Golden Awards

Reactiescore
634
Niet om de zuurpruim uit te hangen maar toch iets wat ik me afvraag:

Groot gelijk heb je.
Snap het sws niet dat er awards worden uitgedeeld aan Accounts die eerdere werelden wel degelijk hebben gepresteerd en W69 "nog" niet veel hebben laten zien.
Ook heb je gelijk dat Teams die erop spelen niet zoveel invloed mag hebben, over de verwachting van een account.

Nu heb je bv ene Mark, die op AF grote mond heeft en IG eigenlijk niks heeft waar kunnen maken.
Hoe komt die gast aan zo een Ego ?
Eerdere werelden paar accounts weg knallen, zegt toch nikksssss

Dus volg @Sevii zijn advies en zet in de GA lijsten die eerste weken/maanden worden ingevuld sws de namen van de Boosters in.
Of ze er over paar weken nog actief zullen zijn in W69 zien we dan wel :)
 
Reactiescore
983
Dus wat jij wilt zeggen is dat alle awards eigenlijk altijd vanaf het begin naar accounts moeten die eerdere werelden hebben gewonnen / sterke prestaties hebben laten zien daar?
Wat is dan in hemelsnaam het nut van elke wereld een Golden Awards topic te openen mijnheer Coruscant de baas?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Hij heeft inderdaad gelijk zelfingenomen kutnoob. Golden "awards" op w69 moet je verdienen op w69 en niet elders. Als jij geen objectieve kijk kunt hebben op de wereld en maar beste aanvaller etc gaat nomineren op basis van een eerdere wereld met andere omstandigheden, dan maak je beter geen GA lijstje op deze wereld.
 
Reactiescore
89
Groot gelijk heb je.
Snap het sws niet dat er awards worden uitgedeeld aan Accounts die eerdere werelden wel degelijk hebben gepresteerd en W69 "nog" niet veel hebben laten zien.
Ook heb je gelijk dat Teams die erop spelen niet zoveel invloed mag hebben, over de verwachting van een account.

Nu heb je bv ene Mark, die op AF grote mond heeft en IG eigenlijk niks heeft waar kunnen maken.
Hoe komt die gast aan zo een Ego ?
Eerdere werelden paar accounts weg knallen, zegt toch nikksssss

Dus volg @Sevii zijn advies en zet in de GA lijsten die eerste weken/maanden worden ingevuld sws de namen van de Boosters in.
Of ze er over paar weken nog actief zullen zijn in W69 zien we dan wel :)

Weet niet of je sarcastisch bet maar het topic noemt golden awards, niet toekomstige golden awards
 
Reactiescore
634
mijnheer Coruscant de baas

Jij snapt het en bedankt voor de erkenning :)

Dus volgens jouw redenatie zou Misbruik2punt0 beste speler moeten zijn, doordat ze meeste punten hebben ?
Of Sons of Durin door hun hoge ODA
Wellicht WeedIsTotalTrash als beste account kiezen, omdat ze totaal troepen op rang 1 staan.

Snap daarom dus ook niet waarom Rene Team DBA als beste account neerzet.
DBA staat kwa punten rang 5 (zoverre ik weet zonder absurd pp boost)
ODA staan ze Rang 2
Team die erop speelt, spelen werelden ook uit, dus niet van die personen die zodra het even slecht gaat op vakantie gaan of account ter intern achterlaten
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
983
Jij snapt het en bedankt voor de erkenning :)

Dus volgens jouw redenatie zou Misbruik2punt0 beste speler moeten zijn, doordat ze meeste punten hebben ?
Of Sons of Durin door hun hoge ODA
Wellicht WeedIsTotalTrash als beste account kiezen, omdat ze totaal troepen op rang 1 staan.

Snap daarom dus ook niet waarom Rene Team DBA als beste account neerzet.
DBA staat kwa punten rang 5 (zoverre ik weer zonder absurd pp boost)
ODA staan ze Rang 2
Team die erop speelt, spelen werelden ook uit, dus niet van die personen die zodra het even slecht gaat op vakantie gaan of account ter intern achterlaten

Zo sarcastisch als jouw reactie was, zo sarcastisch was mijn vetgedrukte zin maargoed...
Als jij denkt dat rang 1 in iets staat voor mij een award zou verdienen als beste speler dan heb je het mis.
Ik zeg ook niet dat DBA die award helemaal niet mag krijgen maar ik zeg wel dat het verkeerd is om hem die te geven op basis van andere werelden die totaal niets te maken hebben met wereld 69.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Jij snapt het en bedankt voor de erkenning :)

Dus volgens jouw redenatie zou Misbruik2punt0 beste speler moeten zijn, doordat ze meeste punten hebben ?
Of Sons of Durin door hun hoge ODA
Wellicht WeedIsTotalTrash als beste account kiezen, omdat ze totaal troepen op rang 1 staan.

