Eind van de wereld Awards

Reactiescore
112
Beste stam van Casual 6:
Koh is toch wel de beste stam van deze wereld. Tonen weinig zwakte naar buiten toe. Vangen elkaar goed op en hebben het spelletje voor hun doen erg slim gespeeld. Het is misschien ietwat saai en een wereld dood gooien wat ze hebben gedaan. Maar wel slim en heeft de winst opgeleverd. Keurig werk van Koh als stam.

Beste leider van Casual 6:
Als je kijkt naar eindresultaat zeer zeker de leiding van Koh. Stabiele stam, lijkt vrij weinig mis mee te zijn.

Welke stam was voor jou de grootste verassing:
Dan toch Koh. Had ze een jaar geleden niet deze wereld zien winnen. Keurig gedaan.

Een bedankje vanuit de hele stam KoH.

Meest gezellige speler van Casual 6:
Heb tussendoor met Lennert kunnen lachen en ook over hele andere dingen dan TW.

Favoriete forumposter:
Lennert liet af en toe nog iets van zich horen als tegen gas en wat ik nog wel als een serieus antwoord kon beschouwen. Was toch wel fijn. Jammer dat de andere serieuze posters van Koh zich zo makkelijk lieten weg jagen wanneer ze wat tegen gas kregen.

2 nominaties <3 Slecht voor men ego hoor.

Beste stam van Casual 6:
Eerlijk is eerlijk, KOH verdient deze positie. De wereld mooi naar hun hand gezet, ookal hebben ze soms naar mijn mening wat veel gebruik gemaakt van slaafjes
clip_image001.png


Mooiste profiel foto stammen Casual 6:
KOH en Hymne hebben allebei prachtplaatjes, naar de rest heb ik niet gekeken sorry not sorry.

Welke stam was voor jou de grootste verassing:
KOH, ik had niet gedacht dat ze de wereld zo snel zouden kunnen winnen, proficiat.

Wederom een bedankje vanuit de hele stam KoH.

Beste leider van Casual 6:
Master Roshi, lazy, tears en jand waren in mijn ogen stuk voor stuk spelers die zich inzetten voor hun stam en alles ervoor over hebben.

Beste stam speler van Casual 6:
Weer meerdere personen die deze verdienen:
Master Roshi en Lazy Programmers: hebben als ik alles nog goed herinner, meerdere malen ervoor gezorgd dat er actief gezocht werd naar nieuwe spelers op accounts binnen KOH indien ze leeg stonden en waren altijd bereikbaar voor een vv. KOH heeft hen in mijn ogen ook veel te danken.

Bedankje vanuit de leiding van KoH.

Mooiste speler naam van Casual 6:
The Famous Lapzwans en Lazy Programmers, ik kan me echt in beide 100% vinden.
clip_image001.png


Favoriete forumposter:
Jessica, mvdt, Tears (zelfs wanneer we lekker in discussie gingen in die vervlogen tijdjes) en Lazy.

Nogmaals bedankt voor de nominaties <3

Grootste stabber van Casual 6:
Simon die van HAAR snel overstapt naar Skocz en forumgesprekken van Hymne loopt te delen.

Kijk hier gaat het fout. Even een paar details.

Simon is nooit het acc skocz op cas6 gelogd. Dit hebben wij (roshi en ik) verboden. Geen vijandelijke spelers loggen op acc’s van KoH. Met of zonder vertrouwen, dit is puur uit principe. Hiernaast hebben wij als leiding dan ook nooit delen van het forum van hymne doorgekregen want nogmaals simon heeft nooit contact gehad met ons. Het feit dat je hier beschuldigingen gaat geven zonder bewijzen (ookal op een nominatie) vind ik zeer laag.

Echter is dit niet het enige waar ik vragen bij heb bij het hele skocz - rotte banaan naar KoH verhaal. Maar dat ter zijde.
 
Reactiescore
64
Simon is nooit het acc skocz op cas6 gelogd. Dit hebben wij (roshi en ik) verboden. Geen vijandelijke spelers loggen op acc’s van KoH. Met of zonder vertrouwen, dit is puur uit principe. Hiernaast hebben wij als leiding dan ook nooit delen van het forum van hymne doorgekregen want nogmaals simon heeft nooit contact gehad met ons. Het feit dat je hier beschuldigingen gaat geven zonder bewijzen (ookal op een nominatie) vind ik zeer laag

Simon heeft dit ons zelf vertelt, we hebben hem nog duidelijk gemaakt dat we niet vonden kunnen.

Edit: we reken hem dat persoonlijk aan & niet jullie als stam. Vanuit gaan dat het waar is
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser47003

Guest
Kijk hier gaat het fout. Even een paar details.

Simon is nooit het acc skocz op cas6 gelogd. Dit hebben wij (roshi en ik) verboden. Geen vijandelijke spelers loggen op acc’s van KoH. Met of zonder vertrouwen, dit is puur uit principe. Hiernaast hebben wij als leiding dan ook nooit delen van het forum van hymne doorgekregen want nogmaals simon heeft nooit contact gehad met ons. Het feit dat je hier beschuldigingen gaat geven zonder bewijzen (ookal op een nominatie) vind ik zeer laag.

Echter is dit niet het enige waar ik vragen bij heb bij het hele skocz - rotte banaan naar KoH verhaal. Maar dat ter zijde.

Toch is het dan raar dat ik van een co van skocz (toendertijd) berichten binnenkreeg die hij dan van de hoofdspeler van Skocz had gekregen uit de stamchat van Hymne. Zoals dat mvdt hierboven al heeft aangegeven heeft Simon het ook zelf toegegeven.
Als je bewijzen wilt zien, je hebt me op discord dus stuur dan maar een berichtje.
Wat er met rotte is gebeurt... nja dat verhaal weet je volgens mij al aangezien ik het tegen Abdullah ookal heb verteld maar soit.
 

Deleted User - 2172780

Guest
Beste speler van Casual 6:
Carlo, timede uitstekend en heeft genoeg laten zien in mijn ogen.

Beste stam van Casual 6:
Zal KOH wel moeten zijn, ook al was de manier van spelen in mijn ogen geen 'winnaarwaardige manier'

Beste stam speler van Casual 6:
Hier ga ik toch voor Jand, sterke spelers die altijd klaarstonden.

De beste aanvaller van Casual 6:
PN en Tears;
PN omdat hij in een early stage met een kleine massa wel massa's dorpen kon pakken van oa Japhille.
Tears omdat die solo de meeste winsten heeft behaald.

De beste verdediger van Casual 6:
MVDT kan hier dan nog het beste genoemd worden denk ik. meerdere massa overleeft zonder alles op block ok te kunnen zetten.
ook de spelers die bij de massa's op PN gedefft hebben gun ik deze titel.

Block ok zie ik niet als kunnen verdedigen.

Meest gezellige speler van Casual 6:
Kris, was er altijd wel om geintjes te maken.

Grootste VV slet van Casual 6:
Abdul.

Het grootste ego van Casual 6:
Zijn er meerdere, maar gun plek 1 aan dylan.

Beste leider van Casual 6:
deze laat ik open. heb er niet eentje echt bovenuit zien springen.

Slechtste leider van Casual 6:
De opperslaafjes van CBT

Mooiste speler naam van Casual 6:
The Famous lapzwans

Mooiste stam naam van Casual 6:
dan toch hymne

Dikste wannabe van Casual 6(IG):
Dylan

Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Jan, hele toffe speler, en Marc, die zoveel inzet in zich heeft.

Welke speler was de grootste flopper:

Fortis, Itsofficial en TGW
itsofficial omdat die gewoon een gratis win pakt. zit geen waardigheid in afbreken tot 3k punten per dorp en heeft dus echt helemaal niets laten zien.

Welke stam was voor jou de grootste verassing:

CBT, nooit gedacht dat spelers zich zo zouden laten gebruiken.

Grootste stabber van Casual 6:
Jorrit ofcourse, of is iedereen die waardeloze actie van KOH vergeten om hem te geloven?
Spelers van Skozc ben ik ook niet echt 100% fan van.

Mooiste actie van Casual 6:
Zibi en Miketijger die uiteindelijk hebben bepaald geen slaaf te willen zijn.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
Het slaafjes en recruitment beleid van koh.
op het recruitmentforum bij KOH zal waarschijnlijk nooit de welbekende zin: 'nah, die speler ligt in mijn edelrichting waardoor ik vast kom te liggen' gebruikt zijn denk ik. Daarnaast het via vv van derden altijd maar tot last zijn en die eigen spelers totaal geen spelplezier geven.

deze manier van de wereld winnen vind ik geen waardige manier.

*NB, zijn natuurlijk spelers die het wel gewoon verdienen de wereld te winnen binnen KOH.

Slechtste verliezer van Casual 6:
misschien ik zelf wel dan.
daarnaast dylan sowieso en kogarashi, misschien is het wel allemaal een act geweest en is de speler normaal niet zo (keyboard warrior). maar hoe die overkwam deze wereld, dan moet je wel een loser zijn.

Grootste blunder van Casual 6:
Joost, die Final24 naar de jachtvelden hielp. terwijl ik Joost op cas3 toch echt wel een toppertje vond.
en die bb zee omdat nazeyuki en kogarashi zich misdroegen. dat was echt nergens voor nodig.

Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Petra heb ik goede verhalen gehoord, ook van cas3.
verder het gros van hymne waar ik het wel mee kon vinden.

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien:
Hardlopers, iedereen steekt tijd en moeite in het spel, marathonlopers kan ik dan echt niet uitstaan.
ook spelers die die totaal niet normaal kunnen doen en alleen maar spelers het leven/spelen zuur willen maken.

Welke speler verdient het meeste respect:
niet iemand specifiek het meest. maar iedereen die deze wereld wel normaal gespeeld heeft.
 

DeletedUser81039

Guest
Beste stam van Casual 6:
Zal KOH wel moeten zijn, ook al was de manier van spelen in mijn ogen geen 'winnaarwaardige manier'

Deze zie ik veel voorbij komen, KOH was gewoon veel sterker. Geen gezeik binnen de stam en ruzie's, de leiding had alles onder controle. Jullie hadden nog wereldwinst kunnen binnenhalen als jullie geen onderlinge discussies hadden en wat meer massa's deden etc.

Op diplomatiek vlak heeft KOH ook voordeliger gespeeld, jullie vonden iedereen noob en slaafjes. Met die mentaliteit zorg je ervoor dat ze tegen jou gaan spelen. Dus de reacties van KOH gebruikte slaafjes dit dat, als jullie wat vriendelijker waren geweest kon het geweest zijn dat ze aan jullie kant stonden.
 
Reactiescore
389
Deze zie ik veel voorbij komen, KOH was gewoon veel sterker. Geen gezeik binnen de stam en ruzie's, de leiding had alles onder controle. Jullie hadden nog wereldwinst kunnen binnenhalen als jullie geen onderlinge discussies hadden en wat meer massa's deden etc.

Op diplomatiek vlak heeft KOH ook voordeliger gespeeld, jullie vonden iedereen noob en slaafjes. Met die mentaliteit zorg je ervoor dat ze tegen jou gaan spelen. Dus de reacties van KOH gebruikte slaafjes dit dat, als jullie wat vriendelijker waren geweest kon het geweest zijn dat ze aan jullie kant stonden.

Da's wel heel erg kort door de bocht. Het algehele beleid van Koh was beter, maar sterker waren jullie door de overmacht van 3:1.

En leden uit jullie bondgenoten zeiden het zelf ook, dat ze werden behandeld als slaafjes. Dat sommige spelers dat dan schijnbaar niet erg vinden, daar kunnen wij niet veel aan doen. Ook zou ik niet weten wat wij aan zulke 'spelers' hebben als ze bij de eerste de beste incommings direct vv afgeven en pas weer loggen als er niks meer binnen komt. We hebben niet allemaal iemand die op elk account zin / tijd heeft om vv te draaien.
 

Deleted User - 2172780

Guest
Deze zie ik veel voorbij komen, KOH was gewoon veel sterker. Geen gezeik binnen de stam en ruzie's, de leiding had alles onder controle. Jullie hadden nog wereldwinst kunnen binnenhalen als jullie geen onderlinge discussies hadden en wat meer massa's deden etc.

Op diplomatiek vlak heeft KOH ook voordeliger gespeeld, jullie vonden iedereen noob en slaafjes. Met die mentaliteit zorg je ervoor dat ze tegen jou gaan spelen. Dus de reacties van KOH gebruikte slaafjes dit dat, als jullie wat vriendelijker waren geweest kon het geweest zijn dat ze aan jullie kant stonden.

Dit is ook een punt die ik bedoel. Jullie hebben iedereen gevraagd tegen ons te gaan, en bij incs vv af te geven ipv enige moeite doen om er een echte wereld van te maken.

Je kan zeggen dat dat een goed beleid is, maar ik noem dat meer richting angst/laf. En dat koh sterker was snap ik idd wel met een 3:1 overmacht. En de mogelijkheid om alles op block ok te zetten.

En over onze massa’s.. wij hadden bij elke massa het geluk dat ME het opeens niet meer deed. Uit het niets als we een massa deden of als er een massa van jullie aankwam.

Waar ik het wel met je eens ben is dat de leiding van koh stabiel leek. Hoewel ze soms langzaam reageren of niet reageerde.
 

DeletedUser78605

Guest
...

Op diplomatiek vlak heeft KOH ook voordeliger gespeeld, jullie vonden iedereen noob en slaafjes. Met die mentaliteit zorg je ervoor dat ze tegen jou gaan spelen. Dus de reacties van KOH gebruikte slaafjes dit dat, als jullie wat vriendelijker waren geweest kon het geweest zijn dat ze aan jullie kant stonden.

