Oorlogstopic: Koning Kameel IX vs w67

Deleted User - 487958296

Guest
Wannneer je snel in je tussenuur op het AF gaat onder genot van een frikandelbroodje
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Dit topic bestaat al dagen langer dan verwacht, yeet
 
Reactiescore
1.278
Drerrie eerlijk, de draak heeft hier wel gelijk eh seeee7!
Je gaat toch geen MB opedelen en daarmee stoer lopen doen, sjonge jonge zeg.

Die paddo heeft wel veel woorden nodig om eigenlijk niks te zeggen, lijkt wel een filosoof (alleen die zijn meestal wel slimmer dan boze paddo’s).

Hebben ze nu ook FREE wifi voor de plaatselijke LIDL? Shit, hoop dat de basisscholen weer snel beginnen.

Je hebt nog steeds 0 werelden als voorbeeld genoemd, welke voorbeelden spreken dan voor zich? Dat is nogal een kromme uitspraak als je niet met bewijs komt. Ik kan 123 zelf geen wereld bedenken buiten 64, waar ik veel hulp heb gehad met het deffen & de credits heb opgeëist.

Verder over het MB gedoe. Ik ben meer van de oude stempel dan de spelers tegenwoordig, ik zie het dus als laag en zwak spel. MB's nemen is sowieso enkel voor idioten die zelf niks van het spel kunnen, maar ze opedelen en dan komen pronken ermee vind ik dan niet normaal. Dat is voor mij gewoon echt laag. Als je tegen de hoofdstam geen winst behaald, ga je MB's edelen of andere middelen zoeken. Dit is menselijk, maar dat wil niet zeggen dat ik (of andere oldgenners) het tolereren. Jullie newgens hebben er weinig problemen mee, ik zou meteen ragekwitten als het bij mij gebeurde.

MB's en DU's zijn niet meer van deze tijd omdat de werelden zo immens klein zijn. Vroeger had je als account van 6mil een MB van 200/300k om die spelertjes van 50k te nobelen. Nu heb je als account van 100k een MB van 20k om spelers van 2k op te nobelen. Wat een armoedig niveau.

Verder begrijpelijk dat jullie Mb's en du's opedelen, maar ik ga het er nooit mee eens zijn dat ermee gepronkt mag worden. Dat is alsof je snoep van een 3jarige afpakt.

Je geeft zelf al 1 voorbeeld en ik ga ook al even mee dus zou je er een tal meer kunnen geven, maar zie hier niet echt het nut van in en vindt het niet netjes om spelers te 'verlinken' dat ze dingen aan mij hebben vertelt. Voor de rest is het gewoon een verschil tussen ons en hoe je je op het AF en voor de rest profileert. Ik vind dat jij snel naar IK grijpt en je hierbij op de borst klopt voor prestaties die je account bereikt heeft, maar hierbij de spelers die dit oa mogelijk hebben gemaakt te snel vergeet. Al iets negatiefs met het een account van jou gebeurd is het omgekeerd en heb jij ineens nergens wat mee te maken gehad.. of althans dit is iets wat mij opvalt. Voor de rest delen weinig op het AF dezelfde mening als mij dus er zal vast wel wat van wat je zegt terecht zijn.

De situatie hier is natuurlijk een beetje anders. Wij hebben een wave gedaan op Fight waarbij wat accounts getarget zijn en hierbij uiteindelijk vrij weinig dorpen gewonnen zijn van Fight. Bij mijn front, omdat ik flinke ODS stijgingen zag bij een MB aan het front en hier toen vol opgedoken ben en bij de andere fronten omdat ze d'r eigen bondgenoten recapten en deze cijfers natuurlijk in de oorlogsstats meegenomen worden. Het ging er op het AF over of de aanvallen geslaagd waren of althans zo pakte ik het op. Zijn dorpen winst en flink wat dus uiteindelijk is het geslaagd en daar ging mijn post over. Zelf edel ik ook liever geen MB's of DU's dus ik juich het alleen maar toe als iemand die met mij front deze ook gewoon fatsoenlijk weggeedeld. Al ben ik wel een speler die een vijand probeert te pakken op zijn zwakke plekken, dus mocht jij een fout maken(mb's niet wegedelen) dan zal ik dit ook gewoon afstraffen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser81254

Guest
Bruur jij begrijpt niks
Hebben ze nu ook FREE wifi voor de plaatselijke LIDL? Shit, hoop dat de basisscholen weer snel beginnen.
Dat mag ik wel hopen voor voor je. Onderwijs is voor jou namelijk niet bepaald een overbodige luxe eh Zebi.

@.Fakie leeeeipe profielfoto niffo! Van alle Pokemons is Pikachu wel mijn bradda. Alle andere pokemons zijn kechs. Maar so naar Pikachu. Leip hoe hij met Ash Ketchum andere Pokemons pimpt.

Je mag niet dubbelposten eh zebi. @Hopeful geef deze paddestoel een permanente ban aub.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Nog steeds geen voorbeelden. Verder ben ik het wel eens met je post.

Je hoeft trouwens de mensen niet te noemen hoor, maar mensen die mij "geholpen" hebben aan de hand van osjes sturen voor stacks beschouw ik niet als hulp. Mensen zoals Team Gentlemen &team schedel van 64 waren dan wel echte hulpen. Mijn co's weten dat ik ze altijd credits zal geven. Ik ben het ronduit oneens met je punt, en het feit dat ej geen werelden noemt (wat logisch is aangezien er geen zijn) waar dit is gebeurd, maakt je punt des te droeviger.
 
Reactiescore
1.367
0f4.jpg


Deze man heeft iedereen gewaarschuwd voor kakaka, maar niemand luisterde :(

Thanks... :(
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Ja we krijgen die gratis grondstof spawn vanuit innogames omdat ze ons steunen!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Eckte vrientsgab dit
 

DeletedUser80978

Guest
Als een lama een baby krijgt met een kameel, wordt de nakomeling een cama genoemd.
 
Reactiescore
331
En als die nakomeling oud wordt, dan krijg je een coma?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Vergeet niet dat Koning Kameel deze wereld quasi solo won!
 
Reactiescore
3.537
Je bent en blijft een incapabele noob. Als jij een tactisch wonder bent op dit spel, dan is het nog erger gesteld dan ik dacht. Jij, de speler die niks kan buiten stabben en dorpen verliezen. Haha.

Ik ben tevens blij dat zelfs spelers die niks van het spel kunnen, een grote smoel hebben. Wat heeft een stam nou eigenlijk aan jou?

Anton (Gele kanarie) was wel een erg sterk account op w62, een dragende speler voor zijn stam en ze vielen best sterk aan op Chuchu waar ik opzat ergens op het einde. geloof dat Anton toen wel veel deed aanvallend gezien.

Tenzij je stelt alles voor mij moeilijk is, zou het een slecht argument zijn. Maar moest je toch objectief zijn zou je weten ik ook niet snel zeg dat iets goed is. Dat terzijde zeg ik niet ik het volledig eens ben met Anton zen uitspraken evenals die van jouw. Laterz!
 
Bovenaan