik ben een erg irritante vijand, maaar als stamgenoot geef ik alles.

@Astaroth. heb je al eens een wereld uitgespeeld eigenlijk ?
Anders een premade starten met @dragonshield3 , ga je tenminste geen omkijken hebben kwa deffen.
En paar Co's zoeken die niet na de schoolvakanties opeens verdwijnen ;)

Meer werelden dan jij, ook meer gewonnen tho, sterker nog, in mijn ogen ben je gewoon een new gennertje, dus wat is je punt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
In jouw ogen? Hij is gewoon een newgen hoor.

@Calamity. Alsof jij hetzelfde bent in de stam als hier, zijn genoeg voorbeelden waarbij het AF en IG elkaars spiegelbeeld zijn.
 
Reactiescore
571
RepublicCity easy top ;)

unknown.png
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Waarom neemt cala alleen maar dorpen van ze mb stam?

Heeft Iemand een verklaring of is hij gwn slecht?

Ik realiseer me dat lang niet iedereen deze stijl apprecieert, en ik ben zelf ook geen fan van deze stijl. Beschouw onze rang 1 atm ook aub niet als verdiend of wat dan ook.

Persoonlijk vind ik dat we hier wel een beetje in gedwongen worden, gezien de 20:1 regels. Hierdoor krijgen we geen mogelijkheid om te clusteren tenzij we het via de omweg doen met MB's.

Ik denk dat iedereen die samen met mij, in 1 stam gespeeld heeft, je het tegendeel zal zeggen.
Ik ben een erg irritante vijand, maaar als stamgenoot geef ik alles.

Die sollicitaties die ik las gaven wel een ander beeld aan. Je moet hier als woordvoerder van de stam wel inhoudelijk goed posten ook. Lijkt me toch ook best belangrijk voor de stam.

In jouw ogen? Hij is gewoon een newgen hoor.

@Calamity. Alsof jij hetzelfde bent in de stam als hier, zijn genoeg voorbeelden waarbij het AF en IG elkaars spiegelbeeld zijn.

Denk dat er bij mij geen enorme verschillen zijn hoor. Natuurlijk zijn er spelers waar het anders zit, jij als goed voorbeeld. Daarom staat er ook duidelijk "denk ik".
 
Reactiescore
5.592
Kunt toch gewoon zat dorpen pakke buiten je 20:1 ratio? Sure moraal is niet 100% maar beetje tegenstand mag wel eens aangezien jullie het vrij rustig hebben gehad zo lijkt het.
Ik vind het zo iets aparts om te zien, al die spelers en dorpen als MB of DU of whatever jullie ze voor gebruiken.
Verder heb ik niks tegen die stijl, je moet het allemaal zelf weten hoe je het doet. Maar als jullie echt zo goed zijn als beweerd is, dan heb je dat toch niet nodig joh? Kies lekker de moeilijkere route want de tegenstand lijkt me tegen walk. toch al 0 tot nu toe.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Kunt toch gewoon zat dorpen pakke buiten je 20:1 ratio? Sure moraal is niet 100% maar beetje tegenstand mag wel eens aangezien jullie het vrij rustig hebben gehad zo lijkt het.
Ik vind het zo iets aparts om te zien, al die spelers en dorpen als MB of DU of whatever jullie ze voor gebruiken.
Verder heb ik niks tegen die stijl, je moet het allemaal zelf weten hoe je het doet. Maar als jullie echt zo goed zijn als beweerd is, dan heb je dat toch niet nodig joh? Kies lekker de moeilijkere route want de tegenstand lijkt me tegen walk. toch al 0 tot nu toe.

Natuurlijk, daar is ook ruimte voor. We houden/hielden ons redelijk afzijdig van stammenoorlogen omdat onze buren nog door moesten ontwikkelen. Maar vuurwerk gaat er absoluut eens komen.
 
Reactiescore
5.592
Natuurlijk, daar is ook ruimte voor. We houden/hielden ons redelijk afzijdig van stammenoorlogen omdat onze buren nog door moesten ontwikkelen. Maar vuurwerk gaat er absoluut eens komen.
Daar ben ik ook absoluut niet bang voor, maar zoals ik het nu zie heb jullie en volgens mij gentleman. een partij hulpjes om zich heen liggen dat Sinterklaas er bang van wordt. Terwijl jullie de kwaliteit hebben om het zonder te kunnen, kwestie van de weg met meer weerstand zoeken. Maar alsnog goed dat jullie snappen en herkennen dat het er nogal, makkelijk uitzien.
Daarbij moet ik zeggen dat ik benieuwd ben naar het vuurwerk en wens ik jullie alvast succes.
 
Reactiescore
1.075
Ik realiseer me dat lang niet iedereen deze stijl apprecieert, en ik ben zelf ook geen fan van deze stijl. Beschouw onze rang 1 atm ook aub niet als verdiend of wat dan ook.

