Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66
Reactiescore
3.576
Met die logica kan je het ook net zo goed omdraaien. JB die de strijd ontloopt door pm's te sturen waarvan je kan verwachten, zeker met de eerdere global ban al op het AF, een een ban voor te krijgen en daarmee een vrij hopeloze strijd heeft ontlopen tegen Class.

Dat kan je stellen ja, maar ik weet hoe het er achter de schermen aan toe is gegaan. Moeten mensen mij maar op mijn woord geloven maar dat ging ongeveer zo:


Beccie: blablabla ze bannen men AF acc blablabla
Jannes: Oke leuk
Beccie: LOL ze dreigen nu zelfs als ik verder BAN's ontwijk om Jokersbrain daarvoor te straffen
Jannes: Oke leuk
Beccie: Zal ik dat doen, mag ik? Pleaseee?
Jannes: Nee
Beccie: Jammer want je verdient het!

Iets veel later.

Jannes: Beccie waarom is ons account gebanned ben je toch op forum gaan kutten weer?
Beccie: Nee niks gedaan.

'gaan beide naar support'

En die melden ons dat we ongepast taalgebruik hadden gedaan.

Beccie: Kan mij niets herinneren wat erg was
Jannes: Je zegt wel vaker dingen op het randje mss nog iets van lang geleden ofzo
Beccie: Nee ik ben altijd braaf!
Jannes: Tja tzal toch zo iets zijn jij ergens wat gezegd zal hebben.

'support toont gesprek met geurkaarsen'

Dit vat het wel zowat samen.
 
Reactiescore
3.576
Even de feiten:
Het Class account heeft alleen een mogelijke overtreding gemeld. Het oordeel wordt geveld door het tw-team en de overtreding is begaan door iemand op jou account.

Even hand in eigen boezem steken misschien?

Op het feit na ik de verantwoordelijkheid volledig op account jokersbrain neem en altijd genomen heb moet ik wel erkennen Geurkaarsen idd niet kon weten de gevolgen zo erg zouden zijn (denk ik).

Dus mss is mijn bewering ze strijd ontlopen wat te extreem. In ieder geval is dat wel het gevolg geweest.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Jannes: Je zegt wel vaker dingen op het randje mss nog iets van lang geleden ofzo
.

Zodra je dit zei was ik er al klaar mee. Als je zelf niet inziet wat voor ontiegelijk absurde teksten dat mens uitkraamt is er met jou ook iets mis.
 
Reactiescore
3.576
Zodra je dit zei was ik er al klaar mee. Als je zelf niet inziet wat voor ontiegelijk absurde teksten dat mens uitkraamt is er met jou ook iets mis.

Voor zover ik las had ze leuk pm contact met iedereen. Op de PM naar Geurkaarsen na heb ik tot nog toe nooit wat verkeerds gelezen.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Voor zover ik las had ze leuk pm contact met iedereen. Op de PM naar Geurkaarsen na heb ik tot nog toe nooit wat verkeerds gelezen.

Die keer dat ze zei dat iemand kanker had terwijl dit niet zo was laten we dan maar even buiten beschouwing?
 
Reactiescore
3.576
Die keer dat ze zei dat iemand kanker had terwijl dit niet zo was laten we dan maar even buiten beschouwing?

Ik zeg niet ik dat goedkeur maar in tegenstelling tot iedereen hier ken ik dat mens naderhand heel goed en weet ik dat ze dit nooit gezegd heeft om iemand te kwetsen of als belediging. Ik verwacht ook niet dat mensen dit gaan begrijpen, wat niet weg neemt ik het alsnog ongepast vind.
 
Reactiescore
151
Niet alles is zwart/wit mijn Boris. Volgens mij heb ik er gewoon reactie op gegeven. Het is toch gewoon een feit dat door een Class account de ban gekomen is? Blame ik ze daarvoor het onterecht is en het hun schuld is Rebecca de dingen zei die ze zei? Nee, ik blame ze omdat zo strijd ontlopen die ze blijkbaar zo graag wouden.

Probeer de dingen in een juiste context te zien, het 1 sluit het ander niet uit. Als geurkaarsen ons niet gemeld had, was mijn account nog gewoon op de classic geweest. Als Rebecca de dingen niet in een PM gezet had, was mijn account er ook nog geweest. Als ik Rebecca niet op mijn acc had laten spelen was mijn account er ook nog geweest. Zo kan ik 500 dingen zeggen die aanleiding hebben tot de ban. En Class die ons aanmeldde ervoor is er 1 van en het is niet omdat ik die ene opnoem ik Class daarvoor verantwoordelijk hou.

Maar goed, met mij valt niet te praten. Praat dan aub niet tegen me en als je het wel doet stop dan aub met wenen.

Ik heb nergens de schuld in de schoenen van iemand anders gestoken. Dus vanwaar dat komt zou ik niet weten, maar hallo jij ook hier gezellig.

De schuld ligt wel bij ons voor iets waar jullie verantwoordelijk voor zijn, maar tegelijkertijd acepteer je wel de schuld zelf en steekt die dus niet in onze schoenen? Wut? Misschien iets minder drinken voor je gaat posten.

