Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487694086
  • Startdatum
Reactiescore
3.576
Als Geurkaarsen het zo erg vond wat Beccie zei hadden ze daar in PM best wat over kunnen zeggen ipv leuk doorspammen. Als je Beccie kent is dat een uitspraak om niks, als je iemand wil bannen moet je het rapporteren.

Support moet zo iets serieus opvatten dan weet je zo er zware straffen komen.
 
Reactiescore
1.094
Als Geurkaarsen het zo erg vond wat Beccie zei hadden ze daar in PM best wat over kunnen zeggen ipv leuk doorspammen. Als je Beccie kent is dat een uitspraak om niks, als je iemand wil bannen moet je het rapporteren.

Support moet zo iets serieus opvatten dan weet je zo er zware straffen komen.

Hoezo? Dan moet je een gek gaan vertellen dat wat hij/zij zegt echt niet kan?
Het is gewoon heel simpel, heb je het vermoeden dat er regels worden overtreden -> support. Die oordeelt of er regels worden vertreden. Heeft niets met makkelijke weg kiezen te maken.

Overigens als ik je bericht goed lees insinueer je dat ze zoiets vaker doet/heeft gedaan of dat het niet ongewoon is. Snap dan uberhaupt niet dat je blijft doorwenen over dat laten bannen, je weet dus met wat voor een instabiel persoon je op het account zit.
 
Reactiescore
3.576
Beccie luistert wel naar mij als ik het lief vraag, dus als geurkaarsen naar mij kwam kon ik dat echt wel oplossen en dat is uiteindelijk de bedoeling toch?
 

DeletedUser67517

Guest
Ik volg niks van deze classic. Maar Jannes heeft een aantal fouten gemaakt

1. Beccie op zijn account. Fkin dom enzo. Vraag dan gewoon een ban. Is makkelijker en scheelt je tijd. Sws verdien je een ban wanneer je Beccie op je account laat spelen

2. Onder zijn eigen naam beginnen. Haha. Hoelang speel je nou al Jannes. Denk je echt dat dat een aantrekkende kracht heeft op classic ofzo. Dat iedereen denkt :Jokersbrain snel inviten anders verliezen we de wereld. Haha. Nee.

3. Op het AF posten. Heeft ook niet echt zijn gewenst effect. Was vroeger al en is nu nog steeds. Jammer dat je continu in je eigen dogmatische bubbel blijft zitten.

4. Überhaupt op classic starten. Waarschijnlijk Classic verward met casual ofzo.
 

DeletedUser67517

Guest
Beccie luistert wel naar mij als ik het lief vraag, dus als geurkaarsen naar mij kwam kon ik dat echt wel oplossen en dat is uiteindelijk de bedoeling toch?
Waarom zouden hun oplossingen voor jouw problemen (lees Beccie) moeten zoeken. Gewoon opzouten met die gestoorde catfish. Beccie luistert naar niemand, dat je denkt dat ze wel naar jou luistert is even aandoenlijk als gevaarlijk.
 

DeletedUser80235

Guest
Wat Jannes hier aangeeft, Class kiest wel de makkelijke weg door alles wat een beetje tw kan spelen te rekruteren. No offence naar de VIT spelers, maar wat ik zo lees is het gewoon net niks.

Het zou ze sieren om is met 3 accounts te spelen of op een andere manier het jezelf is moeilijk te maken, maar dat zit er al zo'n 5 classic lang al niet in. Het is dat ik een paar classics terug nog met het 'gedrocht' van de tw community een poging deed, maar verder is het altijd hetzelfde groepje dat domineert. En dat groepje wisselt wel in samenstelling, maar meestal is het 60-80% van de classic daarvoor + recruits op de wereld zelf.

Vervolgens klagen over het niveau...
 
Reactiescore
1.037
Wat Jannes hier aangeeft, Class kiest wel de makkelijke weg door alles wat een beetje tw kan spelen te rekruteren. No offence naar de VIT spelers, maar wat ik zo lees is het gewoon net niks.

