Top & Flop stammen

Reactiescore
3.536
Het is een feit dat chess op het forum iets heeft over een samenwerking met LOA/MK :)

Wij bespreken elk aanbod op het forum, dat iets op het forum staat, staat daarom niet gelijk aan het aannemen van voorstellen van wie dan ook. Dus zolang je geen concreet bewijs hebt (is er ook niet) kan je verdere assumpties ook beter achterwege laten.

Ik zou verder ook aanraden om niet teveel naar Martijn te luisteren, je haalt terecht aan er iets over op ons forum staat dat kon Martijn destijds nog net zien (voor hij kicked werd) enkel het vervolg niet. Indien je nu nog iemand had die het forum kon lezen zou je weten er niets verder uit is gekomen.

Ik wil bij deze even meedelen Martijn ook naar leden van Chess informatie schaft over NEO, informatie die NEO zeker niet gedeeld zou zien worden. Een kleine oproep voor bepaalde NEO spelers om misschien wat discreter te zijn met informatie, dit met het oog op een betere verstandshouding tussen beide stammen.
 

DeletedUser79447

Guest
Wij bespreken elk aanbod op het forum, dat iets op het forum staat, staat daarom niet gelijk aan het aannemen van voorstellen van wie dan ook. Dus zolang je geen concreet bewijs hebt (is er ook niet) kan je verdere assumpties ook beter achterwege laten.

Ik zou verder ook aanraden om niet teveel naar Martijn te luisteren, je haalt terecht aan er iets over op ons forum staat dat kon Martijn destijds nog net zien (voor hij kicked werd) enkel het vervolg niet. Indien je nu nog iemand had die het forum kon lezen zou je weten er niets verder uit is gekomen.

Ik wil bij deze even meedelen Martijn ook naar leden van Chess informatie schaft over NEO, informatie die NEO zeker niet gedeeld zou zien worden. Een kleine oproep voor bepaalde NEO spelers om misschien wat discreter te zijn met informatie, dit met het oog op een betere verstandshouding tussen beide stammen.

Het feit is wel dat niemand in NEO daadwerkelijk juiste informatie met Martijn deelt. We hebben een heel mooi discordkanaal waar we met de hele stam deze zielige jongen uitlachen als hij weer op skype met mensen praat en info 'vanaf jullie' met ons deelt en waar hij info vanuit NEO spelers probeert te fixen.
 
Reactiescore
3.536
Hij deelde eens mee er een aanval zou komen op Bolletje en Strange binnen x aantal dagen, dit is exact zo gebeurd. Stellen je hem enkel foute informatie verschaft zou ik toch niet meteen afdoen als waarheid.

Ik zeg dit zowel voor Chess als voor NEO, persoonlijk moet ik er niets van weten.
 

DeletedUser79447

Guest
Hij deelde eens mee er een aanval zou komen op Bolletje en Strange binnen x aantal dagen, dit is exact zo gebeurd. Stellen je hem enkel foute informatie verschaft zou ik toch niet meteen afdoen als waarheid.

Ik zeg dit zowel voor Chess als voor NEO, persoonlijk moet ik er niets van weten.

Naja iedereen kan gokken he:)
Wij hadden ook verwacht dat Niels een 2e ronde zou krijgen ergens tussen 19 en 24 aug in verband met het volraken van clears van omliggende + lage ODA stijgingen van de accounts eromheen.

Daarbij weet ik denk hoe het er is gekomen, zat namelijk nog een oud speler van een geleaved account in de discord.
Maakt ook verder allemaal niet uit, zelfs met een dag van aankomst moet er nog steeds gedeffed worden:)
 

DeletedUser67275

Guest
Zou zeker kunnen Janus. Wat ik me wel afvraag. Als je wist van het plan op bolletje en strange. Hoe kan het dan zo zijn dat chess -9 haalde die ochtend?
Omdat zaterdagavond/nacht uitgaan en de dag erna je kater uitslapen leuker is, dan zaterdagavond/nacht met een four-pack redbull deffen. Lijkt me logisch Roy.
 

DeletedUser79447

Guest
Omdat zaterdagavond/nacht uitgaan en de dag erna je kater uitslapen leuker is, dan zaterdagavond/nacht met een four-pack redbull deffen. Lijkt me logisch Roy.

Krijg een beetje flashbacks naar w62 waar dit 8 weken oprij normaal was voor Mike in de nacht en ik in de ochtend...

Anyway, zal wel zomervakantiegevoel zijn geweest.
 
Reactiescore
603
Krijg een beetje flashbacks naar w62 waar dit 8 weken oprij normaal was voor Mike in de nacht en ik in de ochtend...

Anyway, zal wel zomervakantiegevoel zijn geweest.

Ik voel me schuldig :$
 

DeletedUser69389

Guest
Wij bespreken elk aanbod op het forum, dat iets op het forum staat, staat daarom niet gelijk aan het aannemen van voorstellen van wie dan ook. Dus zolang je geen concreet bewijs hebt (is er ook niet) kan je verdere assumpties ook beter achterwege laten.

Ik zou verder ook aanraden om niet teveel naar Martijn te luisteren, je haalt terecht aan er iets over op ons forum staat dat kon Martijn destijds nog net zien (voor hij kicked werd) enkel het vervolg niet. Indien je nu nog iemand had die het forum kon lezen zou je weten er niets verder uit is gekomen.

Ik wil bij deze even meedelen Martijn ook naar leden van Chess informatie schaft over NEO, informatie die NEO zeker niet gedeeld zou zien worden. Een kleine oproep voor bepaalde NEO spelers om misschien wat discreter te zijn met informatie, dit met het oog op een betere verstandshouding tussen beide stammen.
Hou jij je gore beweringen lekker voor je. Je lult om het lullen zoals zovaak... Het siert je alleszins niet om zulke laster te spuien.
 
Reactiescore
743
Wegens privé omstandigheden zullen leidingszaken intern bij NEO door andere personen uitgevoerd worden gedurend komende 4 dagen.
(Na deze 4 dagen zal er een update volgen of ik deze functie terug op me neem).


Dank voor uw begrip.
Jamie
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77843

Guest
Wat een moreel hoge waarden van Neo om de afspraken te respecteren dat niemand fearless aanvalt en geen cfs pakt bij mekaar :)
 
Reactiescore
1.962
Wat een moreel hoge waarden van Neo om de afspraken te respecteren dat niemand fearless aanvalt en geen cfs pakt bij mekaar :)

Het mooie is dat ze 2 weken terug Suicide volledig de grond in aan het trappen waren terwijl die alleen de intentie had om te ''stabben'' en het niet eens uitvoerde maar werd teruggeroepen door Chess. Men zei toen dat de gedachte om zoiets uit te voeren al zwaar over de schreef zou zijn en nu voeren ze zelf een keiharde stab uit:D Echt lachwekkend dit.
 
Reactiescore
3.452
Onder het mom van 'alweer' een nieuwe leiding zullen ze er wel weer mee wegkomen omdat die een andere visie erover hebben.
Wel weer lachwekkend in iedergeval.
Die Erik heeft zijn toestemming gegeven voor deze stab,100% zijn eigen keuze wat met geen mogelijkheid af valt te schuiven op iemand anders.
What comes around Goes around Erik! ;-)
 
Bovenaan