Verder, hoeveel je ook wilt denken dat we bang waren voor de strijd met jou, moet je je even realiseren dat iemand rapporteren ook kan betekenen dat je hun gedrag gewoon echt ongewenst vindt en het jezelf en anderen in de toekomst wilt besparen om zoiets random voor je geworpen te krijgen. Dat is heel wat anders dan het *oh neee jannes is zoo sterk hij deed het al die andere werelden oh zo sick laten we hem maar rapporteren anders verliezen we* wat jij jezelf kennelijk wilt aanpraten.
 
Reactiescore
3.576
Nogmaals, de verantwoordelijkheid ligt bij account Jokersbrain alsnog is een Class account wel de aanleiding geweest van de ban. Hun goed recht om supportjes te sturen maar als ze zich zo stoorde aan het gedrag hadden ze mij erop moeten aanspreken of ons account moeten blokken of zelfs in de PM veroordelen wat er gezegd word. Geen 1 daarvan is toegepast terwijl dat een kleine moeite was geweest.

En nogmaals nogmaals nogmaals, je trekt de dingen weer in het belachelijke, gewoon neutraal vriendelijk in dialoog gaan lijkt me al moeilijk genoeg, ik zou het daarbij proberen te houden.
 

DeletedUser78975

Guest
Nogmaals, de verantwoordelijkheid ligt bij account Jokersbrain alsnog is een Class account wel de aanleiding geweest van de ban. Hun goed recht om supportjes te sturen maar als ze zich zo stoorde aan het gedrag hadden ze mij erop moeten aanspreken of ons account moeten blokken of zelfs in de PM veroordelen wat er gezegd word. Geen 1 daarvan is toegepast terwijl dat een kleine moeite was geweest.

En nogmaals nogmaals nogmaals, je trekt de dingen weer in het belachelijke, gewoon neutraal vriendelijk in dialoog gaan lijkt me al moeilijk genoeg, ik zou het daarbij proberen te houden.
Je doet alsof het vreemd is dat men je verwijt dat je de verantwoordelijkheid niet op je neemt en je het juist op de ander probeert af te schuiven. Het uitspreken dat je de verantwoordelijkheid neemt is een ding maar feitelijk ook je verantwoordelijkheid nemen is weer wat anders en daar gaat het bij jou mis. Je zegt ‘wij zijn verantwoordelijk’, maaaaaar iemand anders was de aanleiding van de ban en door daarop verder te gaan met zelf opgestelde regeltjes waaraan jij een ander aan probeert te onderwerpen (mensen ‘moeten’ maar jou eerst aanspreken of ‘moeten’ je blokkeren) is je hele verhaal contradictioneel.

Btw, ik denk dat niemand hier ontkent dat een support indienen de aanleiding van de ban is geweest. Dat is namelijk een onbetwistbare feit. Zo werken de meeste bans nu eenmaal en daarvoor is de knop ‘melden’. De nuance zit hem echter in het feit dat jij dat steeds benoemd en het aandikt met je zelf opgestelde regeltjes waar men zich aan moet houden en zelfs zo ver gaat dat je zegt dat de tegenstander lekker voor de easy way gaat. Je brengt het dus alsof degene die het heeft gemeld de grote boosdoener is in dit verhaal, terwijl hij of zij simpelweg de protocollen volgt. Had Rebecca zich niet misdragen dan was er überhaupt geen ‘aanleiding’ geweest voor een ban. Kortom, neem je verantwoordelijkheid eens op een fatsoenlijke manier zonder eromheen te draaien en het af te schuiven.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Er zitten 1300 berichten in dat gesprek, kan er wss honderden uithalen waar rebecca ver de grens over gaat. Het is een keertje afgelopen Jannes, we zijn er allemaal een keertje klaar mee.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Pretty sure dat ik zowel op vlak van kwaliteit en activiteit een stuk hoger lag dan il burat, toch zeker toen Roald nog de hoofdspeler was daar. Het team wat hem opvolgde vond ik een stuk beter. Jij noemt gwn iedereen noob die je niet kent of niet kan uitstaan, heb ik zelf ook wel regelmatig..

Gap, de enige keer dat het echt moeilijk was op Deathstroke door TUF (of verwar ik het nu heel zwaar met Abusing the law?) was je team half op vakantie en heb ik je vv gepakt enkele dagen. Gedurende die vv periode pakte ik juist, terwijl het account in massa kreeg, 20-25 dorpen van TUF. Iets waar jij later keihard mee bent gaan pronken ''tijdens een massa dorpen verliezen, Jannes jij loser!''. Ik liet het gaan, je was immers nog altijd mijn stamgenoot. Maar nu dit soort onzin uitkramen, cmon. Daarbij, even serieus. Jij had front met Jannes en had actieve buren. Il burattinanio? Die had front met Vitalise, Jordi, Laurens en later Warre. En zelf had het buren als fucking Andy (''Kong'') en Jasey (Krepox). Bij Jasey moest ik bij de eerste check nog even aangeven dat het wel handig is om icoontjes op zijn kaart te hebben en meer groepen dan off/def te maken, zo oldskool (of noob, zeg het zelf maar) was hij. Noem jij dat een vergelijkbare situatie?

