Top/Flop spelers

Reactiescore
1.075
De fakes waren wss genoeg , deff fout weggestuurd als os en fout geschakeld door stam iguess.

De fakes hebben weinig betekenis gehad, hebben gewoon te weinig info meegekregen tbh, wel bizar dat One. Bestaat uit 3 stammen, beetje een beginnerstam bedoening , zo van die nubkes die effe 3 zusterstammen maken.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Dat Cala 2x zoveel punten heeft als tweede bewijst alvast de PP die ze al vlot gebruikt hebben (los van alle andere bonussen, lees slaafjes).
Zien of zie die voorsprong ook behouden op lange termijn, wij komen er alvast aan binnenkort! Be ready. ;)

Ik weet niet of er qua PP aantal enorme verschillen zitten, hier heeft 30k ingezeten en zijn we sinds 4 dagen gestopt met abusen. Er zullen denk wel accs zijn die eroverheen gegaan zijn of aardig in de buurt zitten. De ban die ons 24u vertraging opleverde had ons wat agressiever gemaakt, zouden oorspronkelijk maar 20k uitgeven en rest saven. Nu zullen we moeten terugverkopen om de PP voorraad weer beetje stabiel te krijgen. :p
Maar natuurlijk heeft deze som PP ons een aanzienlijk voordeel gegeven tov non-abusers / semi-abusers.

Verder zit de kracht hem vooral in @Frequencerz (Noize). Samenwerking verloopt keurig en konden we elkaars edels lenen om zo tot een treintje te komen zonder al die dure goudmunten te slaan. Ook hadden we zonder Noize's clear met Lecoq een lastige kluif gehad ivm muur 20 die toch weer weggebashed was door hem en ons de gelegenheid gaf om de troepen cheaper te slopen.

Wij hebben hier een hele belangrijke kracht bij en ik heb ontzettend veel respect voor Dylan.

We hebben op dit moment ook geen serieuze stam dus op dat vlak lopen we wel meer risico. Echter hebben wij het volgens mij wel erg getroffen met onze regio, want er zijn momenteel weinig gevaarlijke spelers in de buurt en degenen die nu opgeraapt zijn konden er maar vaak weinig van bakken. Ik kan er zelf ook weinig aan doen dat ze de verkeerde edels csnipen, of hun troepen buiten het dorp hebben staan tijdens de overname, of gewoon hun off niet dodgen. Dan wordt het ons ook niet te moeilijk gemaakt. Nu zal dit overal op de wereld wel gebeuren, maar er zijn genoeg spelers in de top die meer moeite hebben moeten doen. En dan denk ik vooral aan DbA, Corus en Whale die allemaal ook nog klappen hebben moeten opvangen. Zulke spelers verdienen imo ook gewoon meer aandacht dan wij, als ik naar de verhalen luister of de stats zie.

We hebben nog niets bewezen en dat heeft nog niemand op deze wereld. Cala staat met ruime marge op #1, maar dat zal straks vast wel veranderen. Het zal ons ongetwijfeld nog wel keer tegenzitten en moraal wordt er niet bepaald beter op.

Ik speel hier even open boek en ik ga niet zeggen of onze acties goed of fout zijn, een helder antwoord daarop bestaat niet. Iedereen denkt hoe hij of zij wil denken. Maar ik hoop dat bepaalde vraagtekens wel opgehelderd zijn. ;)
 

DeletedUser79415

Guest
De fakes hebben weinig betekenis gehad, hebben gewoon te weinig info meegekregen tbh, wel bizar dat One. Bestaat uit 3 stammen, beetje een beginnerstam bedoening , zo van die nubkes die effe 3 zusterstammen maken.

3? Ik weet enkel van two. Kan aan mij liggen hoor .... bovendien is deze wereld met maar max 10 stamleden omdat ze graag meer diplomatie wouden terug brengen in het spel.

Hoe dan ook, Corus kreeg wel degelijk van 3 verschillende stam spelers incs. Maakt allemaal niet uit kan ook goeie anticiperen zijn van spelers. Ik vind dat als je tw speelt je niet mag klagen over incs, als dit nu al gebeurd wil ik niet weten hoe mensen deffen met massa’s ...
 
Reactiescore
110
De fakes hebben weinig betekenis gehad, hebben gewoon te weinig info meegekregen tbh, wel bizar dat One. Bestaat uit 3 stammen, beetje een beginnerstam bedoening , zo van die nubkes die effe 3 zusterstammen maken.

Fakes werkte niet? Stonden 3 ridders met allemaal def bij Devil + Lekker def boostertje aan. Die def had ook bij snatske kunnen staan ;)
 
Reactiescore
1.075
3? Ik weet enkel van two. Kan aan mij liggen hoor .... bovendien is deze wereld met maar max 10 stamleden omdat ze graag meer diplomatie wouden terug brengen in het spel.

Hoe dan ook, Corus kreeg wel degelijk van 3 verschillende stam spelers incs. Maakt allemaal niet uit kan ook goeie anticiperen zijn van spelers. Ik vind dat als je tw speelt je niet mag klagen over incs, als dit nu al gebeurd wil ik niet weten hoe mensen deffen met massa’s ...

one. two. en BIPZ, doe nou niet dom :p
 
Reactiescore
1.075
Fakes werkte niet? Stonden 3 ridders met allemaal def bij Devil + Lekker def boostertje aan. Die def had ook bij snatske kunnen staan ;)

dat heeft preventieve deff, wat niet zo gek is met zijn ligging hoor :p
 
Reactiescore
766
Die def stond er al langer voordat die fakes verstuurd werden. Liggen zoveel slaafjes van One hier en One zelf om niet te vergeten dus ja.
Where’s your noble train, bro?

dat heeft preventieve deff, wat niet zo gek is met zijn ligging hoor :p
Op zich is 1k-1k in dit stadium best wel gek als preventieve deff, beukt iedereen zo doorheen LOL.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
Ik heb oprecht nog nooit van Bipz gehoord, jij weet meer dan ik :D

Dus je stam cleared voor een stam waar je nog nooit van hoorde, frappant.

Op zich is 1k-1k in dit stadium best wel gek als preventieve deff, beukt iedereen zo doorheen LOL.

Heb je One.'s clears al gezien? Dan is 1k 1k ruim voldoende
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73927

Guest
Dus je stam cleared voor een stam waar je nog nooit van hoorde, frappant.

Dat zal het zijn. Of het is gewoon een individuele samenwerking tussen specifieke personen zonder dat de gehele stam daarbij betrokken is. Wie zal het zeggen?
 
Reactiescore
766
Heb je One.'s clears al gezien? Dan is 1k 1k ruim voldoende
Wat een heerlijke pleuris reactie en dan direct met je neus op de feiten worden gedrukt, i love it! Xxx
 

DeletedUser79193

Guest
Ik hoop gewoon dat er op deze wereld stammen komen die One kunnen gaan bijbenen, anders krijgen we weer dezelfde praktijken als W65 Ima.
 
Bovenaan