Dit stuk is natuurlijk onzin en dat snap je zelf ook wel toch? Hoe kan iemand een slaafje zijn voordat ze bij jullie hoorde?
Wij hadden twee vijanden, CBT en KOH. Wij moesten toch echt eerst cbt kleiner maken om een grotere safezone te creëren. Het werden pas jullie slaafjes, toen ze bij onze aanvallen veel dorpen verloren en jullie op 1 of andere manier de macht daar hebben gegrepen. Vanaf dat moment moest van Roshi als er aanvallen kwamen de vv naar hem of een andere Koh speler gaan. Er zijn spelers gedwongen om vv af te geven. En dat heeft er dus ook voor gezorgd dat spelers als Miketijger en Zibi het spel echt helemaal niet leuk meer vonden.
 

DeletedUser76987

Guest
Slechtste leider van Casual 6:
De leiding van CBT.

hier voel ik me persoonlijk aangevallen, volgens mij heb je zelf geen enkel idee wie er leiding is bij CBT... ik heb alle moeite van de wereld gedaan om die stam terug samen te brengen! Er was teveel leiding aanwezig daar, via fusies heb ik deze kunnen halveren. Feit dat Zibi toch nog vertrokken is, is gewoon puur omdat hij zich niet over zijn gevoelens kon heenzetten... en hij wou maar niet begrijpen dat ik os had, maar doordat ik vv had van een gemeenschappelijke speler die we beiden voorzien hadden van deff, kon ik geen acties op hem doorvoeren voor 48u... hij is daar kwaad om gebleven, wat ik best kinderachtig vind want ik kon er absoluut niets aan doen! Verder heb ik van hem ook nooit een lijstje gekregen met te stacken dorpen, gaat dan nogal moeilijk om os te sturen ;)

Je kan beter specifieker zijn met wie je bedoelt de leiding van CBT want ik vind dat ikzelf het er goed vanaf heb gebracht! De BG met KoH is tot stand gebleven en ik ben er zeker van dat mijn bijdrage hier grotendeels voor tussenzit, aangezien ik altijd goede banden heb gehad met velen van deze stam! Beste speler voor mij blijft Master Roshi. zijn inzet en activiteit is altijd top! Geeft opbouwende comments en probeert te helpen waar mogelijk.
 

DeletedUser76987

Guest
Dit stuk is natuurlijk onzin en dat snap je zelf ook wel toch? Hoe kan iemand een slaafje zijn voordat ze bij jullie hoorde?
Wij hadden twee vijanden, CBT en KOH. Wij moesten toch echt eerst cbt kleiner maken om een grotere safezone te creëren. Het werden pas jullie slaafjes, toen ze bij onze aanvallen veel dorpen verloren en jullie op 1 of andere manier de macht daar hebben gegrepen. Vanaf dat moment moest van Roshi als er aanvallen kwamen de vv naar hem of een andere Koh speler gaan. Er zijn spelers gedwongen om vv af te geven. En dat heeft er dus ook voor gezorgd dat spelers als Miketijger en Zibi het spel echt helemaal niet leuk meer vonden.

Dit is helemaal niet waar. Geen enkele speler is gedwongen om vv af te geven aan KoH!! ik kan het weten want ik ben er langere tijd geweest! Als zibi en mike dit hebben wijsgemaakt zijn het geboren leugenaars! Miketijger werd al langere tijd gevraagd om te stacken dorpen door te geven, hij beweerde dat hij al continu aan het dodgen was, nadien kwamen we te weten dat hij een deal had gesloten met CrazyBertje omdat hij bang was... Ik heb hem meer dan een week liggen vragen om een lijst door te sturen, maar kreeg continu reactie geen tijd... Als spelers geel komen te staan, dan pas vroeg ik om vv te geven! Helaas kon ik voorbije 2 maanden weinig vv draaien wegens RL dat prioriteit was... daarom ook dat mijn account nooit echt groot is geworden...
 
Reactiescore
53
Niet alleen Miketijger en Zibi hebben dit gezegd. Nog wel een aantal;). Ga geen namen noem in ze door het slijk te halen, maar weet dat ik weet wat er speelt.
 
Reactiescore
64
Dus de reacties van KOH gebruikte slaafjes dit dat, als jullie wat vriendelijker waren geweest kon het geweest zijn dat ze aan jullie kant stonden.

Vriendelijk? Dat je dat woord kent. Jullie hebben voor meerdere spelers het spel plezier verpest op deze wereld. Dus zo heilig zijn jullie niet.

