Oorlogstopic: Koning Kameel IX vs w67

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Koning Kameel IX - w67

dpfYe1G.png

(@The Green Moonlight )
Zoals door velen geweten, kan een kameel wekenlang zonder water. Deze uitspraak geldt niet voor de heerser van het Kamelenrijk, de mooie, slimme, charmante, stoere, grappige, 23cm houdende, alpha Koning Kameel IX. Dit wezen voedt zichzelf met het bloed van zijn tegenstanders, en 1 maandelijks met het bloed van de ernstige wonde tussen de kamelenteen van @kakaka-leider . Na maanden gluren tussen de zandheuvels in de prachtige woestijn, is het moment aangebroken. Nuchtere zielen zagen het al lang aankomen, Koning Kameel IX verklaart de oorlog aan w67.

Zoals overal bekend, is Koning Kameel IX het sterkste account van w67. Dit werd meerdere malen herhaald door enkele neutrale, objectieve lezers van dit intellectueel forum. Daarom mogen ook de inferieure accounts uit Kakaka ons proberen te temmen met zweepjes (zweepjes expliciet vermeldt voor @Magic op aanvraag). Ze worden dan wel gekickt, maar het mag. Hopelijk probeert Ay Caramba dit bv! Zij mogen hun hulp zoeken, bij Fight. en Zes, de onderschatte topstammen die alsook w67 bespelen. In deze stammen spelen enkele topspelers zoals (edit: nog aanpassen eens ik een deftig acc heb gevonden)! Wow wat een spelers.

Na de eerste inspanningen, zijn de eerste vruchten zelf al geplukt:
(om onze vijanden in waarde te laten tonen wij slecht 1 foto van de complete ravage, hopend op uw begrip)
Y1GYjA8.png


Zoals je ziet, spanning alom. Wij hopen op een eerlijke strijd, met wederzijds respect! Dat niemand zich vooral laat ontmoedigen door de overdosis aan talent op dit account, en het gebrek ervan op hun account.

Hoogachtend,
Koning Kameel IX

ps @Cacturne speelt hier ook en is heel heel heel goed
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487936070

Guest
Ik maak koning kameel nog kapot met mn pink. Oorlog is al verklaard!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Bluf, vuile random!
 
Reactiescore
7.918
Toen het oologstopic op Skype aan werd gekondigd had ik echt spanning, nu ik het lees rest niks meer dan teleurstelling
 

DeletedUser81014

Guest
dat je een oorlogstopic wil aanmaken om de oorlog te verklaren, tot daar aan toe. Lijkt me niets mis mee.

Maar om nou in je openingspost, een screen te zetten van dorpen die je momenteel heb veroverd en daarbij nog mee te delen dat er binnen andere stammen geen spelers zijn die de moeite zijn om te vermelden...
Getuigd van weinig respect richting uw mede-collega's op w67.

Als je enkel wil posten om likes of om je belangrijk te maken op het AF, dan raad ik je aan dit in het vervolg niet te doen.
We hebben niets aan blaaskaken die na een paar dorpen te veroveren denken dat ze op een wolk lopen ;)
 
Reactiescore
385
dat je een oorlogstopic wil aanmaken om de oorlog te verklaren, tot daar aan toe. Lijkt me niets mis mee.

Maar om nou in je openingspost, een screen te zetten van dorpen die je momenteel heb veroverd en daarbij nog mee te delen dat er binnen andere stammen geen spelers zijn die de moeite zijn om te vermelden...
Getuigd van weinig respect richting uw mede-collega's op w67.

Als je enkel wil posten om likes of om je belangrijk te maken op het AF, dan raad ik je aan dit in het vervolg niet te doen.
We hebben niets aan blaaskaken die na een paar dorpen te veroveren denken dat ze op een wolk lopen ;)

Hater
 
Reactiescore
7.918
dat je een oorlogstopic wil aanmaken om de oorlog te verklaren, tot daar aan toe. Lijkt me niets mis mee.

Maar om nou in je openingspost, een screen te zetten van dorpen die je momenteel heb veroverd en daarbij nog mee te delen dat er binnen andere stammen geen spelers zijn die de moeite zijn om te vermelden...
Getuigd van weinig respect richting uw mede-collega's op w67.

Als je enkel wil posten om likes of om je belangrijk te maken op het AF, dan raad ik je aan dit in het vervolg niet te doen.
We hebben niets aan blaaskaken die na een paar dorpen te veroveren denken dat ze op een wolk lopen ;)

Dit is een grapje toch? @.Fakie post effe die meme met het punt wat over die kerel heen vliegt.
 

DeletedUser81014

Guest

Geen hater hoor,
Maar om nou mensen, volgens hem niet noemenswaardig te vermelden op het AF, getuigd van weinig respect naar spelers toe, die misschien niet zo ervaren zijn, maar wel het beste ervan maken.
Je tegenstanders is nog steeds een collega, daar moet je gewoon respect voor hebben vind ik en niet gelijk afmaken op het AF, bij het verliezen van dorpen.

Heb het nu op w68 zelf meegemaakt, easy dorpen pakken van de vijand, ook hoogmoed tonen. Later vernamen we dat hij gewoon op reis was en dus geen tijd had om deftig te deffen. Tot zover onze euforie dus!


Hierdoor hebben wij respect gekregen voor de speler, en ook op skype aangesproken en hebben nu gewoon leuke praatjes met hem.
Om maar te vermelden, iedereen doet z'n best en het is het is het waard om die moeite die ze doen ook te uiten.
Dat je mensen edelt, kan best, maar om je voor te doen als the boss en de anderen zelfs niet bij naam te noemen waar een beetje inzicht en toekomst in zit...

Ik vind persoonlijk dat de openingspost een soort van reclame is voor het account. Hij had evengoed ook wat statistieken van z'n vijanden kunnen tonen, van hoe hun gegroeid zijn en wat hun al verwezenlijkt hebben. Nu praat ie alleen maar over z'n eigen successen, heeft een volledig verkeerd beeld van de gang van zaken en de huidige situatie.
Ik vraag me trouwens ook af, of er meerdere targets zijn, ik zie maar 1 speler die geëdeld wordt en ook best snel achter elkaar, vraag me dus ook af of er deftig gedeft wordt of als het 'gratis' dorpjes zijn, waar geen tegenstand meer te vinden is.
 
Reactiescore
385
Geen hater hoor,
Maar om nou mensen, volgens hem niet noemenswaardig te vermelden op het AF, getuigd van weinig respect naar spelers toe, die misschien niet zo ervaren zijn, maar wel het beste ervan maken.
Je tegenstanders is nog steeds een collega, daar moet je gewoon respect voor hebben vind ik en niet gelijk afmaken op het AF, bij het verliezen van dorpen.

Heb het nu op w68 zelf meegemaakt, easy dorpen pakken van de vijand, ook hoogmoed tonen. Later vernamen we dat hij gewoon op reis was en dus geen tijd had om deftig te deffen. Tot zover onze euforie dus!


Hierdoor hebben wij respect gekregen voor de speler, en ook op skype aangesproken en hebben nu gewoon leuke praatjes met hem.
Om maar te vermelden, iedereen doet z'n best en het is het is het waard om die moeite die ze doen ook te uiten.
Dat je mensen edelt, kan best, maar om je voor te doen als the boss en de anderen zelfs niet bij naam te noemen waar een beetje inzicht en toekomst in zit...

Ik vind persoonlijk dat de openingspost een soort van reclame is voor het account. Hij had evengoed ook wat statistieken van z'n vijanden kunnen tonen, van hoe hun gegroeid zijn en wat hun al verwezenlijkt hebben. Nu praat ie alleen maar over z'n eigen successen, heeft een volledig verkeerd beeld van de gang van zaken en de huidige situatie.
Ik vraag me trouwens ook af, of er meerdere targets zijn, ik zie maar 1 speler die geëdeld wordt en ook best snel achter elkaar, vraag me dus ook af of er deftig gedeft wordt of als het 'gratis' dorpjes zijn, waar geen tegenstand meer te vinden is.

