Spotprenten

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Neen ik praat liever niet tegen casual noobs, doei
 

DeletedUser47003

Guest
Wij zijn de gehele wereld stil geweest en jullie ... nja vul het zelf maar in. En nu zeggen we eens 1 keer iets en het is een groot drama.

Kom dan een keer met iets noemenswaardigs af en ga geen account dat zeker een dikke maand door jullie aangevallen is een runner noemen. Als jullie nu vanaf jullie eerste massa op mvdt zoveel succes hadden gehad dan was jullie reactie zeker gepast, maar dat is niet het geval.
Zoek dan ook iets anders dat wel noemenswaardig is (zoals bijvoorbeeld Asteek wel degelijk leren timen ipv altijd zijn vv op te eisen e.d.).
Feliciteer de spelers van mvdt, ze hebben lang genoeg met jullie voeten kunnen spelen, maar na lang doorrammen zijn jullie er dan toch door gekomen, leuke strijd in mijn ogen.
 
Reactiescore
53
vv afgeven is dan toch nog beter dan runnen,

Runnen:
a5a9614e593016b216454f8078f08e73.png

https://gyazo.com/a5a9614e593016b216454f8078f08e73

Ik weet in ieder geval wat het beste gewerkt heeft ;)

Facking dikke bullshit wat jij hier zegt. Zoals al eerder vertelt is er totaal geen recht van spreken om team Mvdt runners te noemen. Dag en nacht werd er gedefft, dag en nacht werden er kansloze aanvallen gestuurd.

Jullie heb zolang niks te vertellen gehad dat het eerder een beetje zielig is door een account dat jullie zolang bezig heeft gehouden nu de grond in te stampen.
Waar is jullie respect gebleven? De eerste massa hebben wij dik overleefd en zelf gewonnen. Dat dat spelers om ons heen inderdaad zijn gaan runnen kunnen wij niks aan doen. Wat wij hebben gepresteerd in deze situatie lijkt mij meer dan een applausje waard, of in ieder geval niet de grond ingestampt te worden. Wil jou hetzelfde wel is zien doen.
Ik vind dit eerder een prestatie dan een afgang. Een prestatie om het 4 weken helemaal alleen te doen zonder veel Def te vragen. Dus weet niet wie eigenlijk de winner is nu.

Kan jij nog een puntje aan zuigen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
142
Ik vind het apart dat koh zo stil is, ze hebben genoeg om op te pochen, ook genoeg leden om hun bij te staan, maar nee.... van bepaalde personen af en toe een reactie maar meer ook niet. Jammer!
 

DeletedUser81039

Guest
Ik vind het apart dat koh zo stil is, ze hebben genoeg om op te pochen, ook genoeg leden om hun bij te staan, maar nee.... van bepaalde personen af en toe een reactie maar meer ook niet. Jammer!

Geen tijd voor gelul, druk met edelen.
 
Reactiescore
259

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Ja

Haal nu ook maar Bananass uit je sig
 
Reactiescore
259
Goeie
 
Reactiescore
112
Ik vind het apart dat koh zo stil is, ze hebben genoeg om op te pochen, ook genoeg leden om hun bij te staan, maar nee.... van bepaalde personen af en toe een reactie maar meer ook niet. Jammer!

Vanaf we iets zeggen komt er toch een heel drama van en soms zelfs kata's in game. Dus waarom zouden we ?
 

DeletedUser47003

Guest
Vanaf we iets zeggen komt er toch een heel drama van en soms zelfs kata's in game. Dus waarom zouden we ?

Omdat er gefocust wordt op de verkeerde dingen door jullie.
TGW runners noemen, begrijpelijk, kan ik niks tegen in brengen.
Maar mvdt runners noemen nadat door een domme fout er ineens niet meer te deffen valt?
Als je nu had komen uitpakken hoe jullie gebeuk van de afgelopen weken uiteindelijk toch teveel was geweest dan had er zeker minder commentaar geweest en had er hopelijk wat meer positiefs geshitpost uit gekomen ipv hoe het nu is gegaan.
Dus zet hem gewoon op met de volgende slag en kom alleen af met runners als ze dat ook daadwerkelijk zijn. :)
(wat niet wil zeggen dat Jessica geen echte vreselijk grote noob is :D )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78605

Guest
Vanaf we iets zeggen komt er toch een heel drama van en soms zelfs kata's in game. Dus waarom zouden we ?
Zelfs dit kleine stukje klopt al voor geen meter man. De enige die bewust kata's heeft gestuurd is Dylan geweest en die zat niet in Hymne en reageerde hier volgens mij ook niet erg veel op het forum.

Jullie fout is gewoon dat je met de verkeerde dingen op het forum leuk komt doen, wat gewoon nergens op slaat. Dat zelfs een Hymne lid een spotprent moet maken over Fortis zijn runnen, omdat jullie dat niet kunnen. En vervolgens Mvdt runners noemen, terwijl die gewoon actief aan het deffen waren. Zijn jullie nou echt zo dom of doen jullie jezelf zo voor? Dat Roshi 15 is, wil niet zeggen dat jullie allemaal hem als excuus kunnen gebruiken eh
 
Reactiescore
112
Zelfs dit kleine stukje klopt al voor geen meter man. De enige die bewust kata's heeft gestuurd is Dylan geweest en die zat niet in Hymne en reageerde hier volgens mij ook niet erg veel op het forum.

Mvdt heeft een paar dagen geleden bewust katas rondgestuurd (niet veel maar dat doet er niet toe). Even informeren voor je een berichtje plaatst? :engel:

Gelukkig is dat andersom nooit geweest, toch?

Wij hebben volgens mij nooit in game gehandeld door reacties dat op het forum geplaatst zijn. Correct me if am wrong.
 

DeletedUser78605

Guest
Mvdt heeft een paar dagen geleden bewust katas rondgestuurd (niet veel maar dat doet er niet toe). Even informeren voor je een berichtje plaatst? :engel:



Wij hebben volgens mij nooit in game gehandeld door reacties dat op het forum geplaatst zijn. Correct me if am wrong.

Dus Mvdt stuurde kata's op jullie vanwege jullie posts op het AF?
 
Bovenaan