Persoonlijk vind ik dat we hier wel een beetje in gedwongen worden, gezien de 20:1 regels. Hierdoor krijgen we geen mogelijkheid om te clusteren tenzij we het via de omweg doen met MB's.



Die sollicitaties die ik las gaven wel een ander beeld aan. Je moet hier als woordvoerder van de stam wel inhoudelijk goed posten ook. Lijkt me toch ook best belangrijk voor de stam.



Denk dat er bij mij geen enorme verschillen zijn hoor. Natuurlijk zijn er spelers waar het anders zit, jij als goed voorbeeld. Daarom staat er ook duidelijk "denk ik".

De sollis zijn van 2 spelers (waar ik weet van heb), spongeb0b, die ook maar bang is van enige tegenstand, al hoopte ik dat het beter werd doordat Thomas zn acc joinde, en QoD, waar zelfs niet het hele team achter stond.
Die sollis zijn belachelijk uitvergroot, en eerlijk, denk ik dat niemand mijn effort in Fear! In twijfel zal trekken, men is op cruciale momenten niet actief genoeg geweest. En de meesten zijn veel te offensief gestart, op een gegeven moment hadden enkel ik en Sponge zelfs enkel een deff dorp, en dan heb ik het over sponge die zn deff altijd thuis zal laten staan als die zelf maar fakes krijgt.
Er zijn veel dingen die ik achteraf gezien beter had kunnen doen, maar mn woorden mbt One. Veranderen dat het geen faire stam is, daar heb ik geen reden voor.
Het was wel fijn om met sommigen van deze groep te starten, het was de eerste keer, en wellicht de laatste keer, en de spelers met het minste ervaring (van de premade) zijn de meest behulpzame gebleken.

wat beschrijf jij als new gen?

Er zijn ondertussen wel 3 generaties denk ik, de echte OG, dan komen de jochies die gestart zijn tussen w30 en 45 fzo, en dan komen alle noobjes die enkel buy to win werelden hebben meegemaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
634
Heeft Iemand een verklaring of is hij gwn slecht?

Is een speelstijl waar veel gebruikt van wordt gemaakt in begin fase tot mid game.
Veelal door 1:20 regel en anderzijds door moraal verhaal.
Zijn ook genoeg voorbeelden waar de MB's in end game de hoofdstam hebben mogen joinen en mee hebben kunnen genieten van de wereldwinst prestatie.
(Meestal zijn het spelers die zich als MB aanbieden om rustig PP te kunnen farmen)

Als we naar de ligging van Walk. kijken en dan de stats van Misbruik2punt0 erbij nemen, lijkt het erop dat Walk. met opzet Misbruik2punt0 laat groeien.
(Weet hierbij niet of Misbruik2punt0 wordt gefarmt trouwens.)
Mocht Misbruik2punt0 geen samenwerking met Walk. hebben, dan kan ik niet begrijpen waarom ze hem zo groot laten worden.

@Astaroth.
Hou toch op man, je hebt keihard gefaald.
Meerdere acc hebben afstand genomen van Fear.
Zelfs de stammen 4E - Space - HOOTS hebben de samenwerking met Fear opgezegd.

@underground tacticz.
Welkom terug, begon je al te missen :)
 
Reactiescore
1.075
@Astaroth.
Hou toch op man, je hebt keihard gefaald.
Meerdere acc hebben afstand genomen van Fear.
Zelfs de stammen 4E - Space - HOOTS hebben de samenwerking met Fear opgezegd.

als je de feiten niet kent zwijg je er beter gewoon over, nu maak je je enkel maar belachelijk, hoots, who t fuk zijn hoots zelfs, 4E is gewoon gevallen doordat ze hun dorpje helemaal tot de nok gestacked wouden zien zodra er een fake kwam, waarna logisch een ander target gekozen werd, Dat One. nu ook deze spelers al nodig heeft zegt meer denk ik tho.
 

DeletedUser73927

Guest
als je de feiten niet kent zwijg je er beter gewoon over, nu maak je je enkel maar belachelijk, hoots, who t fuk zijn hoots zelfs, 4E is gewoon gevallen doordat ze hun dorpje helemaal tot de nok gestacked wouden zien zodra er een fake kwam, waarna logisch een ander target gekozen werd, Dat One. nu ook deze spelers al nodig heeft zegt meer denk ik tho.

"Deze spelers nodig heeft". Je bedoelt met 2 spelers van 4E samenwerken, aangezien die toevallig handig liggen, aardige kerels zijn en we MB's nodig hebben? Dat is letterlijk 5% van heel 4e, namelijk 2/40ste deel. Overdrijven is ook een kunst.
En again, pak nou even die snicker man, je verandert in een azijnplasser op het AF wanneer je honger hebt :p
 
Bovenaan