Oorlogstopic: Koning Kameel IX vs w67

DeletedUser81014

Guest
maak er dan wat van ;)
Ik lees en zie graag oorlogstopics, zijn meestal leuke beelden om geschiedenis te zien.
Ik speel w67 zelf niet, vandaar dat een mooi beeld veel kan doen.

+ als er geen oorlog gaande is, dan is het jammer van de tijd ...
 
Reactiescore
470
maak er dan wat van ;)
Ik lees en zie graag oorlogstopics, zijn meestal leuke beelden om geschiedenis te zien.
Ik speel w67 zelf niet, vandaar dat een mooi beeld veel kan doen.

+ als er geen oorlog gaande is, dan is het jammer van de tijd ...

Dit is een trol topic, hoe dom ben je als je dit niet snapt?
 
Reactiescore
399
@Rob. leuke topic met een geweldige post maar als je dan verder leest word het topic eigenlijk alweer verpest door een zuurpruim als @heer draggy
Als je al niet snapt dat deze wereld 1 dikke meme is moet je hier ook niet komen posten en ga dan alsjeblieft heel gauw terug naar je eigen wereld
 

DeletedUser81014

Guest
dan verdoet hij ieder z'n tijd ;)

Maak dan gewoon de oorlog ofc, dan gebeurd er nog wat.
Moet zijn dat ie teveel tijd heeft om een onnodige post te typen op het AF. Maak er gelijk een RL post van!
 

DeletedUser81014

Guest
@Rob. leuke topic met een geweldige post maar als je dan verder leest word het topic eigenlijk alweer verpest door een zuurpruim als @heer draggy
Als je al niet snapt dat deze wereld 1 dikke meme is moet je hier ook niet komen posten en ga dan alsjeblieft heel gauw terug naar je eigen wereld

Zoals ik zei speel ik w67 niet en volg ik het ook niet ;) Heb dus geen flauw idee wat er zich afspeelt.
Ben alleen wel op zoek naar mooie oorlogstopics, die me boeien. Vandaar dat ik reageerde op deze. Aangezien ik de wereld niet volg, wist ik dus ook niet dat het om een joke ging ;)
 
Reactiescore
470
Zoals ik zei speel ik w67 niet en volg ik het ook niet ;) Heb dus geen flauw idee wat er zich afspeelt.
Ben alleen wel op zoek naar mooie oorlogstopics, die me boeien. Vandaar dat ik reageerde op deze. Aangezien ik de wereld niet volg, wist ik dus ook niet dat het om een joke ging ;)

Verwacht je een oorlogstopic?

De wereld is al gespeeld als je kijkt dat kakaka en co momenteel over de 50 mil zit en de tegenpartij op 20 mil.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Deze man kreeg de "Joke gaat over je heen" op zich gepost en realiseert niet dat het een trol is
:boer::boer::boer::boer::boer::boer::boer::boer::boer::boer:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Graag wat minder spam, neemt namelijk de waarde van mijn topic weg.
 

DeletedUser41926

Guest
Bij deze wil Fight het account Koning Kameel feliciteren met dit ongelofelijke machtsvertoon.

Hoewel over de kwaliteiten van dit opperkameel niets dan lof te melden valt, zijn wij wel zeer benieuwd wanneer dit ook in cijfers te zien valt. De huidige statistieken wijzen uit dat de oorlogsstand tussen Kakaka en Fight in dorpen 27-26 is.

Dit is een miniem verschil in voordeel van onze Opperkamelen. Ik wens de kamelen veel succes toe in de route naar winst op deze 'bijna' gespeelde wereld.

Groeten van de mooiste blanke vogel van w67.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Nuja de oorlogsstand is echt nietszeggend nu omdat er veel recaps tussen zitten van panda op inter/kameel die we van regius pakten!

Verder bedankt voor de lieve woorden, ily xxx
 
Reactiescore
399
Bij deze wil Fight het account Koning Kameel feliciteren met dit ongelofelijke machtsvertoon.

Hoewel over de kwaliteiten van dit opperkameel niets dan lof te melden valt, zijn wij wel zeer benieuwd wanneer dit ook in cijfers te zien valt. De huidige statistieken wijzen uit dat de oorlogsstand tussen Kakaka en Fight in dorpen 27-26 is.

Dit is een miniem verschil in voordeel van onze Opperkamelen. Ik wens de kamelen veel succes toe in de route naar winst op deze 'bijna' gespeelde wereld.

Groeten van de mooiste blanke vogel van w67.

Hahahahahaha Grappemaker.
Alles wat bij Zes gebeurd kan meegerekend worden bij jullie aangezien jullie flink veel deff bij Agent Bough hadden staan dus jullie staan toch echt dik achter.
 

DeletedUser41926

Guest
Hahahahahaha Grappemaker.
Alles wat bij Zes gebeurd kan meegerekend worden bij jullie aangezien jullie flink veel deff bij Agent Bough hadden staan dus jullie staan toch echt dik achter.

Vind ik zelf niet heel terecht. We gaan ook geen Kamelen met Dromedarissen vergelijken?
Als dit één en hetzelfde was dan zou er ook één stam zijn.

Ik vind het daarentegen logisch gevolg dat de 20m punten aan tegenstand die er nog is elkaar wel ondersteund.
 
Reactiescore
399
Vind ik zelf niet heel terecht. We gaan ook geen Kamelen met Dromedarissen vergelijken?
Als dit één en hetzelfde was dan zou er ook één stam zijn.

Ik vind het daarentegen logisch gevolg dat de 20m punten aan tegenstand die er nog is elkaar wel ondersteund.

Je vind het wel logisch dat je elkaar ondersteund maar niet dat wij jullie gewoon als 1 zien?
Ik ga maar weer even verder lachen
 

DeletedUser41926

Guest
Je vind het wel logisch dat je elkaar ondersteund maar niet dat wij jullie gewoon als 1 zien?
Ik ga maar weer even verder lachen

Dat klopt helemaal, ik vind namelijk al het verlies bij Agent Bough niet Fight aan te rekenen valt.
 
Reactiescore
470
Dat klopt helemaal, ik vind namelijk al het verlies bij Agent Bough niet Fight aan te rekenen valt.

Dus zolang dat de statistieken aangeven dat er door kakaka geen dorpen van fight gepakt worden is alles prima?

Massa op panda is dan zeker goed afgeslagen, zelfs met dorpen winst voor panda? Toch zijn er aan het eind van deze massa 59 dorpen winst gemaakt door inter/kameel die van jullie of jullie BG Regius zijn gepakt.
 
Reactiescore
1.278
Bij deze wil Fight het account Koning Kameel feliciteren met dit ongelofelijke machtsvertoon.

Hoewel over de kwaliteiten van dit opperkameel niets dan lof te melden valt, zijn wij wel zeer benieuwd wanneer dit ook in cijfers te zien valt. De huidige statistieken wijzen uit dat de oorlogsstand tussen Kakaka en Fight in dorpen 27-26 is.

Dit is een miniem verschil in voordeel van onze Opperkamelen. Ik wens de kamelen veel succes toe in de route naar winst op deze 'bijna' gespeelde wereld.

Groeten van de mooiste blanke vogel van w67.

dbe87af8eb6172b4abe7158d928dfe59.png


563


Lijkt mij wel verliezen die jullie aan te rekenen zijn dit :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
stop met mbs te betrekken bij oorlogsstatistieken. Iedereen kan dorpen edelen van mensen die enkel bbtjes kunnen edelen.. noobs
 
Bovenaan