Het grote stab beschuldiging en zeur topic

Reactiescore
94
52e1192d07e9001d3eb68597439d6a8f.png
 
Reactiescore
89
en nog een smeerlap in cave

nu gaat het over vespa velutina, afspraak was niet elkaar aanvallen tot de 20e dus vanaf 00:00

dus nu is dat semistab van Sons of durin, stab van freyr en stab van vespa xD
cave gaat lekker

a0118121072ecf17129abf2020a65e57.png


EDIT: was ook eerst edeltrein bij maar die heeft hij geannuleerd

a63c7be664122d77f560c675cb5b9191.png
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75329

Guest
20e is morgen. Wat is de aankomsttijd ? Als dat voor 00:00 (op de 19e dus) is dan heb je een punt, komt het in de nb of later aan (dus ergens op de 20e al) dan is dit geen probleem toch?
 
Reactiescore
766
20e is morgen. Wat is de aankomsttijd ? Als dat voor 00:00 (op de 19e dus) is dan heb je een punt, komt het in de nb of later aan (dus ergens op de 20e al) dan is dit geen probleem toch?
Is altijd een beetje controversieel. In principe is het volgens de regels en binnen de lijntjes van de afspraken. Echter begin ikzelf bijvoorbeeld pas met aanvallen versturen vanaf het moment dat de nap afloopt, en niet aankomst op het moment dat de nap afloopt. Maar een stab is het zeker niet :)
 

DeletedUser76932

Guest
20e is morgen. Wat is de aankomsttijd ? Als dat voor 00:00 (op de 19e dus) is dan heb je een punt, komt het in de nb of later aan (dus ergens op de 20e al) dan is dit geen probleem toch?

Er staat duidelijk dat ze TOT de 20e niet aan mogen vallen. Dus aanvallen die op de 20e aankomen om 00:00 zijn al op de 19e verstuurd?
 

DeletedUser75329

Guest
Ja ik vind dat een beetje omslachtig. Snap beide partijen en vind dit niet een vreselijke stab, maar het gaat ook niet helemaal volgens de afgesproken regeltjes.
Anyway, wens Cave en Fuifje succes :)
 
Reactiescore
89
afspraak was niet aanvallen tot de 20e 00:01, bij mijn weten moet je om een aanval te versturen op de knop 'aanvallen' klikken, is toch duidelijk?? is mss dwaas voorbeeld maar als er in een echte oorlog een staakt het vuren is en een partij verstuurd hun bommen als het staakt het vuren nog actief is is dat pact ook niet nageleefd he, ookal komen de bommen aan na het staakt het vuren
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Staat duidelijk dat ze vanaf 00:01 20ste mogen aanvallen, dat wil zeggen aanvallen versturen. Duidelijke stab dus
 
Reactiescore
2.508
Daar gaat het idd vaak mis. Das de reden waarom ik dit alles in een PM opsom met een duidelijk vermeld of het om versturen of aankomst gaat.

Ik weet dus niet of ik dit een stab vind, denk eerder dat het een misverstand is. Welke noobs doen dit dan ook nog via discord?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
In feite is dit gewoon een stab, niks meer, niks minder.

Nu is de impact denk ik niet zo heel groot, hoewel je met 2 uur eerder aanvallen toch weer meer slagkracht in je blitz op 8u kan gooien.

Kan uiteraard zijn geweest dat er niet de intentie was om te stabben, dat er puur iets anders gedacht werd. Maar ik denk dat een compensatie en excuses op zijn plaats zijn. Zou iemand van Cave (@Vespa Velutina ?) hier ook verhaal kunnen doen?
 
Reactiescore
111
Daar gaat het idd vaak mis. Das de reden waarom ik dit alles in een PM opsom met een duidelijk vermeld of het om versturen of aankomst gaat.

Ik weet dus niet of ik dit een stab vind, denk eerder dat het een misverstand is. Welke noobs doen dit dan ook nog via discord?

Discord is het door tribalwars ondersteunde chatsysteem. Waarom is dat zo raar? :rolleyes:
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Discord is daar idd ruk voor.

Het is ideaal voor games waar je minder communiceert en voor TW ook goed voor bereik met TW team.

Maar Skype blijft voor mij toch echt beter voor persoonlijke gesprekken / groepsgesprekken :p
 

Deleted User - 487710895

Guest
Discord is daar idd ruk voor.

Het is ideaal voor games waar je minder communiceert en voor TW ook goed voor bereik met TW team.

Maar Skype blijft voor mij toch echt beter voor persoonlijke gesprekken / groepsgesprekken :p
Haha
 
Bovenaan