Top/Flop spelers

Reactiescore
110
Haico5 wel toppertje, oldschool speler met veel klasse. Gaat het ver schoppen hier.
 

DeletedUser80335

Guest
lbaway is wel een decent speler. Heeft wereldwinst gepakt op account lbaway back in the day met mij en Wesley. Haico5 daarentegen iets recenter ontmoet. Post leuke racistische memes op het forum, maar gewoon voor fun weet je wel. Kan wel aardig goed timen!
 

DeletedUser80416

Guest
Ik denk dat sea-attack nog wel eens verrassend uit de hoek zou kunnen komen!
 

DeletedUser79415

Guest
Discovered by accident. is vanzelfsprekend dé topper van w69, altijd in voor een VV'tje en onwijs actief.

<3

Als die niet runned :eek:

waar heb jij het nou over? (mocht dit over w64 gaan ben je wel heel dom, ik kwam met Jacob juist op een account dat broken was om het te PROBEREN te fixen met volle moed... echter was het acc al zo vol cfs dat er tegen 4 man front sws niks kon beginnen.)
verder nog nooit ''gerunt'' , zie w64 ook niet als runnen aangezien ik erop kwam te helpen aangezien cfx mains running waren LOL.
 

DeletedUser79415

Guest
Als je ergens aan begint, moet je het afmaken. Dit is dus gewoon runnen imo


dus als ik op een account kom die ik probeer te handelen maar niet te handelen valt ga stoppen zodra het nog maar 11 dorpen heeft is dit runnen?

wat een onzin xd, wij deden er tenminste alles aan om modus nog enigszins wat vermaak te geven. het is nooit goed :p

Runnen is runnen toch :snob:

welk acc bespeel je ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan