Spotprenten

DeletedUser78605

Guest
Wel mooi om te zien, dat zelfs na (1,5 jaar) Asteek zelf nog steeds niets kan klaarspelen op spelerloze account's na..
Het dodgen van inc's was te lastig dus alles lekker op muur 0 deffen, dikke prima!
 

DeletedUser81039

Guest
Wel mooi om te zien, dat zelfs na (1,5 jaar) Asteek zelf nog steeds niets kan klaarspelen op spelerloze account's na..
Het dodgen van inc's was te lastig dus alles lekker op muur 0 deffen, dikke prima!

Klein vraagje, wie is beter: Asteek die niet opgeeft en blijft spelen + bij leert. Of jou stamgenootjes die oo zo goed zijn maar toch runnen?
 

DeletedUser76241

Guest
Klein vraagje, wie is beter: Asteek die niet opgeeft en blijft spelen + bij leert. Of jou stamgenootjes die oo zo goed zijn maar toch runnen?

Bij de 1e de beste aanvallen je Vv uitzetten, is dat ook niet gewoon runnen in zn soort?
 

Deleted User - 487958296

Guest
PgkdNAD.png
 
Reactiescore
2.177
Maar maakt dat asteek zelf beter? Dat is wat je beweerde, nou niet het onderwerp gaan veranderen.

Btw, voordat je mvdt als voorbeeld pakt moet je de ligging ook meetellen:)
 

DeletedUser47003

Guest
vv afgeven is dan toch nog beter dan runnen,

Runnen:
a5a9614e593016b216454f8078f08e73.png

https://gyazo.com/a5a9614e593016b216454f8078f08e73

Vv afgeven:
48841ab06a3a452ec6214c09cdbad77e.png

https://gyazo.com/48841ab06a3a452ec6214c09cdbad77e


Ik weet in ieder geval wat het beste gewerkt heeft ;)

Denk dat jij toch eens wat moet bijleren. Asteek ligt omringt door zijn stamgenoten en krijgt mega veel safe def. Alles dus block ok zetten is niet moeilijk voor een vv'er op dat account.
m.v.d.t. heeft meerdere massa's overleeft, deels met hulp van de stam en deels door zelf alles goed in te plannen. Als na wekenlang aanvallen recappen/dodgen/blocken 1 foutje wordt gemaakt en er worden massa's def gesloopt waardoor het account praktisch kansloos is geworden door zijn ligging, noem ik nu niet echt runnen. Eerder vechten totdat het niet meer kan.

Ook wel grappig trouwens dat Asteek alleen maar echt winst boekt op Fortis, een speler die jullie nog wel een intern van Hymne noemen, 209 dorpen winst lijkt me dan toch wel enorm hypocriet maar oké ;)
 

DeletedUser81039

Guest
Maar maakt dat asteek zelf beter? Dat is wat je beweerde, nou niet het onderwerp gaan veranderen.

Btw, voordat je mvdt als voorbeeld pakt moet je de ligging ook meetellen:)

och ja, ik had beter hot en tgw moeten nemen. Toen hadden jullie daar nog plaats zat, maar toch gerunt.
 

DeletedUser78605

Guest
och ja, ik had beter hot en tgw moeten nemen. Toen hadden jullie daar nog plaats zat, maar toch gerunt.


Jij moet jezelf even achter je oren krabben hoeveel je weet van deze wereld. Want hoe je het hier laat blijken, ken je de situaties nog een stuk minder dan alle noobs die zijn gaan runnen :)

Mvdt lag echt al een poosje onder vuur en de spelers zelf hebben toch echt wel veel gedaan, door een bepaalde fout is er gewoon veel gesloopt en dit heeft er helaas voor gezorgd dat het account niet meer te houden was.

Asteek heeft tonnen aan deff staan van zijn stam en toch heeft hij in het verleden echt een hoop dorpen verloren. Enige dorpen die hij van Tears kon pakken, waren recaps (en dus ook vaak een vv'er, want timen kan hij zelf gewoon niet)

Buiten dat hij niet kan timen, blijft hij alles op muur 0 blocken, dus zo veel heeft die leergierige speler van jullie dus niet geleerd.. Nog iets waar ik dus mijn twijfels bij jullie over heb. Want timen is toch wel iets essentieels in dit spel. (even voor al onze 15 jarige op deze wereld, betekend iets "belangrijks")

Maar ik moet zeggen, hij kan werkelijk waar goed een dood account edelen!
 
Reactiescore
64
och ja, ik had beter hot en tgw moeten nemen. Toen hadden jullie daar nog plaats zat, maar toch gerunt.

Wat? Bedoel je toen alle spelers om ons heen def wallen hadden? Maanden amper tot niet aanvielen? Die keren?

Wij verloren ons plezier in spelen toen alle spelers om ons heen ‘weg gingen’ (laten we het maar aardig houden)

Eerste massa is prima gedeft door bepaalde spelers van mvdt & stam.
Gegeven moment konden we zelf geen safe creëeren omdat niemand meer bij ons lag. Was het makkelijk pakken toen onze troepen opraakte. Maar toen we nog serieus mee deden, waren jullie stil op het forum & in het spel.

Zullen we het gezellig afsluiten en nou niet achteraf komen natrappen?

Groetjes!
 
Reactiescore
112
Wij zijn de gehele wereld stil geweest en jullie ... nja vul het zelf maar in. En nu zeggen we eens 1 keer iets en het is een groot drama.
 
Reactiescore
2.177
Dan moeten er ook geen bullshit vergelijkingen gemaakt worden. Ook wel grappig dat master roshi alles liked, maakt niet uit of het klopt of niet.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Weet wel nog die 3 dagen ban die ik kreeg omdat ik iemand dik noemde (happy)
 
Bovenaan