Jullie gaan de wereld winnen, gefeliciteerd, verdiend of onverdiend doet er niet meer toe.
Zouden ze dat over 5 jaar nog weten?;)
 

DeletedUser78605

Guest
Dit is helemaal niet waar. Geen enkele speler is gedwongen om vv af te geven aan KoH!! ik kan het weten want ik ben er langere tijd geweest! Als zibi en mike dit hebben wijsgemaakt zijn het geboren leugenaars! Miketijger werd al langere tijd gevraagd om te stacken dorpen door te geven, hij beweerde dat hij al continu aan het dodgen was, nadien kwamen we te weten dat hij een deal had gesloten met CrazyBertje omdat hij bang was... Ik heb hem meer dan een week liggen vragen om een lijst door te sturen, maar kreeg continu reactie geen tijd... Als spelers geel komen te staan, dan pas vroeg ik om vv te geven! Helaas kon ik voorbije 2 maanden weinig vv draaien wegens RL dat prioriteit was... daarom ook dat mijn account nooit echt groot is geworden...
Welk account zat je dan voor Diva? Want daar dat account pas op 21 juni is toegetreden, heeft het account vrij weinig gedaan aan het opzetten van die BG. En daar je ook nog aangeeft dat je de afgelopen 2 maanden druk was met RL, overschat jij jezelf niet een beetje?Daar komt ook nog bij, dat vanaf het moment dat Koh al jullie vv's deed, hoefde de leiding niets meer te doen, want dat kon Koh voor jullie doen. Zelfs het kicken van leden deden jullie in naam van Koh en zonder zelf na te denken. Koh sprak en jullie voerde uit toch? (kick van mike? Ooit zijn verhaal aangehoord? Of enkel de tunnelvisie van Roshi gehoord die een hekel aan ons had)

Ik heb meerdere screens gezien van CBT leden die semi gedwongen hun vv moesten afgeven, omdat ze verliezen hadden en sommige enkel als controle. En inderdaad, Miketijger en Zibi zijn er 2 van. De andere noem ik niet, omdat ik dit heb afgesproken.

Het stack verhaal van mike is bullshit en ik hoop dat je dit zelf ook stiekem wel weet. Heb genoeg gesprekken met hem gehad en hij had een tijd daarvoor een deff aanvraag gedaan, maar kreeg op dat moment zo goed als niets. Daarna had hij inderdaad de moeite niet meer gedaan. Van de afspraak met CB klopt ook niets. Ja er waren gesprekken en nee er is geen deal afgesloten. Mike was niet bang, maar hij was het spelplezier verloren binnen jullie stam. We spraken over een deal dat hij in de rim vlaggen kon farmen. In het begin was het van zijn kant serieus, maar naarmate het gesprek vorderde werd het inderdaad serieuzer. Tot hij aangaf toch nog door te gaan. Toen heeft hij redelijk snel een aanval van Tears en CB gekregen waar we heel makkelijk dorpen hebben kunnen pakken en er idd slecht werd gedefft en soms gewoon niet. Vanaf dat moment kreeg Roshi de VV en die heeft het account van een ander beheerd, leiders rechten afgepakt en uiteindelijk laten kicken. Ja, toen is hij inderdaad weer naar ons gekomen, zijn verhaal gedaan en tuurlijk kan hij in onze stam alsnog die vlaggen farmen. Iets dat namelijk meerdere in jullie stam doen, want zonder die vv's lag de helft van CBT al op grijs.

Als je wilt, heb ik de screens nog van dat Roshi de vv heeft van miketijger en zijn bevoegdheden afpakt, zonder ook maar met iemand te overleggen enkel zijn eigen gevoel na gaat en het spelplezier verpest voor andere.

Met Zibi heb ik zelf minder gesproken, heb enkel zijn vv gedraaid toen hij naar Hymne overgestapt was. Maar wat wel ook weer bleek te zijn, was de ontevredenheid over het spel binnen CBT. En ook Zibi gaf aan, dat zodra er ook maar 1 inc. kwam, de vv's direct naar Koh gingen. Op zijn top lagen er 5 of 6 account's onder vv. De woorden van Zibi.
 

DeletedUser76987

Guest
Welk account zat je dan voor Diva? Want daar dat account pas op 21 juni is toegetreden, heeft het account vrij weinig gedaan aan het opzetten van die BG. En daar je ook nog aangeeft dat je de afgelopen 2 maanden druk was met RL, overschat jij jezelf niet een beetje?Daar komt ook nog bij, dat vanaf het moment dat Koh al jullie vv's deed, hoefde de leiding niets meer te doen, want dat kon Koh voor jullie doen. Zelfs het kicken van leden deden jullie in naam van Koh en zonder zelf na te denken. Koh sprak en jullie voerde uit toch? (kick van mike? Ooit zijn verhaal aangehoord? Of enkel de tunnelvisie van Roshi gehoord die een hekel aan ons had)

Ik heb meerdere screens gezien van CBT leden die semi gedwongen hun vv moesten afgeven, omdat ze verliezen hadden en sommige enkel als controle. En inderdaad, Miketijger en Zibi zijn er 2 van. De andere noem ik niet, omdat ik dit heb afgesproken.

