Praathoek W69

DeletedUser73927

Guest
Wanneer gaan ze in? Dan mik ik nog even wat kata's jou kant op!
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Reactiescore
581
Inmiddels zijn Walk, One, Fuifje, Cave, Story!, H. & UNI het voor 99% eens over kata afspraken. Ook wel eens fijn als het een wereld wel vlot gaat x)
Huilebalken, grootste gezeur... iedere keer weer. Ze zitten in het spel en als ik ze heb, krijgen mijn tegenstanders ze op hun dak. En nee, ik heb er geen enkel probleem mee, dat ze tegen mij gebruikt worden.

Old skool: Ik kom je vernietigen en pak je dorpen tegelijk af
New skool: Praten, praten, praten... en fuseren...
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Huilebalken, grootste gezeur... iedere keer weer. Ze zitten in het spel en als ik ze heb, krijgen mijn tegenstanders ze op hun dak. En nee, ik heb er geen enkel probleem mee, dat ze tegen mij gebruikt worden.

Top 50 van deze wereld is eensgezind, fijn dat jij dat niet bent, die mening mag je hebben :p, in onze afspraken staat ook heel duidelijk dat niet betrokkenen gewoon volle bak gekatat mogen worden, het liefst met alle 60 accounts tegelijk. Waar speel je eigenlijk?
 
Reactiescore
581
Je hebt even niet meegelezen de afgelopen paar dagen dus... maar mijn dorpje staat sinds de rollback-fail op delete. Op w70 ga je straks mij vinden ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Bweh, denk als je 1x kapotgekata’d bent op een boerlimiet wereld, dat je van gedachten veranderd hoor.
 
Reactiescore
581
Bweh, denk als je 1x kapotgekata’d bent op een boerlimiet wereld, dat je van gedachten veranderd hoor.
Ik heb ze echt wel gehad... en meer dan een hondertal dorpen zonder boer, ook. Maar het ontmoedigt mij op geen enkele wijze, gewoon opbouwen en doorgaan. Want mijn troepen zijn er nog steeds (dodgen) en zolang ik die heb, verover je nog niets.

De eerste twee massa's van D op Sandor Clegane zaten ook propvol kata's... doet mij niets. Als je de shortrange edeltreinen (van de frontspelers) maar wel omlegd... dan moeten ze van steeds verder weg sturen en wordt het heel makkelijk deffen. Backdraften is hier het toverwoord... vooredelen, clear op de edeltrein en twee edels erachter. Ben die dorpen dan wel een paar ms kwijt, maar daar blijft het wel bij.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Lieve schat. Boerderijlimiet geeft je geen mogelijkheid meer tot deffen dan.

Dan kan je dorp maximum 1000 troepen aan op 100%. Elke trein is dus dorp weg als die gesplit is :p
 
Reactiescore
581
Lieve schat. Boerderijlimiet geeft je geen mogelijkheid meer tot deffen dan.

Dan kan je dorp maximum 1000 troepen aan op 100%. Elke trein is dus dorp weg als die gesplit is :p
Vooredelen, edels erachter en wel voor de OS, deffen is bij mij nooit (tenzij kerkdorp) blokken. Dat blijft overeind of de regels voor edelen moeten ineens heel anders op een boerlimiet wereld.

Helemaal niet @Triador tegen mij brak je je dorpen af toen je ze kreeg :(
Hohoho... we braken in hoofdzaak eerst de BB's af (meer specifiek, de opslagplaatsen)... en we speelde daar niet eens serieus, gewoon samen met het vrouwtje beetje dollen (met een hele late start voor de lol, en daarna een reis -voor mij- de hele wereld over om bij haar te komen liggen) en toen kwamen jullie ineens langs.

Tenminste... in eerste instantie een co-speler van jouw account, zijn attitude hebben we een beetje afgestraft (zie de opslagplaatsen in BB's) en hoewel jullie een flink stuk groter waren -geef toe- heb je hard moeten vechten. Toen je co-speler zijn excuses maakte was het voor mij gedaan ;)

Het vrouwtje is echter iets rancuneuzer dan ik en die gunde jullie geen punt meer. Reina, heeft ze idd voor een flink deel afgebroken. Daar staat mij wel iets van bij.
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Nou dan verlies je dus steeds elk dorp, en na een tijd kan je niks meer. Boerlimiet is meestal in combi met pakketjes en niet met goudmunten. Jouw plan is fijn voor een paar dagen, na een week ben je klaar met twen dan.

Kata’s zijn vreselijk.
 
Reactiescore
581
Nou dan verlies je dus steeds elk dorp, en na een tijd kan je niks meer. Boerlimiet is meestal in combi met pakketjes en niet met goudmunten. Jouw plan is fijn voor een paar dagen, na een week ben je klaar met twen dan.

Kata’s zijn vreselijk.
Kata's zijn heerlijk... ik denk dat boerlimieten vreselijk zijn ;)
 
Reactiescore
1.094
Hij heeft zeker geen gelijk en denk dat weinig tot geen personen behoefte hebben aan zijn Posts. Hij kan ook wel claimen dat het niet door de forum wedstrijd komt, maar zijn post counter en activiteit op het forum is flink toegenomen sinds de herverkiezing, toeval, neem ik aan.

Dat is gewoon onzin. Je kan het begin van de discussie makkelijk terugtraceren naar de post van Sevii op pagina 10 onderaan. Die vond dat GA prestaties moesten gaan over deze wereld verplaats prestaties in het verleden, en Coruscant was het daar op zijn egocentrische wijze niet mee eens.

Precies waar is DS3 dan 'begonnen'? Zoals DS3 terecht zei, hij ging er slechts over door...

Maar blijkbaar heb je dan toch niet de moeite genomen het door te lezen.
 
Reactiescore
766
Dat is gewoon onzin. Je kan het begin van de discussie makkelijk terugtraceren naar de post van Sevii op pagina 10 onderaan. Die vond dat GA prestaties moesten gaan over deze wereld verplaats prestaties in het verleden, en Coruscant was het daar op zijn egocentrische wijze niet mee eens.

Precies waar is DS3 dan 'begonnen'? Zoals DS3 terecht zei, hij ging er slechts over door...

Maar blijkbaar heb je dan toch niet de moeite genomen het door te lezen.
Ik snap niet waar je nu nog op doelt tbh. In mijn eerdere Posts gaf ik al aan wat ik van hem vind en heb ik serieuze vragen gesteld. Krijg je als antwoord dat het is omdat hij een God is? Lijstjes zijn subjectief en meningsgebonden, niemand zit dan te wachten op iemand die alles even finaal afbrandt omdat hij beter heeft gepresteerd dan de gemiddelde namen uit de lijstjes.
 
Reactiescore
1.094
Elke post is geciteerd, jij zeurde op DS3 omdat hij over prestaties in het verleden zit te bashen, maar hij was niet degene die begon. Simpel als wat.
 
Reactiescore
766
Elke post is geciteerd, jij zeurde op DS3 omdat hij over prestaties in het verleden zit te bashen, maar hij was niet degene die begon. Simpel als wat.
Kan je die even citeren voor me dan, want weet niet welke post je bedoeld?
 
Reactiescore
766
Heer draggy in disguise deze knul
Dat bedoel ik dus, je komt nu weer mengen met iets wat totaal irrelevant is en echt bloedirritant. Nogmaals, wat probeer je hiermee te bereiken?
 
Bovenaan