Golden Awards

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
ik ben van mening dat mensen jullie overschatten, veel mensen kennen team cala idd en weten wel wat daar speelt. maar genoeg mensen die kijken naar rang 1 en zullen denken wow cala veel punten en dorpen (schrikhebbenvoorsaus).

edit: er spelen 3500+ mensen op de wereld die 40 die jullie kennen nemen of jullie serieus of haten op jullie, dus ja ik denk dat ik jullie best op overschatten kan neerzetten.

Het was geen serieuze onderbouwing die ik las dus ik maakte maar zo'n opmerking. :p

Ik ben weer terug van weekje weggeweest en zal me binnenkort wel aan een lijstje wagen.
 
Reactiescore
3.540
Het was geen serieuze onderbouwing die ik las dus ik maakte maar zo'n opmerking. :p

Ik ben weer terug van weekje weggeweest en zal me binnenkort wel aan een lijstje wagen.

Sorry, ik zal geen fakes meer sturen. Hoef je ook niet meer op vakantie :)
 
Reactiescore
1.478
Het is geen vakantie als je niet precies op dat moment een massa krijgt.
 

Deleted User - 697374

Guest
Beste speler: Mystery men heb veel goeie dingen over dit account gehoord en heb met bepaalde spelers samengewerkt die hier op spelen of hebben gespeeld(ben niet bekend met wie er deze wereld spelen). Daarnaast hebben ze een mooie farm en steady groei en zullen ze binnenkort zeker de top 25 in breken. Maar er is nog niet heel veel gebeurd waardoor een account zich echt heeft kunnen laten zien.
Beste stam: Walk. en One.. Walk. heeft naar mijn mening het mooiste cluster en een aantal top accounts die zich bewezen hebben op vorige werelden. Daarnaast is het een 10 man premade met grotendeels accounts van w64 en wat toevoegingen. One is bij wat ik heb gehoord ook een premade vanuit w65 dus twee leuke stammen laten we zien wat ze deze wereld gaan brengen.
De beste stam speler: Dormpie tja heb niet echt een weet van wie de vvs doen om te deffen heb dus maar heb om het simpel te houden de rang 1 ods gepakt.
Het grootste ego: coruscant lets see wat de end game gaat brengen
Beste leider: warre en jordi voor het uitwerken van hoe onze premade walk. ging starten, want we liggen echt heerlijk. Maar daarnaast heb ik niet echt een weet wat er in de rest van de wereld gebeurt kwa leiding.
Slechte leider: Leider van cave! de stab van freyr had echt wel naar gehandelt worden.
Meest overschatte stam: FCDK-A heb ze beetje bezig gezien en het was niet best
Meest onderschatte stam: Fuifje zitten een aantal leuke accounts in zijn misschien beetje benadeeld door het verlaten van sons of durin maar vol vertrouwen dat ze er boven op gaan komen.
Meest overschatte speler: Discovered By Accident. kwamen op w64 effe een account fixen wat een flink aantal clusterfucks had van de eerste wave van een massa. Dat is niet erg goed afgelopen het account is redelijk snel gebroken toen. Zal echt geen slecht account zijn maar in mijn ogen te erg opgehemeld.
Meest onderschatte speler: Calamity is deze wereld begonnen met een berg pp en heeft daarom lang op rang 1 gestaan. Zakt nu beetje af op de ranglijst en wordt algemeen gezien als een account dat gecarried wordt naar wereldwinsten. Maar Joachim heeft zijn team netjes op orde dus we gaan eens zien hoe het eindigt.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik ken hier niet veel accounts van vorige werelden of weet niet dat ik spelers ken op accounts hier. Maar een wereld met Discovered By Accident. lijkt me wel interessant. Heb gehoord dat Jonah als stam genoot stuk gezelliger is dan als vijand.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Heb nog niet echt accounts/spelers gezien op deze wereld waar ik een hekel aan heb.
Mooiste speler naam: @Cacturne lekkere nostalgie aan de goeie ouwe tijd dat ik nog pokemon speelde.
Mooiste stam naam: Fuifje wie houdt er nou niet van een feestje.
Het tofste topic: Het spotprenten topic daar is altijd wat te lachen.
Het domste topic: Het grote farm topic
Favoriete forum poster:
Hier zet ik The meme squad neer. Als iemand weer wat doms doet of er is een mooie actie staan ze altijd klaar met een lading spotprentjes. Kan daar altijd lekker van genieten.
Minst favoriete forum poster: Astaroth. ik vind jouw style van posten gewoon niet lekker lezen.
Dikste wannabe op het forum: Coruscant met het ego waar jij mee post had je nu al een miljoen punten moeten hebben.
Dikste wannabe in het spel: Freyr kijkende naar dat pm contact wat vanmiddag op het af verscheen.
Meest belovende speler voor de toekomst: The guru hebben een late start gemaakt maar die komen nog wel.
Meest belovende stam voor de toekomst: Walk. veel accounts met een late start en bijna alle accounts zijn van dat eerste dorp af en nu zien of we dit door kunnen zetten.
Mooiste profiel foto van spelers:
wWT5DpU.png

Mooiste profiel foto van stammen:
eesnWLG.png

Grootste blunder:
niet luisteren naar dictator @Warre :oops:
Mooiste actie van de wereld: We nemen dorpje over met de buren en krijgen gelijk pm van een stam in de buurt kunnen jullie deze edelclear van mijn stamgenoot dodgen heeft 6k bijl. Kost het jouw geen troepen en ons geen troepen. Wij stacken dat dorp met minimale verliezen aangezien de lc niet mee was. Toen had de speler die ons benaderde al een trein op ons gegooid. Deze hadden we gesniped en vervolgende zijn dorp geedeld.
 
Reactiescore
1.094
Dikste wannabe op het forum: Coruscant met het ego waar jij mee post had je nu al een miljoen punten moeten hebben.

Meest belovende speler voor de toekomst: The guru hebben een late start gemaakt maar die komen nog wel.

+1

Ik zie dat the guru hetzelfde account is als van w22. Zijn dat ook dezelfde spelers? Zo ja, dan twijfel ik er sterk aan of ze veelbelovend zijn.
Ik kwam op W22 in Modus in de midfase van de wereld bij hun in de stam, en heb samen met een paar andere toen geprobeerd de stam op sleeptouw te nemen (Ik kwam van het gewonnen w16 af samen met nog een paar spelers). The Guru lag volledig safe aan de rim. Ze hadden 0,0 front en konden alleen kleine spelers en barbs edelen (en oké dat gebeurde). Maar de participatie in de stam was om te huilen. Van de duizenden dorpen die het account had werd er letterlijk 0 deff dorpen gestuurd naar stamgenoten, en er werden niet meer dan een paar honderd (200-300) clears opgegeven met stammassa's. Vv's werden nooit gedraaid. Ze wilden liever farmen :rolleyes2:

Ik zal niet zeggen dat we de wereld hadden gewonnen, maar de participatie van dit account was ver onder de standaard te noemen, zelfs voor hedendaagse tw begrippen en dat terwijl het account redelijk actief was.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
983
+1
Ik zal niet zeggen dat we de wereld hadden gewonnen, maar de participatie van dit account was ver onder de standaard te noemen, zelfs voor hedendaagse tw begrippen en dat terwijl het account redelijk actief was.

Interessant.... "zelfs voor hedendaags tw" terwijl je het hebt over w22? Je gaat mij toch echt niet zeggen dat dat een "hedendaagse" wereld was, toch ?

Ik ben vrij zeker dat het niét om hetzelfde account gaat en al helemaal niet dezelfde spelers, maar zal hun dit even vragen zodat zij dit kunnen bevestigen.
Wat ik gezien heb van Guru op 64 was dat ze 1 van de grootste stamspelers zijn die ik al gekend heb... Clears doneren voor massa (zelfs allemaal timen op eenzelfde uur) en def stond ook altijd uit bij aanvallen op stamgenoten.
 
Reactiescore
1.094
Ik bedoelde meer dat als je het in een perspectief van de huidige werelden zou plaatsen. Insinueer nergens dat w22 recent was.

Ik weet zeker dat het om hetzelfde account gaat, maar ik weet niet zeker of het om dezelfde spelers gaat.
 
Reactiescore
983
Zou w22 dan niet tussen hun vorige werelden staan op twstats...?
Of staan oudere werelden er nooit tussen? (wat me sterk lijkt)
 
Reactiescore
1.094
Die staat voor het account ook tussen de oudere werelden
 
Reactiescore
3.540
Ik bedoelde meer dat als je het in een perspectief van de huidige werelden zou plaatsen. Insinueer nergens dat w22 recent was.

Ik weet zeker dat het om hetzelfde account gaat, maar ik weet niet zeker of het om dezelfde spelers gaat.

Al zijn het dezelfde spelers, W22 is zo intens lang geleden dat je er geen conclusies meer aan kunt verbinden. Op w17 was ik ook gewoon een pannenkoek, strak onderuit gegaan. Maar goed, dat was misschien 10-12 jaar geleden? Wereld 22 acties gaan terughalen terwijl we inmiddels op wereld 69 zitten vind ik een beetje raar. Als je intussen tientallen andere werelden heb gespeeld waar je van hebt kunnen leren dan mag ik er van uit gaan dat je hedendaags een betere, of in ieder geval andere speler bent.
 
Reactiescore
2.506
Ben ik het niet geheel mee eens. Vroeger was het spelniveau (skillset) van Tribalwars een stuk hoger. Ik heb meer 'waardering' voor spelers die eerder in het spel W1 - W30 met de top hebben kunnen meedraaien. Let wel dat ik hiermee bedoel top qua skills en niet qua punten. Want zoals Martijn al zei ook toen zaten er al wat individualistische spelers die niet in stambelang dachten.
 
Reactiescore
1.094
Goed verbeteren kan inderdaad, het was inderdaad 4 a 4,5 jaar geleden , maar dat is indien het om dezelfde spelers gaat, indien die spelers ook daadwerkelijk meerdere werelden op een fatsoenlijk niveau (en bij sommige werelden tegenwoordig kan je daar nog vraagtekens bij hebben) hebben gespeeld in de tussenliggende periode, want een zwaluw maakt nog geen zomer.

En wat Aldo zegt.

EDIT:
Verder vind ik het ontbreken van skill nog tot daar aan toe. Maar dit was veel meer dan dat. Ondanks herhaaldelijke vragen, de moeilijke situaties van noorderlijke accounts en daarmee ook van de stam, hebben de spelers daarop toen er volledig lak aan gehad. Er zijn een enkele keer en paar honderd clears gedoneerd, maar dat was het. Nul stambelang, puur en alleen eigen. En dat luidde een veel sneller einde van Modus in dan nodig.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77014

Guest
Beste speler: Sons of Durin, goede off speler die gewoon niet stopt met groeien. Heb geen idee wie er spelen, maar het is een zéér mooi offensief account
Beste stam: Van de top 10 stammen vind ik geen enkele stam eigenlijk top. Over iedere stam zie en hoor je wat over op het AF. Ze prijzen zich zelf keer op keer de hemel in. Ik ga als beste stam voor onze MB stam: Cala. Gezien alle stats.
626468dcd75157739312ef503b33aa1c.png

De beste stam speler: -
Het grootste ego: Coruscant
Beste leider: -
Slechte leider: Warre
Meest overschatte stam: Walk.
Meest onderschatte stam: Fuifje
Meest overschatte speler: Calamity.
Meest onderschatte speler: Lunde
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Sons of Durin
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Inge
Mooiste speler naam: Back to the Kitchen
Mooiste stam naam: Road to (Perfection) PP Abusing
Meest belovende speler voor de toekomst: Sons of Durin
Meest belovende stam voor de toekomst: De Calamietjes. - beste MB stam van C54 <3
Mooiste profiel foto van spelers:
133402_large

Mooiste profiel foto van stammen:

132870_large
 
Bovenaan