Golden Awards

DeletedUser75900

Guest
Mooiste profiel foto van stammen:
132870_large

Danku :engel:
 

DeletedUser79512

Guest
Jordi van The Guru hier :)

Ik heb indd samen met mijn vader toen der tijd W22 gespeeld. En ja, mijn pa en ik waren best wel noobs, maar hebben t samen toch aardig ver weten van af te brengen.

Dat wij volgens jou geen stamspeler waren toen kan ik niet helemaal volgen. Mijn vader was letterlijk doodziek en speelde ivm slaapproblemen bijna 21/24 uur op een dag. Dus als er deffaanvragen waren, dan werden deze echt niet genegeerd. Daarnaast kan ik mij uberhaupt weinig herinneren van stammassa's, maar ik kan me echt niet voorstellen dat wij amper geholpen hebben. Wij samen waren trouwens ook nog leiding van onze stam daar, dus wij hebben ons zeker uiterst ingezet voor de stam. We hebben altijd en overal geholpen waar nodig.

Ken btw genoeg W22 spelers die mijn kijk op w22 en mijn ervaringen van W22 kunnen delen, maargoed iedereen een eigen visie ;)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Reactiescore
1.089
Spijtig om te horen dat je vader zo ziek was. Dat heb ik in de tijd van Modus niet begrepen.

Jordi van The Guru hier :)

Ik heb indd samen met mijn vader toen der tijd W22 gespeeld. En ja, mijn pa en ik waren best wel noobs, maar hebben t samen toch aardig ver weten van af te brengen.

Dat wij volgens jou geen stamspeler waren toen kan ik niet helemaal volgen. Mijn vader was letterlijk doodziek en speelde ivm slaapproblemen bijna 21/24 uur op een dag. Dus als er deffaanvragen waren, dan werden deze echt niet genegeerd. Daarnaast kan ik mij uberhaupt weinig herinneren van stammassa's, maar ik kan me echt niet voorstellen dat wij amper geholpen hebben. Wij samen waren trouwens ook nog leiding van onze stam daar, dus wij hebben ons zeker uiterst ingezet voor de stam. We hebben altijd en overal geholpen waar nodig.

Ken btw genoeg W22 spelers die mijn kijk op w22 en mijn ervaringen van W22 kunnen delen, maargoed iedereen een eigen visie ;)

Dat kan best zo zijn, want jullie overnames gaven blijk van veel activiteit. Toch werd er door jullie niet gereageerd op het stammenforum, werd er ook nooit een vv gepakt, en werden minimale hoeveelheden aan off en deff gestuurd in een volledige safeligging. Ik kan het niet meer bewijzen denk ik maar heb als reden volgens mij eens gekregen: farmen. Stammassa's waren er zeker, maar er waren een aantal die daar vrijwel altijd niet aan meededen, of zeer minimaal, zo ook mikestr, mulgrut en zaxa, en natuurlijk account in kwestie.

In Modus was je in ieder geval niet de leider. Dat was Kevin van Antoe, en dat zal vrijwel iedere speler die zich w22 nog kan herinneren wel bevestigen, dus daar zit je in iedergeval helemaal mis. Ik ben overigens de oprichter/admin in de Modus skype chat en daar heeft nooit iemand van the guru ingezeten, en dat heeft gewoon op het forum gestaan. Dat je misschien in een andere stam (Carpe denk ik) wel inzet hebt getoond kan best, maar niet in Modus, en dat was toch eigenlijk het laatste opstakel voor Fear! voor de overwinning.

Misschien dat @koetje boe mijn verhaal ook nog even wil bevestigen. Speler van Grumpy Old Noob. En @Scaabbyyy (Kevin - Antoe)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
Ik denk dat Modus, Carpe en Vici/UWS nu idd door elkaar worden gehaald door jullie. Guru heeft 'maar' 5 maanden in Modus gezeten. Maar het is lang terug en ik was een noordelijke (rim) Fear! speler dus mijn geheugen is ook niet wat het geweest is.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ben ik het niet geheel mee eens. Vroeger was het spelniveau (skillset) van Tribalwars een stuk hoger. Ik heb meer 'waardering' voor spelers die eerder in het spel W1 - W30 met de top hebben kunnen meedraaien. Let wel dat ik hiermee bedoel top qua skills en niet qua punten. Want zoals Martijn al zei ook toen zaten er al wat individualistische spelers die niet in stambelang dachten.

Vroeger was het niveau inderdaad hoger, en het gevolg daarvan is dat de spelers elkaar naar een hoger niveau brachten. Het is in dit stadium, vanaf W45 zo'n beetje, moeilijker om jezelf te ontwikkelen als je nog een relatief nieuwe speler bent. Als er weinig accounts zijn die nog het niveau matchen van vroeger, kun je jezelf moeilijker naar een hoog niveau brengen door de tactieken / spelwijzes van anderen te bestuderen / over te nemen. Dat is denk ik toch wel de belangrijkste bron van zelfontwikkeling op TW.
 
Reactiescore
1.089
Ik denk dat Modus, Carpe en Vici/UWS nu idd door elkaar worden gehaald door jullie. Guru heeft 'maar' 5 maanden in Modus gezeten. Maar het is lang terug en ik was een noordelijke (rim) Fear! speler dus mijn geheugen is ook niet wat het geweest is.

Vici is ontstaan omdat de helft van Modus niet meer doorwilde met de passieve onderste helft van Modus.
EDIT: En dat waren voornamelijk Carpe & TIP spelers op krokobite Drius en kapikule & wouter na.

De stam splitste in tweeen. Het was eerst een dreigement maar werd werkelijkheid toen lost cause er helemaal klaar mee was. Het betekende gelijk het einde van de wereld en verzekerde praktisch de wereldwinst voor fear. Modus en vici voerden ook onderling oorlog, tenminste wat nog van beide stammen overbleef

UWS was niets meer dan een toevluchtoord; de wereld was toen allang gespeeld maar the guru lag zover weg dat hij niet gelijk geedeld werd.

EDIT2:
Over de tijd in Modus valt naar mijn idee weinig te discussieren, en je kan betwisten of dat van toen nu nog enige toepassing heeft. Ik vond het slechts een opvallende naam, terwijl ik het tegenovergestelde heb ervaren
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 697374

Guest
Vici is ontstaan omdat de helft van Modus niet meer doorwilde met de passieve onderste helft van Modus.
EDIT: En dat waren voornamelijk Carpe & TIP spelers op krokobite Drius en kapikule & wouter na.

De stam splitste in tweeen. Het was eerst een dreigement maar werd werkelijkheid toen lost cause er helemaal klaar mee was. Het betekende gelijk het einde van de wereld en verzekerde praktisch de wereldwinst voor fear. Modus en vici voerden ook onderling oorlog, tenminste wat nog van beide stammen overbleef

UWS was niets meer dan een toevluchtoord; de wereld was toen allang gespeeld maar the guru lag zover weg dat hij niet gelijk geedeld werd.

EDIT2:
Over de tijd in Modus valt naar mijn idee weinig te discussieren, en je kan betwisten of dat van toen nu nog enige toepassing heeft. Ik vond het slechts een opvallende naam, terwijl ik het tegenovergestelde heb ervaren

Een oude wereld is geen garantie voor de toekomst. Maar ik heb ze alleen mee gemaakt op w64 waar ze erg verdienstelijk gespeeld hebben. Heb geen weet van w22 speelde geen eens tw toen. Maar iemands ervaring en skills kunnen in het tijdsbestek van 47 werelden heel erg vooruit zijn gegaan, want ik herken het huidige the guru op geen enkel punt van wat je net hebt opgenoemd. Daarnaast zal het team erop ook erg verandert zijn.
 
Reactiescore
5.598
Vroeger was het niveau inderdaad hoger, en het gevolg daarvan is dat de spelers elkaar naar een hoger niveau brachten. Het is in dit stadium, vanaf W45 zo'n beetje, moeilijker om jezelf te ontwikkelen als je nog een relatief nieuwe speler bent. Als er weinig accounts zijn die nog het niveau matchen van vroeger, kun je jezelf moeilijker naar een hoog niveau brengen door de tactieken / spelwijzes van anderen te bestuderen / over te nemen. Dat is denk ik toch wel de belangrijkste bron van zelfontwikkeling op TW.

Ben het hier zeker mee eens. Daarbij nog eens het punt dat voor nieuwe spelers nu vrij weinig te halen valt, in die 4 continenten die er zijn liggen ook gewoon per direct altijd goede spelers ernaast.
Veel nieuwe spelers maken gewoon geen schijn van kans, waar dat vroeger wel anders was. Toen kon je als noob zijnde nog zeker tot 500k -+ meedraaien. Vanaf 1 mil werd het vroeger wel lastiger I guess, meer tegenstoten en massa's waar dat van nu kleine hoopjes bij zijn.
 

DeletedUser79512

Guest
EDIT2:
Over de tijd in Modus valt naar mijn idee weinig te discussieren, en je kan betwisten of dat van toen nu nog enige toepassing heeft. Ik vond het slechts een opvallende naam, terwijl ik het tegenovergestelde heb ervaren

Maakt ook niet uit hoe het gelopen is en we hoeven het ook niet altijd met elkaar eens te zijn.

Ik kan je wel vertellen dat Guru op W69 net zoveel inzet gaat tonen als t acc op W61 en W64 (meest recente werelden) heeft gedaan en hoop dat je dan je mening over acc Guru in t algemeen kan aanpassen ;)
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Resultaten behaald in het verleden bieden geen garanties voor de toekomst.

Accounts switchen steeds vaker van eigenaren, vooral de afgelopen werelden.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.598
Ik heb ook een lijstje gemaakt. Ik zou er niet teveel waarde aan hechten, aangezien ik naar alle waarschijnlijkheid 100% van de spelers niet (meer) ken.

Beste speler: Calamity. Ken ze verder niet, maar zo te zien in voorgaande werelden puik gepresteerd en ziet er nu clustergewijs ook weer goed uit.
Beste stam: one. Momenteel de meeste ODA en ik ben nogal oda-geil dus vandaar.
De beste stam speler: Geen flauw idee
Het grootste ego: Met alle respect, maar spelers met veel ego zijn de enige die overgebleven zijn :) (Neem het met een korreltje zout AUB). Hebben we niet allemaal een ego?
Beste leider: To infinity for serenity. Normaal gesproken kan ik hier uiteraard niks over zeggen, maar ik heb dit gebasseerd op basis van od en ondersteuning ranglijst.
Slechte leider: Heb momenteel geen zin om iemand te roasten.
Meest overschatte stam: Voor mij is iedereen overschat totdat die op het einde op 1 staat :)
Meest onderschatte stam: Ik denk niet dat walk. onderschat word, mocht dat wel zo zijn. Dan zij.
Meest overschatte speler: Misbruik2punt0, beetje useless om nu al zo veel barbaar te pakken.
Meest onderschatte speler: Gentleman. Nu ik een beetje TW weer begin te herontdekken met alle nieuwe poespas, zie ik dit account vlak bij me een erg gedegen indruk maken en decent keuzes in veroveringen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Iedereen van wie het ego nog niet wordt gebruikt om een bepaald iets te compenseren down there.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mensen met een ego groter dat mijn toekomst.
Mooiste speler naam: Alexandria Morgan, zou der doen. Mooiste stam naam: Road to perfection.
Het tofste topic: Praathoek used to be my favorite
Het domste topic: Top/flop spelers, vind ik nogal useless. Zeker als het gebruikt wordt om mensen de grond in te boren.
Favoriete forum poster: Heb ik niet
Minst favoriete forum poster: Idem
Dikste wannabe op het forum: Hier kom ik nog op terug
Dikste wannabe in het spel: Hier ook nog
Meest belovende speler voor de toekomst: Schedel en Guru, lijken me wel sympathieke teams voor wat ik tot dusver heb gelezen.
Meest belovende stam voor de toekomst: Walk. denk ik.
Mooiste profiel foto van spelers:
131908_large
Al drink ik liever een goede Whiskey.
Mooiste profiel foto van stammen: Ik vind er geen een echt super.
Grootste blunder: No se
Mooiste actie van de wereld: No se
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
81
Spijtig om te horen dat je vader zo ziek was. Dat heb ik in de tijd van Modus niet begrepen.



Dat kan best zo zijn, want jullie overnames gaven blijk van veel activiteit. Toch werd er door jullie niet gereageerd op het stammenforum, werd er ook nooit een vv gepakt, en werden minimale hoeveelheden aan off en deff gestuurd in een volledige safeligging. Ik kan het niet meer bewijzen denk ik maar heb als reden volgens mij eens gekregen: farmen. Stammassa's waren er zeker, maar er waren een aantal die daar vrijwel altijd niet aan meededen, of zeer minimaal, zo ook mikestr, mulgrut en zaxa, en natuurlijk account in kwestie.

In Modus was je in ieder geval niet de leider. Dat was Kevin van Antoe, en dat zal vrijwel iedere speler die zich w22 nog kan herinneren wel bevestigen, dus daar zit je in iedergeval helemaal mis. Ik ben overigens de oprichter/admin in de Modus skype chat en daar heeft nooit iemand van the guru ingezeten, en dat heeft gewoon op het forum gestaan. Dat je misschien in een andere stam (Carpe denk ik) wel inzet hebt getoond kan best, maar niet in Modus, en dat was toch eigenlijk het laatste opstakel voor Fear! voor de overwinning.

Misschien dat @koetje boe mijn verhaal ook nog even wil bevestigen. Speler van Grumpy Old Noob. En @Scaabbyyy (Kevin - Antoe)

Klopt inderdaad dat Antoe de leiding had in de stam. Kan zijn dat the Guru de leiding had van Carpe, maar 100% zeker niet van Modus.

Vici is ontstaan omdat de helft van Modus niet meer doorwilde met de passieve onderste helft van Modus.
EDIT: En dat waren voornamelijk Carpe & TIP spelers op krokobite Drius en kapikule & wouter na.

De stam splitste in tweeen. Het was eerst een dreigement maar werd werkelijkheid toen lost cause er helemaal klaar mee was. Het betekende gelijk het einde van de wereld en verzekerde praktisch de wereldwinst voor fear. Modus en vici voerden ook onderling oorlog, tenminste wat nog van beide stammen overbleef

UWS was niets meer dan een toevluchtoord; de wereld was toen allang gespeeld maar the guru lag zover weg dat hij niet gelijk geedeld werd.

EDIT2:
Over de tijd in Modus valt naar mijn idee weinig te discussieren, en je kan betwisten of dat van toen nu nog enige toepassing heeft. Ik vond het slechts een opvallende naam, terwijl ik het tegenovergestelde heb ervaren

Een aantal oud spelers van Corpi (welke namen kan ik mij niet meer herinneren, weet wel dat het aan die kant was van de stam) waren inderdaad tijdens het einde van Modus de rotte appels binnen de stam. Vanuit die kant was weinig activiteit en stond er veel VV bij mij uit om te deffen. Een goed georganiseerde massa's werden de laatste maanden niet uitgevoerd, vanwege verschillende belangen van iedereen.

De stam is op een duur gevallen omdat ik het na 8 maanden deffen met elke dag de teller boven de 1k op GON en de meerdere VV's de laatste maanden het niet meer kon bolwerken. Toen ik het niet meer kon bolwerken zijn er meteen 4 accounts mee op delete gegaan en toen was de echte strijd tegen fear gedaan.

Het is voor mij te lang geleden om alles goed te herinneren wat het account the guru wel en niet had gedaan. Om eerlijk te zijn moest ik een maand geleden kijken op tw stats om te weten wie the guru was toen hij zei dat hij ook in modus had gezeten. Maar wat ik heb gehoord over zij laatste werelden zijn goede verhalen, dus hij zal zich de laatste 5,5 jaar net als de rest op TW wel hebben verbeterd.
 
Reactiescore
1.089
Een goed georganiseerde massa's werden de laatste maanden niet uitgevoerd, vanwege verschillende belangen van iedereen.

Het UWS front heeft zeker wel georganiseerde massa's gedaan. O.a. werd daarmee beb handicap weggespeeld. Maar door de ontbrekende druk van enkele rim leden van voornamelijk ex-TIP kant was het niet genoeg om ze te breken. Het Fear! front waar jij tegen lag kreeg voornamelijk hulp van de Carpe helft van Modus, maar ook daar waren er mensen die (te) weinig inbreng hadden. Dat was zeker niet alleen the guru, maar was daar helaas wel onderdeel van.

De stam is volgens mij gevallen nadat .lostcause. die gigantische massa aanval kreeg. Warre en Timon kregen nul steun vanuit de Carpe kant. Die waren daar klaar mee en hebben toen alle passieve Carpe leden (en enkele TIP leden) gekickt uit Modus, nadat ze al een keer gedreigd hadden dat te doen als ze niet mee zouden werken. Daarnaast waren er natuurlijk ook de problemen met de stabs en hacks van verscheidene accounts in die periode.

Tuurlijk heb jij bizar werk verzet op GON, maar de stam was pas officieel klaar toen Lost cause de helft had gekickt uit rage, vanwege die passiviteit. Die passiviteit van de rimspelers kan je wel als reden bestempelen waarom de stam viel. Zeker gezien hoe actief sommige accounts waren maar weinig bijdrage leverden.

Het is voor mij te lang geleden om alles goed te herinneren wat het account the guru wel en niet had gedaan. Om eerlijk te zijn moest ik een maand geleden kijken op tw stats om te weten wie the guru was toen hij zei dat hij ook in modus had gezeten. Maar wat ik heb gehoord over zij laatste werelden zijn goede verhalen, dus hij zal zich de laatste 5,5 jaar net als de rest op TW wel hebben verbeterd.

Het was zeker niet de enige hoor daar niet van. En ik ben blij voor ze in die zin dat ze een weg omhoog hebben kunnen volgens de woorden van de mensen hier. Toch blijf ik het optreden op w22 zeer ernstig betreuren, en dat had niets met kwaliteiten te maken, maar met inzet.

Verder houd ik op met mijn w22 gezwets. Ik wens je veel succes @The Hellriser
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79415

Guest
Beste speler: Mystery men

Meest overschatte speler: Discovered By Accident. kwamen op w64 effe een account fixen wat een flink aantal clusterfucks had van de eerste wave van een massa. Dat is niet erg goed afgelopen het account is redelijk snel gebroken toen. Zal echt geen slecht account zijn maar in mijn ogen te erg opgehemeld.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik ken hier niet veel accounts van vorige werelden of weet niet dat ik spelers ken op accounts hier. Maar een wereld met Discovered By Accident. lijkt me wel interessant. Heb gehoord dat Jonah als stam genoot stuk gezelliger is dan als vijand.
.

wel grappig om te lezen en weet niet hoe ik dit moet opnemen eigenlijk...

ik kwam idd op cfx op w64 om in de hoop het account recht te trekken en stabiliteit te brengen voor de stam daar.
dit deed ik samen met main spelers van MM :p ..

dan noem je ons overschat maar eigenlijk heb je 1 ervaring opgedaan namelijk dat wij wilden deffen tegen jullie zolang leuk was en voldoende stam hulp kregen, dit was ver te zoeken en de 40cfs die er al waren was het eigenlijk al te laat... dat wij toch enkele dagen doorspeelde op een geheel onbekend account is dan in mijn ogen juist tof aangezien wij een UITDAGING aan wilden gaan maar hier geen handrem meer op zat.

daarna zeg je dat je graag eens in de stam wil zitten met DBA, dit doet mij dan direct weer deugd aangezien dit wel laat zien naar enige interesse. hierbij mag je mij altijd een appje sturen of IG berichten want wie weet kan er een nieuwe pre made komen waar ik deel van uit wil maken.

ps, ik ben best lief hoor. vraag het al mijn (ex) stammies.

xxxx kussieknuff Jonah
 
Reactiescore
1.363
Ach, nu kan ik ook wel een lijstje maken :D
Excuses alvast voor mijn manier van praten en m'n spelling, zo typ ik eenmaal :p.

Beste spelers:


Van wat ik tot nu toe gezien heb vind ik Discovered By Accident. qua wat ze gepresteerd hebben de beste speler, de rest in de top heeft puur geïnternd of dom geboost. Dba heeft ook een mooie oda en farmt ook wel snor :).

En ik wil ook graag Sons of Durin erneer zetten, ken de spelers niet, maar aan de oda te zien hebben ze aardig wat gebashed om zo hoog te komen. :)

Beste stam:

Ik vind dat One. tot nu toe de beste stam is. Heeft het meest bereikt met redelijke tegenstanders uit te schakelen.. De rest heeft naar mijn idee te weinig gepresteerd voor mijn beste stam nominatie :D.

De beste stam spelers:

M'n grote held Haico <3. Die kerel doneert alles wat nodig is, past zich aan waar nodig is en is n topgozer!

En Discovered By Accident. Moet ik hier ook neerzetten, doneren ook alles wat ze hebben en doen met alle liefde vv's waar nodig :).

Het grootste ego:

Het hele Calamity account, grote bek en Joachim gaat toch op vakantie als die incommings krijgt. Dus hoop voor hemzelf dat ie zichzelf voor de eerste keer kan onderbouwen met z'n grote waffel.

Beste leider:


-

Slechte leider:

-

Meest overschatte stam:

Fear! Wordt aardig weggeknikkert atm, grote woorden, maar weinig waarmaken.

Meest onderschatte stam:

Fuifje. Hoor je weinig van, maar staat netjes aan de top!

Meest overschatte spelers:

Calamity.

Als Joachim erop speelt dan ben je sws al een overschatte speler/account en ze boosten zich toch de mallemoere.
Vallen puur aan op overmacht. (heeft het account in iedere wereld die ze ''gewonnen'' hebben tot nu toe gedaan) Wil hun wel eens zien presteren als zij qua dorpen etc in het nadeel zijn.

Misbruik2punt0


Domme boosters (zitten 2 spelers op dacht ik) die amper verslagen tegenstanders heeft en als het later geen intern wordt, erg nadelig ligt voor zichzelf.

sp0ngeb0b

Internt/farmboost zich de top in, deft aardig slecht. Nuff said.

Meest onderschatte speler:

WeedIsTotalTrash


Hoor je niks van, is volgens mij een genamechanged accountje. Denk dat het accountje aardig ver zou komen, ben benieuwd! :D

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Uhh, genoeg.. Steffke natuurlijk :) <3. Jelle alex moni (lord neos). Ritesh (2de keer is scheepsrecht :eek:) voor alle one piece praatjes <3.
En de mensen die mijn domheid kunnen handelen :p.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Kaka leden zijn gewoon domme noobs die grappig proberen te zijn en aandacht te trekken.

Joachim, hoef geen noobs in mijn stam dus nty :).

En de MM spelers op Chris na, zijn ook stomme huilebalken en stabnoobs, geen hoge pet van ze op.

Mooiste speler naam:

ikbeneennoob,
komt overeen met mij :p.

Mooiste stam naam:

Franks achterwerk,
want die is zo groot dat hij de halve wereld alleen al bedekt. Voor interesse kunnen jullie altijd een pm sturen, het is in de aanbieding!

Het tofste topic:

Golden Awards vind ik altijd wel mooi om te lezen :).

Het domste topic:

Het grote farm topic, je ziet de farms wel in het spel :p

Favoriete forum poster:

Chicago blackhawks,
omdat Frenk gewoon een pieping held is :p. ( maar hij moet ook van 10 hoog vallen though..)

Minst favoriete forum posters:

Kaka lui, Calamity.
Heb ik al aangeduid :p.

Dikste wannabes op het forum:

''the meme boys''

Gaan in een andere wereld posten om ''grappig'' gevonden te worden, ga hier aub spelen of rot op met die tuutmemes van jullie.
Als je zoveel spotprenten gaat posten en over shizzl gaat doorzagen ben je wel erg wannabe in mijn ogen.

Dikste wannabe in het spel:

Calamity.

Kuch kuch boost kuch kuch. Rest van het commentaar heb ik erboven al getypt.

Meest belovende speler voor de toekomst:

The American Sniper.

Goeie aardige spelers spelen erop, ben erg benieuwd hoe zij het later gaan doen in het spel :)

Meest belovende stam voor de toekomst:

One.

Mooiste profiel foto van spelers:

Hoe erg ik calamity ook haat, moet ik wel toegeven dat ze wel de mooiste profielfoto hebben :(

Mooiste profiel foto van stammen:

132941_large


Grootste blunder:

-

Mooiste actie van de wereld:


Nog geen
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Je suckt Christiaan
 

Deleted User - 697374

Guest
wel grappig om te lezen en weet niet hoe ik dit moet opnemen eigenlijk...

ik kwam idd op cfx op w64 om in de hoop het account recht te trekken en stabiliteit te brengen voor de stam daar.
dit deed ik samen met main spelers van MM :p ..

dan noem je ons overschat maar eigenlijk heb je 1 ervaring opgedaan namelijk dat wij wilden deffen tegen jullie zolang leuk was en voldoende stam hulp kregen, dit was ver te zoeken en de 40cfs die er al waren was het eigenlijk al te laat... dat wij toch enkele dagen doorspeelde op een geheel onbekend account is dan in mijn ogen juist tof aangezien wij een UITDAGING aan wilden gaan maar hier geen handrem meer op zat.

daarna zeg je dat je graag eens in de stam wil zitten met DBA, dit doet mij dan direct weer deugd aangezien dit wel laat zien naar enige interesse. hierbij mag je mij altijd een appje sturen of IG berichten want wie weet kan er een nieuwe pre made komen waar ik deel van uit wil maken.

ps, ik ben best lief hoor. vraag het al mijn (ex) stammies.

xxxx kussieknuff Jonah
Was ook niks persoonlijk jullie bleven maar zeggen: "team discovered by accident". Dus ga er vanuit dat Discovered by accident gaat zijn. Maar we zien wel of we elkaar ooit in een stam tegen komen.
 
Bovenaan