Misschien even deftig naar de tijdstippen, coördinaten en de ligging van de accounts bekijken. Dan hoop ik dat je het snapt. Maar je komt iig tering dom over als je de ironie hier niet inziet.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Die draggy trollt gewoon harder dan mij. Klasse
 

Deleted User - 487958296

Guest
dat je een oorlogstopic wil aanmaken om de oorlog te verklaren, tot daar aan toe. Lijkt me niets mis mee.

Maar om nou in je openingspost, een screen te zetten van dorpen die je momenteel heb veroverd en daarbij nog mee te delen dat er binnen andere stammen geen spelers zijn die de moeite zijn om te vermelden...
Getuigd van weinig respect richting uw mede-collega's op w67.

Als je enkel wil posten om likes of om je belangrijk te maken op het AF, dan raad ik je aan dit in het vervolg niet te doen.
We hebben niets aan blaaskaken die na een paar dorpen te veroveren denken dat ze op een wolk lopen ;)
Dit is een grapje toch? @.Fakie post effe die meme met het punt wat over die kerel heen vliegt.
9nohQh4.jpg


I got you fam
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Hahaha Brad @ even die kerel die die gehandicaptenfoto zet bij elke post van draggy
 

DeletedUser81014

Guest
als je het zelf niet ziet, dan is dat jullie volste recht, net zoals ik ook het recht heb op m'n eigen mening, die ik reeds hierboven vermelde ;)
Dat jullie aan één zeil trekken, dat zijn we tegenwoordig op het AF ook gewoon al gewoon geraakt. Zijn ook telkens dezelfde spelers die terug keren hier op het AF, dan daarbij heb je ook reeds meteen de reden aangeduid.

Daardoor wil ik ook gewoon een topic aankaarten, dat jullie maar blijven zeggen dat TW zorgt dat de spelers binnen Tw en AF achteruitgaat, door de instellingen en pp-aanbiedingen die ze tegenwoordig vaak uitvoeren.
Maar vergeet ook zeker niet, dat het gehaat en het ouwegehoer op het AF, rondom nieuwe spelers ook een invloed heeft op het verdere spelplezier van sommige spelers. En dat dat naast de PP functies etc, een enorme invloed heeft op het AF-posters/lezers en de nieuwelingen die in het spel blijven spelen.


Zoals ik al eens eerder zei een tijd terug. Als iedereen zo hoog van de toren blijft zeveren, dan is TW binnen hier en max 5 jaar op NL dood. Deels door Inno, en deels door de community die er nu zit, aangezien ze:
* Geen respect voor nieuwelingen hebben, gezien ze gelijk afgemaakt wordne op het AF...
* Geen kans van spelen krijgen door dat gedoe met PP etc.

In plaats van spelers af te breken, kan je ze misschien tips geven om het plezier en ook het kunnen van het spel een beetje aan te leren. Zo kan dat in de vorm van MB/DU, wat voor ons de ideale oplossing is.
Vaak zien we ook dat spelers die deze functie uitvoeren, enkel als hulpjes worden gezien, zonder dat de spelers die deze onder zich neemt hen de nodige info en ervaring meegeeft.


Dat jullie dit topic als een oorlogstopic aannemen is jullie beeld, ik zie het eerder enkel een post over het account, en zijn winsten op de vijand. Meer staat er niet in.
Een oorlogstopic dient een tekst te zijn, met 2 kanten: Vriend en vijand.
Je verteld een beetje de voorgeschiedenis en begint dan te praten over de huidige situatie met een statistiek (niet met de overgenomen dorpen van 1 speler). Geef een totaalbeeld van het account en de vijand, alle veroveringen, puntenaantal, ligging,... Als je een topic wil starten, doe dit dan grondig, en bespreek niet enkel het gewoel dat jij hebt veroorzaakt.
Ik neem aan dat de vijand ook wel iets terug doet? Maar dat zie ik niet in je openingspost.



Om nog even een klein woordje te zeggen. Jullie reacties zijn niet gebaseerd op het topic. Als jullie iets zinnigs met inhoud kunnen vermelden wil ik gerust met jullie aan de praat gaan, over dit topic. Ik lees tot nu toe alleen maar posts die niet relevant zijn met het onderwerp (zoals zovaak op het AF). Het getuigd hier weer enorm van de ervaring en het talent van sommige AF-posters.
GEEN dus :D
 
Bovenaan