Top/Flop spelers

DeletedUser61134

Guest
Opzicht 2k dorpjes zijn nog te edelen als ze smederij en kaz beetje hoog hebben
Onder de 1500 is farmshapen normaler :eek:
 

DeletedUser76932

Guest
Ja zelf ben ik ook echt een pannekoek, heb ik kata gemaakt maar vind ik het te lang lopen op mijn spelerfarmpjes, doe ik er nog niets mee :D:p
 

DeletedUser79460

Guest
nou hier ben ik dan de zogenaamde flopper... wat is mis met farm shapen early game? dus alles boven 1500 mag niet, ok naja tijd van zenden had hij 1600p omg ik ben noob.

Proud to be a n00b too:engel:
JIvoQYf.png
 

DeletedUser61134

Guest
Dit kan je zien als farm shapen, de nummer 7 kataen zie ik niet echt als farm shapen...

Maarja als kakaka lid kan ik er niks van zeggen:engel:

Ik vind de naam Kakaka nog altijd beledigend dichtbij het woord kakken. Kakken is iets respectvol en de beste productiemethode voor Satésaus dus moet je niet mee spotten!
 

DeletedUser76932

Guest
Ik vind de naam Kakaka nog altijd beledigend dichtbij het woord kakken. Kakken is iets respectvol en de beste productiemethode voor Satésaus dus moet je niet mee spotten!

sinds dat jij zo'n fan bent van saté. Wat vind je van satesaus op een kapsalon?
 
Reactiescore
470
Ik vind de naam Kakaka nog altijd beledigend dichtbij het woord kakken. Kakken is iets respectvol en de beste productiemethode voor Satésaus dus moet je niet mee spotten!

Ik zal niet spotten met satésaus. Maar sinds wanneer wordt satésaus geproduceerd door te kakken?
 

DeletedUser76932

Guest
Als daar geen knoflooksaus op gaat dan snapt weer iemand het leven niet.

Gister hadden wij het erover in de groepsapp. Er is iemand hier die 40% knoflooksaus doet en 60% satesaus. Kende heel die combinatie niet dus daarom dat ik naar de saté kenner ging. (firedrakan)
 

DeletedUser61134

Guest
sinds dat jij zo'n fan bent van saté. Wat vind je van satesaus op een kapsalon?

Satésaus maakt alles beter, zelfs een zaakje van een f***ker met een schaar.

Ik zal niet spotten met satésaus. Maar sinds wanneer wordt satésaus geproduceerd door te kakken?

Sinds ik op W45 een efficiënte manier had om Satésaus te recyclen naar de gewone consument.
Aziaat eet een gerecht met pinda's, je vangt de kak op en verkoopt het door als satésaus. Daarom heb je aanmaak satésaus en kant en klare Satésaus
De 2de is al water bij vermengt in het lichaam van de leverancier.
 
Reactiescore
1.075
nou hier ben ik dan de zogenaamde flopper... wat is mis met farm shapen early game? dus alles boven 1500 mag niet, ok naja tijd van zenden had hij 1600p omg ik ben noob.

Farmshapen sure.
Kom er dan ook gewoon voor uit dat je niet zonder katas kan spelen of winnen.
 

DeletedUser79415

Guest
satesaus zoals ik het maak :

ingrediënten :

gesnipperd uitje
gember
knoflook
limoenblad
citroentijm
lemongrass
8 rawiet zonder de kontjes (pepertjes)
kokosmelk
ketjap
chilisaus
bruine suiker

bereiding:

fruit de gesnipperde uitjes aan met de rawiet, voeg de knoflook gember en lemongrass.
vervolgens kokosmelk met de pindakaas daarbij de citroentijm en limoenblad.
scheut ketjap beetje chilisaus en goed blijven door roeren zodat de onderkant niet aan kookt.
wil je het meer smeuïg hebben voeg dan meet kokosmelk en nog wat ketjap.
voeg de bruine suiker.

ready to serve .

mijn tip hierbij is een lekkere spicey chicken!

ingrediënten:

kippendij
ketjap
curry
lemongrass
koriander
sambal badjak

bereiding:

snij de kip in mooie blokjes.
marineer de kip met ketjap, curry, lemongrass en koriander.
laat minimaal 6 uren staan, prik dit op een mooi sate stokje en gooi op de grill en lak in met sambal badjak :D


succes <3
 
Bovenaan