Het zou ze sieren om is met 3 accounts te spelen of op een andere manier het jezelf is moeilijk te maken, maar dat zit er al zo'n 5 classic lang al niet in. Het is dat ik een paar classics terug nog met het 'gedrocht' van de tw community een poging deed, maar verder is het altijd hetzelfde groepje dat domineert. En dat groepje wisselt wel in samenstelling, maar meestal is het 60-80% van de classic daarvoor + recruits op de wereld zelf.

Vervolgens klagen over het niveau...
Sorry, wie ben jij? Weet niet wat je bedoelt met een paar classics geleden.
Daarnaast is het niet zo heel gek om te verwachten dat er wanneer er een stam van 10 ontstaat met top 20 spelers in de start van de wereld dat er hier wel ietwat tegenstand gaat komen toch?
 

Deleted User - 487958296

Guest
Komt aankakken met het is altijd dezelfde groep, net alsof mijn hele team niet al 5j gone was. Grapjas
 
Reactiescore
3.576
Sorry, wie ben jij? Weet niet wat je bedoelt met een paar classics geleden.
Daarnaast is het niet zo heel gek om te verwachten dat er wanneer er een stam van 10 ontstaat met top 20 spelers in de start van de wereld dat er hier wel ietwat tegenstand gaat komen toch?

Die 10 had je prima kunnen bekampen met 3-4 acc's.
 
Reactiescore
3.576
Ik volg niks van deze classic. Maar Jannes heeft een aantal fouten gemaakt

1. Beccie op zijn account. Fkin dom enzo. Vraag dan gewoon een ban. Is makkelijker en scheelt je tijd. Sws verdien je een ban wanneer je Beccie op je account laat spelen

2. Onder zijn eigen naam beginnen. Haha. Hoelang speel je nou al Jannes. Denk je echt dat dat een aantrekkende kracht heeft op classic ofzo. Dat iedereen denkt :Jokersbrain snel inviten anders verliezen we de wereld. Haha. Nee.

3. Op het AF posten. Heeft ook niet echt zijn gewenst effect. Was vroeger al en is nu nog steeds. Jammer dat je continu in je eigen dogmatische bubbel blijft zitten.

4. Überhaupt op classic starten. Waarschijnlijk Classic verward met casual ofzo.

1: Ik wist voor ik begon waaraan ik begon, ik treur nergens om.

2: Wat ik denk heb jij geen weet van zou ik denken? Is maar een loze aanname gebaseerd op, in ieder geval foutief. Proberen te scoren op het AF je ziet het zo vaak :D

3: Je zou mensen met een andere kijk op dit spel moeten aanmoedigen dan al die gatlikkers die elkaar de hele tijd indekken en napraten.

Dat Beccie niet luistert is trouwens ook een misvatting, ze kwam zat vaak aan mij vragen of iets wel of niet mocht en als ik niet zei gebeurde het ook niet. Zo een ongeleid projectiel is ze niet als ze je mag.
 
Reactiescore
1.037
Als ik een nobele noob op TW zonder enig inzicht dat kan, dan kunnen die topspelers uit Class dat toch ook?
Ik weet het niet uit m'n hoofd hoor, maar met de overmacht die Pawn op dat moment had hadden ze heel makkelijk moeten kunnen winnen van Class tbh
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Aes moest blaze of glory maar rekken wat een heel respectabel team had, Chloro moest beelze maar rekken wat een heel respectabel team had, en Bananass moest de overige 95% vd wereld maar solo rekken. Wat begrijpen jullie elite classic groepje spelers hier niet aan?!
 

DeletedUser80886

Guest
Maar ene keer zeg je dat we met alle pro's spelen en daarom triest zijn.
Andere keer zeg je dat aes zo noob is dat je hem solo kon hebben.

Kies eentje

Kies voor noob @jokersbrain! :p

9934c49f13eebdb7802a9667996482a0-png.jpg

9934c49f13eebdb7802a9667996482a0


Ps: foto mag gebruikt worden voor Spot Je Prent, mits schriftelijke toelating van de eigenaar!
 
Bovenaan