Top & Flop spelers

Reactiescore
972
Juist andersom, het is goed uit te voeren alleen een kleine groep mensen weigerden in te leveren hierdoor moesten ze dus plots nieuwe regels bedenken.
Als ze in Sovjet gewoon voet bij stuk iedereen die niet meedeed de kop eraf hakten was dat ook langer overeind gebleven.

Geen enkele officieel communistische staat heeft daadwerkelijk het communisme bereikt. Maar goed, niet erg relevant voor dit topic verder.
 
Reactiescore
1.476
Het ging enkel over het vergelijken van een ideologie met een stam op TW. De negatieve lading kwam pas toen potje begon over het vierde Duitse rijk, wat natuurlijk nergens op slaat.
En jullie wouden geen vergelijking van een ideologie met een 'stamnaam' als kakaka, dus noemde ik het 4e rijk als 'stamnaam' van het grote duitse rijk. Maar jullie vatten alles te letterlijk op, en ik ben me ervan bewust dat ik te lui ben om een sterke goed geschreven post te maken dus doei.
 
Reactiescore
163
Er rond? Maar je pakt wel dorpen van Fortis als intern (maakt niet uit hoeveel of hoe weinig wat je verkondigde dat je er niet zou van internen en kijk eens aan).
 
Reactiescore
1.278
Er rond? Maar je pakt wel dorpen van Fortis als intern (maakt niet uit hoeveel of hoe weinig wat je verkondigde dat je er niet zou van internen en kijk eens aan).

Jullie kunnen beter bij jullie zelf gaan zoeken waarom een speler na afgewezen te zijn als zowel intern als teamlid toch zijn dorpen weggeeft aan kakaka. Ruikt een beetje naar Babe 2.0, waar iedereen ondanks het tegen eigenbelangen was tegen ten strijden trok.

Uiteindelijk is het de accounteigenaar die beslist... je kan hier tegen verzetten of er niet mee eens zijn, maar tegen zijn besluit ga je echt niet winnen.

Snap dat jullie de positie van ons liever zelf hadden, maar misschien is het handig om iets meer aandacht te besteden aan jullie externe beleid in plaats van hier op het af komen mekkeren.
 
Reactiescore
163
Daar gaat het nu niet over? Oke jullie nemen vv maar Rob heeft hier gezegd niet te internen ervan en dat doet hij nu toch? Geeft aan hoeveel zijn woord waard is :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Jij bent echt dom of niet? Als iemand bij mij komt aankloppen dat of intern wilt worden of bij Fight gaat, weiger ik hem. Als diezelfde persoon dan ineens onder vv staat van ons na ik een weekend weg was, wat doet iemand dan? Stoppen met edelen? Nieuwe edellijnen die mij rond dat account sturen?

Nee, dan toch intern. Maakt verder ook niets uit aan het feit dat ik hem afwees als intern, verklaart wel waarom hij onder vv zit nu ipv zelf te spelen.
Er rond? Maar je pakt wel dorpen van Fortis als intern (maakt niet uit hoeveel of hoe weinig wat je verkondigde dat je er niet zou van internen en kijk eens aan).
Jij begrijpt geen ironie he, geen probleem. Ik zal alles wel in geuren en kleuren uitleggen nu voor Fight, de iets minder bedeelde stam op dit moment
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Ik heb hem ook gewoon afgewezen als intern hoor. Dus wat jij hier verder nog over zegt moet je zelf maar weten, ik ga mijn account niet stilleggen omdat de originele speler van het account zijn woord niet nakomt om bij Fight te gaan en mijn account plat te kata'en na ik een samenwerking afwees.
 
Reactiescore
62
Jullie kunnen beter bij jullie zelf gaan zoeken waarom een speler na afgewezen te zijn als zowel intern als teamlid toch zijn dorpen weggeeft aan kakaka. Ruikt een beetje naar Babe 2.0, waar iedereen ondanks het tegen eigenbelangen was tegen ten strijden trok.

Uiteindelijk is het de accounteigenaar die beslist... je kan hier tegen verzetten of er niet mee eens zijn, maar tegen zijn besluit ga je echt niet winnen.

Snap dat jullie de positie van ons liever zelf hadden, maar misschien is het handig om iets meer aandacht te besteden aan jullie externe beleid in plaats van hier op het af komen mekkeren.

Je snapt het nu echt eens niet hé..
Niet iedereen gaat laag spelen om koste wat het kost zijn eigen positie te verbeteren. Maar ik snap dat vasthouden aan principes je petje te boven gaat ;)

Beeld je in dat je exact dezelfde acties gaat ondernemen als de stam die je zo verafschuwde, en net anderen ervan gaat beschuldigen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Fight wou Fortis ook niet bij de stam hoor?
En wat heb ik daar mee te maken? Niets. Ik wees hem af als intern, ookal was het enige in ruil dat ik hem naar de rim moest laten jumpen. Dat iemand vv van hem heeft als ik er niet ben, wat heb ik daar mee te maken? Niets.

Had ik geweten dat dit het niveau is van Fight, was ik veel sneller begonnen met edelen. Maarja uiteindelijk is Fight toch gewoon een bende Babe rejects, die een bg hebben met een andere hoop Babe rejects. Of ga je me anders vertellen?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Hebben echt nog 1,6m aan intern. Wow. Fijn gevoel dit
 
Reactiescore
1.278
Je snapt het nu echt eens niet hé..
Niet iedereen gaat laag spelen om koste wat het kost zijn eigen positie te verbeteren. Maar ik snap dat vasthouden aan principes je petje te boven gaat ;)

Beeld je in dat je exact dezelfde acties gaat ondernemen als de stam die je zo verafschuwde, en net anderen ervan gaat beschuldigen.

Volgens mij snap jij hier iets niet vrind, maar wil het wel voor je uitleggen hoor.

KaKaKa heet deze speler afgewezen, dit is iets wat Babe nooit zou doen, omdat hij dan al 5 fusie aanvragen gehad zou hebben. Toch beslist deze speler om de dorpen aan KaKaKa te geven ondanks de protesten van ons... hoe zie jij het anders voor je dat wij een account gaan aanvallen die intern wil worden? Dan stuurt hij zijn troepen weg om alles te dodgen en dan zullen jullie het alsnog een intern noemen, beetje onzin dus.

Krab even goed achter je oren waarom deze speler blijkbaar koste wat kost de dorpen bij KaKaKa wilt hebben en niet bij Fight... misschien kan je hierdoor wat vinden waardoor fight zichzelf kan onderscheiden van Babe. Fight de afsplitsing van Babe doet momenteel niks anders dan internen, recruteren en blijkbaar de neutrale speler tegen zich krijgen... niks anders dan Babe momenteel
 
Bovenaan