Het stack verhaal van mike is bullshit en ik hoop dat je dit zelf ook stiekem wel weet. Heb genoeg gesprekken met hem gehad en hij had een tijd daarvoor een deff aanvraag gedaan, maar kreeg op dat moment zo goed als niets. Daarna had hij inderdaad de moeite niet meer gedaan. Van de afspraak met CB klopt ook niets. Ja er waren gesprekken en nee er is geen deal afgesloten. Mike was niet bang, maar hij was het spelplezier verloren binnen jullie stam. We spraken over een deal dat hij in de rim vlaggen kon farmen. In het begin was het van zijn kant serieus, maar naarmate het gesprek vorderde werd het inderdaad serieuzer. Tot hij aangaf toch nog door te gaan. Toen heeft hij redelijk snel een aanval van Tears en CB gekregen waar we heel makkelijk dorpen hebben kunnen pakken en er idd slecht werd gedefft en soms gewoon niet. Vanaf dat moment kreeg Roshi de VV en die heeft het account van een ander beheerd, leiders rechten afgepakt en uiteindelijk laten kicken. Ja, toen is hij inderdaad weer naar ons gekomen, zijn verhaal gedaan en tuurlijk kan hij in onze stam alsnog die vlaggen farmen. Iets dat namelijk meerdere in jullie stam doen, want zonder die vv's lag de helft van CBT al op grijs.

Als je wilt, heb ik de screens nog van dat Roshi de vv heeft van miketijger en zijn bevoegdheden afpakt, zonder ook maar met iemand te overleggen enkel zijn eigen gevoel na gaat en het spelplezier verpest voor andere.

Met Zibi heb ik zelf minder gesproken, heb enkel zijn vv gedraaid toen hij naar Hymne overgestapt was. Maar wat wel ook weer bleek te zijn, was de ontevredenheid over het spel binnen CBT. En ook Zibi gaf aan, dat zodra er ook maar 1 inc. kwam, de vv's direct naar Koh gingen. Op zijn top lagen er 5 of 6 account's onder vv. De woorden van Zibi.


Daaraan zie je dat je toch het hele verhaal niet kent... ik ben in CBT gekomen op het moment dat er onenigheid was binnen CBT en KoH, heb zelf voorgesteld om als leiding binnen CBT te komen, ben dagelijks actief geweest ook al had ik RL druk. Miketijger heb ik berichten van dat hij uiteindelijk os vroeg. hij zei letterlijk dat hij enkele honderden edels had gesniped... dit was op 04/07. Toen heb ik gevraagd welke dorpen er gestackt moeten worden, dit kan jij niet weten, aangezien jij mij helemaal niet kent! Master Roshi. heeft de vv pas gekregen toen Miketijger zelf aangaf dat hij er nog wel voor wou gaan maar geen tijd had om zelf te deffen. MikeTijger is trouwens gekickt door Bramtinge, ik heb hier nog een pm voor gestuurd omdat ik eerst het verhaal volledig wilde horen. Na lang aandringen heb ik flarden van berichten binnen gekregen. In het noorden hebben er trouwens maar 2 regelmatig in vv gestaan, wel grotere accounts, dat is waar. Maar ik was er continu online en acekil ook, net zoals de meeste anderen hier in het noorden.

Ik weet dat Zibi al langere tijd problemen had binnen CBT, heb daarom ook de moeite proberen te doen om hem bij CBT te kunnen houden, wat jammer genoeg niet gelukt is. En ik weet niet wat er allemaal gaande was voor de periode dat ik ben toegetreden, ikzelf heb altijd goede contacten met master roshi. gehad... Toen DR kansloos leek te worden nadat Skocz ons genaaid had, heb ik beslist om mijn actiefste en beste leden naar KoH te laten overgaan, hun cluster was hierdoor ook dichtgemaakt. En ik zeg niet dat ik het bg heb opgezet, ik zeg dat ik geholpen heb om het tot stand te houden. Mocht het aan KoH gelegen hebben dan was de bg al lang opgeheven toen het nog mogelijk was, aangezien de communicatie binnen CBT op dat moment in het 100 liep.
 

