Studentenkamer Den Haag of Leiden

Reactiescore
770
Hoi mensen

Vriend van mij die in Nederland woont heeft bij mij aangeklopt met de vraag of ik iemand ken die een studentenkamer verhuurt in Den Haag of Leiden. Dus mensen die een kamer verhuren of iemand kennen die er een verhuurt: pm me.

Geen idee of dit in juiste forumgedeelte is , dus mods niet deleten, maar gewoon verplaatsen, indien het topic verkeerd staat. Thx.

Mvgroetjes
 

DeletedUser81202

Guest
Leiden is wel saai man, tenzij je bij een vereniging gaat.

Aanrader: Loopafstand van het station zodat je de nachttrein na het stappen vanuit Amsterdam kan pakken en dan na aankomst in Leiden naar huis kan lopen.
 

DeletedUser7072

Guest
Hoi mensen

Vriend van mij die in Nederland woont heeft bij mij aangeklopt met de vraag of ik iemand ken die een studentenkamer verhuurt in Den Haag of Leiden. Dus mensen die een kamer verhuren of iemand kennen die er een verhuurt: pm me.

Geen idee of dit in juiste forumgedeelte is , dus mods niet deleten, maar gewoon verplaatsen, indien het topic verkeerd staat. Thx.

Mvgroetjes

Mijn zusje studeert in Leiden, ik kan haar wel vragen of ze iets weet over vrije kamers.
 

DeletedUser1435

Guest
eerst wil ik fotos met kleren van zijn zusje. aan de hand daarvan kunnen we bepalen of we haar ook naakt willen zien
 
Bovenaan