Spotprenten

DeletedUser67517

Guest
hoest nog met jou COna?
Gisteren na een zware werkdag een discussie gehad met een babyboomer die zei dat millennials tegenwoordig wel heel erg snel een burnout krijgen omdat het tegenwoordig ''hip'' is om een burnout te krijgen.

Vroeger werkte ze zich de schompus en waren ze op hun 18de al zelfstandig. En heerste er een no nonsense cultuur. Niet lullen maar poetsen.

Ik vertelde hem dat deze kutbabyboomers hun bek moesten houden en vroeger na een 40 urige werkweek bij een baan met een contract voor het leven en een enkele taak ze maar twee keuzes hadden welke zender dat ze op zouden zetten de rest van de avond omdat ze thuis niks meer hoefde te doen omdat vrouwtjelief de hele dag thuis was om op de kinderen te passen en een beetje afwas hier en daar wat schoonmaken.

Een huis kopen was geen probleem zei toe. Was ongeveer evenduur als nu hoor. Tuurlijk. Mooie paardelul als je je bedenkt dat een gemiddeld huis in 1996 89.000 euro koste tegenover 289.000 op dit moment.
Komt door die kutbabyboomers die hun huis verkochten om in een huurhuisje te gaan wonen op hun 55ste in de vut en pensioentje was te min voor hun dus moesten extra. Dus lekker voor hoofdprijs verkopen. Lekker man.

Op 55ste lekker in de VUT en janken over het korten van pensioen. Ben je niet goed ouwe gek.

No nonsense cultuur wordt onderdrukt door een consultentcult. Waarin hoogopgeleide paupers gaan vertellen via statestieken en cijfertjes dat een risicoanalyse maken voor een transactie 3% minder risico geeft.

Voor de rest wel goed, met jou dan?
 
Reactiescore
1.018
Ja hier ook wel goed, al zin om over een paar jaar een burn-out te hebben
 
Reactiescore
770
je slaat de spijker op de kop cona
ja met mij alles lekker
 

Deleted User - 487694086

Guest
Samenvatting van vandaag:



0d33d530bfc63615f605b5c1a61d9159.png


a883b7cccdabc2463b5aa270fc4401d2.png


bc1218e21d99f9401be3aff83b368aa8.png
 
Reactiescore
1.089
Als hij 'bijna' door "vrijwel" had vervangen was het net zo accuraat geweest.
 

Deleted User - 487958296

Guest
byZ1ugl.png

Voelt net alsof ik hier in de Russische verkiezingen zit
 
Bovenaan