DeletedUser78605

Guest
Daaraan zie je dat je toch het hele verhaal niet kent... ik ben in CBT gekomen op het moment dat er onenigheid was binnen CBT en KoH, heb zelf voorgesteld om als leiding binnen CBT te komen, ben dagelijks actief geweest ook al had ik RL druk. Miketijger heb ik berichten van dat hij uiteindelijk os vroeg. hij zei letterlijk dat hij enkele honderden edels had gesniped... dit was op 04/07. Toen heb ik gevraagd welke dorpen er gestackt moeten worden, dit kan jij niet weten, aangezien jij mij helemaal niet kent! Master Roshi. heeft de vv pas gekregen toen Miketijger zelf aangaf dat hij er nog wel voor wou gaan maar geen tijd had om zelf te deffen. MikeTijger is trouwens gekickt door Bramtinge, ik heb hier nog een pm voor gestuurd omdat ik eerst het verhaal volledig wilde horen. Na lang aandringen heb ik flarden van berichten binnen gekregen. In het noorden hebben er trouwens maar 2 regelmatig in vv gestaan, wel grotere accounts, dat is waar. Maar ik was er continu online en acekil ook, net zoals de meeste anderen hier in het noorden.

Ik weet dat Zibi al langere tijd problemen had binnen CBT, heb daarom ook de moeite proberen te doen om hem bij CBT te kunnen houden, wat jammer genoeg niet gelukt is. En ik weet niet wat er allemaal gaande was voor de periode dat ik ben toegetreden, ikzelf heb altijd goede contacten met master roshi. gehad... Toen DR kansloos leek te worden nadat Skocz ons genaaid had, heb ik beslist om mijn actiefste en beste leden naar KoH te laten overgaan, hun cluster was hierdoor ook dichtgemaakt. En ik zeg niet dat ik het bg heb opgezet, ik zeg dat ik geholpen heb om het tot stand te houden. Mocht het aan KoH gelegen hebben dan was de bg al lang opgeheven toen het nog mogelijk was, aangezien de communicatie binnen CBT op dat moment in het 100 liep.


Ik ga wel reageren op het bericht, want ik vind toch de discussie interessant worden. Maar mijn hoofd doel was puur Miketijger van de lijst krijgen als het gaat om stabs. Want hij is beschuldigd door zowel Koh als CBT van spioneren en stabben. Maar ik wil dit echt benadrukken, hij heeft nooit iets door gegeven, enkel hoe het tussen hem en Roshi is gegaan en dat er vele account's onder vv stonden zodra er een inc. was. Maar geen gevoelige info of ook maar iets gelekt. (vv's was natuurlijk al bekend)

Ik geef ook direct toe dat ik je niet ken hoor, daar draai ik niet om heen. Dat er onenigheid was tussen CBT en Koh wist ik wel en dit ging vooral over dat CBT nogal makkelijk dorpen verloor en erg laconiek was erover. Dat jij dit hebt recht gezet wist ik niet en ik wist niet dat je toch een uitvoerende rol had. Maar toch vraag ik mij af hoeveel je zelf hebt gedaan. Want in de periode dat je er bij bent gekomen, heeft jullie gestuurd. Jullie hadden misschien wel een eigen mening, maar jullie grote vriend Koh bepaalde. Het gesprek tussen jou en Mike heb ik idd geen weet van, geen idee hoe dat is gegaan. Ik weet enkel dat in het begin toen Mike inc's kreeg, hij een stack lijst op het forum had gemaakt en dat er slechts 2 dorpen werden gestacked. Dat was de reden dat hij daarna geen deff meer aanvroeg.

Voor iemand die continu online was, was je een makkelijk edeltarget :p
Maar ik ben wel benieuwd op welke 2 leden je bedoeld, Patrick? Bram? Legolas? Bucep? Van de eerste 3 weet ik zeker dat die continu onder vv lagen als ze er zelf niet waren. Bang voor nacht aanvallen denk ik. En dan komen nog de onregelmatige vv's, voor de account's die aanvallen kregen.

Als Koh de samenwerking met jullie eerder had opgezegd, hadden ze de wereld winst niet zo makkelijk meer gehaald. Ik zeg gerust dat jullie echt wel een hele belangrijke factor zijn in hun wereldwinst. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ook dat van de meeste niet jullie eigen verdienste zijn, maar de tonnen deff die naar jullie ging en de slapeloze nachten die sommige Koh spelers hebben door het deffen op de account's, maar bon.
 
Reactiescore
112
Als je wilt, heb ik de screens nog van dat Roshi de vv heeft van miketijger en zijn bevoegdheden afpakt, zonder ook maar met iemand te overleggen enkel zijn eigen gevoel na gaat en het spelplezier verpest voor andere.

