Discussietopic: Gok de Top

Reactiescore
2.508
Dit is het discussietopic van deze contest >>klik<<

Hier kunnen de vragen, opmerkingen en feedback worden gepost. Voor deelnamen aan dit topic klik je op de bovenstaande link en lees je de vederen informatie.
 
Reactiescore
524
Ik zie dat het aantal rangen/spelers waarnaar gegokt moet worden aanzienlijk is verlaagd tov voorgaande versies van deze contest? Wat is de beargumentatie hierachter?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Kan ook gewoon zijn omdat het nog redelijk vroeg is dus het gaat nog enorm veranderen. Je moet nu heel veel gissen.
 
Reactiescore
524
Daar draait de hele contest om.
De nm30 gokken is in deze fase net zo moeilijk als de nm5 want je hebt geen idee wie er in 2d tijd nog even 5k pp uitgeeft aan zijn dorp of 3 bb's edelt.

Op het moment dat de rangen amper bewegen en iedereen 80% goed raadt is er ook weinig leuks meer aan deze contest, vandaar dat het ook earlygame gehouden wordt.
 
Reactiescore
2.508
Ik zie dat het aantal rangen/spelers waarnaar gegokt moet worden aanzienlijk is verlaagd tov voorgaande versies van deze contest? Wat is de beargumentatie hierachter?

Klopt, komt doordat ik veel feedback kreeg dat de lijst in de beginfase te veel tijd in beslag nam. In latere edities zal de complete lijst weer online gaan. Maar dit is de eerste keer dat ik dit probeer. Ik ben nog zoekende hoe ik deze contest in deze fase precies wil invullen.
 
Reactiescore
524
Te mooi weer om het AF bij te houden, helaas vergeten mee te doen.
Misschien een idee de deadline te verschuiven, ook gezien het beperkte aantal deelnames?

Bij voorgaande contesten had je een week de tijd om in te zenden na de aankondiging, nu slechts 2 dagen.
 
Reactiescore
2.508
Te mooi weer om het AF bij te houden, helaas vergeten mee te doen.
Misschien een idee de deadline te verschuiven, ook gezien het beperkte aantal deelnames?

Bij voorgaande contesten had je een week de tijd om in te zenden na de aankondiging, nu slechts 2 dagen.

Klopt maar de lijst is ook aanzienlijk korter. qua de deadline verplaatsen dat moet je aan de huidige deelnemers vragen
 
Reactiescore
2.508
Ik zal vanmiddag de datums veranderen
 
Reactiescore
2.064
Aangezien de datums zijn veranderd, wil ik graag mijn lijstje veranderen. Toen ik dit lijstje maakte, was dit namelijk nog niet het geval. Is dit toegestaan ?
 
Bovenaan