Fear! the One.

Reactiescore
1.363

Ander mooi ''one'' nummertje gevonden. <3Calamity Number One!<3

Héeehee! Wel on topic blijven ehh! Die noob cala hoeven we hier niet :D.
Anders stuur ik Haico op jou af en dan ben je rip :eek:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76932

Guest
Als trots leider van One. wil ik aangeven dat ik 100% tegen het kata gebruik ben buiten farmshapen na. Ik kan ook aanduiden dat er niet gepland is binnen de stam om fear te kata'en en dat elk account die dit heeft gedaan dit uit eigen initiatief heeft gedaan helaas.

Ik heb al een pm gesprek met eyjaffjallanogwattes i.v.m kata afspraken. Mochten we in de toekomst oorlogen aanvaarden met andere stammen ben ik meteen fan van deze afspraken weer te maken, want als ik ergens geen zin in heb zijn het wel kata wars.

Hiervoor verontschuldig ik mij voor de kata's die Fear! heeft gegeten, maar vind dat provocerende gedrag zowel op AF , als pm's etc ook niet helemaal netjes. (zo lok je mensen sneller uit te tent :)

Ik hoop in ieder geval dat we er nu gewoon een leuke strijd van kunnen maken zonder kata's (op de afgesproken gebouwen na dan)
 
Reactiescore
1.542
Als trots leider van One. wil ik aangeven dat ik 100% tegen het kata gebruik ben buiten farmshapen na. Ik kan ook aanduiden dat er niet gepland is binnen de stam om fear te kata'en en dat elk account die dit heeft gedaan dit uit eigen initiatief heeft gedaan helaas.

Ik heb al een pm gesprek met eyjaffjallanogwattes i.v.m kata afspraken. Mochten we in de toekomst oorlogen aanvaarden met andere stammen ben ik meteen fan van deze afspraken weer te maken, want als ik ergens geen zin in heb zijn het wel kata wars.

Hiervoor verontschuldig ik mij voor de kata's die Fear! heeft gegeten, maar vind dat provocerende gedrag zowel op AF , als pm's etc ook niet helemaal netjes. (zo lok je mensen sneller uit te tent :)

Ik hoop in ieder geval dat we er nu gewoon een leuke strijd van kunnen maken zonder kata's (op de afgesproken gebouwen na dan)

Wat schattig :engel::p
 

DeletedUser79460

Guest
Als trots leider van One. wil ik aangeven dat ik 100% tegen het kata gebruik ben buiten farmshapen na. Ik kan ook aanduiden dat er niet gepland is binnen de stam om fear te kata'en en dat elk account die dit heeft gedaan dit uit eigen initiatief heeft gedaan helaas.

Ik heb al een pm gesprek met eyjaffjallanogwattes i.v.m kata afspraken. Mochten we in de toekomst oorlogen aanvaarden met andere stammen ben ik meteen fan van deze afspraken weer te maken, want als ik ergens geen zin in heb zijn het wel kata wars.

Hiervoor verontschuldig ik mij voor de kata's die Fear! heeft gegeten, maar vind dat provocerende gedrag zowel op AF , als pm's etc ook niet helemaal netjes. (zo lok je mensen sneller uit te tent :)

Ik hoop in ieder geval dat we er nu gewoon een leuke strijd van kunnen maken zonder kata's (op de afgesproken gebouwen na dan)

Lekker katas gebruiken onderdeel van het spel.;)
 
Reactiescore
331
Steffke is een schatje hoor <3.
Moet zich alleen ff een beetje van z'n ongesteldheid ontdoen.

Oja:


Alvast een mooi ''one.'' nummertje voor de lezers hier :).

Afgekeurd, niet genoeg booty.
Pak liever deze:

 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79415

Guest
Jammer dat oorlog pas werd gestart nadat fear al dorpen had verloren aan one...
 
Reactiescore
634
Vanmorgen.........................
Vanmorgen.....................................
Ja Vanmorgen .................................................

Vanmorgen dachten we als Team Coruscant, Yes er gaat iemand (Stam) in staat zijn om "eindelijk" Coruscant weg te spelen.
De aanvallen zagen er veel belovend uit. Alles strak getimed, edels tussen de clears verstopt.
Dammmmmm, wat een mooie massa had Fear! opgezet !!!

05-08-2019 07:59 uur hadden we als Team onze laatste afscheid post getypt op forum van One..:(
Stamgenoten veel succes gewenst.........................

05-08-2019 08:00:01 uur, gelijk weer getypt dat het een flauwe grapje was :)
Fear! (en aanhang) en Coruscant wegspelen, whhahahahahahahahaahhaahh. ;)

*vriendjes en vriendinnetjes, bedankt trouwens dat jullie troepen op bezoek wilde komen :)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Vanochtend was vast een goede dag voor het ego van Corus :eek:
 
Bovenaan