Top & Flop stammen

DeletedUser79447

Guest
Je hebt direct prive een excuses gehad en een voorstel? Wat wil je nog meer dan?
Speler van Strange heeft 1 aanval gegooid idd,en dat was ontzettend stom,prive excuses gegeven en een voorstel,wauw wat doet Chess het weer verkeerd,haha

Een heel verschil tussen tig aanvallen die Plato gooide of 1 aanval die op Plato werd gestuurd,maar aan je rea te zien was je vreselijk geschrokken?^^

Ow neehoor, zo snel schrik ik noet. Moet je weten van 62. Maar had dit niet verwacht. Zoveel gedoe om deze nap en dan zelf verbreken..
 

DeletedUser79447

Guest
Waar is Martijn met zijn ontwijkende verklaringen? Duurt wel lang voor hij zelf reageert..
 

DeletedUser61134

Guest
Martijn met zijn zoveelste stab!
Ik heb er altijd al vraagtekens bij als stammen mij in de stam nemen zonder een uitgebreide waslijst aan eisen en een verbod op stamchats.

Maar als dan een stam Martijn aanneemt denk ik altijd: Hoeveel curryworsten neemt die in zijn mond om weer in stammen te komen. Ik kondig altijd netjes aan wanneer ik rare dingen ga doen door eerst 30 minuten te spammen. Martijn doet het gewoon omdat hij Martijn is.
 

DeletedUser69389

Guest
Waar is Martijn met zijn ontwijkende verklaringen? Duurt wel lang voor hij zelf reageert..

Ben ik ook wel benieuwd naar. Is er altijd als de kippen bij, maar laat het nu lopen?
Ik kom dit nu pas te weten onwille van het feit dat ik gisteren uit alle chats ben gestapt omwille van persoonlijke redenen. Daardoor was ik hier nog biet van op de hoogte en vanzelfsprekend keur ik dit ook af indien dit waar mocht zijn, al is het door Chess ook bevestigd zie ik.
 
Reactiescore
2.372
Laurens for president. Zei gewoon 'Ja' op de vraag of hij stamleiding wou worden lmao
 
Reactiescore
2.372
Ongeveer iedereen is al stamleiding geweest in NEO, dus dit is alleen maar een logisch gevolg.
Iedere week vindt er een loting plaats, snapje? Volgende week zit mijn naam er maar liefst 7x in!
 
Reactiescore
1.454
we lijken wel goden ;) iedereen kan de stam leiden

Er zit een verschil tussen een stam leiden en capabel genoeg zijn om een stam te kunnen leiden, he.
 
Reactiescore
2.372
Hier gaan we weer. Na enkele dagen van leuke aanvallen heen en weer, is het weer zo ver. Voor 1 van de twee kanten wordt het spelletje verpest, en hoe.

Even kort de situatie schetsen. Beide bespelers van het account TeamBigNubz zijn momenteel op vakantie, dus de VV wordt binnen de stam doorgegeven. Allemaal geen probleem, totdat ik een paar dagen geleden geen troepen kon versturen. Het probleem lag hem er in dat het tablad waar ik VV aan het draaien was, dacht dat ik op Plato zelf speelde (alsof tw de verschillende tabladen niet uit elkaar kon houden?). Hierdoor kreeg ik de 24 uren foutmelding. Logische foutmelding, alleen niet in dit geval, aangezien ik uit een dorp van TBN zelf troepen naar een ander dorp wou sturen. Gelukkig werd dit snel opgelost door de VV door te geven.

Vandaag gebeurt er echter het volgende. Weer wordt de VV mooi rondgegeven binnen de stam, maar nu komt het volgende probleem. Door een bug van TW kan het account van TW amper tot niet bespeeld worden. De aanval die al een tijdje op komst waren, kon men dus gewoon niet deffen. We openen een supportje, en na wat heen en weer gestuur krijgen we uiteindelijk Duckje (!) te woord.

Hierin krijgen we te horen dat het probleem bij ons ligt, wegens dat wij script zouden gebruiken? We hebben geprobeer om zonder Sangu, ME, wat dan ook,... te werken, het hielp voor geen meter. Ondertussen is het account TBN al enkele dorpen kwijt.

Nu zijn Roy en Jamie met de leiding van Chess gaan praten, maar die zagen er geen graten in, zelfs niet na het voorleggen van bewijsfilmpjes dat er niks werkte. Ons probleem niet, lieten die duidelijk verstaan. Allemaal goed en wel, maar laten we hier even bij stilstaan.
Deze beslissing zorgt binnen bijna heel NEO voor verontwaardiging. Chess stond toch voor fair spel? Is Chess niet tegen alles wat immoreel is? Door niet in te gaan op onze vraag om het account met rust te laten totdat de bug verholpen is, maak je gebruik van een technisch probleem om dorpen te winnen. Het is volledig tegen jullie waarden in, tegen diezelfde waarden die jullie al een hele wereld uitspelen tegen NEO als stam. Ik had dit niet verwacht van Chess. Ik heb hier maar 1 woord voor, laf.

We kunnen hieronder ook nog wel het bewijs neerzetten indien dit nodig is, maar die hebben jullie toch al gekregen.

(ben wat geïrriteerd nu en er mocht wat agressiviteit achter zitten van de stam uit)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.454
@Kerouac , dat is gewoon pech voor jullie. Wij kunnen niet rekening gaan houden met bugs of fouten die wel of niet zouden gemaakt zijn door jullie of door Innogames. Zo kan ik dan ook wel gaan zeuren, tijdens een massa op Niels5151 wij last kregen van bugs (blijkbaar hadden we door die bug internetverbinding met PoP aanstaan, heel vaag), waardoor onze timing helemaal mislukte. Dan vind ik ook dat Niels5151 maar wat dorpen af moet staan, omdat we ze anders misschien gepakt hadden. Dit is natuurlijk onzin, net zoals het onzin is dat hier gewoon over gezeurd wordt. Helaas gebeurd het wel eens. Deal er mee en zorg dat je de zooi goed oppakt.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
lmao. Hoe kan je timings vergelijken met het niet kunnen snipen of uberhaupt dingen sturen als recaps, os voor stacks etc.

De domste lap tekst die ik hier heb gelezen vandaag. Bedankt.
 
Bovenaan