Edelhalvering? Ja of Nee?

Is het tijd voor een edelhalvering op deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Heb ik al halve edels?
 
Reactiescore
1.278
Wel grappig dat Anton, die door een ban waarvan hij class de schuld geeft, wordt gezien als random terwijl hij me de uitgelezen persoon lijkt om puur op basis van wraakgevoelens nee te stemmen en heel een stam erbij te betrekken

Nu maak je jezelf toch echt te belangrijk Lars. Over die ban heb ik me allang heen gezet, beetje onzinnig om dit weer hierbij te betrekken. Het staat je vrij om ook nog inhoudelijk te reageren, want dit is iets wat ik ook probeer(lees maar terug).

Op de man spelen kunnen we nu eenmaal allemaal...

Ik heb een support van famdecibel gezien die beweerde dat er 'al jaren' geen edelhalveringen meer worden toegepast, en dat de nummer 1 stam verliezen aan het lijden was. Geen van die uitspraken was waar, dus lijkt me die support redelijk verwaarloosbaar. Logisch dat dan een alternatieve discussie mogelijkheid gezocht wordt. En die werd vervolgens ook gegeven. En dat is slechts een discussie mogelijkheid. Daar is niets mis mee toch?

Dat was niet mijn punt. Er is een antwoordt gegeven via de support en dit antwoordt was duidelijk. Mocht je hier niet mee eens zijn moet je dit in support uitvechten, het is namelijk erg simpel buiten support mag over een support geen discussies gevoerd worden. Dit verzin ik zelf niet, maar zijn algemene regels binnen TW. Al ben ik banned en ik bespreek dit op discord, skype en misschien de krant veranderd dit niks aan de support of althans mag ik hopen. Denk niet dat we TW naar een iets willen waar de hardste schreeuwer gelijk heeft.



Het probleem is dat een aantal mensen die tegenargumenten opwerpen tegen het kwantiteitsvoordeel, groei en hoeveelheid edels door elkaar halen. Hoe je het went of keert, in een kwantiteitsvoordeel zal je altijd meer edels produceren dan degene die dat niet hebben.
Dat je ze niet gebruikt is je eigen probleem, en het argument dat het gebrek aan initiatief ontbreekt wat ik veelvuldig heb gehoord vind ik daarbij gewoon ronduit zwak. Zoals inmiddels al 5x gezegd, er zijn nog 1000 dorpen die meetellen voor dominatie% die met minimale inspanning en rescoures overgenomen kunnen worden. Een gebrek aan initiatief is dan ook niets meer dan lui-heid. En voor mij geen reden om daarom een edelhalvering te weigeren.
Ik heb nog even een snelle naberekening gedaan, Class groeit als stam ergens rond de 550 k afgelopen week. Beide stammen VIT samen iets van 630k. Het ontloopt elkaar weinig, en geeft dus eigenlijk zelfs blijk dat VIT er juist nu nog voordeel uit kan halen.

Wat een onzin. Een aardige stelling:"in een kwantiteitsvoordeel zal je altijd meer edels produceren dan degene die dat niet hebben" en natuurlijk geheel onjuist. Zoiets beweren kan ook niet zomaar, want er zijn veel te veel factoren waarmee je rekening moet houden. Je hebt troepenproductie, GS-inkomsten en aantal dorpen/beschikbare edels die jij allemaal zomaar vergeet. Ik denk dat meer uitleg hierover niet nodig is van mijn kant.

Voor de rest heb je natuurlijk sterke punten, maar het is nu eenmaal zo dat niet elke stam hetzelfde speelt. Gelukkig ook maar anders zou het een saai festijn worden. Het oppotten van edels om op een geschikt moment te wachten is het goed recht van een stam, want 'makkelijke groei' is nu ook niet alles. Liever 1 x een sterke demotiverende actie bij de vijand dan een week makkelijke groei of althans vind ik. Al heb je nu eenmaal veel edels beschikbaar binnen je stam op cruciale punten is het logisch dat je tegen zo'n edelhalvering bent. Bij jou stam zullen die beschikbare edels namelijk amper toenemen of althans op korte termijn en de vijand zal voornamelijk profiteren die er een andere tactiek op nahoudt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Dat was niet mijn punt. Er is een antwoordt gegeven via de support en dit antwoordt was duidelijk. Mocht je hier niet mee eens zijn moet je dit in support uitvechten, het is namelijk erg simpel buiten support mag over een support geen discussies gevoerd worden. Dit verzin ik zelf niet, maar zijn algemene regels binnen TW. Al ben ik banned en ik bespreek dit op discord, skype en misschien de krant veranderd dit niks aan de support of althans mag ik hopen. Denk niet dat we TW naar een iets willen waar de hardste schreeuwer gelijk heeft.
Antwoord van support was voor een discussietopic te starten, waarom dan de discussie neerhalen? Kutvent

En als vit wilt dat er naar hun geluisterd wordt moeten ze toch wel echt iets meer zeggen dan een subjectieve "nadeel voor ons".
 
