Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487694086
  • Startdatum
Reactiescore
460
Wat heb je eraan om met te veel kwaliteit te starten en nog de beste spelers uit directe omliggende stammen te recruiten om vervolgens 1 van de weinige acc's die weerstand hadden kunnen geven te laten bannen om dan tegen onervaren spelers deze classic te winnen?

Ook niet veel volgens mij :D Kritiek geven is makkelijk maar VIT heeft geen andere keuze dan te doen wat ze doen,... Het is dat of kansloos verliezen. Class heeft nooit moeite gedaan om de wereld iet of wat spannend te houden al is dat de stijl die we van dat groepje gewoon zijn :eek:
Niemand kan verwachten dat de vijand het opgeeft alvorens er ook maar 1 deftige massa of front is gecreëerd he. Achteraf gezien is het makkelijk om te blamen op recruits of kwaliteit ja. Je bent misschien vergeten hoe Pawn ontstaan is, actie reactie weetje wel.
Daarbij had Class nooit de intentie zoveel recruits te doen, ze dachten alleen maar om Beelze erbij te nemen en alsnog was daar grote twijfel over.
Wij van Beelze hadden echter wat voorwaardes waardoor ze nog die extra 2 spelers hebben gerecruit. Zo niet hadden ze huge front aan alle kanten, zo wel hadden ze evenveel kwantiteit als dat pawn toen had. Dat de kwaliteit in Pawn zwaar is tegengevallen is het een beetje apart om Class hiervan te blamen.
 
Reactiescore
3.540
Achteraf praten is makkelijk ja gelukkig zei ik het al ruim op voorhand dat Class bij afstand de topfavoriet was toen ze zelfs nog maar 3 leden hadden. Dat Pawn niet het van het was wist iedereen in combi met hun veel lastigere ligging t.o.v Class is de rekensom snel gemaakt.

Ik blijf erbij dat Class alle uitdaging uit de weg is gegaan en deze classic voor iedereen op mij en Beccie na pure tijdsverspilling is geweest.
 
Reactiescore
460
Miss dezelfde reden waarom jij ook Pawn gejoint bent ? Of wat is je excuus daarover.
 
Reactiescore
151
Wat heb je eraan om met te veel kwaliteit te starten en nog de beste spelers uit directe omliggende stammen te recruiten om vervolgens 1 van de weinige acc's die weerstand hadden kunnen geven te laten bannen om dan tegen onervaren spelers deze classic te winnen?

Ook niet veel volgens mij :D Kritiek geven is makkelijk maar VIT heeft geen andere keuze dan te doen wat ze doen,... Het is dat of kansloos verliezen. Class heeft nooit moeite gedaan om de wereld iet of wat spannend te houden al is dat de stijl die we van dat groepje gewoon zijn :eek:

Ik zie dat je nog steeds de schuld van jouw ban aan ons probeert te geven? Alsof wij naar de mods gaan en zeggen ja die moet je even bannen in plaats van dat je co zich zo hard heeft misdragen in pm dat er een perma ban voor kwam. Wat echt niet heel makkelijk is.

Goed, zo kun je lekker in je eigen wereldje blijven waar wij bang voor je waren en daarom naar de mods gaan? Is wel makkelijk, heb je niet eens een smoesje moeten bedenken waarom je bent weggespeeld dit keer.
Hetzelfde droomwereldje waar wij met precies dezelfde premade starten elke keer, in plaats van de werkelijkheid waar ik 2 mensen van buiten eigen account kende voor de wereld (Emile en Laurens).
En altijd weer lekker veren in je eigen **** steken dat jij als account wel weerstand had kunnen bieden. Lekker makkelijk praten achteraf. Alsof je de avatar bent ipv een dude die gewoon nooit in class had kunnen komen.
 
Reactiescore
3.540
Solo tot het einde of met 3 accs vs de wereld, ik zie een gelijkenis.

Die 3 accounts hadden best met hun 3'n deze classic kunnen winnen. Met veel strijd en geen zekerheden natuurlijk, maar wel iets waar ik respect voor zou hebben (winst of verlies), het afgelegde parcour nu stelt letterlijk niets voor dat ziet iedereen hopelijk wel in :p

Schattig, Jannes die denkt dat ie weerstand zou bieden

Had je in hoogst eigen persoon achter kunnen komen of dat zo was geweest of niet maar Geurkaarsen dacht er anders over. Het is sws al gebleken dat Class heel slecht is gebleken in het inschatten van de capaciteiten bij de tegenpartij zoals het zwaar overschatten van Pawn spelers. Ik heb genoeg aanvallen van Aest gezien op Mira en Phoenix om vast te stellen dat Aest van zijn leven solo niet door JokersBrain zou gekomen zijn, daar was veel meer geschut voor nodig geweest.

Als je mij de vraag stelt of mijn account weerstand had kunnen bieden antwoord ik daar volmondig ja op.

Ik zie dat je nog steeds de schuld van jouw ban aan ons probeert te geven? Alsof wij naar de mods gaan en zeggen ja die moet je even bannen in plaats van dat je co zich zo hard heeft misdragen in pm dat er een perma ban voor kwam. Wat echt niet heel makkelijk is.

Goed, zo kun je lekker in je eigen wereldje blijven waar wij bang voor je waren en daarom naar de mods gaan? Is wel makkelijk, heb je niet eens een smoesje moeten bedenken waarom je bent weggespeeld dit keer.
Hetzelfde droomwereldje waar wij met precies dezelfde premade starten elke keer, in plaats van de werkelijkheid waar ik 2 mensen van buiten eigen account kende voor de wereld (Emile en Laurens).
En altijd weer lekker veren in je eigen **** steken dat jij als account wel weerstand had kunnen bieden. Lekker makkelijk praten achteraf. Alsof je de avatar bent ipv een dude die gewoon nooit in class had kunnen komen.

Salty :eek: :eek:
 
Reactiescore
151
Zegt degene die nog steeds de verantwoordelijkheid van zn eigen ban naar de tegenpartij probeert te krijgen en achteraf komt roepen dat hij wel zoveel weerstand komt bieden, wetend dat het niet meer getest gaat worden :D

Dus zoals ik zei, blijf lekker in je eigen droomwereldje wonen, maar je moet niet verbaasd zijn dat de rest wel gewoon een beetje gevoel voor realiteit heeft.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Je vijand nooit onderschatten is echt zo een slechte gave van Class. Verdorie toch
 
Reactiescore
3.540
Voor de ban verkondigde ik gewoon identiek hetzelfde al dus nogmaals geen praat achteraf. En ik schuif de ban wat ik ook al vaak zei op ons eigen account, wilt niet zeggen dat Geurkaarsen de optie had er wat mee te doen of niet.

Hij kon mij ook aanspreken erop dan had ik Beccie erop aangesproken of kicked (heb ww wel vaker veranderd doorloop van deze Classic tegen haar). De blame ligt bij acc JB maar Geurkaarsen had alsnog de keuze wat ermee te doen.

Je vijand nooit onderschatten is echt zo een slechte gave van Class. Verdorie toch

Fake bescheidenheid noemen we dat, het ontlopen van je favorietenrol.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487694086

Guest
Had je in hoogst eigen persoon achter kunnen komen of dat zo was geweest of niet maar Geurkaarsen dacht er anders over. Het is sws al gebleken dat Class heel slecht is gebleken in het inschatten van de capaciteiten bij de tegenpartij zoals het zwaar overschatten van Pawn spelers. Ik heb genoeg aanvallen van Aest gezien op Mira en Phoenix om vast te stellen dat Aest van zijn leven solo niet door JokersBrain zou gekomen zijn, daar was veel meer geschut voor nodig geweest.
Phoenix en mira hebben geen serieuze aanval gehad, echt geen idee wat je gezien hebt eigenlijk. We pakken van allebei super easy dorpen dus is weer een beetje een zielige poging om jezelf omhoog te praten en ons weer triggered te maken. Maar blijf jij maar zeggen dat aes niet solo door JB was gekomen, geniet er altijd van als mensen falen en achteraf komen dat ze het solo wel even hadden geklaard, bewijs het eens zou ik zeggen.
 
Reactiescore
151
Voor de ban verkondigde ik gewoon identiek hetzelfde al dus nogmaals geen praat achteraf. En ik schuif de ban wat ik ook al vaak zei op ons eigen account, wilt niet zeggen dat Geurkaarsen de optie had er wat mee te doen of niet.

Hij kon mij ook aanspreken erop dan had ik Beccie erop aangesproken of kicked (heb ww wel vaker veranderd doorloop van deze Classic tegen haar). De blame ligt bij acc JB maar Geurkaarsen had alsnog de keuze wat ermee te doen.

Je zou ook gewoon een keer echt de verantwoordelijkheid kunnen nemen, in plaats van het roepen en de zin erna toch ons de schuld te gaan geven.

Dit is een beetje alsof je iemand bedreigd, je de gevangenis in gaat en dan vervolgens zegt ja die persoon had mij ook gewoon kunnen zeggen dat niet te doen. Dat zou even debiel zijn.

Als de regels volgen te moeilijk voor je is, is dit misschien gewoon niet het spelletje voor je.

En over dat je ons wel makkelijk af zou houden op basis van de aanvallen op je maatjes, moet je even bedenken dat wij ook niet meer ons best gaan doen dan nodig. Als we steeds easy dorpen pakken heeft het weinig zin om er meer werk van te maken.
 
Reactiescore
3.540
'Blijf het maar zeggen' waar heb ik dat nog eens gezegd dan want dit is de eerste keer, bewijs jij dat maar eens xD


Heel in het begin toen JB er nog was en Phoenix voor de eerste keer inc's kreeg van Aest (en ik weet Aest niet eens voluit ging) had het gewoon met de vingers in de neus gedeffed kunnen worden door Phoenix als hij niet al zen def had verdeeld in 50k stacks over zen front en alles had laten vegen.

Moet je nagaan dat op JB veel meer middelen waren en ons cluster optimaal klaar werd gezet voor een front tegen Aest, met ook Mura zijn dorpen nog in de zuidrim was dat erg vervelend geworden (Mura die ook nog eens een % ban kreeg btw).

Niveau op JB was en is gewoon veel hoger als Phoenix op alle gebied.

Je zou ook gewoon een keer echt de verantwoordelijkheid kunnen nemen, in plaats van het roepen en de zin erna toch ons de schuld te gaan geven.

Dit is een beetje alsof je iemand bedreigd, je de gevangenis in gaat en dan vervolgens zegt ja die persoon had mij ook gewoon kunnen zeggen dat niet te doen. Dat zou even debiel zijn.

Als de regels volgen te moeilijk voor je is, is dit misschien gewoon niet het spelletje voor je.

En over dat je ons wel makkelijk af zou houden op basis van de aanvallen op je maatjes, moet je even bedenken dat wij ook niet meer ons best gaan doen dan nodig. Als we steeds easy dorpen pakken heeft het weinig zin om er meer werk van te maken.

Ik heb geen regels overtreden he Boris, ze hadden mij prima kunnen aanspreken op de PM's van men medespeelster, had ik er echt wel wat aan gedaan. Al zat vaak gezegd we de blame volledig op ons nemen maar je luistert niet goed blijkbaar, alsnog alsnog alsnog had Geurkaarsen toch de optie om wel of niet naar de support te stappen en daar mag ik hem best op aankijken.

Dat jullie je best niet moeten doen is al maanden kenbaar, waarom zou je als je al met zekerheid gaat winnen en alle uitdaging uit de weg gaat :p

Ja doe eens yolo en ga op phoenix spelen

Ja goed plan, ik ga het nu meteen doen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487694086

Guest
Eerste keer dat phoenix incs kreeg van Aes werden er gewoon 10-15 dorpen achter t front niet gedodged dus maar besloten wat dorpjes te pakken zonder enige tegenstand. Niveau lager dan Phoenix ben ik ook nog niet vaak tegengekomen, beetje te vergelijken met onze oude vriend King Ringo, alle stamdef opeisen maar veel meer komt er niet uit. Roepen dat je stand had gehouden is dan weer heel wat anders, misschien als je full def was, in die richting ging jullie account ook, maarja dat doet vit nu ook. Leuk maar je gaat toch ook zelf dorpen moeten kunnen pakken.
 
Reactiescore
1.089
Ik heb geen regels overtreden he Boris, ze hadden mij prima kunnen aanspreken op de PM's van men medespeelster, had ik er echt wel wat aan gedaan. Al zat vaak gezegd we de blame volledig op ons nemen maar je luistert niet goed blijkbaar, alsnog alsnog alsnog had Geurkaarsen toch de optie om wel of niet naar de support te stappen en daar mag ik hem best op aankijken.

Zeggen en het daadwerkelijk menen zijn twee verschillende dingen. Je zegt af en toe dat het jullie eigen schuld, maar vaak pas nadat je pas 3x heb herhaald dat Class je heeft ''laten bannen" zoals we in de volgende quote/vorige pagina kunnen zien. Ook het feit dat je iets zegt over 'aanspreken' en dat je constant begint over Class m.b.t. de ban in plaats van zeggen dat wat firedrakan deed buiten alle proporties valt, zegt vrij veel. Duckje heeft je overigens al een keer met je neus op de feiten gedrukt.

om vervolgens 1 van de weinige acc's die weerstand hadden kunnen geven te laten bannen om dan tegen onervaren spelers deze classic te winnen?

Dit bijvoorbeeld is onjuist. Class heeft helemaal niemand laten bannen. Class heeft een mogelijke overtreding gemeld, omdat ze zelf vonden dat het buiten alle proporties ging. Het oordeel blijft echter altijd bij het tw team. Dus Class heeft niemand 'laten bannen' want die macht hebben ze niet.

Overigens of er nou wel of geen sprake is van een makkelijke weg met of zonder het JB account; als er een overtreding wordt gedaan en die valt buiten alle normale normen waarden, dan report ik ook die overtreding. En daar voelde iemand in Class zich ook geroepen voor.

Ik denk dat je inmiddels wel bijna al je ledenmaten in je eigen boezem moet steken.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan