Spotprenten

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Denk dat er heel veel event in zit. Privilege / oorlogsbuit enzo idk. Wellicht dat ie daarom zo hard gaat.

Getallen idk, maar 20-30k zou best kunnen.
 
Reactiescore
3.540
Het erge is dat jij je aan zoon iemand wil accosieren.

Associëren denk ik? En tja, ik speel free to play deze wereld, en ben het ook niet eens met deze boost praktijken. Aan de andere kant is dit misschien nodig zodat Inno kan zien dat dit event gewoon voor geen kant klopt.

Hoeveel PP hebben jullie gebruik dan op Whale als ik zo vrij mag zijn?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Echt hilarisch als boosters andere boosters van te hard boosten betichten. Het probleem begint bij uzelf.

En blijft bij onszelf. Integenstelling tot andere accounts betrekken.
 
Reactiescore
2.196
Associëren denk ik? En tja, ik speel free to play deze wereld, en ben het ook niet eens met deze boost praktijken. Aan de andere kant is dit misschien nodig zodat Inno kan zien dat dit event gewoon voor geen kant klopt.

Hoeveel PP hebben jullie gebruik dan op Whale als ik zo vrij mag zijn?

Inno komt alleen maar klaar van zulke praktijken.
 
Reactiescore
3.540
En blijft bij onszelf. Integenstelling tot andere accounts betrekken.

Andere accounts betrekken? PP abusen om zo een voordeel te krijgen ten opzichte van onschuldige nieuwe spelers die vervolgens worden weggevaagd 1 dag na beginnersbescherming door een of andere mafkees met een zak geld is toch ook andere accounts betrekken? Die opmerking van jou komt echt hard over als de pot verwijst de ketel dat ie zwart ziet...
 
Reactiescore
766
Andere accounts betrekken? PP abusen om zo een voordeel te krijgen ten opzichte van onschuldige nieuwe spelers die vervolgens worden weggevaagd 1 dag na beginnersbescherming door een of andere mafkees met een zak geld is toch ook andere accounts betrekken? Die opmerking van jou komt echt hard over als de pot verwijst de ketel dat ie zwart ziet...
Ik denk dat die bedoeld dat dit acc niet serieus zelf gaat spelen, maar zijn dorpen op een gegeven moment afstaat. Anders is het wel een klassiek gevalletje inderdaad.
 
Reactiescore
3.540
Ik denk dat die bedoeld dat dit acc niet serieus zelf gaat spelen, maar zijn dorpen op een gegeven moment afstaat. Anders is het wel een klassiek gevalletje inderdaad.

Eerlijk is eerlijk, ik heb geen idee wat er precies gaat gebeuren met het account. Ik blijf er van af though ;)
 
Reactiescore
1.478
Andere accounts betrekken? PP abusen om zo een voordeel te krijgen ten opzichte van onschuldige nieuwe spelers die vervolgens worden weggevaagd 1 dag na beginnersbescherming door een of andere mafkees met een zak geld is toch ook andere accounts betrekken? Die opmerking van jou komt echt hard over als de pot verwijst de ketel dat ie zwart ziet...
De pper in kwestie edelt echter enkel bb's. Dan sloop je alsnog de farms van andere speler, maar volgens mij speelt hij niet heel offensief.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Ook n beetje TW z'n fout als er zo cheap edels geboost kunnen worden.
 
Reactiescore
634
pazl1gizpdfu.jpg
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
gelukkig dat Team Coruscant hun zakgeld weer op tijd kreeg
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Noobs die noobs beschuldigen van abusen, wat een wereld

Hey Maarten xxx
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
Dag Rob, lukt het een beetje
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Beter dan die gefaalde spotprenten hier ja hehe
 
Bovenaan