Reactiescore
1.018
Zeker met een edelhalvering kun je beiden doen hè, als je met makkelijke groei minder clears nodig hebt maar wel dorpen verovert is juist een edelhalvering in het voordeel van deze spelers die dit uitvoeren?

Daarbij is '1 stam voor en 1 tegen dus gaat niet door' natuurlijk kul, gezien de stammen niet beslissen wat er gebeurt en er al medegedeeld is dat er door het tw team besloten wordt.
 
Reactiescore
1.278
Iedereen kan wel stellen dat deze classic relatief veel trager gaat dan voorgaande classics, laat dit nu net niet het het grootste onderscheid zijn tussen de normale werelden en classics. Classic spelers kiezen ervoor om op snellere werelden te spelen die dan ook veel minder lang duren. Dat is ook net het punt om met 5-6 spelers per account te spelen waar ook al eerdere blame naar ons werd aangehaald.

De edelhalvering zou nu simpelweg zorgen voor een versnelling van de wereld waar nu net het probleem ligt bij menig classic spelers. Dat jullie elkaar dan gaan aanspreken op skype om ons nog wat te komen trollen met nee te stemmen, sja waar ben je dan mee bezig lol. Heb genoeg screentjes zien voorbijkomen, mijn neefje van 9 gedraagt zich nog volwassener.

Je hebt helemaal gelijk, maar dit is dan ook een speciale wereld. De instellingen waren vroeg bekend en hierop hebben mensen zich aangemeld. Niet iedereen is gecharmeerd van hypersnelheden en daarom trekt zo'n speciale werelden ook nieuwe personen naar de classic die anders niet zouden meedoen. De classic is natuurlijk ook niet alleen voor jullie 'groepje' en het is dan ook volgens mij niet noodzakelijk om instellingen achteraf aan te passen naar jullie wens. Hierbij doe je een kleine groep een plezier, maar negeer je tegelijk de speler die bewust de tragere instellingen heeft gekozen. Leef je is in met spelers die niet met 6 man op een account spelen, dan zal je snelheden direct anders ervaren.
Vind dit echt een onzin argument hierdoor om toch maar een edelhalvering door te voeren.

Dat onze grootste tegenstander Pawn, die ontstaan was door fusies en interns, het al heeft opgegeven voordat er uberhoud beetje front was is al 1 ding, dat er daarna nog eens met 2 stammen bestaand uit een 20tal spelers, vit, gaan samenvoegen die dan nog eens extreem deffensief spelen op een wereld waar OS buiten de stam toegelaten is. Om nog te zeggen dat ze amper een offensief op ons hebben uitgevoerd op deze gehele classic. Sja niet ongewoon dat dan de meerderheid uit Class een edelhalvering wil anders zitten we volgend jaar nog te wachten om edels te kunnen maken en hun deff te bashen. Ik snap tbh ook het probleem bij vit niet want in het noorden zijn ze al wat dorpen verloren omdat er al super veel deff gebashed is, misschien als er wat extra edels zouden geweest zijn zouden die verliezen minder kunnen geweest zijn.

Leuke uitdaging toch? Een stam die wel wat terug wilt doen in plaats van Pawn. Vaak genoeg voorbij zien komen dat iedereen runt en niemand weerstand wilt bieden. Nu staat er toch een stam op die het wilt proberen en is het weer niet goed, omdat daardoor de wereld langer duurt. Misschien zijn jullie een beetje verwend doordat de laatste werelden de tegenstanders wel erg snel omvallen. Beetje creatief denken en dan komen jullie er vast wel door. Zo'n elite stam als class zou hier toch geen moeite mee moeten hebben.

Antwoord van support was voor een discussietopic te starten, waarom dan de discussie neerhalen? Kutvent

Zeker dat dit de antwoordt van de support was of althans in de eerste instantie? Volgens mij niet namelijk. Buiten support is er met een hoop kabaal doorgegaan over de support en dit heeft TW opgepikt.

En als vit wilt dat er naar hun geluisterd wordt moeten ze toch wel echt iets meer zeggen dan een subjectieve "nadeel voor ons".

Wat is dit voor enorme flauwekul Rob. Je verbind de stamactiviteit op het AF aan zo'n belangrijke instelling doorvoeren IG...ik denk dat dit niet de bedoeling is van het AF. We hebben al genoeg groepen die het recht van de hardste schreeuwer gebruiken(of althans in NL) denk niet dat we ook bij TW daar naartoe willen.:D

Zeker met een edelhalvering kun je beiden doen hè, als je met makkelijke groei minder clears nodig hebt maar wel dorpen verovert is juist een edelhalvering in het voordeel van deze spelers die dit uitvoeren?

Daarbij is '1 stam voor en 1 tegen dus gaat niet door' natuurlijk kul, gezien de stammen niet beslissen wat er gebeurt en er al medegedeeld is dat er door het tw team besloten wordt.

Geen idee waar punt 1 een reactie op is :s.

Voor de rest hoop ik dat het TW-team verstandig een keuze maakt. Op dit punt in de wereld een keuze maken met impact op verloop van een oorlog zou ik niet aanraden. Gewoon de wereld zo min mogelijk beïnvloeden om de wereld eerlijk te houden zou ik aanraden.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487694086

Guest
Beetje creatief denken en dan komen jullie er vast wel door. Zo'n elite stam als class zou hier toch geen moeite mee moeten hebben.
Niet bepaald het probleem. https://gyazo.com/f559546de637b60a8e28a412cfa904f4

Zeker dat dit de antwoordt van de support was of althans in de eerste instantie? Volgens mij niet namelijk. Buiten support is er met een hoop kabaal doorgegaan over de support en dit heeft TW opgepikt..

Dat was een vergissing van mij. Dat is ook niet de redenen. Het was 20% en geen 26%, dus ze zijn idd 4% gegroeid. Mijn excuus.

Je mag over de edelhalvering een apart topic openen. Als je dat doet wil ik er zelfs wel een facebookpost aan wagen zodat er een groter publiek is. Maar dat initiatief moet van jullie komen om het topic op te starten.

Ik heb dit nu in support gezegd, op discord en nu hier. Het is graag of niet.
 
Reactiescore
1.278

Deleted User - 487694086

Guest
Precies wat ik zei dus :).

TW gaf al een antwoordt aangezien ze aangeven dat dat niet de reden was. Maar het TW-team heeft het door het 'kabaal' toch nog opgepikt.
Fam gaf als antwoord dat er al jaren geen halvering meer was geweest, terwijl het vorige classic nog is geweest..
Omdat we allemaal weten dat we fam met een korreltje zout moesten nemen kwamen we bij de andere mods uit en daarna is dit topic gemaakt, wat ik nogmaals allemaal een beetje overdreven vindt.
 
Reactiescore
1.278
Fam gaf als antwoord dat er al jaren geen halvering meer was geweest, terwijl het vorige classic nog is geweest..
Omdat we allemaal weten dat we fam met een korreltje zout moesten nemen kwamen we bij de andere mods uit en daarna is dit topic gemaakt, wat ik nogmaals allemaal een beetje overdreven vindt.

Denk dat wij vrij vergelijkbaar over support denken. Mijn punt was meer dat er een antwoordt was gegeven vanuit TW en het daar normaliter klaar mee is. Overal wordt je daarna monddood gemaakt en doorverwezen naar support. Nu is blijkbaar wel weer een hoop mogelijk via andere wegen, iets wat natuurlijk de vraag opwekt waarom nu wel en anders niet. Of het support nu juist is of niet maakt mij niet uit, maar consistentie is naar mijn mening toch wel belangrijk.

Edit. Denk overigens dat Martijn jullie een dienst wilde bewijzen om dichter bij CLASS te komen staan. Niet helemaal gelukt volgens mij, maar zou toch lief van jullie zijn om deze arme jongen op te nemen. :p
 

Deleted User - 487694086

Guest
Tegenwoordig moet je alles zelf nagaan, er kunnen makkelijk onwaarheden vanuit support komen. Eigenlijk elke wereld waar ik om een edelhalvering heb gevraagd krijg je fam die zegt dat het totaal onmogelijk is, bij 50% komt ie er wel.
 
Reactiescore
1.089
Dat was niet mijn punt. Er is een antwoordt gegeven via de support en dit antwoordt was duidelijk.

En dat was het dus niet zoals de heren hierboven al hebben toegelicht.

Wat een onzin. Een aardige stelling:"in een kwantiteitsvoordeel zal je altijd meer edels produceren dan degene die dat niet hebben" en natuurlijk geheel onjuist. Zoiets beweren kan ook niet zomaar, want er zijn veel te veel factoren waarmee je rekening moet houden. Je hebt troepenproductie, GS-inkomsten en aantal dorpen/beschikbare edels die jij allemaal zomaar vergeet. Ik denk dat meer uitleg hierover niet nodig is van mijn kant.

Ik denk dat je me niet helemaal begreep, ik bedoelde natuurlijk na een halvering. Dan heeft de stam met het kwantiteitsvoordeel/overwicht uiteraard het meeste voordeel van een edelhalvering. Dat is gewoon onbetwist
 
Reactiescore
1.278
En dat was het dus niet zoals de heren hierboven al hebben toegelicht.

Het antwoordt was duidelijk een NEE. Ze waren er niet mee eens en misschien was het antwoordt onjuist, maar het was zeker wel duidelijk.

Ik denk dat je me niet helemaal begreep, ik bedoelde natuurlijk na een halvering. Dan heeft de stam met het kwantiteitsvoordeel/overwicht uiteraard het meeste voordeel van een edelhalvering. Dat is gewoon onbetwist

Lees me even terug volgens mij praten we om elkaar heen. Het punt dat ik maakt is dat een edelhalvering niet altijd in het voordeel is voor de stam met het kwantiteitsvoordeel. Al zou ik 200 dorpen hebben en mijn buurman 150 maakt de edelhalvering in principe niet zoveel uit. Totdat ik met mijn 200 dorpen 200 edels heb staan en mijn buurman met zijn 150 dorpen, maar 10 edels. Al reken je dit naar ene hele stam door kan de stam met het kwantiteitsvoordeel zomaar minder voordeel halen uit een edelhalvering dan de andere stam. Hoe 'effectief' is nu eenmaal belangrijk in dit verhaal. Toch zijn er meerdere tactieken om edels in te zetten en in kan zo snel niet een beste aanwijzen. Je kan oppotten en wachten op het juiste moment of makkelijke dorpen pakken en zo je slagkracht op korte termijn verlagen maar op lange termijn verhogen. Hangt allemaal van de situatie af. Toch is en blijft het niet onbetwist.
 
Reactiescore
460
Je hebt helemaal gelijk, maar dit is dan ook een speciale wereld. De instellingen waren vroeg bekend en hierop hebben mensen zich aangemeld. Niet iedereen is gecharmeerd van hypersnelheden en daarom trekt zo'n speciale werelden ook nieuwe personen naar de classic die anders niet zouden meedoen. De classic is natuurlijk ook niet alleen voor jullie 'groepje' en het is dan ook volgens mij niet noodzakelijk om instellingen achteraf aan te passen naar jullie wens. Hierbij doe je een kleine groep een plezier, maar negeer je tegelijk de speler die bewust de tragere instellingen heeft gekozen. Leef je is in met spelers die niet met 6 man op een account spelen, dan zal je snelheden direct anders ervaren.
Vind dit echt een onzin argument hierdoor om toch maar een edelhalvering door te voeren.
Het grootste punt is dat een edelhalvering in dit stadium van de wereld niet ongewoon is, denk dat al eerder iemand aangaf dat het behoudt van dominantie normaal gezien een maand duurt, nu duurt deze 7 dagen. Wanneer deze dominantie is behaald gaat de edelhalvering meestal in, nu deze minder lang duurt is het niet vreemd dit te overzien.
 
Reactiescore
660
Nu maak je jezelf toch echt te belangrijk Lars. Over die ban heb ik me allang heen gezet, beetje onzinnig om dit weer hierbij te betrekken. Het staat je vrij om ook nog inhoudelijk te reageren, want dit is iets wat ik ook probeer(lees maar terug).

Op de man spelen kunnen we nu eenmaal allemaal...



Dat was niet mijn punt. Er is een antwoordt gegeven via de support en dit antwoordt was duidelijk. Mocht je hier niet mee eens zijn moet je dit in support uitvechten, het is namelijk erg simpel buiten support mag over een support geen discussies gevoerd worden. Dit verzin ik zelf niet, maar zijn algemene regels binnen TW. Al ben ik banned en ik bespreek dit op discord, skype en misschien de krant veranderd dit niks aan de support of althans mag ik hopen. Denk niet dat we TW naar een iets willen waar de hardste schreeuwer gelijk heeft.





Wat een onzin. Een aardige stelling:"in een kwantiteitsvoordeel zal je altijd meer edels produceren dan degene die dat niet hebben" en natuurlijk geheel onjuist. Zoiets beweren kan ook niet zomaar, want er zijn veel te veel factoren waarmee je rekening moet houden. Je hebt troepenproductie, GS-inkomsten en aantal dorpen/beschikbare edels die jij allemaal zomaar vergeet. Ik denk dat meer uitleg hierover niet nodig is van mijn kant.

Voor de rest heb je natuurlijk sterke punten, maar het is nu eenmaal zo dat niet elke stam hetzelfde speelt. Gelukkig ook maar anders zou het een saai festijn worden. Het oppotten van edels om op een geschikt moment te wachten is het goed recht van een stam, want 'makkelijke groei' is nu ook niet alles. Liever 1 x een sterke demotiverende actie bij de vijand dan een week makkelijke groei of althans vind ik. Al heb je nu eenmaal veel edels beschikbaar binnen je stam op cruciale punten is het logisch dat je tegen zo'n edelhalvering bent. Bij jou stam zullen die beschikbare edels namelijk amper toenemen of althans op korte termijn en de vijand zal voornamelijk profiteren die er een andere tactiek op nahoudt.

Ik begrijp ongeveer wat je wil zeggen want je bent nu ook al zelfstandige naamwoorden aan het vervoegen als werkwoorden, maar goed, het is te belachelijk om daar eigenlijk iets over te zeggen. Natuurlijk hoeven we supports hier niet te bespreken, behalve als supports zo ongeveer evenveel waarheid bevatten als een auto die op lucht kan rijden.
Je bent natuurlijk geen die hard classic speler en je weet dus niet dat door de geschiedenis heen wel eens meer met onze voeten werd gespeeld. Daardoor nemen we niet zoals jij alles klakkeloos aan.
Het puntje over de hardste schreeuwer is zeker belangrijk, maar ik vind wel dat wij als community recht hebben op correcte info. Spijtig genoeg komt die er zelden.
Wij als classic spelers van bijna het eerste uur hebben door onze kennis van de regels gelukkig soms nog de mogelijkheid om de support op hun ongelooflijk domme antwoorden te wijzen. Het is eigenlijk pas erg als een vrij nieuwe speler vraagt of iets wel of niet kan en daarop een totaal verkeerd antwoord krijgt. En geloof me, dat gebeurt heel veel. En door game mods die ongeveer even lang spelen als ik zelf bv. Dat is gewoon een drama.

Mijn punt is dat ik het dus niet eens ben dat je als community zo maar moet aannemen wat ze door je strot proberen te rammen. Integendeel, de regel dat je niet te veel over support mag praten is net uitgevonden om zo blunders niet te breed uit te smeren. Dat is nog het ergste.
Zo, ik kruip terug onder mijn steen, veel plezier met w1.
 
Reactiescore
1.089
et antwoordt was duidelijk een NEE. Ze waren er niet mee eens en misschien was het antwoordt onjuist, maar het was zeker wel duidelijk.

Een verwaarloosbare/onduidelijke support, erop volgend een discussie die gesteund wordt door de mods. Goed wij verschillen daarin dan van mening.

Lees me even terug volgens mij praten we om elkaar heen. Het punt dat ik maakt is dat een edelhalvering niet altijd in het voordeel is voor de stam met het kwantiteitsvoordeel. Al zou ik 200 dorpen hebben en mijn buurman 150 maakt de edelhalvering in principe niet zoveel uit. Totdat ik met mijn 200 dorpen 200 edels heb staan en mijn buurman met zijn 150 dorpen, maar 10 edels. Al reken je dit naar ene hele stam door kan de stam met het kwantiteitsvoordeel zomaar minder voordeel halen uit een edelhalvering dan de andere stam. Hoe 'effectief' is nu eenmaal belangrijk in dit verhaal. Toch zijn er meerdere tactieken om edels in te zetten en in kan zo snel niet een beste aanwijzen. Je kan oppotten en wachten op het juiste moment of makkelijke dorpen pakken en zo je slagkracht op korte termijn verlagen maar op lange termijn verhogen. Hangt allemaal van de situatie af. Toch is en blijft het niet onbetwist.

Ik kan je niet volgen. Het kwantitatieve verschil waar voordeel uitgehaald wordt valt niet met 2 accounts onderling te vergelijken. Noch zijn 50 dorpen verschil een kwantitatief voordeel te noemen.
Bovendien snap ik niet waar je op doelt. Het doel van deze classic is 35% halen niet persé je naaste buurman wegspelen, als je niet door jou buurman van 150 dorpen doorkomt met 200 edels dan ga je toch wat anders edelen? En al kom je er wel door, dan nog heb je 200 edels, voor slechts 150 dorpen. Dan refereer ik weer naar wat ik eerder zei, er zijn 1000 dorpen die zonder moeite zonder veel resources gepakt kunnen worden.

De situatie op de classic is geheel anders, je hebt het niet over 50 dorpen, maar meer richting de 150. En je hebt het niet over 2 stammen met gelijke hoeveelheid aan leden, nee het blok VIT is 20 leden groot (al dan niet meer) en class slechts 6. Voor VIT krijgen alle 20 leden een edelkorting, en voor class hun 6 leden.
Als we dan nu kijken naar het effectief/initiatief argument dan gaan we tegen problemen aanlopen voor Class. Als er namelijk bij hun 1 account een overschot aan edels heeft die het niet kan benutten, dan behouden zij nog 5 accounts over die dat wel kunnen. Als er in VIT 1 account is die hetzelfde heeft, dan blijven er nog 19 over. Zie je nu hoe dit kwantitatieve voordeel werkt met een edelhalvering?

Er zullen ongetwijfeld accounts zijn tegen het front met Class die weinig edelmogelijkheden hebben en met een overschot kampen. Maar er zijn nog 19 andere accounts in de stam, en een goeie 1000 andere dorpen op de wereld. En dan bied een edelhalvering voor VIT het meeste voordeel, en niet voor Class.
 

DeletedUser80235

Guest
VIT:

VIT heeft z'n edels opgespaard en ziet het niet zitten om zomaar de helft van die waarde aan edels te zien verdwijnen. In de long run zouden ze profiteren maar op de korte termijn is het niet voordelig. Valid argument, logisch dat ze tegen zijn en hun goed recht.



Class:

Denkt dat de wereld gespeeld is en wil het sneller laten verlopen door een halvering. Logische redenering, tikkeltje arrogant. Vraag is of de wereld al 'gespeeld' is. Zolang VIT niet opgeeft denk ik niet, dus valt je argument ook weg. Verder is het argument dat het een voordeel voor VIT zou zijn net al ontkracht. Dus eigenlijk geen poot om op te staan.

Doorspelen dus, zonder halvering.

PS: Beter wel halvering, ik wil een nieuwe classic :p
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Wil geen halvering omdat het zogezegd al gespeeld is. Gaat erom dat er wat meer actie komt en alles wat vooruitgaat, duurt al lang genoeg deze classic
 
Reactiescore
1.018
VIT:

VIT heeft z'n edels opgespaard en ziet het niet zitten om zomaar de helft van die waarde aan edels te zien verdwijnen. In de long run zouden ze profiteren maar op de korte termijn is het niet voordelig. Valid argument, logisch dat ze tegen zijn en hun goed recht.



Class:

Denkt dat de wereld gespeeld is en wil het sneller laten verlopen door een halvering. Logische redenering, tikkeltje arrogant. Vraag is of de wereld al 'gespeeld' is. Zolang VIT niet opgeeft denk ik niet, dus valt je argument ook weg. Verder is het argument dat het een voordeel voor VIT zou zijn net al ontkracht. Dus eigenlijk geen poot om op te staan.

Doorspelen dus, zonder halvering.

PS: Beter wel halvering, ik wil een nieuwe classic :p

Waarom zou vit op de lange termijn wel profiteren en niet op de korte termijn? Tis niet zo dat class de gsen aan het sparen is om zodra er een halvering is alleen maar paketten te slaan hè. Zou dit allerminst ontkracht noemen
 
Reactiescore
2.478
Reactie in het algemeen:

Ik hoor meermaals roepen dat het raar wordt gevonden dat het TW-Team, nu, steeds meer discussies (over bijv. instellingen) ondersteund. Dit is een gevolg van de vernieuwende visie die gehanteerd wordt op het forum. Dit merken jullie nu met dit topic en recent met het topic over de forumtitel. Het TW-Team probeerd meer naar de communitie te luisteren om een zo ideaal mogelijke omgeving te creëren. Dit is de reden waarom dit voorheen niet kan en nu wel, we proberen transpiranter te zijn en jullie meer te betrekken.
 
Bovenaan