Snap daarom dus ook niet waarom Rene Team DBA als beste account neerzet.
DBA staat kwa punten rang 5 (zoverre ik weet zonder absurd pp boost)
ODA staan ze Rang 2
Team die erop speelt, spelen werelden ook uit, dus niet van die personen die zodra het even slecht gaat op vakantie gaan of account ter intern achterlaten
Beste speler staat dan ook niet voor de hoogste speler in de ranglijsten, en beste aanvaller ook niet voor de speler die het meeste troepen basht. Heb jij wel inzicht in dit spel? Fck zeg
 
Reactiescore
634
Zo sarcastisch als jouw reactie was, zo sarcastisch was mijn vetgedrukte zin maargoed...
Als jij denkt dat rang 1 in iets staat voor mij een award zou verdienen als beste speler dan heb je het mis.
Ik zeg ook niet dat DBA die award helemaal niet mag krijgen maar ik zeg wel dat het verkeerd is om hem die te geven op basis van andere werelden die totaal niets te maken hebben met wereld 69.
DBA staat kwa punten rang 5 (zoverre ik weet zonder absurd pp boost)
ODA staan ze Rang 2
Team die erop speelt, spelen werelden ook uit, dus niet van die personen die zodra het even slecht gaat op vakantie gaan of account ter intern achterlaten

Volgens de stats doen ze het degelijk goed op W69 en hierbij nadruk erop dat account DBA niet volop PP erin heeft geknald om op die rang te komen


Dba is een account wat op meerdere werelden heeft laten zien, wat het waard is. Dit account gaat op deze wereld waarschijnlijk weer knallen, met de mooie ligging die ze hebben. Voor hun valt alles op de goede plek deze wereld, en dit is 1 van de top kandidaten voor de rang 1.

Ik lees toch iets heel anders en wordt enkel over eerdere werelden gesproken om iets te verduidelijken.
De stats van W69 zijn aanleiding om DBA als beste account te kiezen.

Heb jij wel inzicht in dit spel? Fck zeg

Wordt mijn leermeester en leer mij TW spelen aub :)
 
Reactiescore
983
Ik lees toch iets heel anders en wordt enkel over eerdere werelden gesproken om iets te verduidelijken.
De stats van W69 zijn aanleiding om DBA als beste account te kiezen.

Er staat in Rene zijn post letterlijk NIKS over de stats van deze wereld en er wordt dan ook NIKS verduidelijkt.
Stop nu aub met zijn gat te likken voor je tong helemaal zwart ziet.
Benieuwd hoe een lijstje van jou er uit zou zien; volgens mij alleen maar accounts die je kent van vorige werelden die daar iets gepresteerd hebben, am I right?

Je mag zo hoog van de toren blazen als je wilt; als je durft te beweren dat rang 1 speler meteen "beste speler" is dan kan ik je niet serieus nemen (al maakte je het me daar al makkelijk genoeg in natuurlijk)
 
Reactiescore
634
Benieuwd hoe een lijstje van jou er uit zou zien
Mocht ik ooit eentje invullen, dan zal ik jou als beste speler nomineren.

Je mag zo hoog van de toren blazen als je wilt; als je durft te beweren dat rang 1 speler meteen "beste speler" is dan kan ik je niet serieus nemen (al maakte je het me daar al makkelijk genoeg in natuurlijk)

Jij snap het helemaal, daarom is er ook voor Team Misbruik2punt0 gekozen en niet voor DBA

NIKS over de stats van deze wereld

Ik geef je nu zelfs uitleg, omdat jij te lui bent om onderzoek te doen en nog steeds is het niet goed :)

We kunnen verder doorgaan.
Of jij maakt een lijstje en laat zien hoe het moet :)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Early game lijstjes moet je ook anders lezen dan de lijstjes erna. Nu is er gewoon te weinig gebeurd om overal goed een persoon in te vullen, allemaal gebaseerd op 1 actie oid anders.

Cala staat overal overschat gebaseerd op t verleden terwijl er nu ook breder team speelt, maar dat boeit mij ook weinig. Ik ben gwn blij dat er lijstjes zijn. Zolang mensen beetje beargumenteren is het toch interessant om te lezen

En @Coruscant je ego nominaties zijn denk ook wel op basis van deze wereld hoor.
 
