Oorlogstopic: Koning Kameel IX vs w67

Reactiescore
1.278
stop met mbs te betrekken bij oorlogsstatistieken. Iedereen kan dorpen edelen van mensen die enkel bbtjes kunnen edelen.. noobs

Welke noob legt zo’n speler dan op zn front neer? Dan intern je hem toch. Risico’s van mbs en slaafjes nemen... je kan niet alleen de voordelen nemen zonder de nadelen.

Noob
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Jij doet helemaal trots dat je stam mb’s opnobelt en noemt mij noob? Mijn god Anton, word jij uberhaupt ooit slimmer?
 
Reactiescore
1.278
Jij doet helemaal trots dat je stam mb’s opnobelt en noemt mij noob? Mijn god Anton, word jij uberhaupt ooit slimmer?

Waar doe ik trots? Ik wijs deze speler alleen op het feit dat er zeker meer dorpen zijn overgenomen.

Heb je al vaker zien posten over mb’s en zeker blijven doen. Kortzichtige personen zoals jij moeten spelers erop blijven wijzen dat het gebruiken van een strategie natuurlijk niet mag, want oneerlijk.

Blijf jij maar je defwerk en laat de strategie en edelen aan andere over. Of althans je ‘defwerk’ uurtje voor incs loggen en wat nawerk doen kan iedereen. Al verlies je niks pak je alle credits en anders was je team de schuldige xd.

Ja das een Noob volgens mij. Hadden ze geen titel “de afschuif” voor jou? Is denk toepasselijker
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Dus omdat ik geen tijd had om een massa te deffen en enkel een uurtje inlogde, ben ik een afschuif en neem ik alle credits? Heb nergens credits genomen voor de massa op 66 dus je praat maar in het rond.

Je bent en blijft een incapabele noob. Als jij een tactisch wonder bent op dit spel, dan is het nog erger gesteld dan ik dacht. Jij, de speler die niks kan buiten stabben en dorpen verliezen. Haha.

Stel je voor zeg, alle debielen in 1 stam op meerdere werelden! Kakaka doet het toch lekker. Wat een toppers.

Ik ben tevens blij dat zelfs spelers die niks van het spel kunnen, een grote smoel hebben. Wat heeft een stam nou eigenlijk aan jou?
 

DeletedUser79878

Guest
0f4.jpg


Deze man heeft iedereen gewaarschuwd voor kakaka, maar niemand luisterde :(
 
Reactiescore
7.918
Goh een discussie die eens niet over Laurens zijn defskills zou gaan, zou ook wel eens fijn zijn.
 
Reactiescore
1.278
Dus omdat ik geen tijd had om een massa te deffen en enkel een uurtje inlogde, ben ik een afschuif en neem ik alle credits? Heb nergens credits genomen voor de massa op 66 dus je praat maar in het rond.

Je bent en blijft een incapabele noob. Als jij een tactisch wonder bent op dit spel, dan is het nog erger gesteld dan ik dacht. Jij, de speler die niks kan buiten stabben en dorpen verliezen. Haha.

Stel je voor zeg, alle debielen in 1 stam op meerdere werelden! Kakaka doet het toch lekker. Wat een toppers.

Ik ben tevens blij dat zelfs spelers die niks van het spel kunnen, een grote smoel hebben. Wat heeft een stam nou eigenlijk aan jou?

Ging niet alleen over w66 hoor ;).
Tis elke wereld hetzelfde verhaal.

Maar stam heeft niks aan mij hoor of althans de stam weet zelf wat het aan mij heeft. De noodzaak om dat allemaal op het fora te schrijven heb ik in tegenstelling tot jou niet echt. Waar ik ben speel ik actief zo simpel is het, dus weet men wie ik ben en wat ik doe.

Maar prima blijf maar in je waan hoop dat we ooit nog fronten en dan niet met smoezen komen he ;)
 
Reactiescore
972
Dus omdat ik geen tijd had om een massa te deffen en enkel een uurtje inlogde, ben ik een afschuif en neem ik alle credits? Heb nergens credits genomen voor de massa op 66 dus je praat maar in het rond.

Je bent en blijft een incapabele noob. Als jij een tactisch wonder bent op dit spel, dan is het nog erger gesteld dan ik dacht. Jij, de speler die niks kan buiten stabben en dorpen verliezen. Haha.

Stel je voor zeg, alle debielen in 1 stam op meerdere werelden! Kakaka doet het toch lekker. Wat een toppers.

Ik ben tevens blij dat zelfs spelers die niks van het spel kunnen, een grote smoel hebben. Wat heeft een stam nou eigenlijk aan jou?

Om op je laatste vraag antwoord te geven: Anton volledig verrot schelden is erg aangenaam, zou je moeten proberen.
 
Reactiescore
1.278
Om op je laatste vraag antwoord te geven: Anton volledig verrot schelden is erg aangenaam, zou je moeten proberen.

En ik jou maar langs vijanden carrien en hierbij je groei faciliteren. Stank voor dank :(
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Ging niet alleen over w66 hoor ;).
Tis elke wereld hetzelfde verhaal.

Maar stam heeft niks aan mij hoor of althans de stam weet zelf wat het aan mij heeft. De noodzaak om dat allemaal op het fora te schrijven heb ik in tegenstelling tot jou niet echt. Waar ik ben speel ik actief zo simpel is het, dus weet men wie ik ben en wat ik doe.

Maar prima blijf maar in je waan hoop dat we ooit nog fronten en dan niet met smoezen komen he ;)

Geef voorbeelden dan? De accounts waar ik op def of voornamelijk op def speel ik of solo, of altijd met dezelfde co’s. Noem mij maar werelden op waar ik met credits van een ander strijk, zonder ze erbij te betrekken.

Lol, alsof jij me aankan. Jij verloor 600 dorpen in 2 maanden, ik nog niet eens in mn hele tw carriere joh. :p
 
Reactiescore
470
stop met mbs te betrekken bij oorlogsstatistieken. Iedereen kan dorpen edelen van mensen die enkel bbtjes kunnen edelen.. noobs

Fight telt de recaps op dorpen van hun slaafjes bij de statistieken waardoor het nu 28 vs 27 is, waarom zouden wij de dorpen 59 dorpen die we gepakt hebben zonder te verliezen aan recaps dan niet meetellen?
 
Reactiescore
1.278
Geef voorbeelden dan? De accounts waar ik op def of voornamelijk op def speel ik of solo, of altijd met dezelfde co’s. Noem mij maar werelden op waar ik met credits van een ander strijk, zonder ze erbij te betrekken.

Lol, alsof jij me aankan. Jij verloor 600 dorpen in 2 maanden, ik nog niet eens in mn hele tw carriere joh. :p

600 Dorpen in 2 maanden tijd? Welke wereld heb je het nu over...

De voorbeelden spreken wel voor zich lijkt mij daar ga ik geen woorden meer aan vuil maken. Ik beweer dan wat en dan wordt er weer een dozijn 'fans' opengetrokken.. standaard op het moment dat jij kritiek krijgt en daar schiet nou niet echt iemand mee op.

Voor de rest wat jij over MB's aanhaalt.. want zit nu op PC. Eigelijk is het vrij simpel: Een speler bepaald zelf met wij hij samenwerkt en hierna komt een punt. Of je MB's, BG's of NAP's neemt is je eigen keuze en deze keuze neem je op bepaalde gronden. Je kwantiteit gaat er over het algemeen van omhoog, bezit meer terrein en hebt meer middelen tot je beschikking. Je betrekt deze spelers tot jouw kant en hierbij zijn ze natuurlijk ook direct jouw verantwoordelijkheid.

Je onderhoudt dit contact met ze en zorgt ervoor dat ze niet inactief raken of ineens het onderspit delven. Je maakt al deze keuzen bewust, waarom zouden deze spelers dan niet opgenomen mogen worden in de oorlogsstats? Het is een keuze om deze spelers bij je kant te betrekken en hier heb je voordeel uitgehaald, maar nooit heeft iemand dit verplicht. Op het moment dat ze uiteindelijk vallen of dorpen verliezen gaat er altijd een fout van jou vooraf en deze is jouw dan ook(als verantwoordelijke) te verwijten.

Toch best logisch dan dat ik ze wel aanhaal. Het zijn vijandelijke dorpen, behoorde tot FIGHT en vochten voor FIGHT en nu zijn ze in handen van KAKAKA. Het kamp KAKAKA is in kwantiteit toegenomen en FIGHT afgenomen door het dorpen verlies... terechte benoemingen lijken mij het dan bij oorlogsstatistieken.

Wil deze discussie best inhoudelijk voeren...
 

DeletedUser41926

Guest
Ik wil niet de sfeer verpesten, maar niemand in Fight huilt er om.

Als je deze discussie als gewonnen wil beschouwen ga je gang.
Overnames op MBs mogen worden meegeteld bij de statistieken, maar recaps op diezelfde MBs niet? Dat klinkt pas krom.