Verder fijn dat ik werd gebanned voor het bezit van een timebot, maar ik heb nooit getimed op Roald. Hij kwam destijds met bewijs, maar die timings waren door Nicky gedaan omdat ik in mn bed lag. Leuke anekdote is dat eigenlijk.

Lang geleden inderdaad. Maar je moet er wel bij denken dat het precies op het moment gebeurde dat er veel timebots rondgingen (ik zag ze ook passeren en heb elders de werking ervan bekeken) en dat de situatie uiterst vreemd was. Dat er iets van 15 aanvallen in 9 ms aankwamen en nog iets van 3 in de overige seconde had ik al voor lief genomen en was vooral dat de keuzes gewoon niet klopten. Volgens mij was het iets als dit: 2 dorpen met exact dezelfde looptijd op mijn dorpen hadden een gab van 377 ms ofzo, terwijl alle overige times met verschillende looptijden binnen dezelfde 9 ms vielen. Terwijl een menselijk timer 2 tabjes met dezelfde looptijd simpelweg naast elkaar zou zetten en toen ter tijd met timen4chrome in minimale ms zou sturen. Of beter nog, de looptijd van een van de twee (ram weglaten bv.) veranderen zodat ze beide binnen die 9 ms konden aankomen. Lang verhaal kort, het waren goede times, maar totaal geen logische waarbij er meerdere rare dingen in zaten. Rare dingen die wel verklaarbaar waren met de werking van de toen ter tijd populaire time bot. Of Nicky inderdaad een timebot heeft gebruikt op Il burat, zullen we nooit weten maar Digital love was banned en Il burattinanio niet.

Maarrr Lautje, je moet erkennen dat ik met Il burat een paar dorpjes van je accie wist te snoepen voor de ban. Maargoed, ik moet dan ook erkennen dat Il burat met Jens, Maks en mijzelf wel zo een twintig uur per dag bemanning hadden inclusief vele nachtelijke checks.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
Heh, in de tijd van Phalanx was zijn account wel oke-ish. Mocht daar als een van de weinige vv draaien. Maar Jasey die maar 2 groepen maakt? Was hij dronken?
 
Reactiescore
1.075
Nee, ik blame ze omdat zo strijd ontlopen die ze blijkbaar zo graag wouden.

Nee ik denk dat men vooral eindelijk van Rebecca wou verlost worden, gewoon eigen schuld. niet meer niet minder, strijd kregen we toch al niet van jullie
 

DeletedUser79878

Guest
Gap, de enige keer dat het echt moeilijk was op Deathstroke door TUF (of verwar ik het nu heel zwaar met Abusing the law?) was je team half op vakantie en heb ik je vv gepakt enkele dagen. Gedurende die vv periode pakte ik juist, terwijl het account in massa kreeg, 20-25 dorpen van TUF. Iets waar jij later keihard mee bent gaan pronken ''tijdens een massa dorpen verliezen, Jannes jij loser!''. Ik liet het gaan, je was immers nog altijd mijn stamgenoot. Maar nu dit soort onzin uitkramen, cmon. Daarbij, even serieus. Jij had front met Jannes en had actieve buren. Il burattinanio? Die had front met Vitalise, Jordi, Laurens en later Warre. En zelf had het buren als fucking Andy (''Kong'') en Jasey (Krepox). Bij Jasey moest ik bij de eerste check nog even aangeven dat het wel handig is om icoontjes op zijn kaart te hebben en meer groepen dan off/def te maken, zo oldskool (of noob, zeg het zelf maar) was hij. Noem jij dat een vergelijkbare situatie?

Ik denk niet dat ik ooit gepronkt heb met dorpen te pakken van TUF want ik heb amper dorpen van hem geëdeld, maar je mag altijd met bewijs komen van wel, misschien weet jij meer dan ikzelf? Toen mijn acc grote massa kreeg heb ik hele nacht gedeffed ondanks dat ik een examen had de dag van de aankomst, grootste deel van de ochtend nog gedaan en toen examen gaan maken en gaan feesten. Overigens had ik geen team, ik speelde solo op dat moment. Toen ik terug kwam was ik 20-30 dorpen armer, geen 25 dorpen winst rofl, ook hier mag je bewijs zoeken want again, dit klopt gwn niet. Ik heb toen zelfs nog een hele mooie lading cf's gehad omdat mensen slecht gedeffed hadden, maar ik was al lang blij dat ze vv deden want ikzelf kon toen niet dus heb er maar niks van gezegd. En mooi dat jij tegen al die mensen speelde, de helft van die knullen was al gestopt of inactief toen(vitalise, jordi). En dan heb je nog Laurens die niet kan aanvallen en warre die enkel hersenloos kan spammen. Na een paar dagen ben je toen gestopt omdat je het niet meer aan kon. Toen ben je vervangen door Steven, Maks en Jan. Die het 3x beter deden dan jij, ook dit mag je ontkennen als je dat kan ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan