Top/Flop spelers

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.772
Lekker DBA kata'en, gore kut stabbers!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
flopper of niet , w69 is na mijn mening een kata wereld. Mochten er later met de grote overgebleven stammen afspraken komen houden wij ons hier natuurlijk netjes aan!

Overigens vind ik kata gebruik ook niet ok maar zo early game is het juist de kunst om je enemys kort te houden
Ben je nu voor of tegen kata's? Of mag stabben ook alleen early game om je vijanden kort te houden? Een spy in een buurstam zetten, is dat early game een kunst om zo van alles op de hoogte te blijven, maar late game is het niet oke?

Beetje consequent zijn mag wel
 

DeletedUser79415

Guest
Ben je nu voor of tegen kata's? Of mag stabben ook alleen early game om je vijanden kort te houden? Een spy in een buurstam zetten, is dat early game een kunst om zo van alles op de hoogte te blijven, maar late game is het niet oke?

Beetje consequent zijn mag wel

Spy ben ik sws niet van, ik vind early game kata wel kunnen. Zoals aangegeven vind ik zodra er regels gemaakt worden dat je er aan moet houden.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.772
Ik ben zelf niet tegen kata's, maar ik ben tegen kata oorlogen.

Vind dit ook niet onder het kopje "spelersfarm" of "farmshapen" passen dus daar zou DbA wel eerlijk in kunnen zijn, maargoed. Love it or hate it. Er zijn kata's gegooid en vind het een opvallende actie, je weet dat je het risico loopt dat een aantal mensen je minder mogen en zie het nut er nog niet zo van in. Ze hadden gewoon dik gebacktimed kunnen zijn volgens mij?

Ja:eek:
Zal ik support sturen?
Of gaat hij dan weer huilie huilie doen

Stuur maar support. Wil wel de award "Verkrijg 3 bans op een speelwereld" ervoor terug :oops:
 
Reactiescore
853
Wat is het verschil tussen een spy, en iemand kapot maken? Beiden erg laag wmb
Tbh heeft elke premade een spy in kleine stammen, voor ze bij elkaar komen zitten ze namelijk 9/10x in andere stammen onder gedoken. Informatie uit deze stammen wordt ook gewoon gedeeld dus denk dat een spy in het echte begin niet perse als iets slechts wordt gezien. Kata's echter is een principe kwestie gezien je bewust een keuze maakt deze wel of niet te gebruiken, vind het dan ook raar dat je na afspraken je er wel aanhoudt, gezien dit in principe dan tegen jouw eigen principes van kata gebruik in zou gaan.
 

DeletedUser78003

Guest
Tbh heeft elke premade een spy in kleine stammen, voor ze bij elkaar komen zitten ze namelijk 9/10x in andere stammen onder gedoken. Informatie uit deze stammen wordt ook gewoon gedeeld dus denk dat een spy in het echte begin niet perse als iets slechts wordt gezien. Kata's echter is een principe kwestie gezien je bewust een keuze maakt deze wel of niet te gebruiken, vind het dan ook raar dat je na afspraken je er wel aanhoudt, gezien dit in principe dan tegen jouw eigen principes van kata gebruik in zou gaan.

Het idee dat iemand uit een pre-made informatie deelt vanuit die stam naar zijn maatjes, in de wetenschap dat hij ze toch gaat verlaten en met die info zijn stam zwakker maakt, is wel erg noob :D dus wmb nogsteeds te droevig
 
Reactiescore
853
Het idee dat iemand uit een pre-made informatie deelt vanuit die stam naar zijn maatjes, in de wetenschap dat hij ze toch gaat verlaten en met die info zijn stam zwakker maakt, is wel erg noob :D dus wmb nogsteeds te droevig
Nouja noob of niet, ik denk dat het in de beginfase simpelweg nodig is. Dit was in ieder geval het geval toen PP abusen nog niet zo'n probleem was denk ik, als je toen wilde overleven moest je tijdelijk in wat stammen zitten om het cluster van je volgende stam gereed te maken. In dat opzicht vind ik het dan ook een andere kwestie dan kata-gebruik en kan ik daar makkelijker in komen.
 