Waar haal je dat vandaan? Zit jij in de whatsapp met CBT miss ? Want daar is anders wel een paar dagen gediscussieerd ... Je zit maar wat modder te gooien soms hoor :rolleyes:.

Zoals Diva al zei. Het was ook niet eens Roshi dat mike uit de stam gezet heeft...
 
Reactiescore
53
Ik heb meerdere screens gezien van CBT leden die semi gedwongen hun vv moesten afgeven, omdat ze verliezen hadden en sommige enkel als controle. En inderdaad, Miketijger en Zibi zijn er 2 van. De andere noem ik niet, omdat ik dit heb afgesproken.

Niet alleen heb jij screens hoor. De pms die gewisseld werden zeiden genoeg. Er is niet voor niets onrust ontstaan nadat JEFF heeft gevraagd wie het ziet zitten om CBT te verlaten.
 

DeletedUser76987

Guest
Niet alleen heb jij screens hoor. De pms die gewisseld werden zeiden genoeg. Er is niet voor niets onrust ontstaan nadat JEFF heeft gevraagd wie het ziet zitten om CBT te verlaten ;)

Hier wil ik graag even op reageren. dit is een kwestie van voor ik in CBT ben gekomen, aangezien JEFF op mijn account is komen spelen... Dus veel kan die niet meer gezegd hebben want dat was de hoofdreden waarom ik naar CBT ben gekomen :)

Verder wil ik aan Tears even zeggen, mijn dorpen zijn niet zo makkelijk gegaan als je beweert. ik heb als spelertje van 700k punten het moeten opnemen tegen 3 spelers die tesamen 12mil punten hadden... het lijkt me dan ook logisch dat ik snel door mijn eigen deff geraakt ben en afhankelijk werd van stacks en/of os van mijn omgeving. maar feit dat ik nog steeds 500k punten heb ondanks alles wilt ook wel zeggen dat het niet zo makkelijk was om me weg te werken.

Nu ben ik 2 weken op vakantie geweest en heeft JEFF het overgenomen gehad van mij, dus ik heb geen idee wat er voorbije 2 weken nog gebeurd is, ben hier eerlijk in. Maar ik heb ondanks mijn real life situatie wel continu online geweest, mijn laptop stond gewoon op tafel open om te kunnen dodgen of schuiven met mijn os. Als je echter met een familielid zit dat elk moment kan sterven en waarvan je tegenstrijdige ziekenhuisberichten krijgt of er wel een operatie komt of niet, kan je begrijpen dat ook ik af en toe heb moeten laten afweten... Maar ik heb altijd mijn best gedaan om zoveel mogelijk rond te krijgen!

Eveneens wil ik er even op wijzen dat Ocram en Legolas er ook nog altijd staan, Patrick en Bram hebben ondanks de vele aanvallen ook nog steeds minimum 1mil punten... Veel is ten koste gegaan van mijn eigen account en KoH heeft hier zeker een grote rol in gespeeld dat deze accounts in het noorden nog steeds aanwezig zijn, maar om eerlijk te zijn, ik ben een heel koppig iemand en ik laat me niet beïnvloeden door anderen. Als ik niet akkoord ging met Abdullah of Wim dan kregen ze dat ook te horen. Eveneens ben ik niet het persoontje dat commando's van een ander opvolgt, koop jezelf een hond denk ik dan ;)

Ik vond het nog een spannende wereld en ben heel blij dat ik er nog steeds ben om het einde te kunnen meemaken. Ik gun het mijn ex-stamgenoten japhille, Nos4a2 enorm dat ze in de winnende stam zitten en ik respecteer Hymne, u was een geduchte tegenstander! :)
 
Reactiescore
53
Hier wil ik graag even op reageren. dit is een kwestie van voor ik in CBT ben gekomen, aangezien JEFF op mijn account is komen spelen... Dus veel kan die niet meer gezegd hebben want dat was de hoofdreden waarom ik naar CBT ben gekomen :)

Uhu.. dat was ook de reden waarom je eerst twijfelde om Hymne te helpen? Jij weet net zo goed als ik dat JEFF mensen gevraagd heeft om eventueel over te stappen om Hymne te helpen. Zelfs jij bent gevraagd en dat weet je heel goed.
Daarnaast is zelfs aan JEFF geweest aan te geven als die terug van vakantie is een voorkeur te geven om op een account in Hymne te spelen om bij te leren. JEFF heeft net zo goed gezegd dat er problemen in de stam waren tussen CBT en KOH en dat er nog maar 3 spelers in CBT waren die niet onder VV stonden.
 
Bovenaan