Reactiescore
983
Mocht ik ooit eentje invullen, dan zal ik jou als beste speler nomineren.

Jij snap het helemaal, daarom is er ook voor Team Misbruik2punt0 gekozen en niet voor DBA

Ik geef je nu zelfs uitleg, omdat jij te lui bent om onderzoek te doen en nog steeds is het niet goed :)

We kunnen verder doorgaan.
Of jij maakt een lijstje en laat zien hoe het moet :)

Ik heb liever eigenlijk dat je er geen gaat invullen om alleen een shout out naar je vriendjes te kunnen geven van eerdere werelden.

Nogmaals: ik zeg NIET dat de nominatie van DBA onterecht is maar ik zeg wel dat de manier waarop deze nominatie naar voor geschoven wordt onterecht is. 0,0 onderbouwing en/of statistieken van deze wereld.
Jij noemt mij lui terwijl jouw stamgenoot nog niet even de moeite kan doen ZIJN lijstje even deftig te onderbouwen?
Wist niet dat Rene geen grote jongen was en jouw hulp hier voor nodig heeft, sorry :s
 
Reactiescore
634
Cala staat overal overschat gebaseerd

Komt denk ik doordat er veel PP in begin fase is ingezet geworden en de meeste denken dat jullie daarom zo hoog staan in de ranking.
Aangezien we niet naar verleden mogen verwijzen, dus ook niks over eerdere werelden of Team die erop speelt (hun kunnen en kennis).
Is het inderdaad terecht dat Cala als overschat wordt aangegeven.

Mensen die Team kennen, zouden dit niet ingevuld hebben.

Dit staat trouwens geheel los van of ik Joachim mag :)
Vind hem nog steeds een Noob namelijk

En @Coruscant je ego nominaties zijn denk ook wel op basis van deze wereld hoor.

W65 was ik nog erger :)


Zo te zien is het rustig in jouw cluster en blijf je rondhangen op AF :)
Maar is goed, ik snap welke punt je wilt maken.

Enkel waar het nu om gaat is dat je voorbeeld DBA erbij neemt.
Mocht je een andere GA lijst erbij betrokken hebben, dan zou ik je gelijk geven :)
 
Reactiescore
766
Ik heb liever eigenlijk dat je er geen gaat invullen om alleen een shout out naar je vriendjes te kunnen geven van eerdere werelden.

Nogmaals: ik zeg NIET dat de nominatie van DBA onterecht is maar ik zeg wel dat de manier waarop deze nominatie naar voor geschoven wordt onterecht is. 0,0 onderbouwing en/of statistieken van deze wereld.
Jij noemt mij lui terwijl jouw stamgenoot nog niet even de moeite kan doen ZIJN lijstje even deftig te onderbouwen?
Wist niet dat Rene geen grote jongen was en jouw hulp hier voor nodig heeft, sorry :s
Er staat toch letterlijk, door ligging, het team wat er speelt en dat alles op zijn plek valt deze wereld? Wat ben je aan het zeiken, ik snap je punt, alleen op dat stuk irrelevant.
 
Reactiescore
1.365
Alsof walk leden elkaar niet helemaal aflebberen met de lijstjes. Stom gejank weer, back to the lists!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Komt denk ik doordat er veel PP in begin fase is ingezet geworden en de meeste denken dat jullie daarom zo hoog staan in de ranking.
Aangezien we niet naar verleden mogen verwijzen, dus ook niks over eerdere werelden of Team die erop speelt (hun kunnen en kennis).
Is het inderdaad terecht dat Cala als overschat wordt aangegeven.

Dat is zeker niet de reden van alle nominaties. Heb geen argumentatie gezien waar PP hoofdreden voor was. :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Deze Coruscant is toch eigenlijk totaal niet serieus te nemen? Op 1 wereld wat gepresteerd (niet eens wonderbaarlijk te noemen) en verkondigen dat hij als beste speler moet vernoemd worden op basis van die prestatie.

Als ik nu start onder Dragonshield3 verdien ik de beste speler nominatie in elk lijstje, want ik heb veruit de meeste werelden gewonnen en het meest gepresteerd op vorige werelden!!!
 

DeletedUser78702

Guest
Wat begrijp je er ni aan? Ofwel speel je Corus weg ofwel hou je je bek over corus!!
 
Bovenaan