DeletedUser78003

Guest
Nouja noob of niet, ik denk dat het in de beginfase simpelweg nodig is. Dit was in ieder geval het geval toen PP abusen nog niet zo'n probleem was denk ik, als je toen wilde overleven moest je tijdelijk in wat stammen zitten om het cluster van je volgende stam gereed te maken. In dat opzicht vind ik het dan ook een andere kwestie dan kata-gebruik en kan ik daar makkelijker in komen.

Er zit een verschil tussen in een stam zitten wetende dat je weggaat, en in een stam zitten en al zijn info doorspelen voor je eigen gewin, wmb is dat not done
 

DeletedUser76932

Guest
Wat is het verschil tussen een spy, en iemand kapot maken? Beiden erg laag wmb

Ik haak hier even in:

Het verschil tussen een spy en iemand kapot maken met kata's is: TW heeft kata's gemaakt om ze te gebruiken en een spy is niets tw gerelateerd en gewoon een zielige move? Als iemand early game kata's gebruikt om te farmshapen vind ik dat anders als dat je een spy in iemand anders zijn stam zet om informatie te verkijgen. Vind dat ook een NOOB move al klopt het wat jeremy zegt, iedereen kent elkaar toch wel dus een beetje ompraten en info heb je zo.
 

DeletedUser78003

Guest
Ik haak hier even in:

Het verschil tussen een spy en iemand kapot maken met kata's is: TW heeft kata's gemaakt om ze te gebruiken en een spy is niets tw gerelateerd en gewoon een zielige move

Begrijp me niet verkeerd, ik snap heel goed dat TW Kata's gemaakt heeft, ik vind het gewoon waanzinnig zwak om dit te gebruiken. zeker voor een "topper"

1) We willen allemaal meer TW leden, farmshapen is een net woord voor het nog zwakker maken van beginners... Nu gaan mensen reageren met farmen is hetzelfde, daar ben ik het niet mee eens. En mocht je dit zwakke excuus wel willen gebruiken, waar trekken we dan de grens?
2) Elke wereld is er gezeik over en door "toppers" over het gebruik van kata's, kap er dan gewoon mee.
3) Kata is waanzinnig demotiverend voor iedereen. Ja het geeft je een voordeel op die wereld, is dat de moeite en het gezeik waard?
4) Kata's zijn voor noobs

Als iemand early game kata's gebruikt om te farmshapen vind ik dat anders als dat je een spy in iemand anders zijn stam zet om informatie te verkijgen. Vind dat ook een NOOB move al klopt het wat jeremy zegt, iedereen kent elkaar toch wel dus een beetje ompraten en info heb je zo.

Dit is niet het argument wat gebruikt wordt, het argument wat gebruikt wordt is dat van een pre-made.
 
Reactiescore
1.478
Ik kan me voorstellen dat iemand kata's op boer early game gebruikt als een kleine pp-er steeds farmruns sloopt met de burgerwacht. Dat is hier echter niet het geval geloof ik. Jonah noob :(
 

DeletedUser76932

Guest
Ben je nu voor of tegen kata's? Of mag stabben ook alleen early game om je vijanden kort te houden? Een spy in een buurstam zetten, is dat early game een kunst om zo van alles op de hoogte te blijven, maar late game is het niet oke?

Beetje consequent zijn mag wel

Dat is wel het argument dat gebruikt word, zoals Rob als eerste postte: ^^

Dat heeft dus niets met een premade te maken? Het kan toevallig zijn dat je premade een spy heeft, maar dan ben je gewoon niet samen op 1 lijn.

Begrijp me niet verkeerd, ik snap heel goed dat TW Kata's gemaakt heeft, ik vind het gewoon waanzinnig zwak om dit te gebruiken. zeker voor een "topper"

1) We willen allemaal meer TW leden, farmshapen is een net woord voor het nog zwakker maken van beginners... Nu gaan mensen reageren met farmen is hetzelfde, daar ben ik het niet mee eens. En mocht je dit zwakke excuus wel willen gebruiken, waar trekken we dan de grens?
2) Elke wereld is er gezeik over en door "toppers" over het gebruik van kata's, kap er dan gewoon mee.
3) Kata is waanzinnig demotiverend voor iedereen. Ja het geeft je een voordeel op die wereld, is dat de moeite en het gezeik waard?
4) Kata's zijn voor noobs



Dit is niet het argument wat gebruikt wordt, het argument wat gebruikt wordt is dat van een pre-made.


