Top- of Flopstam

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum
Reactiescore
7.918
Goedenavond beste mensen, tot mijn grote spijt kom ik erachter dat wij deze mooie dag vies hard in onze reet worden gepakt. Even een korte samenvatting wat er gaande is, ik ben momenteel aan het spelen op TranquilloPorFavor en vanmiddag kregen we de eerste incommings. Opzich is dat geen probleem, wat ik wel een probleem vind is dat het van een speler is waar wij een samenwerking mee hadden. Ciao en Snow hadden namelijk een samenwerking, zoals jullie allemaal weten zijn een paar van die spelers net overgestapt maar vallen ze nu plots ook aan. Hieronder de screens, het eerste is het gesprek waarbij door Gendry wordt afgesproken tot samenwerking:
284ae7505249ee5fd1775a17dbb68985.png



ced45ee5ef31c3bc1b1b8b1d03d472a5.png

Overstap gisteren:
9110b6ac2ff2566206bb2dd8aaf25643.png



Incommings vandaag:

f589c69b010a96fd8b3474c1901d49c2.png

Echt ontzettend teleurstellend dit
 

DeletedUser80615

Guest
Hey als (ex-) AX-speler hier wil ik ff kort een toevoeging doen hieromtrent

Heb nooit veel aanval van ciao. gezien (niet naar mij en niet naar stamleden) naar ons toe, zeker niet gecoördineerd met snow. Daarnaast is dit naar mijn persoonlijke mening nog steeds niet duidelijk bewijs dat jullie hebben samengewerkt rekening houdend met het gebrek daaraan, dus kan je wat duidelijker bewijs naar boven halen ?

alvast bedankt.

Edit: (Ex)-ax-speler ben beetje gedegradeerd op het moment xD
 
Reactiescore
766
Hey als (ex-) AX-speler hier wil ik ff kort een toevoeging doen hieromtrent

Heb nooit veel aanval van ciao. gezien (niet naar mij en niet naar stamleden) naar ons toe, zeker niet gecoördineerd met snow. Daarnaast is dit naar mijn persoonlijke mening nog steeds niet duidelijk bewijs dat jullie hebben samengewerkt rekening houdend met het gebrek daaraan, dus kan je wat duidelijker bewijs naar boven halen ?

alvast bedankt.

Edit: (Ex)-ax-speler ben beetje gedegradeerd op het moment xD
Ben jij die speler die plaats moest maken en naar de mb stam moest? :p

Iets harder bewijs zou wel mogen inderdaad, ben ik het mee eens!
 
Reactiescore
7.918
Hey als (ex-) AX-speler hier wil ik ff kort een toevoeging doen hieromtrent

Heb nooit veel aanval van ciao. gezien (niet naar mij en niet naar stamleden) naar ons toe, zeker niet gecoördineerd met snow. Daarnaast is dit naar mijn persoonlijke mening nog steeds niet duidelijk bewijs dat jullie hebben samengewerkt rekening houdend met het gebrek daaraan, dus kan je wat duidelijker bewijs naar boven halen ?

alvast bedankt.

Edit: (Ex)-ax-speler ben beetje gedegradeerd op het moment xD

Ik kan de hele conversatie van die chat hier wel plaatsen, er werden plannen gemaakt en aantallen gedeeld over wat er beschikbaar was. Dat er niks is gebeurd doet niks af van het feit dat wij er nog vanuit gingen dat er een samenwerking was. Een simpele 'hey jongens wij gaan naar de vijand die we samen wouden aanvallen dus bekijk het lekker' was fijn geweest. Nu krijgen we incommings op fronten die wij als safe ervaren. Not done.
 

DeletedUser80615

Guest
Ben jij die speler die plaats moest maken en naar de mb stam moest? :p

Iets harder bewijs zou wel mogen inderdaad, ben ik het mee eens!

niet echt, ben beetje in transitieperiode gezien ik een account op mijn eentje te blijven runnen wat zwaar begint te worden... (vrijwillige keuze hier)

daarnaast heb ik van thewolfpack vernomen dat er geen directe bg was tussen snow en Ciao. ? maar eerder een bg met TIP en de Bg met Ciao. was enkel via-via. Er was wel 1 gedeeld (vrij dood) forum. klopt dat? persoonlijke relaties weet ik wel niet (nog geen verklaring van gendry gehad)
 
Reactiescore
7.918
niet echt, ben beetje in transitieperiode gezien ik een account op mijn eentje te blijven runnen wat zwaar begint te worden... (vrijwillige keuze hier)

daarnaast heb ik van thewolfpack vernomen dat er geen directe bg was tussen snow en Ciao. ? maar eerder een bg met TIP en de Bg met Ciao. was enkel via-via. Er was wel 1 gedeeld (vrij dood) forum. klopt dat? persoonlijke relaties weet ik wel niet (nog geen verklaring van gendry gehad)

Klopt dat forum was er, contact ging via whatsapp. Als jij met je naaste buur plannen bespreekt om iemand aan te vallen, dan verwacht jij niet dat je plots incs van diegene krijgt of wel?
 
Reactiescore
26
Er is zelfs een gedeeld forum met Snow en Ciao.

Aanvallen uit de hoek van Snow/Gendry worden dus (op z’n zachtst gezegd) niet verwacht.

Daarnaast is dit slechts een selectie uit de gesprekken met Gendry. Sinds er contact is, is er een samenwerking geweest. Hoewel deze niet intensief is geweest. Is deze actie verre van fair.
 
Reactiescore
766
niet echt, ben beetje in transitieperiode gezien ik een account op mijn eentje te blijven runnen wat zwaar begint te worden... (vrijwillige keuze hier)

daarnaast heb ik van thewolfpack vernomen dat er geen directe bg was tussen snow en Ciao. ? maar eerder een bg met TIP en de Bg met Ciao. was enkel via-via. Er was wel 1 gedeeld (vrij dood) forum. klopt dat? persoonlijke relaties weet ik wel niet (nog geen verklaring van gendry gehad)
Was een klein grapje, excuses. Als er een gedeeld forum was/is, is er gewoon een samenwerking. Zolang nergens aangekondigd is dat deze stop gezet is/wordt.
 
Reactiescore
3.452
Maar er is altijd goed contact gebleven met Gendry, en er is hem verteld mochten er problemen zijn binnen Snow, dat we nog steeds konden gesprekken voeren om eventueel toe te treden.
Tot voor kort kregen wij nog niets, tot 2 weken geleden dan. En zo is de bal aan het rollen gegaan.
En Gendry bleef lekker in de aanvals chat zit tegen Ax terwijl er al geruime tijd plannen waren om de overstap te maken naar Ax, best heel vies.
 

DeletedUser80615

Guest
En Gendry bleef lekker in de aanvals chat zit tegen Ax terwijl er al geruime tijd plannen waren om de overstap te maken naar Ax, best heel vies.

Als je daarmee probeert te suggereren dat er informatie naar ons gelekt is van offensieven van Snow uit, dan moet ik je teleurstellen. Dat is nooit het geval geweest.

Wat situatie van Gendry betreft:
1. Organisators waren .Chefdiepvries en Deathgolem, niet gendry zoals nu wordt geprojecteerd. Hij doet alleen mee... Sterker nog cleart hij dorpen voor mij, en betwijfel sterk dat het merendeel bij hem gaan eindigen. aanvallen op jullie zouden er sowieso zijn geweest, mss iets minder, dat front zou zeker niet 'veilig' zijn geweest.

2. Er zijn naar mijn opinie verschillen tussen een echte samenwerking waar men effectief elkaar helpt en een samenwerking waar nooit wat gedaan wordt en nooit iets van zou komen.

voor verdere reacties wacht ik tot we het verhaal van de speler zelf hebben.
 

DeletedUser80918

Guest
Er is alleen sprake van (kort) contact geweest. Nooit daadwerkelijk enige samenwerking. Er is een maand geleden gesproken over mogelijkheid tot samenwerking, maar daar is verder niets uit gekomen. Daarna is er nooit meer contact of enig gezamenlijk initiatief geweest, noch is daar iets toe afgesproken. Voel je inderdaad vrij het hele gesprek te posten.
 
Reactiescore
7.918
Er is alleen sprake van (kort) contact geweest. Nooit daadwerkelijk enige samenwerking. Er is een maand geleden gesproken over mogelijkheid tot samenwerking, maar daar is verder niets uit gekomen. Daarna is er nooit meer contact of enig gezamenlijk initiatief geweest, noch is daar iets toe afgesproken. Voel je inderdaad vrij het hele gesprek te posten.

Een gedeeld forum en al, whapp contact in het verleden, wat niet heel recent geleden gestopt is. Wij gingen ervan uit dat er we er op bouwen konden om in de toekomst iets op te zetten tegen Ax. Maar het is allemaal wel duidelijk, de acties die Ax uitvoert en nu ook dit weer, zo willen jullie graag de wereld spelen. Blijf je anders ook nog even in gezamenlijke groepen zitten? net zoals je dat bij Snow doet. Vies vies vies
 

DeletedUser81014

Guest
Een gedeeld forum en al, whapp contact in het verleden, wat niet heel recent geleden gestopt is. Wij gingen ervan uit dat er we er op bouwen konden om in de toekomst iets op te zetten tegen Ax. Maar het is allemaal wel duidelijk, de acties die Ax uitvoert en nu ook dit weer, zo willen jullie graag de wereld spelen. Blijf je anders ook nog even in gezamenlijke groepen zitten? net zoals je dat bij Snow doet. Vies vies vies

je gaat nou weer veralgemenen, zoals je zegt: had je een afspraak met Gendry. Gendry heeft gereageerd en vroeg om het volledige gesprek op het AF neer te zetten.
Je heeft zelf aan dit te hebben, dus laten we die gesprekken even bekijken alvorens zaken zoals: AX heeft zulke praktijken nodig etc.
Slaat nergens op dat je AX als zijn geheel bekijkt in deze situatie.
Deze keer geen moddergegooi richting AX ;)
 
Reactiescore
7.918
je gaat nou weer veralgemenen, zoals je zegt: had je een afspraak met Gendry. Gendry heeft gereageerd en vroeg om het volledige gesprek op het AF neer te zetten.
Je heeft zelf aan dit te hebben, dus laten we die gesprekken even bekijken alvorens zaken zoals: AX heeft zulke praktijken nodig etc.
Slaat nergens op dat je AX als zijn geheel bekijkt in deze situatie.
Deze keer geen moddergegooi richting AX ;)

Lezen is niet je sterkste punt zie ik. Het is Gendry om het even of ik het post of niet, daarnaast staan de belangrijkste dingen hier wel ;). Wat je moet weten staat hier boven, waar Gendry aangeeft dat als we wat nodig hebben we het vragen moeten. Dat was voor ons + het forum en de rest om er vanuit te gaan dat we het front als safe konden beschouwen. Ax heeft het blijkbaar wel nodig om zo te spelen, Gendry die in de snow chats blijft idem als whapp etc. Jullie zijn een smerige boel.
 

DeletedUser81014

Guest
Lezen is niet je sterkste punt zie ik. Het is Gendry om het even of ik het post of niet, daarnaast staan de belangrijkste dingen hier wel ;). Wat je moet weten staat hier boven, waar Gendry aangeeft dat als we wat nodig hebben we het vragen moeten. Dat was voor ons + het forum en de rest om er vanuit te gaan dat we het front als safe konden beschouwen. Ax heeft het blijkbaar wel nodig om zo te spelen, Gendry die in de snow chats blijft idem als whapp etc. Jullie zijn een smerige boel.

hij zegt duidelijk: 'Voel je inderdaad vrij het hele gesprek te posten".
In je reactie eerder hierboven vermeld je zelf: 'ik kan het hele gesprek hier wel neerzetten'. Dus ik raad je ook aan dit dan ook te doen, zodat er een volledig beeld wordt gegeven van de gesprekken en de samenwerking.

Wat hierboven op de screens te zien is, is dat er een gesprek gebeurd tussen 2 spelers, om een stam aan te vallen. Is er sprake van een samenwerking tegen een stam? Of is er sprake van een algemene samenwerking...
Daarmee bedoel ik, is het enkel samenwerking om 1 wave uit te gooien of 1 massa te doen. Of is een een samenwerking voor enkele weken/maanden.
Van zodra je daar duidelijkheid kan over geven, en wellicht staat dat ook wel in het gesprek?

Om duidelijk te wezen. AX wist niet eens dat Gendry in een chat zat en dat er een samenwerking of gesprekken waren met Ciao. Nogmaals dit staat los van AX. Maar wij gaan uiteraard intern met Gendry aan de praat.
 
Bovenaan