Top & Flop stammen

DeletedUser69389

Guest
In de PM staat duidelijk besproken dat op de afgesproken datum de nukes mogen komen en dus al verzonden kunnen zijn.

Er is een meer dan coulante NAP aangeboden en dan nog wordt er geklaagd, wordt een beetje zielig zo zeg. Focus je eerst nu maar op je eigen probleem dat er meer dan 30 boerderij levels in de massa eraf zijn gekata'ed.
Lees eens even de pm goed door voordat je reageert, want je gaat nu af als een gieter. Ik citeer letterlijk uit de pm tussen Plato en Strange die je een pagina terug kunt vinden: Dit betekent dat jullie op 13/07 pas terug aanvallen mogen sturen. Dit geldt ook voor Orrykje en Strange Clouds

Dit wordt twee keer door PoP ook onderschreven met akkoord en dat er vanaf dan pas nukes mogen komen en voor de rest van N.E.O. de 8ste.

Er wordt dus niet onterecht geklaagd, omdat Roy liet doorschemeren van de week al eerder aanvallen te willen sturen. Op deze manier probeer ik te verhinderen dat we de NAP nog langer moeten laten doorlopen, omdat jullie er niet aan konden houden.


Naar wat ik begreep is/wordt dat al opgelost.
 
Reactiescore
967
Check AUB het bijgevoegde bestand van roy. In het zelfde gesprek staat dat de nukes om 8 uur mogen aankomen. Hier is mee akkoord gegaan.

Als de clears om 8 uur kunnen aankomen, moeten ze daarvoor al gestuurd zijn of niet? Indien jullie hier direct over begonnen waren snap ik het, maar het lijkt alsof jullie alleen maar meer uitstel willen? Zijn jullie zo bang voor de massa of zo?
 
Reactiescore
3.457
20A13C34-33AE-43E5-AB19-03FA2A32F811.jpeg Wil net zeggen,pas terug aanvallen mogen versturen na 13-7
 
Reactiescore
967
Echter staat in het zelfde gesprek dit: "Op 13/07 e 08/07 om 8 uur mogen nukes komen." Dit is erna gezegd en daaruit valt te redeneren dat nukes al verzonden kunnen worden. Of niet?
 

DeletedUser69389

Guest
Ben wel benieuwd waar je dat vandaan haalt, vind het wel knap. Aangezien ik pas weer zn 36-48 uur weer terug ben:)

Ikzelf speel/heb de laatste dagen gespeeld op Strange Clouds en ik heb deze info zelf ontvangen van Jens.

Moet zeggen dat ik die PM niet gezien heb.

Echter staat in het zelfde gesprek dit: "Op 13/07 e 08/07 om 8 uur mogen nukes komen." Dit is erna gezegd en daaruit valt te redeneren dat nukes al verzonden kunnen worden. Of niet?
Plato gaat akkoord met hetgeen door mijzelf en Inge is gepost. De term komen is multi interpretabel in deze, maar het skaat duidelijk op dat vanaf dan er incomings mogen komen ja. Anders stond er wel aankomen en ging Plato niet akkoord met hetgeen eerder al vermeld stond in de pm.

Check AUB het bijgevoegde bestand van roy. In het zelfde gesprek staat dat de nukes om 8 uur mogen aankomen. Hier is mee akkoord gegaan.

Als de clears om 8 uur kunnen aankomen, moeten ze daarvoor al gestuurd zijn of niet? Indien jullie hier direct over begonnen waren snap ik het, maar het lijkt alsof jullie alleen maar meer uitstel willen? Zijn jullie zo bang voor de massa of zo?
Dat je niet goed leest is ook wel duidelijk. Want ik gaf aan dat ik het nu vermeld, omdat ik wil voorkomen dat de NAP weer verlengd dient te worden omwille van dat jullie (Lees Plato) liet doorschemeren de NAP niet volledig te willen respecteren.
 
Reactiescore
967
"hopelijk 2x vvdd"

Dit is wellicht niet de meest duidelijke ja, maar ik tel dit als een overeenkomst op de aangeboden wijziging. Als hij het er niet mee eens was, had hij direct moeten vermelden.

Door "hopelijk 2x vvdd" te zeggen, laat je zien dat je klaar bent voor de strijd en er zin in hebt. Een Positieve reactie dus op de toevoeging van Roy.


De term komen is multi interpretabel

Het is niet multi interpretabel. Als iemand zegt dat een aanval om 8 uur mag aankomen, dan moet deze voor 8 uur gestuurd zijn. Jullie hebben waarschijnlijk niet goed de wijziging van Strange doorgegeven gekregen en dat is dan een miscommunicatie geweest aan jullie kant.
 

DeletedUser69389

Guest
"hopelijk 2x vvdd"

Dit is wellicht niet de meest duidelijke ja, maar ik tel dit als een overeenkomst op de aangeboden wijziging. Als hij het er niet mee eens was, had hij direct moeten vermelden.

Door "hopelijk 2x vvdd" te zeggen, laat je zien dat je klaar bent voor de strijd en er zin in hebt. Een Positieve reactie dus op de toevoeging van Roy.




Het is niet multi interpretabel. Als iemand zegt dat een aanval om 8 uur mag aankomen, dan moet deze voor 8 uur gestuurd zijn. Jullie hebben waarschijnlijk niet goed de wijziging van Strange doorgegeven gekregen en dat is dan een miscommunicatie geweest aan jullie kant.
Dat is lezen hoe je het wilt lezen. Ik speel/heb zelf gespeeld op Strange Clouds dus ik weet exact hoe de vork in de steel steekt. Het is triest dat je niet wilt inzien dat de plannen die Plato had ingaan tegen de geldende afspraken. De aanvallen mochten/mogen komen vanaf 13 juli van Plato en met de nadruk op komen in de zin van dan pas aanvallen sturen en niet aankomen. Plato is daar zelf mee akkoord gegaan en dient dit dan niet eigenhandig zonder goedkeuren aan te passen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Ik snap de discussie niet zo? Aanvallen lopen geen week en het is nog 8 dagen vooraleer die NAP verloopt.

Deze discussie is dus voorbarig en nutteloos.
 

DeletedUser79447

Guest
Ik snap de discussie niet zo? Aanvallen lopen geen week en het is nog 8 dagen vooraleer die NAP verloopt.

Deze discussie is dus voorbarig en nutteloos.

Eens, zeker omdat er überhaupt helemaal niks zou gaan lopen. Martijn krijgt weer eens foute info.
 

DeletedUser69389

Guest
Eens, zeker omdat er überhaupt helemaal niks zou gaan lopen. Martijn krijgt weer eens foute info.
Uhu daarom komt mijn medespeler daarmee. We kennen je allemaal al langer dan vandaag en de vorige keer nam je het ook al niet zo nauw met de regels. Dus liever preventief de wind uit je zeilen nemen dan dat we je volgende week weer zouden moeten terugfluiten.
 

DeletedUser79447

Guest
Wanneer Martijn zelf zijn nap met Plato breekt... En mij als potentiële stabber uitmaakte..
 

Bijlagen

  • _20190711_222545.JPG
    _20190711_222545.JPG
    43,5 KB · Weergaven: 42
Reactiescore
967
Spijtig dat de leider van N.E.O. van plan is om deze afspraken, ook weer, te gaan schenden. Een niet aanvals pact houdt in dat je in die periode geen aanvallen mag versturen en niet dat je dat wel mag zolang de aankomst pas nadien is.....

Imagine klagen over het schenden van een NAP van NEO's kant, terwijl ze nog geen eens aanvallen verstuurd hebben. En dan zelf de NAP schenden... Wat een joke. ;)

Lijkt een beetje een tactiek te worden? Eerst NAP pogen te fixen en dan accountje internen... :eek::eek::eek::eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
967
Een vraag beantwoorden met een vraag... De nummer één tactiek om een meer dan redelijke vraag te ontwijken. Knap hoor, had meer verwacht. :(
 

DeletedUser79447

Guest
Is toch al een voorstel uitgegooid Roy? Of niet soms?

Had gehoopt dat je ook gewoon op het AF het gedrag kom tonen en konden aantonen dat jullie inderdaad fout zaten. Maar echter is het zoals altijd, als je eigen kant wat fout doet, hoor je je er niet over.
 
Reactiescore
3.457
Had gehoopt dat je ook gewoon op het AF het gedrag kom tonen en konden aantonen dat jullie inderdaad fout zaten. Maar echter is het zoals altijd, als je eigen kant wat fout doet, hoor je je er niet over.
Je hebt direct prive een excuses gehad en een voorstel? Wat wil je nog meer dan?
Speler van Strange heeft 1 aanval gegooid idd,en dat was ontzettend stom,prive excuses gegeven en een voorstel,wauw wat doet Chess het weer verkeerd,haha

Een heel verschil tussen tig aanvallen die Plato gooide of 1 aanval die op Plato werd gestuurd,maar aan je rea te zien was je vreselijk geschrokken?^^
 
Bovenaan