Even om op jou lijstje te reageren:

1) Tuurlijk willen we meer spelers op TW want het gaat rustig aan dood. Dit vindt ik dan wel weer geen excuus om mensen niet te mogen farmshapen. Als ik een speler clear en hij blijft deff maken en Burgerwacht opzetten is dat zijn goedrecht, maar hoezo zou ik dan zelf geen katas op boer etc mogen gooien om hem weer te counteren?

2) Mensen blijven altijd zeiken op kata's, maar als ze het zelf doen zijn ze stil? Ik ben persoonlijk tegen kata's (op farmshapen na) dus vooral late wereld.

3) Kata's zijn denk ik ook in de game om een soort van demotiverend te zijn. Ik bedoel je breekt iemand zijn dorp af, maar het versterkt je eigen heel erg want je krijg EN zijn/haar grondstoffen EN je hebt minder kans om op deff en/of Burgerwacht te lopen. Dat mensen erover zeiken moet je maar gewoon negeren (vind ik)

4) Kata's zijn imo niet voor noobs, maar mensen die early gewoon goed willen farmshapen. Late game kata's ben ik geen fan van maar moest dat gebeuren dan is het zo en geef ik die mensen gelijk (tis nou eenmaal een functie in de game die ik niet voor iemand mag verbieden)
 

DeletedUser80335

Guest
Ik hoor het al; het gaat op wereld 69 precies hetzelfde als op wereld 65 met ons Jonahtje. Katapulten? Het toppunt van triestheid is voor de zoveelste bereikt door dit zogenaamde 'team'. Wanneer je dacht dat deze speler met een mijlenhoog ego niet nóg verder kon zakken en hij het toch doet. Just DbA I guess.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.772
Dat is wel het argument dat gebruikt word, zoals Rob als eerste postte: ^^

Dat heeft dus niets met een premade te maken? Het kan toevallig zijn dat je premade een spy heeft, maar dan ben je gewoon niet samen op 1 lijn.




Even om op jou lijstje te reageren:

1) Tuurlijk willen we meer spelers op TW want het gaat rustig aan dood. Dit vindt ik dan wel weer geen excuus om mensen niet te mogen farmshapen. Als ik een speler clear en hij blijft deff maken en Burgerwacht opzetten is dat zijn goedrecht, maar hoezo zou ik dan zelf geen katas op boer etc mogen gooien om hem weer te counteren?

2) Mensen blijven altijd zeiken op kata's, maar als ze het zelf doen zijn ze stil? Ik ben persoonlijk tegen kata's (op farmshapen na) dus vooral late wereld.

3) Kata's zijn denk ik ook in de game om een soort van demotiverend te zijn. Ik bedoel je breekt iemand zijn dorp af, maar het versterkt je eigen heel erg want je krijg EN zijn/haar grondstoffen EN je hebt minder kans om op deff en/of Burgerwacht te lopen. Dat mensen erover zeiken moet je maar gewoon negeren (vind ik)

4) Kata's zijn imo niet voor noobs, maar mensen die early gewoon goed willen farmshapen. Late game kata's ben ik geen fan van maar moest dat gebeuren dan is het zo en geef ik die mensen gelijk (tis nou eenmaal een functie in de game die ik niet voor iemand mag verbieden)

Mee eens hoor, farmshapen moet gewoon kunnen en dat doen wij ook. BW counter je anders niet.
Maar jullie actie heeft er wel niks mee te maken, dat is wel duidelijk hoop ik? :p Je weet dat ik er niet op tegen ben he.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
Ik farm 2mil spelers, zijn ze ook steeds bij mee als ik ze kom shapen
 
Bovenaan