We hebben afgelopen week prima offensief werk gezien van een aantal spelers van Kakaka. Ik hoop dat Kakaka ook wat goed defensief werk gezien heeft, want daar ontbrak het tot nu toe aan op deze wereld.

De mensen die binnen Fight de leiding hebben genomen in het verdedigen en hun kennis deelden met de spelers met weinig ervaring zijn voor mij de echte helden, die verdienen hier dan ook terecht een mooie benoeming tussen alle Kakaka egopropoganda door.

Fijne avond nog woestijnrakkers van me!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Niets ego aan hier!!
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
600 Dorpen in 2 maanden tijd? Welke wereld heb je het nu over...

De voorbeelden spreken wel voor zich lijkt mij daar ga ik geen woorden meer aan vuil maken. Ik beweer dan wat en dan wordt er weer een dozijn 'fans' opengetrokken.. standaard op het moment dat jij kritiek krijgt en daar schiet nou niet echt iemand mee op.

Voor de rest wat jij over MB's aanhaalt.. want zit nu op PC. Eigelijk is het vrij simpel: Een speler bepaald zelf met wij hij samenwerkt en hierna komt een punt. Of je MB's, BG's of NAP's neemt is je eigen keuze en deze keuze neem je op bepaalde gronden. Je kwantiteit gaat er over het algemeen van omhoog, bezit meer terrein en hebt meer middelen tot je beschikking. Je betrekt deze spelers tot jouw kant en hierbij zijn ze natuurlijk ook direct jouw verantwoordelijkheid.

Je onderhoudt dit contact met ze en zorgt ervoor dat ze niet inactief raken of ineens het onderspit delven. Je maakt al deze keuzen bewust, waarom zouden deze spelers dan niet opgenomen mogen worden in de oorlogsstats? Het is een keuze om deze spelers bij je kant te betrekken en hier heb je voordeel uitgehaald, maar nooit heeft iemand dit verplicht. Op het moment dat ze uiteindelijk vallen of dorpen verliezen gaat er altijd een fout van jou vooraf en deze is jouw dan ook(als verantwoordelijke) te verwijten.

Toch best logisch dan dat ik ze wel aanhaal. Het zijn vijandelijke dorpen, behoorde tot FIGHT en vochten voor FIGHT en nu zijn ze in handen van KAKAKA. Het kamp KAKAKA is in kwantiteit toegenomen en FIGHT afgenomen door het dorpen verlies... terechte benoemingen lijken mij het dan bij oorlogsstatistieken.

Wil deze discussie best inhoudelijk voeren...

Je hebt nog steeds 0 werelden als voorbeeld genoemd, welke voorbeelden spreken dan voor zich? Dat is nogal een kromme uitspraak als je niet met bewijs komt. Ik kan 123 zelf geen wereld bedenken buiten 64, waar ik veel hulp heb gehad met het deffen & de credits heb opgeëist.

Verder over het MB gedoe. Ik ben meer van de oude stempel dan de spelers tegenwoordig, ik zie het dus als laag en zwak spel. MB's nemen is sowieso enkel voor idioten die zelf niks van het spel kunnen, maar ze opedelen en dan komen pronken ermee vind ik dan niet normaal. Dat is voor mij gewoon echt laag. Als je tegen de hoofdstam geen winst behaald, ga je MB's edelen of andere middelen zoeken. Dit is menselijk, maar dat wil niet zeggen dat ik (of andere oldgenners) het tolereren. Jullie newgens hebben er weinig problemen mee, ik zou meteen ragekwitten als het bij mij gebeurde.

MB's en DU's zijn niet meer van deze tijd omdat de werelden zo immens klein zijn. Vroeger had je als account van 6mil een MB van 200/300k om die spelertjes van 50k te nobelen. Nu heb je als account van 100k een MB van 20k om spelers van 2k op te nobelen. Wat een armoedig niveau.

Verder begrijpelijk dat jullie Mb's en du's opedelen, maar ik ga het er nooit mee eens zijn dat ermee gepronkt mag worden. Dat is alsof je snoep van een 3jarige afpakt.
 

DeletedUser81254

Guest
Drerrie eerlijk, de draak heeft hier wel gelijk eh seeee7!
Je gaat toch geen MB opedelen en daarmee stoer lopen doen, sjonge jonge zeg.

Die paddo heeft wel veel woorden nodig om eigenlijk niks te zeggen, lijkt wel een filosoof (alleen die zijn meestal wel slimmer dan boze paddo’s).
 
Bovenaan